Renault papildina komerctransporta piedāvājumu

24.februāris 2010 16:03

Pavisam nesen Renault plašākai sabiedrībai prezentēja jauno Renault Master. Tagad tam pievienojas vēl divi jaunpienācēji: jaunais Renault Kangoo Express Maxi un jaunais Renault Trafic.

Jaunais Kangoo Express Maxi pierāda, ka Renault ir vienīgais ražotājs tirgū, kas piedāvā vienu un to pašu furgonu trijās izmēru versijās. Šī jaunā versija ir aptuveni 40 cm garāka kā Kangoo Express, turklāt tās bagāžas nodalījums ir par vienu kubikmetru lielāks.

Jaunais Renault Trafic ir komfortablāks un ekonomiskāks kā tā priekšgājēji. Gan pasažieru furgona modelis, gan ierobežotā „Black Edition” atspoguļo mūsdienīgu dizainu.

JAUNAIS RENAULT KANGOO MAXI EXPRESS

Atsaucoties komerctransporta lietotāju prasībām, Renault izveidoja Kangoo Express Maxi. Līdztekus Renault Kangoo Express Compact un Renault Kangoo Express jaunais Kangoo Express Maxi noslēdz Renault kompakto furgonu piedāvājumi – viena modeļa trīs versijas – unikāls piedāvājums Eiropas tirgū.

Lielāks furgons – tie paši augstie standarti

Ar kopējo garumu 4,60 metri Renault Kangoo Express Maxi ir par 384mm garāks kā Renault Kangoo Express. Viss no papildus garuma iestrādāts 3,1 metri lielajā riteņu garenbāze, nodrošinot Renault Kangoo Express Maxi lielisku izpildījumu uz ceļa.



Arī maksimālais kravas garums palielināts par 39 cm, sasniedzot 2,9 metrus. Tā kā Renault Kangoo Maxi Express nav paaugstināts jumts, tā kopējais augstums ir 1,82 metri, līdz ar to tas ir ļoti ērts braukšanai pilsētās.

Kravas ietilpība, salīdzinot ar Kangoo Express, ir par vienu kubikmetru lielāka, sasniedzot 4,6 dm3. Maksimālais kravas svars – 800 kg. Maksimālais velkamais svars – 1,05 tonnas.

Kangoo Express Maxi ir pieejams 2-vietīgā un 5-vietīgā versijā.

Visas Renault Kangoo Express Maxi versijas ir standartā ir aprīkotas ar slīdošajām durvīm labajā pusē, lai būtu ērti piekļūt kravas nodalījumam. Slīddurvis kreisajā pusē ir pieejamas kā papildus aprīkojums.

Unikāls kompaktu un ekonomisku furgonu piedāvājums

Renault Kangoo Express Maxi ir pieejams ar zemas degvielas patēriņa dīzeļdzinējiem, kuru co2 emisija izplūdes gāzēs ir viena no zemākajām tirgū. 1.5 dCi 85 zirgspēku dzinēja vidējais degvielas patēriņš ir 5,3 litri uz 100 kilometriem, un mazāk par 6 litriem uz 100 kilometriem pilsētā. Šis dzinējs pieejams gan 2-vietīgajai,gan 5-vietīgajai versijai, un CO2 emisija izplūdes gāzēs ir zemāka par 140 g/km.

Kangoo Express Maxi var tikt aprīkots ar Carminat TomTom® navigācijas sistēmu, kas ļaus optimizēt pārvadājumu maršrutus.

Renault Kangoo Express Maxi tiks ražots Maubege rūpnīcā Francijā, un pārdošanā tas varētu nonākt 2010.gada aprīlī.
{page}

JAUNAIS RENAULT TRAFIC – LIELĀKS KOMFORTS UN EKONOMIJA

Renault Trafic Eiropā savā kategorijā 2009.gadā pēc pārdošanas apjoma ierindojās trešajā vietā ar kopējo tirgus daļu 13,5%. Jaunais Renault Trafic veidots tā, lai vēl pilnīgāk atbilstu klientu vēlmēm. Šo jauno modeli raksturo komforts un lietotājam draudzīgs dizains: mērinstrumentu panelis ir pārveidots, papildinot to ar vairākiem sīklietu nodalījumiem, savukārt salons papildināts ar vairākām līdz šim tikai pasažieru automašīnām raksturīgajām iezīmēm. 2.0 litru dCi versija piedāvā ievērojami samazinātu degvielas patēriņu, turklāt tagad tā pieejama ar dīzeļdaļiņu kvēpu filtru.

Jaunais mērinstrumentu panelis papildināts ar vairākiem nodalījumiem: A4 dokumentu turētāju tieši virs centrālās konsoles, sīklietu nodalījumu virs cimdu nodalījuma (versijām bez pasažieru drošības spilvena), kā arī papildus sīklietu nodalījumi centrālajā daļā.

Ar mērķi uzlabot redzamību pārveidots arī instrumentu panelis. Pārvietotas arī brīdinājuma signāllampiņas.

Modernākās tehnoloģijas komforta līmeņa paaugstināšanai

Jaunais Trafic aprīkots ar vairākām līdz šim tikai pasažieru automašīnām raksturīgajām tehnoloģijām:

  • automātiskā klimata kontrole;
  • Carminat TomTom® navigācijas sistēma, kurā ietverta IQ RoutesTM tehnoloģija – viena no visatzinīgāk novērtētajām integrētajām navigācijas sistēmām tirgū;
  • jaunākās paaudzes audio sistēma ar MP3 un CD atskaņotāju, pārredzamāku vadības paneli, portatīvo ierīču pievienošanas iespējām un Bluetooth telefona sistēmu;
  • kruīza kontrole un ātruma ierobežotājs, kuru kontroles sistēmas iebūvētas stūrē. Ieslēgšanas/izslēgšanas poga izvietota uz mērinstrumentu paneļa, tādējādi atvieglojot piekļuvi

Jaunais Renault Trafic: uzlabota ekonomija

Jaunā Trafic, kas aprīkots ar 2.0 litru dCi 115 zs dzinēju, vidējais degvielas patēriņš, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir samazināts par 0,8 litriem uz 100 kilometriem, savukārt CO2 emisija izplūdes gāzēs samazināta līdz 195g/km (ar manuālo pārnesumkārbu).

2.0 dCi 90zs un 2.0dCi 115zs versijas tagad ir pieejamas ar dīzeļdaļiņu kvēpu filtru. 115 zs versijas jauda palielināta par 20Nm. Eļļas mai;nas intervāls ir pagarināts līdz 40 000 km nobraukumam vai ik pēc diviem gadiem – labākais piedāvājums tirgū.
 


Jaunais mērinstrumentu un instrumentu paneļa dizains ar hromētu detaļu akcentiem padara jauno Renault Trafic nedaudz sportiskāku. Līdz šim esošā pelēkā virsbūves krāsa nomainīta ar ķiršsarkanu.

RENAULT TRAFIC BLACK EDITION - jaunā Trafic reprezentācijas modelis

Renault Trafic Black Edition ierobežotās versijas modelis veidots uz jaunā Trafic Passenger Pivelege bāzes, un tas visvairāk no citiem modeļiem atšķiras tieši ar dizainu. Šī modeļa tiešā mērķauditorija ir VIP transporta uzņēmumi, kā arī tie, kuri nodrošina pārvadājumus luksuss klases automašīnās.

Papildus Passenger Privelege versijai Black Edition modeļus raksturo: melna metāliskā krāsa, 16 collu vieglmetāla diski, papildus tonēti logi, ādas stūre, Black Edition uzlīmes uz virsbūves sāniem, reste gaiši pelēkā krāsā, kā arī īpaši tumšs polsterējums ar redzamām šuvēm.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzinējs apgāžas uz jumta - kurš vainīgs? (+ VIDEO) 2

Video autors nofilmē neveiksmīgu apdzīšanas manevru, kura rezultātā apdzinējs nobrauc no ceļa un apgāžas uz jumta (visi notikumi līdz 0:30). Lasīt vairāk

 

Saeimas komisija atbalsta ieceri OCTA likumā precizēt apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien atbalstīja izskatīšanai galīgajā lasījumā grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto) 3

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Uztriecas taksometram, kas brauc atpakaļgaitā (+ video) 5

Kravas auto nespēj nobremzēt un uztriecas taksometram, kura šoferis to vada atpakaļgaitā pa autoceļu ar intensīvu satiksmi. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti