Jaunais «Nissan» dīleris Skandi Motors ir gatavs uzņemt klientus 1

3.februāris 2010 10:15

2009.gada decembrī starp SIA Skandi Motors un Nissan Nordic Europe tika parakstīts sadarbības līgums - Skandi Motors tirgos jaunus Nissan auto un veiks Nissan garantijas un pēcgarantijas pakalpojumus.

Pēc vairāk nekā mēneša ilgiem sagatavošanās darbiem, intensīvām tirdzniecības un servisa apkalpojošā personāla apmācībām, Skandi Motors ir gatavs uzņemt savā autocentrā, Lielirbes ielā 32, Nissan esošos un potenciālos klientus.

"Liels prieks, ka Nissan ģimenei ir piebiedrojies tik spēcīgs sadarbības partneris kā Skandi Motors. Tagad Nissan zīmols ir pārstāvēts abās Rīgas pusēs, kas ir ērti tiem Nissan automašīnu īpašniekiem, kas dzīvo Daugavas otrā pusē. Nissan Nordic Europe nākotnes plānos ietilpst paplašināt Nissan tīklu reģionos," sacīja Margus Mikk, Baltijas reģiona vadītājs Nissan Nordic Europe. "Manuprāt, šis ir tieši īstais brīdis, lai ieguldītu tīkla paplašināšanā un būt gataviem laikam, kad ekonomika sāks atveseļoties."

“Mūsu uzņēmuma mērķis ir neapstāties pie sasniegtā, vienmēr meklēt jaunas iespējas un tās realizēt! Auto nozarei šis viennozīmīgi ir smags, bet reizē arī pārmaiņu un iespēju laiks! Esošās krīzes laikā var šķist, ka šis nav īstais brīdis, lai investētu līdzekļus, tomēr sarežģītā tirgus situācijā ir svarīgi attīstīt uzņēmējdarbību ar skatu uz nākotni. Skandi Motors primārais uzdevums ir nodrošināt Nissan klientiem garantijas un pēcgarantijas pakalpojumus, ātras un precīzas diagnostikas iespējas, ražotāja prasībām atbilstošu remontdarbu veikšanas procesu, kurā tiek izmantots piemērots aprīkojums, instrumenti un Nissan oriģinālās rezerves daļas. Neizpaliek arī jaunu Nissan automašīnu pārdošana,” saka Ainārs Liljē, Skandi Motors valdes loceklis.“ Šobrīd Nissan automašīnu īpašniekiem ir iespēja veikt auto mazgāšanu un salona tīrīšanu pie Skandi Motors bez maksas!”

Skandi Motors kopējā autocentra platība ir 3200 kvadrātmetri (1500 kv.m. autocentrs, 1700 kv.m. servisa zona), kas tiek sadalīti starp Nissan, Hyundai un Mitsubishi zīmoliem. Servisa zona ir aprīkota ar divdesmit četriem pacēlājiem. Klientu ērtībām ir izveidota uzgaidāmā telpa ar Wi-Fi interneta pieslēgumu, karsto dzērienu un uzkodu tirdzniecības aparātu. Tāpat garšīgu maltīti autocentra otrā stāvā piedāvā “Evo” bārs. Turpat, šķērsojot ielu, atrodas lielveikals „Spice“.

 
Visi komentāri
 
274507. viesis 3.februāris 2010 14:17
0 0 Atbildēt

Bizness ir bizness. Šobrīd hundajiem un mitsubishiem nav neviena aktuāla TOP modeļa, kas varētu cilvēkus ieinteresēt pat krīzes periodā. Cik dzirdēts, jaunais Tuksons un sonata būs tikai nākamgad. Cik dzirdēts, tauta šobrīd vairāk pērk tikai to i-30, pārējiem noiets minimals. Izskatās, ka vecas getzs cilvēkiem patika labāk, nekā jaunais i-20. Pašreizējā uzlabotā sonata arī ir vājāka par 2005.gada oriģinalmodeli - nepatīk. Cik esmu diskutējis ar hundaju pārdevējiem, liela interese joprojām esot par iepriekšējās 2004.gada modeļa sonatām, kuras pie mums ir pavisam nedaudz. Bet, nissanam šobrīd ir itin popularais jaunais "kašķejs", kurš interesē daudzus autogribētājus.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV jaunuzņēmums radījis Tesla elektriskā kravinieka konkurentu (+ foto) 2

Losandželosā bāzētais jaunuzņēmums Thor Trucks, ko dibinājis 25 gadus vecs nekustāmo īpašumu tirgotājs, radījis konkurentu nesen prezentētajam Tesla Semi kravas vilcējam. Lasīt vairāk

 

Vairāki 100 tūkstoši eiro skāde - vācu pensionārs realizē „krusta gājienu” pret fotoradariem 7

Vācu pensionārs sabojājis sešus fotoradarus, nodarot milzu zaudējumus, kas sasniedz vairākus simtus tūkstošus eiro. Lasīt vairāk

 

Volvo XC60 kļūst par Japānas Gada auto 2017 2

Par konkursa JCOTY (Japan Car of The Year) 2017.gada uzvarētāju kļuvis krosovers Volvo XC60, kļūstot par pirmo Eiropas ražotāja modeli pēdējo trīs gadu laikā, kas ieguvis šo prestižo balvu. Lasīt vairāk

 

Autoservisu aptauja uzrāda milzīgas atšķirības apdrošinātāju pakalpojumu kvalitātē 5

Auto Asociācija ir veikusi apdrošināšanas sabiedrību darbības novērtēšanu, anonīmi aptaujājot autorizēto un neatkarīgo virsbūvju remonta uzņēmumu pārstāvjus, kuru darbs ikdienā ir tieši saistīts ar apdrošināšanas sabiedrībām un kuri nodrošina apdrošināšanas sabiedrību klientu transportlīdzekļu remontu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti