Jaunais «Opel Movano» pacels prasības vieglo komercauto segmentam 2

28.janvāris 2010 15:29

Opel Movano otrā paaudze ir izaugusi ne tikai izmēru, bet arī modeļu izvēles ziņā. Ar jauno lielāku kravas furgona platformu Opel izvirza neredzētus standartus Eiropas vieglā komerctransporta segmentā.

Jaunajam Movano ir daudz tehnoloģisku jauninājumu, īpaši ērts un ergonomisks salons, salīdzinājumā ar konkurentiem visai zems degvielas patēriņš, kā arī šajā klasē vislabākie rezultāti uzturēšanas izmaksu ziņā. Šī praktiskā un daudzpusīgā transporta auto dizains ļauj Movano viennozīmīgi atpazīt kā jaunāko izcilās Opel produktu saimes locekli un ierindo to blakus tādiem populāriem automobiļiem kā Insignia un Astra. Movano ienākšana tirgū gaidāma šī gada pavasarī.

Jaunajam Opel Movano ir pieejams vairāk virsbūves variāciju kā lielākajai daļai konkurentu; atradīsies ideāli piemērots modelis gandrīz jebkuram mērķim. Modeļu rindā ietilpst kravas furgoni, kas pieejami četrās automašīnas garuma un trīs augstuma versijās, un to kombinācijās, šasijas ar vienkāršo vai dubulto vadītāja kabīni, šasijas platformas, kā arī versijas pasažieru pārvadāšanai. Kopīgi ar Renault izstrādātā modulārā platforma pieejama gan ar priekšējo, gan aizmugures piedziņu. Variantus ar aizmugures piedziņu var pasūtīt arī diviem riteņu pāriem. Pieejamas versijas ar maksimālo pieļaujamo masu līdz pat 4,5 tonnām un kravnesību līdz pat 2,5 tonnām. Bez tam Opel sadarbojas liels daudzums automobiļu pārbūves speciālistu, tādējādi ar sava kravas auto dīleru tīkla starpniecību nodrošinot maksimālu šī kravas modeļa virsbūvju dažādību.

Jaunā Movano vadītāja kabīne ir īpaši ērta, tajā pieejams plašs praktiska aprīkojuma klāsts. Šī automašīna nodrošina lielisku ceļa pārskatāmību un īpaši ērtu sēdekļa pozīciju. Plašās sēdekļu regulēšanas iespējas, kā arī no ergonomijas viedokļa uzlabotais stūres novietojums īpaši palīdzēs garākos ceļa gabalos, samazinot līdz minimumam slodzi vadītāja mugurai.

Aprīkojuma klāsts papildināts ar dažādiem jauninājumiem, piemēram, pagriezienu gaismām, nolokāmu sēdvietu vidū un pagriežamu datorgaldiņu. Liels skaits viegli pieejamu novietņu ir labs piemērs tam, cik praktiski Movano salonā tiek izmantots katrs centimetrs.

Dažādo kravas furgonu versiju bagāžas telpām ir labākie rezultāti savā klasē jumta augstuma un kravas tilpuma ziņā, bagāžas virsmas pagarinātas līdz pat 4,40 metriem, bet maksimālais kravas tilpums ir gandrīz 17 kubikmetri (L4H3 versijai ar paaugstinātu kravas tilpumu). Versijām ar priekšpiedziņu ir zems kravas telpas apakšējās malas augstums, kā arī plašākas sānu slīdošās un aizmugurējās viru durvis, tādējādi atvieglojot arī lielu un smagu priekšmetu iekraušanu.

Jauna četrcilindru Common-Rail dīzeļdzinēju paaudze nodrošina lielisku braukšanas jaudu un zemas uzturēšanas izmaksas. 2.3 CDTI motori pieejami variantos ar 74 kW/100 ZS un 285 Nm griezes momentu, ar 92 kW/125 ZS un 310 Nm kā arī ar 110 kW/150 ZS un 350 Nm. Visi agregāti pieejami gan Euro-4, gan Euro-5 versijās, visiem Euro-5 modeļiem standartaprīkojumā pieejams dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrs. Visi modeļi aprīkoti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet jaudīgākie varianti pieejami arī ar pusautomātisku ātrumkārbu Easytronic.

Jaunais Opel Movano izvirza jaunus standartus arī attiecībā pret ekonomiskumu: tam ir viszemākais degvielas patēriņš un vismazākās atgāzu emisijas segmentā – no 7,8 litriem dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem un 203 gramiem CO2 uz kilometru – šie rādītāji padara to par ideālu izvēli tajās valstīs, kurās apdrošināšanas likme atkarīga no CO2. mērījumu rezultātiem. Atkarībā no modeļa un motora nelielais degvielas patēriņš nodrošina līdz pat 1300 kilometru garu ceļu ar vienu pilnu degvielas bāku.

Izdevīgās uzturēšanas izmaksas ir arī pazemināto apkopju darbu cenu un pagarinātā apkopju intervāla rezultāts.

Modernā Opel Movano šasija ir kā radīta ērtai braukšanai, un piekare ir vienādi komfortabla gan tad, ja auto pārvadā kravu, gan tad, ja bagāžas telpa ir pilnīgi tukša. Pilnīgai drošībai automobiļa standartaprīkojumā iekļauts ABS ar elektronisko bremžu spēka sadalījumu. Elektroniskā stabilitātes programma (ESP) pieejama standartaprīkojumā visām versijām ar aizmugures piedziņu, bet variantiem ar priekšpiedziņu tā ir pieejama papildaprīkojumā.  

Jaunā Opel Movano ieviešana tirgū sāksies pavasarī ar ietilpīgo kravas furgona versiju, pārēji varianti sekos turpmākā gada garumā.

 
Visi komentāri
 
274394. viesis 28.janvāris 2010 20:24
0 0 Atbildēt

kas tur ko šķist, Reno Master

274405. viesis 29.janvāris 2010 15:19
0 0 Atbildēt

Kapēc runa iet par Opel Movano j š kā arī iepriekšējos ir izstrādājis Renault ?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ko pērk ASV? -aizokeāna autotirgus 1.pusgada apskats

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis statistiku 2018.gada pirmajā pusgadā realizētajiem jaunajiem automobiļiem ASV tirgū, uzmanību vēršot tieši uz vācu ražotājiem. Lasīt vairāk

 

Rallija braucējs Sesks izcīna uzvaru Romas ERČ posmā

Latvijas jauno rallija braucēju Mārtiņa Seska un Renāra Franča ekipāža svētdien izcīnīja uzvaru "Junior U27" ieskaitē Eiropas čempionāta (ERČ) posmā - Romas rallijā. Lasīt vairāk

 

Iespaidīga avārija Vecpils autokrosā (+ VIDEO)

Viens no bagijiem pēc tramplīna neveiksmīgi piezemējas un uzmet vairākus kūleņus, apstājoties tālu ārpus trases. Lasīt vairāk

 

Jaunais Suzuki Jimny bezceļos (+ VIDEO) 1

Internetā publicēts video, kurā redzama Suzuki Jimny jaunās paaudzes modeļa pārbaude smagos bezceļa apstākļos. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti