Trexa piedāvā pircējam pašam uzbūvēt savu auto 13

 
21.janvāris 2010 13:15

ASV kompānija Trexa ir izstrādājusi moduļu pilnpiedziņas elektromobiļu platformu, kuru komplektā ar gatavu spēkiekārtu un visu nepieciešamo vadības elektroniku varēs iegādāties jebkurš, kura sapnis ir uzbūvēt savu personīgo automobili.

Platforma ir uzbūvēta, izmantojot īpaši izturīgu tēraudu, alumīniju un ar šķiedru armētu termoplastu. Komplektā pēc izvēles tiek piedāvātas trīs izmēru riteņu bāzes - 1625, 2032 un 2438 milimetri. Trexa ir aprīkots ar diviem elektrodzinējiem, kuri barojas no litija-jonu akumulatoru komplekta. Ar pilniem akumulatoriem šis auto spēj nobraukt 170 km. Uz Trexa platformas uzbūvētais automobilis no nullles līdz 96 km stundā spēs ieskrieties astoņās sekundēs, bet tā maksimālais ātrums būs 160 km/stundā. No 240 voltu sprieguma elektrotīkla baterijas pilnībā uzlādēsies četrās stundās.


Trexa platforma cena pagaidām netiek nosaukta.

 

 
Visi komentāri
 
274143. viesis 21.janvāris 2010 13:27
0 0 Atbildēt

Atgriežamies pie pirmskara tehnoloģijām - vieni būvē šasijas, citi būvē virsbūves... ;)

274147. viesis 21.janvāris 2010 14:46
0 0 Atbildēt

latvijā viņu nekad nevarēs reģistrēt.... mūsu csdd ir pati cēesdēdīgākā pasaulē....

274148. viesis 21.janvāris 2010 15:02
0 0 Atbildēt

Tas gan - pie mums NEKO nevar normāli reģistrēt, pat to, ko citur eiropā reģistrē cik un kā gribi... :)

274153. viesis 21.janvāris 2010 16:17
0 0 Atbildēt

Kurš ar zobiem un asinīm aizstāv vietējo ražotāju... :D

Vai arī ir tik ļoti zinošs, lai varētu izvērtēt kurš svešzemju ražojums ir tiesīgs iziet homologāciju un kurš nē... ;)

274154. viesis 21.janvāris 2010 16:24
0 0 Atbildēt

A kaa notiekaas ja saakumaa pieregjistree kautkur eiropaa, (hokj leishos) un peectam tikai ved regjistreet ieksh LV?

274155. viesis 21.janvāris 2010 16:31
0 0 Atbildēt

Mēdz būt problēmas...

Ne velti viens kekss vēljoprojām savu Caterham (cik pēdējo reizi redzēju) stūrēja ar igauņu numurzīmēm...

274160. viesis 21.janvāris 2010 18:54
0 0 Atbildēt

Es ta gan, ja būvētu tad būvētu šitādu

www.ultimasports.co.uk/Content.aspx?f=gtrcomp

274168. viesis 22.janvāris 2010 11:12
0 0 Atbildēt

Nu, jā - izdomat jau var daudz ko. Tik pat labi antīku mersi no koka var uzkonstruēt, vai arī pēdējā modeļa ferrari virsbūves kopiju no stikla auduma piesaistīt klāt . Zinātāju jau pietiek. Galvenais jau tomēr ir tas - lai tā apakša ar augšu droši turētos kopā. Iespējams, nākotnē, CSDD no zinošiem auto expertiem būs jāveido kaut kāda speciala pašbūvēto auto sertificešanas grupa.

274170. viesis 22.janvāris 2010 11:46
0 0 Atbildēt

Viņi jau īšti nespēj (negrib) sertificēt pat rūpnieciski ražotus pašsaliekamos konstruktorus.

Tāda sajūta, ka nezkādu vietējo ražotāju tie aizsargātu...

274177. viesis 22.janvāris 2010 14:37
0 0 Atbildēt

Palaidniex, ja CSDD kaut ko aizsargaa, tad tas ir savs slinkums, nevis kads vietejais razhotajs... Tekoshi tu uz vietas nemaz nevari likumiigi razhot transporta lidzekli istenibaa. :) Ja arii razho, tad visa sertifikacija utt javeic kada vacijaa, piemeram.

Igaunji jau razho kitcarus, bet latvija ir vienigaa valsts ES, kuraa vinjus nevar registreet, jo latvija ir vieniigaa, kura neatziist jaunu ES daliibvalstu sertifikaciju. Sho datumu katru gadu pacelj uz priekshu, jo ik pa bridim tiek likts datums, kad atziis. Kam tas ir izdevigii, nezinu, bet taa ir.

274182. viesis 22.janvāris 2010 16:18
0 0 Atbildēt

Nu vot - man ir jautājums - kuru tieši ražotāju mēs lobējam pārceļot kaut Kitcaru sertificēšanu?

Un ar ko kvalitatīāks ir Vācijā turka pašrocīgi šķūņīti saļepītais Caterhams no piemēram Dambja Servisā saskrūvētā Caterhama?

274183. viesis 22.janvāris 2010 16:20
0 0 Atbildēt

P.S.

Ja ir likums kurš tiek aizsargāts, tad ir bijis iemesls pieņemt tādu likumu...

Lūk arī interesē kas ir tas iemesls, kura dēļ tāds likums ir un kādu sabiedrisku labumu šis likums aizsargā vai veicina...

274184. viesis 22.janvāris 2010 18:16
0 0 Atbildēt

Palaidniex, atceries tadu teicienu- nav cilveeka, nav problemas... Te ir tas pats- vienkarshaak ir aizliegt- nav nekadas keepas ar shitadiem te pashbuuveetajiem, jeb, citiem vardiem sakot, nav pashbuuveeta auto, nav problemas. :D

Ja vini kaut ko labi grib, var aatri- tas pats meginaajums aizgliet tirgot numura ziimes- vini to dabuja cauri nedelju laikaa. Bet kad vajadzeeja, piemeram, sakartot jautajumu ar mochu parkoshanu uz ietves, viniem tas prasija padsmit gadus (ir stulbi parkot moci kaa auto, taadejaadi izniekojot staavietu auto)! Un tapat taas izmainjas ieviesa ar pretrunaan CSN(!), jo viniem bija absoluuti vienalga (tagad gan buus atkal labojumi, jo mocisti saak tiesaaties par nepamatotiem/neskaidriem staveshanas sodiem)... Skaidrs ir viens- CSDD ir sapuvis ne mazak kaa viss musu parejais valsts aparaats...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti