2009. gada februārī Citroën pasauli iepazīstināja ar savu DS līniju, kuras vizītkarte ir markas jaunais uzstādījums – Créative Technologie (radošas tehnoloģijas).
Netradicionāla un pašapzinīga, DS sērija izdzīvina prieku, izsmalcinātību un brīvību kā automobiļu dizaina jauno pieeju. Pēc DS3 prezentācijas Citroën sper soli uz priekšu ar diviem jauniem konceptauto – DS3 Racing un DS High Rider.
DS3 Racing: absolūti sportisks
Citroën motoru sporta vēsturē jau ir iegājuši – ar pieciem pasaules čempionu tituliem autoražotāju vērtējumā un sešiem individuālajiem pasaules čempionu tituliem, ko ieguvuši Sebastjens Lēbs un Daniels Elena. Šo izaicinājumu turpina DS3 Racing - konceptauto, kam piemīti visi īsta „sportista” parametri, ieskaitot karbona salona un eksterjera apdari un speciālu aprīkojumu, ierastu motoru sporta pasaulē. Pie 1,6 litr dzinēja jaudas palielināšanas līdz 200 ZS, šasijas un transmisijas attīstības strādājuši Citroën Racing inženieri, kuru mērķis bija sniegt autovadītājam spraigu braukšanas sajūtu un nepārtrauktu dialogu ar ceļu.
DS High Rider: dinamisks, kompakts un ekskluzīvs
DS High Rider ir jauns solis uz priekšu DS nākotnē. Tas ir moderns vitalitātes redzējums, kura vērtība ir kompaktums; koncepts piedāvā jaunas automašīnas izmantošanas idejas, jaunu braukšanas prieku un inovatīvus tehnoloģiskus risinājumus kā Full Hybrid 4 piedziņu. Nemainot tradicionālo kupejas modeļu ideoloģiju, Citroën ar DS High Rider ir radījuši jaunu autobraukšanas vitalitāti, jaunas izpausmes, kas ir mazāk ierobežojošas un nepieejami ekskluzīvas ikdienas autovadītājam, bet daudz piemērotākas šodienas auto braukšanai, sniedzot tīru braukšanas prieku.
Kompānija lielākajai daļai auto modeļu nodrošina iespaidīgu videi draudzīgu risinājumu izmantojumu, efektīvākajos eko-modeļos to klātbūtne izcelta ar Citroën apkārtējās vides Airdream® kodu.
C3 Picasso e-HDi: jauna pieeja ilgtspējīgai attīstībai
Citroën ievieš jaunu apkārtējās vides kodu – e-HDi, kas tika izmantots vairākos modeļos, aprīkotos ar inovatīvām vidi saudzējošām tehnoloģijām, ieskaitot jaunākās, jau otrās paaudzes mikrohibrīdo Stop & Start sistēmu komplektā ar automatizētu manuālo transmisiju. Demonstrācijas auto aprīkots ar polikarbonāta jumtu ar integrētām 70 160 W saules bateriju šūnām, kas uzlādē bateriju, ļaujot samazināt ģeneratora izmantošanu un līdz ar to ekonomējot degvielu. Tāpat šajā auto izmantoti gandrīz 20% ekoloģisko komponentu, ieskaitot salona paklājiņus, sēdekļu pildījumu, riteņu diskus un degvielas tvertni. Ražotāja mērķis ir līdz 2011. gadam izmantot vismaz 20% šo „zaļo” materiālu katrā izlaistajā jaunajā automobilī.
C-ZERO: 100% elektrisks risinājums
Nulles degvielas patēriņš, nulles kaitīgo izmešu (CO2) līmenis un nulles trokšņu līmenis: ar C-ZERO Citroën paplašina savu kompaktklases auto klāstu ar 100% elektrisku risinājumu. Tā uzdevums ir atvieglot pārvietošanos pilsētā, pateicoties kompaktiem izmēriem, ātru akumulatoru uzlādi un ērtu pielietojumu ikdienā.
C-ZERO, kas pasaules pirmizrādi piedzīvos 2010. gada nogalē, izveidots sadarbībā ar Mitsubishi Motors Corporation un ir kompānijas otrs elektromobilis līdzās Berlingo First Electic, kas tika izstrādāts kopā ar Venturi. Citroën jau izlaiduši vairāk kā 5500 elektromobiļu, kas ļauj kļūt par pieredzējušāko un vadošo marku šai segmentā, kam tuvākajos gados paredzēts liels pieaugums.
Survolt: izsmalcināts, brīvs un uzlādēts
Survolt turpina Citroën meklējumus atšķirīgu un oriģinālu elektromobiļu jomā, ko pērn Frankfurtes autosalonā aizsāka ar Revolte konceptauto. Survolt parāda radikāli jaunu auto redzējumu caur īpaši modernu izsmalcinātību un ekstravaganci ar motoru sporta “piesitienu”. Citroën gēnos ir ierakstīta vēlme uzdrošināties, radīt un nerēķināties ar pastāvošajiem ierobežojumiem, kas ļāvis kompānijai tās 90 gadu pastāvēšanas laikā atrast revolucionārus risināumus, kas apsteidz savu laiku. Survolt šīs tradīcijas turpina.
SOLIS UZ PRIEKŠU ĒRTĪBĀS
Citroën Créative Technologie attiecas arī uz inovatīviem risinājumiem auto aprīkojumā, uzlabojot vadītāja ērtības.
eTouch: palīdzība tiešsaistē
2010. gadā Citroën lielākajā daļā Eiropas tirgum paredzēto auto modeļu ieviesīs eTouch – sistēmu, kas ļaus autovadītājam no mašīnas paneļa veikt neatliekamās medicīniskās vai tehniskās palīdzības zvanu, izmantojot iebūvētu SIM karti. Sistēma piedāvā arī virtuālu apkopes un ekonomiskas braukšanas rokasgrāmatu, pieejamu caur internetu.
WiFi on Board: mobilais internets
Citroën savus automobiļus aprīko ar internetu - WiFi on Board, kas ļauj pasažieriem pilnībā izmantot globālo tīmekli brauciena laikā. Iegādājams bez abonēšanas, kā aksesuārs, WiFi on Board nodrošina bezvadu pieslēgumu un strādā caur SIM karti ar īpaši 3G/3G+ interneta atslēgu, interneta pakalpojumu sniedzēju lietotājiem izvēloties pēc saviem ieskatiem.
CITROËN SM 40. JUBILEJA: CREATIVE TECHNOLOGIE
Ženēvas 80. Starptautiskais autosalons Citroën ir nozīmīgs pasākums, jo 1970. gada 11. martā te tika pirmoreiz izrādīts leģenārais Citroën SM modelis, kas kļuva par vienu no labākajiem auto pasaulē, pateicoties iespaidīgajam sniegumam un braukšanas īpašībām. Pēc 40 gadiem šis Créative Technologie produkts ir nozīmīgs kā allaž.
CITROËN Importētāja SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda stāsta: Citroën vadmotīvs Ženēvas 80. starptautiskajā autosalonā vitalitāte un radošums. DS līnijas papildinājums ar diviem jauniem konceptauto DS High Rider un DS Racing apliecināja CITROËN stabilitāti un spēju uzņemties celmlaužu risku inovatīvu un radošu tehnoloģi pielietojumā. Savukārt Citroën pastāvīgo un nepārtraukto darbu pie videi draudzīgāku un ekonomiskāku modeļi izstrādē uzskatāmi demonstrē Citroën C3 Picasso e-HDi, elkotromobilis C-Zero, un Survolt – paraugs tam, kā iespējams apvienot sportiskumu, izsmalcinātību un ekoloģisku domāšanu.