«Ford» prezentē modeļu S-MAX un Galaxy jaunās versijas 1

1.marts 2010 0:00

2010. gada Briseles autoizstādē Ford of Europe prezentēja modeļu S-MAX un Galaxy jaunās versijas.

Tām ir jauns, kinētisks dizains, jauni salona materiāli, kā arī daudz efektīvāku dzinēju klāsts un vairākas autovadītāja palīgsistēmas drošības un komforta uzlabošanai.

ford s-max 2010

Ar 2010. gada S-MAX un Galaxy modeļiem Ford of Europe uzsāks rosīgu gadu jaunu produktu ieviešanā - tie iezīmēs vairāku novatorisku tehnoloģiju un sistēmu parādīšanos, kas tiks ieviestas visa gada garumā un liks mainīt ierastos priekšstatus par to, kādas izjūtas rada sēdēšana un braukšana Ford automobiļos.

•    Ford modeļi S-MAX un Galaxy 2010. gadā iegūst jaunu izskatu, efektīvu dzinēju klāstu, kā arī jaunas tehnoloģijas komfortam un drošībai
•    Jauns dizains un aprīkojums izceļ katra modeļa izsmalcināto un individuālo raksturu
•    Uzlabota apdare un plašs tehnoloģiju klāsts, lai pārsniegtu klientu cerības
•    Moderno tehnoloģiju klāsts ietver jaunu aklās zonas informācijas sistēmu BLIS®, kas uzlabo autovadītāja un pasažieru drošību un komfortu, un Premium klases audio sistēmu
•    S-MAX un Galaxy iezīmē Ford jauno, moderno augstas efektivitātes EcoBoost 4 cilindru tiešās iesmidzināšanas benzīna turbodzinēju, EURO V standartam atbilstošo 2,0 litru Duratorq TDCi dīzeļdzinēju un papildu jaunas 163 ZS versijas dzinēju ieviešanu automobiļos
•    Ford EcoBoost 2,0 litru SCTi dzinējs apvieno braukšanas prieku ar zemu degvielas patēriņu un mazāku CO2 izmešu daudzumu
•    Ford transmisiju klāstam pievienojas jaunākā Ford PowerShift transmisija: standartaprīkojums ar 2,0 litru EcoBoost dzinēju, papildaprīkojums ar 140 ZS un 163 ZS 2,0 litru Duratorq TDCi dzinēju
•    Jaunie Galaxy un S-MAX tiks būvēti Ford ražotnē Beļģijā

„Mēs esam piešķīruši abiem modeļiem jaunu izskatu un premium klasei tuvāku auru, bet vislielākās izmaiņas ir veiktas zem virsbūves,” uzsver Džons Flemings (John Fleming), Ford of Europe prezidents, valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors. „S-MAX un Galaxy ir pirmie Ford modeļi Eiropā, kas aprīkoti ar mūsu tiešās iesmidzināšanas benzīna turbodzinējiem EcoBoost, kas sniedz vairāk jaudas un veiktspējas no mazāka darba tilpuma agregāta, tajā pašā laikā nodrošinot degvielas ekonomiju un zemu CO2 izmešu daudzumu. Un tas ir tikai 2010. gada modeļu S-MAX un Galaxy jaunumu uzskaitījuma sākums.”

Šie ir pirmie automobiļi, kas būs pieejami ar Ford jauno, augstas efektivitātes 2,0 litru EcoBoost benzīna dzinēju. Ar tā radīto 203 ZS (149 kW) jaudu tas pievienojas ievērojami uzlabotajam 2,0 litru Duratorq TDCi dīzeļdzinējam, kas sniedz 140 ZS (103 kW) jaudu, kā arī jaunajai 163 ZS (120 kW) jaudas versijai. Turklāt, pirmo reizi Ford plašajam automobiļu klāstam pieejama vienmērīgi un viegli pārslēdzamā Ford PowerShift mitrā tipa dubulta sajūga transmisijas sistēma, kas komplektācijā ar EcoBoost benzīna dzinēju būs iekļauta standartaprīkojumā, bet ar abiem Duratorq dīzeļdzinējiem – papildaprīkojumā.

Līdz ar jaunajiem S-MAX un Galaxy debiju piedzīvos arī novatorisku drošības un komforta sistēmu klāsts, tai skaitā aklās zonas informācijas sistēma BLIS® un jauns elektrisks aizmugurējo durvju drošības slēdzis.

Izsmalcināta āriene

Ford projektētāju komanda ir veikusi ievērojamas izmaiņas jaunajos S-MAX un Galaxy, lai vairotu automobiļu individualitāti un izteiksmīgo kinētiskā dizaina stilu.

Kopš S-MAX laišanas tirdzniecībā 2006. gadā, tas ātri nostiprināja savu pozīciju kā auto, kam nav līdzīgu – sportisks, augstas kvalitātes un labi aprīkots apvidus auto, kas sniedz visas pasažieru automobiļa priekšrocības, nemazinot stilu vai braukšanas prieku.

Jaunais modelis turpina šo tradīciju – tas ir pārdomāti uzlabots ar nozīmīgām virsbūves dizaina izmaiņām – izteiksmīgu dzinēja pārsegu un jaunu priekšējo paneli, ko izceļ apakšējā, melni lakotā režģa drosmīgā trapecveida forma.

Tādējādi automobilim S-MAX ir piešķirta jauna, izsmalcinātāka klātbūtnes sajūta uz ceļa, bet jaunais priekšējais apakšējais bamperis, kas luksus modeļiem ir aprīkots ar LED dienas braukšanas gaismām (papildaprīkojums Trend sērijai), vēl vairāk uzlabo automobiļa izteiksmīgo izskatu.

Skatoties no sāna, S-MAX tagad izceļas vēl vairāk – pateicoties logiem, kas dekorēti ar hromētu līsti, kas ietver arī spoguļus, lai izceltu automobiļa slaidās un sportiskās līnijas.

Jaunā S-MAX aizmugurējā daļa ir pārveidota, piešķirot tai dinamiskāka profila bagāžas nodalījuma durvis, zemāku paneli un jaunus LED aizmugurējos lukturus, kas iesniedzas tālu sānu malā, radot vēl sportiskāku izskatu. Starp LED aizmugurējiem lukturiem stiepjas matēta hroma līste, kas izceļas ar premium klases izskatu un izsmalcinātu S-MAX logo.

Ford Galaxy 2010

Arī jaunajam Galaxy ir pārveidota priekšējā daļa – tā uzsver ‘pirmās klases’ automobiļa izskatu un, pateicoties vairākām citām pārveidotām detaļām, vairo tā Ford greznā, liela izmēra septiņu sēdvietu pasažieru automobiļa lomu.

Jauns, izteiktāks dzinēja pārsegs apvienojas ar Galaxy jauno priekšējā paneļa dizainu – kas ietver drosmīgāku apakšējo trapecformas režģi ar smalkām hroma līstēm – un jauna izskata miglas lukturiem, lai izceltu Ford ‘kinētiskā dizaina’ ietekmi.

Savukārt, jumtam ir jauni, izteiksmīgāki iebūvētie sudrabkrāsas reliņi, kas veic šķērselementu lomu, bet aizmugurējās daļas jaunie, izsmalcinātie LED lukturi un virsbūves krāsas panelis iekļauti standartaprīkojumā. Modeļi Ghia un Titanium ir aprīkoti arī ar papildu hroma detaļām sānu līstēs un durvju rokturos.

{page}

Grezns salons

Gluži tāpat kā pārveidotajā virsbūvē, patiesas rūpes par detaļām un augsta kvalitāte ir galvenie aspekti abu modeļu jaunajā interjerā. Uzmanīgi līdzsvarotas jaunas krāsas un materiāli rada greznu un dinamisku gaisotni – tā ļauj izcelt katra modeļa atšķirīgo personību un piepildīt pat prasīgākā klienta vēlmes. Abiem modeļiem standartaprīkojumā Ford FoldFlat sēdekļu nolocīšanas sistēma.

S-MAX luksus modeļi ir ieguvuši daudzfunkcionālu jumta konsoli ar plašu sīklietu novietni, saulesbriļļu turētāju un bērnu uzraudzīšanas spoguli, kā arī viengabala panorāmas jumtu, kas aprīkots ar elektriski kontrolējamu sauljumi. Pirmo reizi S-MAX luksus modeļiem, kā arī ar panorāmas jumtu aprīkotajiem modeļiem, piešķirta LED salona apgaismojuma sistēma.

Mūzikas cienītājus priecēs jaunā papildaprīkojumā pieejamā Galaxy un S-MAX Premium klases audio sistēma, kas veidota uz astoņu kanālu pastiprinātāja bāzes ar 265 vatu kopējo jaudu, uzlabotu skaļruņu sistēmu, kas ietver papildu centrālā kanāla skaļruņus priekšējā paneļa sānos un lielu sabvūferi, kas uzstādīts aiz kreisās puses priekšējā sēdekļa.

Kravas iekraušana pa aizmugurējām durvīm tagad ir padarīta vieglāka, pateicoties apgaismojumam, kas ierīkots paceļamo durvju iekšējā panelī un iedegas, kad durvis tiek atvērtas.

Jaunas salona krāsas un materiāli ir pieejami visām sērijām, tie izvēlēti, lai radītu premium klases gaisotni, vienlaikus vairojot katra modeļa individuālo raksturu.

Jauda un ekonomija: EcoBoost SCTi, Duratorq TDCi dzinēji un PowerShift transmisija

Ford jaunie S-MAX un Galaxy modeļi piedāvā plašu jaunāko Ford dzinēju tehnoloģiju klāstu, kas ļauj apvienot lielāku degvielas ekonomiju un zemāku CO2 izmešu daudzumu, nezaudējot neko no Ford izslavētā braukšanas prieka.

Ford Ecoboost

Šie ir pirmie automobiļi, kas aprīkoti ar jauno 2,0 litru Ford EcoBoost SCTi dzinēju – tas iezīmē jaunu ēru Ford benzīna dzinēju attīstībā. Tam ir viegla alumīnija konstrukcija, jaunākās paaudzes augsta spiediena tiešās iesmidzināšanas sistēma, zemas inerces turbokompersors un dubulta neatkarīga vārstu pacēluma kontroles sistēma, kā arī moderna sadegšanas kamera, kas šī jaudas diapazona benzīnu dzinējiem piedāvā jaunu veiktspējas un degvielas ekonomijas līmeni.

Ford EcoBoost SCTi 2,0 litru dzinēja maksimālā jauda ir 203 ZS (149 kW) pie dzinēja ātruma 5500 apgriezieni minūtē un 300 Nm maksimālais griezes momentu, kas tiek sasniegts plašā dzinēja ātruma diapazonā – no 1750 līdz 4500 apgriezieniem minūtē. Ar šo jauno dzinēju S-MAX sasniedz ātrumu no 0-100 km/h 8,5 sekundēs (Galaxy modelis 8,8 sekundēs), tā maksimālais ātrums ir 221 km/h, bet Galaxy modelim – 217 km/h.

Taču pat ar tik lielisku veiktspēju, ir būtiski uzlabota jaunā dzinēja degvielas ekonomija un CO2 izmešu daudzums. Salīdzinot ar iepriekšējo 161 ZS 2,3 litru dzinēju ar automātisko transmisiju, CO2 izmešu daudzums ir samazināts par 19 procentiem līdz 189 g/km, lai gan jaunā 2,0 litru SCTi dzinēja jauda ir par 25 procentiem uzlabota. Tādējādi tiek panākts vien 8,1 l/100 km* degvielas patēriņš kombinētajā ciklā un ārpus pilsētas – 6,4 l/100 km*.

Turklāt, ievērojami uzlabots ir arī jauno S-MAX un Galaxy modeļu Ford dīzeļdzinēju klāsts. Uzlabotā Ford Duratorq TDCi 2,0 litru dzinēju saime atbilst Euro V izmešu standartam un pirmo reizi ir pieejama trīs jaudas versijās – 115, 140 un 163 ZS (85, 103 un 120 kW).

Šie jaunie Duratorq TDCi dzinēji ir veidoti, lai nodrošinātu lielisku veiktspēju un zemas ekspluatācijas izmaksas, taču tie sniedz arī iespaidīgu degvielas ekonomiju un zemu CO2 izmešu daudzumu. Ar 5,7 l/100 km* degvielas patēriņu un 152 g/km vidējo CO2 izmešu daudzumu, jaunie, ar sešpakāpju manuālo transmisiju aprīkotie S-MAX un Galaxy modeļi pierāda, ka braukšanas prieku ir iespējams apvienot ar lielisku veiktspēju efektivitāti.

Efektīvā un vienmērīgi pārslēdzamā Ford PowerShift mitrā tipa, dubulta sajūga transmisija lieliski saderēs gan ar jauno tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju, gan ar common rail dīzeļdzinējiem. Ar EcoBoost SCTi dzinēju tā ir iekļauta standartaprīkojumā, bet ar 140 un 163 ZS (103 un 120 kW) Duratorq TDCi 2,0 versijām – arī papildaprīkojumā.

{page}

Jaunas sistēmas drošības un komforta uzlabošanai

Jau no paša sākuma jaunie S-MAX un Galaxy modeļi tika projektēti un izstrādāti tā, lai piedāvātu klientiem augstas klases braukšanas pieredzi, tādēļ iepriekšējo modeļu jau tā lielisko īpašību klāsts tika papildināts un uzlabots, lai piedāvātu vēl vairāk drošības un komforta.

Jergs Beijers (Jörg Beyer), Ford of Europe lielo un luksus klases automobiļu nodaļas direktors, komentē: “Jauninājumu klāsts, ko esam ieviesuši jaunajos S-MAX un Galaxy modeļos dizaina, dzinēju tehnoloģiju un īpašību ziņā, ir pietiekami plašs, lai Jums liktos, ka šie ir pilnīgi jauni automobiļi. Ford of Europe paraugmodeļi ir pelnījuši šādu attieksmi, un mēs esam pārliecināti, ka mūsu klienti to novērtēs.”

Jaunie S-MAX un Galaxy modeļi ir pirmie Ford of Europe automobiļi, kas aprīkoti ar aklās zonas informācijas sistēmu BLIS®. Šī radarveida ierīce, brīdinot par automobiļiem aklajā zonā, liek autovadītājiem divtik vērīgi lūkoties pār plecu. Arī jaunā regulējamā ātruma ierobežošanas ierīce ASLD veidota, lai palīdzētu autovadītājam uzstādīt noteiktu ātrumu un to netīšām nepārsniegt – vēl viena ierīce, kas Ford of Europe automobiļos ir pirmo reizi.

Pilnībā izmantojot S-MAX un Galaxy elektriskās komunikācijas sistēmas CAN (Controller Area Network) priekšrocības, Ford jauno modeļu papildaprīkojumā piedāvā elektrisku aizmugurējo durvju drošības slēdzi. Tas apvieno elektrisko aizmugures logu deaktivizācijas slēdzi autovadītāja durvju panelī ar elektrisko aizmugures durvju aizslēgšanas funkciju.

Jaunā S-MAX luksus versijās tiek plaši izmantota gaismas diožu tehnoloģija ar standarta aprīkojumā iekļautām LED dienas braukšanas gaismām (papildaprīkojums Trend modeļos) un LED salona apgaismojumu. Tāds uzstādīts arī visām versijām ar panorāmas jumta lūku. Jaunās S-MAX un Galaxy luksus versijas ir aprīkotas arī ar lielisku kravas nodalījuma apgaismojumu, kas izvietots bagāžas nodalījuma durvju iekšpusē apakšējos stūros, lai apgaismotu iekraušanas vietu, turklāt visām S-MAX un Galaxy versijām LED aizmugurējie lukturi ir iekļauti standartaprīkojumā.

Vēl viena jauna iezīme, kas rada ‘pirmās klases’ komforta izjūtu ir Premium audio sistēma ar High-Nav vai Sony Audio sistēmu, ko iespējams pasūtīt gan S-MAX, gan Galaxy modeļiem. Papildaprīkojumā iekļauts arī DAB radio.

Pasažieru komfortu arī papildina uzlabota klimata kontrole ar jaunu gaisa temperatūras un mitruma sensoru uz stūres rata labākai gaisa kontrolei salonā.

Pirmo reizi S-MAX un Galaxy modeļos ir iekļautas papildu tehnoloģijas, kas līdz šim bija pieejamas citos Ford modeļos. Šeit jāmin atpakaļskata kamera, Ford bezatslēgu sistēma un godalgotā Ford EasyFuel degvielas uzpildes sistēma.

Mūsdienīga, elastīga ražošana

Tāpat kā iepriekšējie modeļi, jaunie S-MAX un Galaxy nāk no tās pašas konveijera līnijas, kur ražo automobili Mondeo – Ford of Europe rūpnīcā Genkā, Beļģijā. Modernizēts, elastīgs un efektīgs ražošanas process ļauj Ford pieskaņot dažādu auto ražošanas secību un daudzumu tā plašajā automobiļu klāstā, nodrošinot operatīvu uzņēmuma spēju reaģēt uz izmaiņām klientu vajadzībās.
Genkas ražotnē kopš tās atklāšanas 1964. gadā ir saražoti jau vairāk kā 12 miljoni transportlīdzekļu.

Beļģijas ražotne ir viena no modernākajām auto montāžas vietām Eiropā, kā arī ir Ford of Europe racionālās ražošanas stratēģijas pagrieziena punkts. Pašlaik tajā tiek nodarbināti 5000 darbinieku. 

Jauno tehnoloģiju pionieri

"S-MAX un Galaxy bija pirmie Ford transportlīdzekļi, kuros tika izmantoti mūsu “kinētiskā dizaina” stila elementi”, saka Džons Flemings. "Un, kas vēl svarīgāk, tie sākuši mainīt cilvēku viedokli par Ford zīmolu.”

„Tā kā Eiropā tie Ford automobiļu klāsta virsotnē atrodas līdzās Mondeo, ir svarīgi, ka mēs atkārtoti izmantojam šos modeļus kā pionierus novatorisko tehnoloģiju ieviešanā, kas raksturos Ford ambiciozos automobiļu ražošanas plānus 2010. gadā,” piebilst Flemings.

 
Visi komentāri
 
275247. viesis 2.marts 2010 22:19
0 0 Atbildēt

geju atbalstitaju kompanija. gejiskumu grib ievest Latvija bet tas neizdosies lai ka Jus

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropas auto tirgus – pieprasījums pēc dīzeļiem zemākais pēdējo 10 gadu laikā

Statistikas dati liecina, ka oktobrī pieprasījums pēc mašīnām, kas aprīkotas ar dīzeļdzinējiem, nokrities par 9,9 procentiem, sasniedzot zemāko līmeni pēdējo 10 gadu laikā. Lasīt vairāk

 

Volvo XC60 kļūst par Japānas Gada auto 2017 2

Par konkursa JCOTY (Japan Car of The Year) 2017.gada uzvarētāju kļuvis krosovers Volvo XC60, kļūstot par pirmo Eiropas ražotāja modeli pēdējo trīs gadu laikā, kas ieguvis šo prestižo balvu. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūves gigants BAIC valstī no 2025.gada pārtrauks iekšdedzes dzinēju automobiļu tirdzniecību 1

Viens no Ķīnas lielākajiem valstij piederošajiem autoražotājiem "Beijing Automotive Group Co" (BAIC) paziņojis, ka līdz 2025.gadam valstī pārtrauks visu ar degvielu darbināmu automobiļu pārdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar valdības ieceri pārtraukt visu iekšdedzes dzinēju automašīnu reģistrēšanu valstī. Lasīt vairāk

 

Viens no 50 – pārdošanā nonāk ļoti rets "Lexus" (+ foto) 1

Amerikāņu izsoļu nams "Gooding & Company" savā janvāra piedāvājumā iekļāvis vienu no tikai piecdesmit eksemplāros izlaistajiem "Lexus LFA Nurburgring Package". Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti