General Motors līdz 2010.gadam starptautiskajā tirgū ieviesīs uzlabotu “inteliģento pedāļu” tehnoloģiju visiem saviem pasažieru automašīnu modeļiem ar automātisko pārnesumkārbu un elektronisko droseļvārsta vadību.
Tādējādi tiks paaugstināts automobiļu drošības līmenis un vairota pircēju uzticība ražotāja izstrādājumiem.
Šie jauninājumi vēl pazīstami ar nosaukumu „ārkārtas bremzēšanas sistēma” (brake override), būtībā tas nozīmē izmaiņas elektroniskajās kontroles ierīcēs, kas nodrošinās dzinēja izslēgšanos brīdī, kad vienlaicīgi nospiests bremžu un akseleratora pedālis. Ieviešana vispasaules mērogā tiks pabeigta 2012. gada beigās.
Pēdējo septiņu gadu laikā GM koncerna ietvaros spēkā bija bremžu sistēmu darbības standarts, kas attiecas uz visiem vieglajiem automobiļiem, kā arī kravas auto. Šis standarts nosaka, ka bremzēm jāspēj apstādināt automašīnu noteiktas distances ietvaros. Ārkārtas bremžu sistēma ir vēl viens svarīgs papildu drošības pasākums.
“Ziņu kanālu veiktā valdības informācijas analīze atkal un atkal pierāda, ka GM drošības pasākumi šajā jomā ir vieni no spēcīgākajiem visā autoražošanas industrijā,” apgalvo Toms Stīvenss (Tom Stephens), GM Starptautiskās produktu izstrādes nodaļas viceprezidents. “Tajā pat laikā mēs zinām, ka drošība mūsu pircējiem ir ārkārtīgi svarīga, tādēļ mēs ieviesīsim vēl papildu bremžu sistēmas uzlabojumus, lai mūsu autobraucēji vienmēr varētu paļauties uz savas GM automašīnas bremzēm jebkurā situācijā."
Ātrāku šīs sistēmas ieviešanu tirgū pagaidām nedaudz kavē dažādo atļauju saņemšanas nepieciešamība, lai nodrošinātu, ka autovadītājiem nav jāizjūt ne mazākās neērtības braukšanas komforta ziņā.
Ceru vienīgi ka dzīvē tomēŗ nebūs glužī ta kā rakstā - ... dzinēja izslēgšanos brīdī, kad vienlaicīgi nospiests bremžu un akseleratora pedālis.... dzinēja apstāšanās ir ļoti nevēlama lieta ja auto atrodas kustībā. Taču ja ar to tika domāts tas ka gadījumā ja "iesprūst" gāzes pedālis, tad nospiežot bremzi dzinējs nomet apgriezienus līdz "tukšgaitai" - tad protams domā ļoti pat OK.