«DS3 Racing» - stilīgs sporta auto (+ foto) 1

 
11.marts 2010 9:04

Eksistē nevis viens, bet tūkstošiem DS3. Bet tagad Citroën motoru sporta nodaļa, Citroën Racing, pārveidojuši to pēc sava prāta.

Pirmoreiz izrādīts Ženēvas starptautiskajā autosalonā, DS3 Racing izceļas ar sportisku sniegumu un braukšanas baudījumu. Tas ļauj jaunpienācējam DS3 saimē iegūt dedzīga un vitāla auto slavu.

DS3 Racing konceptauto Citroën Créative Technologie filozofiju iemieso eleganti, oriģināli un sportiski. Tas aprīkots ar 1,6 litru THP dzinēju ar 200 ZS jaudu, kas īpaši uzlabots, lai sniegtu autovadītājam spraigu braukšanas sajūtu un nesalīdzināmu braukšanas kvalitāti. DS3 Racing tiks izlaists ierobežotā 1000 eksemplāru skaitā, sākot ar 2010. gada otro pusi.

EMOCIONĀLS DIZAINS

DS3 Racing izskats pauž drosmi, spēku, vēlmes un ambīcijas. DS3 Racing ir tīra autosporta izpausme. DS3 vizuālais stils ir papildināts ar izteikti sportiskām detaļām – elastīgs karbona priekšējais bamperis, kas izceļ 18 collu riteņus ar oriģinālu high-tech dizainu; arī sānu moldingi uz durvīm izgatavoti no oglekļšķiedras.

citroen ds3 2010

DS3 Racing izmantoti motoru sporta vajadzībām veikti aerodinamiskie pētījumi. Karbona spoileris saglabā automašīnas stabilitāti pie liela braukšanas ātruma, bet hromētais izpūtēja uzgalis eleganti akcentē automašīnas atraktīvās līnijas.

DS3 Racing īpašo dabu pasvītro oriģinālais Ženēvas autosalonā izstādītā modeļa krāsojums – virsbūves pamata krāsa ir tumši pelēka, bet jumts, sānu spoguļi un bremžu mašīnas ir oranži, savukārt radiatora reste un riteņu diski ir hromēti oranži.

Visas fotogrāfijas skatieties šeit »»

{page}

Izsmalcināta, individuāla atmosfēra

Arī DS3 salona apdare šai modelī ir piedzīvojusi īpašas pārmaiņas. Pasažieri izbauda braucienu oriģinālā, sportiskā atmosfērā. Ar karbona detaļām eleganti izrotāti mērinstrumentu panelis, stūre, roku balsti un vidus konsole.

citroen ds3 2010

Oranžā krāsa atsaucas arī salonā – priekšējais panelis, ātrumpārslēgs un ātrumpārslēga pamatne ir dzīvā oranžā tonī. Katram DS3 Racing būs piešķirts kārtas numurs, kas atradīsies uz griestiem, kamēr Citroën Racing logo būs uz speciāli veidoto krāsu galvas balstiem.

RADĪTS JAUDAI

<250>DS3 Racing ir runa par braukšanas sniegumu. Izstrādājot dzinēju, Citroën Racing izmantojuši visu pieredzi, kas iegūta 2003., 2004., 2005., 2008. un 2009. gadā izcīnot pasaules rallija čempionu titulu autoražotāju ieskaitē.

Citroën inženieri 1,6 litru THP dzinēja jaudu no 156 ZS palielinājuši līdz 200 ZS, par 15% palielināts arī griezes moments – no 240 Nm līdz 275 Nm, turklāt griezes moments pieejams plašā amplitūdā, tādējādi nodrošinot patīkamu braukšanu.  Tas panākts, modificējot un optimizējot dzinēja komponentes, modifikācijas turbopūtes sistēmā par 30% palielināja dzinēja jaudu, pārprogrammēts dzinēja vadības bloks, arī izplūdes sistēma ieguva īpašu cauruli un trokšņa slāpētāju.

RADĪTS BRAUKŠANAI

DS3 šasija un ritošā daļa Racing modelim speciāli modificēta, lai sniegtu autovadītājam spraigu braukšanas sajūtu un nepārtrauktu dialogu ar ceļu. DS3 Racing piemītas visas īpašības, lai tas kļūtu par toņa noteicēju attiecīgajā segmentā attiecībā uz uzvedību uz ceļa.

Priekšējā un aizmugurējā riteņu bāze paplatināta par 30 mm, bet automašīna pazemināta par 15 mm. Šīs izmaiņas nodrošina DS3 Racing radikāli atšķirīgu sniegumu uz ceļa, tas it kā pielīp ceļa segumam.

citroen ds3 2010

Auto aprīkots ar stingrākiem priekšējiem un aizmugurējiem amortizatoriem un ar stingrākām atsperēm. Šīs izmaiņas vēl vairāk uzlabo saķeri un stabilitāti automobilim, kas jau ir lielisks šajā jomā, nodrošinot izcilu ceļa “nolasīšanu” un ātrāku līkumu izbraukšanu bez jebkāda stresa.

Arī stūres sistēma padarīta precīzāka, pielāgojot to automašīnas sportiskajam raksturam. DS3 Racing izmantota īpaša stūres programmēšana un kontroles sistēma, kas modificēta, pielāgojot to riepām.

DS3 Racing papildus priekšrocība ir bremžu sistēma ar Racing specifikāciju lielākai izturībai un precīzākai darbībai. Priekšā DS3 Racing ir četru virzuļu bremžu mehānismi un īpaši bremžu diski. Aizmugurē lielākai bremžu darba efektivitātei un drošībai izmantoti pamata produkcijas diski. Arī ESP sistēma pielāgota papildus vitalitātei un sportiskākai braukšanai. Turklāt autovadītājs šo sistēmu pēc vēlēšanās var izslēgt.

CITROËN Importētāja SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda uzskata, ka: Citroën 1-2-3 uzvara WRC Meksikas posmā norāda, ka Citroën nedomā apstāties pie sasniegtā autosportā. Tas pats attiecināms arī uz jaunajiem ielas automašīnu modeļiem. DS3 Racing ir dizainiski augstvērtīga un sportiska automašīna, kas veidota, lai sniegtu braucējiem patiesu braukšanas prieku un baudījumu.

Visas fotogrāfijas skatieties šeit »»

 
Visi komentāri
 
275422. viesis 11.marts 2010 10:11
0 0 Atbildēt

Smuks auto pilsētu "iekarošanai", vienīgi tas dzeltenais paneļa "elements" man gan nepatīk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti