iAuto.lv izmēģina atjaunināto «Mazda CX-7» ar dīzeļdzinēju (+ foto) 17

 
12.februāris 2010 0:00

Mazda oficiālais pārstāvis Latvijā “Baltic Motors” piedāvāja iauto.lv portālam testa braucienu ar atjaunināto “Mazda CX-7” automobili, kas aprīkots ar dīzeļdzinēju.

Uzreiz pamanāms, ka šī Mazda CX-7 atšķiras no “vecā” modeļa - izmainīta priekšdaļa, kvalitatīvāka iekšējā apdare un klusāka gaita. Feisliftotajai Mazda CX-7 ir jauna apakšējā radiatora reste ar lielākām šūnām, kas piedod sportiskāku un dinamiskāku izskatu. Tur parādījušies arī jauni miglas lukturi.

Vairāk CX-7 fotogrāfijas skatīt šeit »»

Tomēr jāatzīmē galvenais jaunums – tagad Mazda CX-7 pieejama ar dīzeļdzinēju. Un to mēs arī izmēģinājām. CX-7 dīzeļversija aprīkota ar 2,2 litru Common-Rail dīzeļdzinēju, kas spēj attīstīt 173Zs jaudu un 400Nm lielu griezes momentu. Pēc tehniskajiem datiem šis dzinējs sadarbībā ar sešpakāpju manuālo pārnesumu kārbu līdz 100 km/h ieskrienas 11,3 sekundēs.

<250>Solītais griezes moments 400Nm tiek sasniegts jau pie 2000 apgriezieniem minūtē. Izklausās jauki, tomēr ja dzinējs griezīsies kaut par 300 apgr./min. lēnāk, izjutīsiet to, ka jaudas nepietiek. Savukārt to viegli kompensē sešu pakāpju transmisija, ar kuras palīdzību vienmēr atradīsies optimālais pārnesums.

Braukšana pa Rīgas ielām ar CX-7 pārsteidza – vidējais degvielas patēriņš, grūstoties pa sastrēgumiem un testējot uzrāvienu – tikai 8,5 litri uz 100km. Tas – 100% pilsētas režīmā! Kombinētajā ciklā automobilis tērē vien 7,5 litrus degvielas uz 100 km, tā CO2 izmeši ir 199 g/km, un automobilis atbilst Euro 5 izmešu standartiem. CX-7 aprīkots ar jaunās paaudzes dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtru (DPF), kurš spēj atjaunoties ātrāk.

Mazda CX-7 dīzeļversija aprīkota ar elektro-hidraulisko stūres pastiprinātāju. Tam ir savi plusi - zemāks degvielas patēriņš, jo hidrosūkni griež nevis dzinējs, bet gan elektromotors. Tomēr tam ir arī savs mīnuss – visu braukšanas laiku nepazuda sajūta, ka braucu ar braukšanas simulatoru.

Tagad CX-7 paneļa un apdares materiāli izskatās kvalitatīvāki un noturīgāki pret netīrumiem. Atjaunotajai Mazda CX-7 ir arī jaunā dizaina stūres rats, bet instrumentu panelī tagad ir izmantotas melnas ciparnīcas ar zilu apļveida izgaismojumu un baltām bultiņām – tas viss aizņemts no jaunās paaudzes Mazda 6.

Mūsu testējamajam auto bija uzstādīts Multi-Informācijas ekrāns (MID) ar integrētu atpakaļskata kameru. Gan priekšējām, gan aizmugurējām durvīm parādījušies jauni, mīkstāki un komfortablāki roku balsti.

Gandrīz netipiski priekš Mazdas - salonā kļuvis klusāks un komfortablāks ar mazāku dzinēja, ceļa un vēja trokšņu līmeni.

Audiosistēmai ir pieejama Bluetooth funkcija sistēmas savienošanai ar portatīvajiem atskaņotājiem. Turklāt vadīt šo atskaņotāju iespējams ar Mazda CX-7 mūzikas sistēmas taustiņiem vai arī ar taustiņiem uz stūres. Mūsu testa automobilī uzstādīta Bose Premium audiosistēma ar deviņiem skaļruņiem un aizmugurē iemontētu pastiprinātāju – tiešām izcils skanējums.

Elektriski regulējamajam vadītāja sēdeklim tagad ir trīs pozīciju atmiņa, savukārt blakus sēdētāja sēdeklis tagad pieejams arī ar elektrisko regulēšanu. Sēdēšana ir ērta. Nedaudz samulsina fakts, ka sēdekļu apsildei vēl joprojām nav regulēšanas iespējas...

Atjauninātā Mazda CX-7 maksā sākot ar 21060Ls (ar PVN).

CX-7 vērtējums:
+ ekonomiska
+ klusāka gaita
+ kvalitatīvāks interjers
+ ekoloģiska (EURO 5)
- stūres elektrohidropastiprinātājs
- cena

Vairāk CX-7 fotogrāfijas skatīt šeit »»

Paldies "Baltic Motors"!

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
274678. viesis 9.februāris 2010 16:45
1 0 Atbildēt

Pirmā lieta kas "lec" acīs ir tas pretīgais atspīdums no speedo uz tāš "trubas" kurā jams iemontēts malām. Neciešu liekus spīzdīgus elementus iekš auto !!!

274714. viesis 10.februāris 2010 19:54
1 0 Atbildēt

Izskatās jau interesanta tā mazda.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti