«Neste» uzsāk dīzeļdegvielas piegādi no Somijas 12

25.janvāris 2010 10:00

No šī gada janvāra SIA Neste Latvija visās Neste A24 degvielas uzpildes stacijās sāk piedāvāt dīzeļdegvielu no mātes uzņēmuma Neste Oil naftas pārstrādes rūpnīcas Porvo, Somijā, garantējot augstu produkta kvalitāti un nodrošinot pilnu loģistikas ķēdes pārraudzību.

„Mainoties degvielas tirgus situācijai Latvijā un pasaulē, esam ļoti gandarīti, ka beidzot klientiem Latvijā varam piedāvāt pašu ražotu dīzeļdegvielu. Tagad mēs zinām un varam pārraudzīt pilnu procesu – no naftas pārstrādes, loģistikas, uzglabāšanas līdz pat mazumtirdzniecībai Neste A24 stacijās Latvijā, tādējādi garantējot augstu produkta kvalitāti,” komentē Kristians Hallunds (Hallund) SIA Neste Latvija ģenerāldirektors.

Neste Oil naftas pārstrādes rūpnīca Porvo atrodas Kilpilahti industriālajā zonā, kas ir lielākā ķīmisko industriju ražošanas vieta Ziemeļvalstīs, kā arī atzīta par vienu no labākajām rūpnīcām Eiropā tehnoloģiju un efektivitātes ziņā. Rūpnīcā tiek ražoti ap 150 dažādi produkti un to sastāvdaļas. Galvenie produkti ir bezsēra benzīns un dīzeļdegviela un pamateļļas - pamatsastāvdaļas dažādām smērvielām. 2007. gadā rūpnīcā, modernizējot dīzeļdegvielas ražošanas procesu, tika ieguldīti vairāk kā 750 miljoni eiro.

Neste Oil rūpnīcā ražo dažāda veida dīzeļdegvielas – tajā ražotie mazsēra un bezsēra produkti attiecīgi pēc klientu vēlmēm tiek pielāgoti vietējiem tirgiem, ievērojot visas ar vidi saistītās ES noteiktās prasības.

Ziemas dīzeļdegviela ar labākiem lietošanas parametriem

Turpinoties aukstajiem laika apstākļiem SIA Neste Latvija visās Neste A24 DUS šobrīd piedāvā dīzeļdegvielu ar labākiem lietošanas parametriem nekā nosaka 2.arktiskās klases standarts – saduļķošanās pie -24°C (standarts -22°C), sasalšana pie -43°C (standarts -32°C). Neste Latvija garantē, ka ja vien Neste ziemas dīzeļdegviela netiks jaukts ar laika apstākļiem nepiemērotu dīzeļdegvielu, kas pasliktina tās parametrus, dīzeļdzinēji pat visaukstākajos apstākļos nepievils.

“Tādos laika apstākļos, kādos šogad autobraucējus pārbauda ziema, ir labi būt nodrošinātam pret degvielas saduļķošanos vai pat aizsalšanu. Mūsu 2.arktiskās klases dīzeļdegviela iztur Somijas aukstumu, tāpēc esam pārliecināti par tās salizturību arī Latvijā,” papildina K.Hallunds.

 
Visi komentāri
 
274224. viesis 25.janvāris 2010 12:24
0 0 Atbildēt

beidzot beigsim poļus barot...

274225. viesis 25.janvāris 2010 12:27
0 0 Atbildēt

bet DD reāli labā kvalitāte - šorīt bez problēmām.

4 gadus atpakaļ pie -27C bija grūtāk iedarbināt auto ar tā laika DD.

274227. viesis 25.janvāris 2010 13:09
0 0 Atbildēt

a cena? Tikai kvalitatye kvalitate, bet ne varda par cenam un izmaksam.

Kautka jau apriebies ka visi tik uzmanigi skeko viens otram. Viens pacels cenu, parejie momenta seko. Nez kadas ir realas izmaksas DD?

274231. viesis 25.janvāris 2010 14:19
0 0 Atbildēt

toč pirms pirmajiem saliem tukšā bākā (jau labu laiku dega lampa) pielēju pilnu bāku nestē, aizbraucu uz lietuvu... tur mašīna nostāvēja vairāk kā nedēļu...

rezultātā iedarbināt izdevās, bet sākot braukt sāka pietrūkt degvielas.... nosipāmies 4 liekas stundas....

laikam jau arī citi ir pamanījuši, ka -32, ko reklamēja neste jau decembra sākumā īsti neatbilst patiesībai ;)

274235. viesis 25.janvāris 2010 14:58
0 0 Atbildēt

Leju NESTE degvielu jau 5 gadus. Nekad nekas nav aizsalis nekādos grādos. Prieks, ka beodzot DD no Ziemeļiem... :)

274238. viesis 25.janvāris 2010 15:54
0 0 Atbildēt

Nezinu, gan, man šorīt pie -25 grādiem tikai pēc kādām 3 min intensīvas kurbulēšanas izdevās auto dabūt dziesmā. Starteris grieza kā traks, bet motors klusēja ar visu nestes nikno ziemas dīzeli...

Kaut kas nav kārtībā ar to viņu dīzeli, līdz -20 nekāda stresa nebija, bet pie -25 jau parādijās nopietnas problēmas

274242. viesis 25.janvāris 2010 16:29
0 0 Atbildēt

braucēj, diez vai degvielai ir kādas sakars ar dzinēja iedarbināšanu. Vot dzinēja darbībai gan vistiešākais. Ja dzinējs darbojas normāli, a problēmas ar iedarbināšanu, tad meklē vainu dzinējā. Kaut gan nevajag neko meklēt, pie lieliem mīnusiem tas ir normāli.

274247. viesis 25.janvāris 2010 17:37
0 0 Atbildēt

Pirmais ir baigais specs.... :D :D :D

visu herņu no bākas ieskaloja filtrā un tad baigi raud ka auto labi neiet.... un galvenais kāds cits ir vainīgs :D :D :D

un ja ar to lampiņu dzinējā tiktu ūdens - tad točno neste būtu pie vainas... nevis līkas rokas un slinkums...

274257. viesis 25.janvāris 2010 21:38
0 0 Atbildēt

nezinu par traktordegvielu, bet nestes 98 ir labākā degviela ko lv var nopirkt!

274258. viesis 25.janvāris 2010 21:40
0 0 Atbildēt

Lukoil degviela arī ir pilnībā ziemai atbilstoša. Nezinu, kā pie -25, bet pie -20 jau nu gan dīzelim jāpielec gandrīz kā vasarā.

274318. viesis 27.janvāris 2010 7:46
0 0 Atbildēt

cerams, ka Neste būs kvalitāte un nesals tas DD...

visu laiku lējām Nestē = leca vienmēr...

pa ceļam nācās ieliet Lukoilā (neste nebij pa rokai)

Lukoilam baisa reklāma ecta (ja pareizi atceros) - baigi labais soļķis, mazāk tērē u.t.t.

TAGAD auto 3 reiz zāģē starteri pa tukšo bez dzīvības pazīmes...

ar 4 reizi tikai sāk lekt...

P.S KAPĒC TĀDUS "SŪ" tirgo ???

Tiko SWH saka:

nopirka normālu DD kannā ielēja...

Tagad lejot autiiņā , kad kanna tukšojas uz beigām kaut kāds draņķis nāk...

kad iedziļinās kaut kāda eļļa (rapšu?) apakšā nosēdusies...

Normālam auto vajag normālu degvielu :-D !!!

274431. viesis 1.februāris 2010 19:53
0 0 Atbildēt

Leju Lukoil DD, nekādu problēmu pie -23. Tik tikko bija parādījušās duļķes. Tiesa gan, neleju izreklamēto ECTA.

Papildus informācija par SWH minētajām nogulsnēm - tie ir izgulsnējušies parafīna kristāli. Tā ir normāla, bet šai temperatūrai nepiemērotā degviela.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropas auto tirgus – pieprasījums pēc dīzeļiem zemākais pēdējo 10 gadu laikā

Statistikas dati liecina, ka oktobrī pieprasījums pēc mašīnām, kas aprīkotas ar dīzeļdzinējiem, nokrities par 9,9 procentiem, sasniedzot zemāko līmeni pēdējo 10 gadu laikā. Lasīt vairāk

 

Volvo XC60 kļūst par Japānas Gada auto 2017 2

Par konkursa JCOTY (Japan Car of The Year) 2017.gada uzvarētāju kļuvis krosovers Volvo XC60, kļūstot par pirmo Eiropas ražotāja modeli pēdējo trīs gadu laikā, kas ieguvis šo prestižo balvu. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūves gigants BAIC valstī no 2025.gada pārtrauks iekšdedzes dzinēju automobiļu tirdzniecību 1

Viens no Ķīnas lielākajiem valstij piederošajiem autoražotājiem "Beijing Automotive Group Co" (BAIC) paziņojis, ka līdz 2025.gadam valstī pārtrauks visu ar degvielu darbināmu automobiļu pārdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar valdības ieceri pārtraukt visu iekšdedzes dzinēju automašīnu reģistrēšanu valstī. Lasīt vairāk

 

Viens no 50 – pārdošanā nonāk ļoti rets "Lexus" (+ foto) 1

Amerikāņu izsoļu nams "Gooding & Company" savā janvāra piedāvājumā iekļāvis vienu no tikai piecdesmit eksemplāros izlaistajiem "Lexus LFA Nurburgring Package". Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti