«Audi A1» – sportiskums un individualitāte kompaktauto klasē 5

17.februāris 2010 0:00

Audi kompaktajā klasē ieviesīs pavisam jaunu auto. Tas ir dinamisks un kvalitatīvs, aizraujošs un individuāls.

Šis 4 metrus garais, šobrīd mazākais Audi modelis, koncentrē visas zīmola labākās īpašības – izteiksmīgu dizainu, bezkompromisu kvalitāti, kā arī jaunākās un efektīvākās tehnoloģijas.

Precīzā piekare un spēcīgie dzinēji padara A1 par sportiskāko auto šajā segmentā.
Pateicoties kompaktajiem izmēriem, pilsētas satiksmē A1 ir ļoti izveicīgs un ātrs, turklāt tas ir lielisks ikdienas braukšanai.

audi a1

Audi A1 salons ir sportisks, dinamisks un ļoti kvalitatīvs. Klienti var pielāgot neskaitāmas detaļas, lai padarītu auto atbilstošu savai personīgajai gaumei. Audi jaunākie modeļi ir aprīkoti ar daudzām modernām tehnoloģijām; tā infotainment sistēma šajā segmentā uzstāda jaunus standartus. A1 ir pirmais premium kvalitātes automobilis mazo, kompakto automobiļu klasē – patiess, pilntiesīgs Audi.

<250>Zīmols Audi simbolizē kaisli uz automobiļiem. Pateicoties precīzajai piekarei un spēcīgajiem dzinējiem, A1 ir sportiskākais auto savā klasē. Tā dizains ir unikāls un moderns. Stila iezīmes, kas padara to par Audi ģimenes locekli, ir sānu profils ar izteiksmīgo jumta līniju, kupejas automobiļiem raksturīgais C-balsts, plašās riteņu arkas un, protams, priekšdaļa ar tās tipisko vienrāmja režģi. Virsbūvi ieskauj dzinēja pārsegs un bagāžas nodalījuma durvis; aizmugurējie lukturi ir veidoti trīsdimensionāli un prezentē nepārprotamo Audi dizainu gan dienā, gan naktī.

Salons: smalks un dinamisks

A1 salons ir plašs un izsmalcināts. Mērinstrumentu panelis atgādina lidmašīnas spārnu; četras apaļās gaisa atveres līdzinās lidmašīnas turbīnām. Izteiktā ergonomika, lieliskais izkārtojums un apdare iemieso Audi zīmola augstos standartus. Daudzie smalki veidotie dizaina elementi salonā apstiprina, ka Audi A1 piemīt augstākās klases kvalitāte.

audi a1 interjers

Papildu aprīkojuma paketēm Attraction un Ambition, Audi piedāvā arī Media paketi, kur galvenā uzmanība veltīta infotainment sistēmai un salona dizainam. Novatoriskie materiāli un modernās krāsas izceļ automobiļa A1 raksturu: gaisa atveres ar krāsotu ietvaru, LED salona apgaismojums un sēdekļi izteiksmīgās krāsās. Aprīkojuma klāsts piedāvā visdažādākās iespējas, kā pielāgot automobili A1 īpašnieka personīgajām vēlmēm. Iespējams pat izvēlēties jumta līnijas krāsu.

Klienti var pasūtīt daudzas no šīm papildu aprīkojuma opcijām jau pēc automobiļa iegādes, lai tādējādi varētu sekot modes tendencēm vai arī vienkārši papildinātu A1 automobili pēc saviem ieskatiem.

Pieejamās infotainment un multimediju sistēmas aizgūtas tieši no luksusa klases. Piedāvājuma saraksta pašā augšā atrodas MMI navigation plus sistēma – centrālā mediju ierīce, kas kompakto automobiļu klasē uzstāda jaunus standartus. Sākot no ekrāna, kas izvirzās uz augšu ārā no mērinstrumentu paneļa, līdz pat vadības ierīcei, kas darbojas ar MMI loģiku. Tā veidota, balstoties uz augstāku segmentu Audi modeļos esošajām sistēmām. Saziņas komplekts piedāvā Audi karšu navigācijas sistēmu, kas autobūves industrijā ir jaunums. 465 vatu Bose surround sound audio sistēma ir tikai viens piemērs no pieejamajām papildu ierīcēm.

Patiess braukšanas prieks: sportiskākais auto savā klasē

Automobiļa A1 sportiskā, precīzā piekare izvirza to savas klases priekšgalā. Pilsētā, uz starppilsētu ceļiem vai lielceļa – ar A1 ir patīkami braukt jebkur – pateicoties tā sportiskajiem uzstādījumiem, optimizētajai svara sadalei un tiešajai stūres reakcijai. Standarta aprīkojumā ietilpstošā elektroniskā trajektorijas stabilizācijas programma ESP ar elektronisko diferenciāļa slēdzi padara A1 vadāmību vēl sportiskāku un precīzāku, vienlaikus vēl vairāk uzlabojot drošību.

audi a1

Jaunais A1 uzstāda arī jaunus ekonomijas standartus. Audi piedāvā jauno modeļu līniju ar četriem četru cilindru dzinējiem – diviem TDI dzinējiem un diviem TFSI benzīna dzinējiem, kas rada 63 kW (86 ZS) līdz 90 kW (122 ZS) lielu jaudu. Visu dzinēju darba tilpums ir samazināts un aizstāts ar turbopūti. Degviela tiek iesmidzināta caur tiešo iesmidzināšanas sistēmu.

Visas A1 versijas pārsteidz ar labu degvielas ekonomiju – standarta ciklā patēriņš ir no 3,8 līdz 5,4 litriem uz 100 kilometriem (pagaidu rādītāji). 1,6 litru TDI dzinējs ar 66 kW (90 ZS) jaudu un manuālo transmisiju rada tikai 99 g CO2 izmešu uz vienu kilometru. Visi dzinēji ir aprīkoti ar rekuperācijas sistēmu, kas bremzēšanas laikā atjauno enerģiju, kā arī automātisko start-stop sistēmu.

1,2 litru TFSI dzinēja zemo degvielas patēriņu sasniegt ļauj jauna temperatūras vadības sistēma ar mainīgas plūsmas ūdens sūkni.

Moderna un efektīva: septiņu pakāpju S tronic transmisija

Audi uzņēmumā efektivitāte vienmēr tiek sasniegta ar progresīvo tehnoloģiju palīdzību. Automobilis A1 ir pieejams ar septiņu pakāpju S tronic transmisiju. Šī dubultā sajūga transmisija pārslēdz pārnesumus ļoti ātri, ērti un bez jūtamiem pārtraukumiem jaudas plūsmā. Tā piedāvā gan automātisku, gan manuālu režīmu un papildu aprīkojumā ir pieejamas vadības lāpstiņas uz stūres. Šī transmisija sniedz patiesu braukšanas prieku un vēl vairāk samazina degvielas patēriņu.
 

 
Visi komentāri
 
274815. viesis 16.februāris 2010 10:11
0 0 Atbildēt

Šitik daudz burtu, lai aprakstītu uztjūnētu Golfu? :D

274850. viesis 16.februāris 2010 14:59
0 0 Atbildēt

Pašmasa?

274910. viesis 17.februāris 2010 16:26
0 0 Atbildēt

Audi ar so mazo modeli sev cer uzlabot pardosanas bilances , bet ir viena problema , ka sis auto ir domats jauniesiem , bet jauniesiem paslaik reitumeiropa nau naudas par ko nopirkt tik dargu auto ka A1 , bet izvelas letakus modelus ka VW Polo , Citroen C1 , Citroen C2 vai Skoda Fabia , jo sie auto ieklaujas vinu budzeta robezas ....

274911. viesis 17.februāris 2010 19:58
0 0 Atbildēt

Jap, turklāt citrōniņus Rietumjaunuļi ir pasākuši šķūnēt un pat rīkot tematiskos pārtijus, kuros autō ievedams, piesiets rōzā lentītē.

Bet tik daudz krāšņu un tukšu epitetu, lai aprakstītu cinkotu kurpjukasti... Nu nez, man šķita, ka "Treknie gadi" ir jau aiztecējuši pa reni. dažiem nešķiet.

274912. viesis 17.februāris 2010 20:27
0 0 Atbildēt

Spanija starp studentiem iecienitakais auto ir TATA Indica , 5000 EUR lets verkis savu pakalu parvietosanai

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vairāki 100 tūkstoši eiro skāde - vācu pensionārs realizē „krusta gājienu” pret fotoradariem

Vācu pensionārs sabojājis sešus fotoradarus, nodarot milzu zaudējumus, kas sasniedz vairākus tūkstošus eiro. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūves gigants BAIC valstī no 2025.gada pārtrauks iekšdedzes dzinēju automobiļu tirdzniecību 1

Viens no Ķīnas lielākajiem valstij piederošajiem autoražotājiem "Beijing Automotive Group Co" (BAIC) paziņojis, ka līdz 2025.gadam valstī pārtrauks visu ar degvielu darbināmu automobiļu pārdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar valdības ieceri pārtraukt visu iekšdedzes dzinēju automašīnu reģistrēšanu valstī. Lasīt vairāk

 

2,4 miljonu vērtajam Bugatti Chiron atrod defektu konstrukcijā 5

ASV transporta drošības aģentūras (NHTSA) speciālisti atraduši defektu 2,4 miljonu eiro vērtā varenauto Bugatti Chiron konstrukcijā, kā rezultātā 47 automašīnām būs jāiegriežas servisos uz pārbaudi un, iespējams, arī remontu. Lasīt vairāk

 

Vai policija ceļu satiksmes negadījumu izskata pēc būtības? (+ foto) 44

Portālā iAuto.lv vērsās kāds lasītājs, kurš ir neizpratnē par policijas lēmumu, izskatot ceļu satiksmes negadījumu Krasta ielā, Rīgā. Saskaņā ar lasītāja teikto, negadījuma vaininieks ir autovadītājs, kas piebraucis kas no otrās joslas centies tikt ceturtajā, tomēr policija lēmusi citādāk. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti