Pirmo reizi piedaloties kampaņā „Uzslavē labu servisu!”, VSIA „Autotransporta direkcija” (ATD) ieguva visvairāk uzslavētās valsts iestādes titulu, apsteidzot pārējās institūcijas, kas startēja šajā kategorijā.
ATD valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns ir gandarīts par šo sasniegumu un nākamgad plāno ne vien atkārtoti piedalīties kampaņas rīkotajās aktivitātēs, bet aicināt arī citas valsts pārvaldes iestādes un valsts sektorā strādājošus uzņēmumus iesaistīties kampaņā.
„Klientu apkalpošanas kvalitāte valsts pārvaldes sektorā vienmēr ir bijis sāpīgs jautājums,” atzīst A.Lubāns. „Tas skaidrojams ar konkurences trūkumu šajā jomā, jo valsts iestādes pārsvarā sniedz tādus pakalpojumus, kurus klients citur nemaz nevar saņemt. Tādējādi apkalpošanas kultūras līmeņa celšana valsts iestādēs nav klientu piesaistīšanas taktika, kā tas ir privātos, savstarpēji konkurējušos uzņēmumos, bet gan ētikas un sociālās atbildības jautājums.”
Direkcija mudina arī citas valsts sektorā strādājošas iestādes apsvērt dalību kampaņā „Uzslavē labu servisu!”, tādējādi apliecinot savu mērķtiecību ceļā uz labu, pat izcilu apkalpošanu, kā arī sniedzot papildus iedvesmu un motivāciju saviem klientu apkalpošanas darbiniekiem.
ATD ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā. Direkcija izsniedz licences un atļaujas starptautisko kravas un pasažieru autopārvadājumu veikšanai, kā arī administrē valsts dotācijas sabiedriskajam transportam un organizē tālsatiksmes autobusu un dzelzceļa pasažieru pārvadājumus valsts teritorijā.
Debīlā valstī debīlas kampaņas...
Iestāde, kurai ir iespēja sodīt un soda piedalās konkursā par labāko servisu...
Labi, ka ieslodzījumu vietu pārvalde, prokuratūra, CP vai tml nedadomājās tādā sviestā piedalīties...