Rīgas ielās tiek likvidētas bedrītes 5

 
11.marts 2010 12:01

Braukšanas apstākļu uzlabošanai Rīgā tiek likvidētas bedrītes ielās un uz tiltiem. Līdz ar gaisa temperatūras paaugstināšanos bedres veidojas daudz straujāk, un remontdarbu apjoms pieaug.

Ja gaisa temperatūra svārstās ap nulle grādiem, kad brīžiem piesalst un atkal atkūst, bedrītes veidojas īpaši strauji. Šādos laika apstākļos bedres var izveidoties pat dažu stundu laikā. Visstraujāk bedrītes veidojas tajās ielās, kur ir novecojis asfaltbetona segums un ir augsta satiksmes intensitāte.

Bedrīšu likvidēšanai Rīgas ielās un uz tiltiem šā gada budžetā paredzēti 415,48 tūkstoši latu, kas ir divreiz mazāk nekā pērn. Ierobežotā budžeta apstākļos Satiksmes departaments šos darbus plāno nodrošināt tajās pilsētas maģistrālajās ielās, pa kurām kursē sabiedriskais transports, un uz tiltiem.

Rajona nozīmes ielās būs iespējams likvidēt tikai tās bedrītes, kas var apdraudēt satiksmes drošību.
2009.gadā Rīgā ar bedrīšu likvidēšanu saistītie remonts tika veikti 66 tūkstošu kvadrātmetru platībā, šim mērķim izlietojot 865,63 tūkstošus latu.

Rīgā ielu seguma remontu veic uzņēmumi PS „CP Serviss”, SIA „Roadex” un A/s „Ceļu pārvalde”. Par tiltu seguma remontu atbild uzņēmums SIA „Rīgas tilti”.

Rīgas Domes Sabiedrisko attiecību nodaļa

 
Visi komentāri
 
275428. viesis 11.marts 2010 13:35
0 0 Atbildēt

kāds tolx! pirms paris dienām lipināja asfaltu pretī Lukoilam Emmas un Vecāķu stūri, tak šodien jau tur atkal pzģec. remontņiki xrenova!

275433. viesis 11.marts 2010 18:39
0 0 Atbildēt

Acīmredzot tie, kas remontē ceļus, nav spējīgi skolā izgūtās fizikas zināšanas pielietot ptaksē.

275439. viesis 12.marts 2010 8:30
0 0 Atbildēt

jega vienu un to psu darbu darit 2 un vairak reizes... Ja tas vietas kur ir bedrites aizlapitu normali, izzagejot lielaku, taisnu utt, ta lai tas asfalts neizbirst jau nakosaja diena. Varbut tad ta nauda teretos efektivak.

°Nez kadas ir atrunatas garantija, cik ilgi sadi lapitai bedritei jaturas ciet.?

275440. viesis 12.marts 2010 8:30
0 0 Atbildēt

Un tagad abi spečuki, cic bedres remontēt :D

275487. viesis 15.marts 2010 14:37
0 0 Atbildēt

seaman - vai ta nezināji, ka pie mums maksā par darbošanos, nevis par rezultātu.

Līdz ar to bedru daudz, maksā par darbošanos - ērtāk darboties tuvāk starta vietai... visu tāpat neaizlāpīsi, tad kāpēc kaut ko lāpīt labi, ja maksā arī par slikti aizlāpītu???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti