Braukšanas apstākļu uzlabošanai Rīgā tiek likvidētas bedrītes ielās un uz tiltiem. Līdz ar gaisa temperatūras paaugstināšanos bedres veidojas daudz straujāk, un remontdarbu apjoms pieaug.
Ja gaisa temperatūra svārstās ap nulle grādiem, kad brīžiem piesalst un atkal atkūst, bedrītes veidojas īpaši strauji. Šādos laika apstākļos bedres var izveidoties pat dažu stundu laikā. Visstraujāk bedrītes veidojas tajās ielās, kur ir novecojis asfaltbetona segums un ir augsta satiksmes intensitāte.
Bedrīšu likvidēšanai Rīgas ielās un uz tiltiem šā gada budžetā paredzēti 415,48 tūkstoši latu, kas ir divreiz mazāk nekā pērn. Ierobežotā budžeta apstākļos Satiksmes departaments šos darbus plāno nodrošināt tajās pilsētas maģistrālajās ielās, pa kurām kursē sabiedriskais transports, un uz tiltiem.
Rajona nozīmes ielās būs iespējams likvidēt tikai tās bedrītes, kas var apdraudēt satiksmes drošību.
2009.gadā Rīgā ar bedrīšu likvidēšanu saistītie remonts tika veikti 66 tūkstošu kvadrātmetru platībā, šim mērķim izlietojot 865,63 tūkstošus latu.
Rīgā ielu seguma remontu veic uzņēmumi PS „CP Serviss”, SIA „Roadex” un A/s „Ceļu pārvalde”. Par tiltu seguma remontu atbild uzņēmums SIA „Rīgas tilti”.
Rīgas Domes Sabiedrisko attiecību nodaļa
kāds tolx! pirms paris dienām lipināja asfaltu pretī Lukoilam Emmas un Vecāķu stūri, tak šodien jau tur atkal pzģec. remontņiki xrenova!