«Geely» izstrādās savu robotizēto pārnesumkārbu 1

 
16.aprīlis 2010 12:03

Ķīnas kompānija Geely ķērusies klāt pie preselektīvās divsajūgu septiņpakāpju robotizētās pārnesumkārbas izstrādes.

85 procentus no darba apjoma veiks ķīniešu inženieri, bet 15 procentus - Austrālijas firma Drivetrain Systems International, par kuras īpašnieku pagājušo gadu kļuva Geely, nopērkot to par 33 miljoniem ASV dolāru.

Jaunā transmisija ir preselektīvā DSG robota analogs, kas tiek izmantots daudzos Volkswagen modeļos. Tiesa, vācu ražotājs šo pārnesumkārbu izstrādāja sadarbībā ar transmisiju ražotāju BorgWarner. BMW, Nissan, Mitsubishi izmanto Getrag ražotos 'robotus'.

Nav zināms, kad ķīniešu pārnesumkārba tiks ieviesta sērijveida ražošanā. Taču ir zināms, ka jau nākamgad Geely saviem automobiļiem sāks uzstādīt DSI izstrādātās tradicionālās hidromehāniskās automātiskās pārnesumkārbas, kuras ražos Ķīnā.

 
Visi komentāri
 
276347. viesis 17.aprīlis 2010 11:10
0 0 Atbildēt

ķinieši neko paši nevar uztasīt..tik kopē bezkaunīgi. gan ja paņem kaads normalas karbas keskas, ieliks sava korpusā un tirgos nost.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti