Mazda6 saņem daudz apbalvojumu 24

6.janvāris 2003 0:00

Pēdējais Mazda jaunums "Atenza" (Mazda6), kas parādījās tirgū tikai 2002. gada martā, automobilistiem paspējis iepatikties un kopā nopelnījis 23 apbalvojumus.

Šim auto pēdējās 9 balvas piešķirtas decembrī. Starp tām ir tādas, kā balva "Par labāko testu" no Car and Driver, apbalvojums par labāko dizainu no japāņu žurnāla Car Styling, bet Izraēlas autožurnāls Mazda6 nosaucis par gada labāko auto. Tas ļoti uzskatāmi pierāda, ka jaunums ir saņēmis pasaules mēroga atzinību. Saņemto apbalvojumu saraksts: 1. 2002 Good Design Award (G-mark) (Japan) 2. '02-03 Japan Car of the Year: 10 Best (Japan) 3. Hall of Fame: Excellent Developer Award (Japan) 4. '02-'03 RJC (Automotive Researchers' & Journalists Conference of Japan) Car of The Year (Japan) 5. Japan Car Design Award: Golder Marker Trophy (Japan) 6. Car&Driver : The 2003 10 Best (USA) 7. Fleet World Magazine: Best Newcomer Award (U.K.) 8. Britain's Auto 1 : Car of the Year (U.K.) 9. Great Austrian Automobile Award (Austria) 10. New Car of the Year (Scotland) 11. Semperit Irish Car of the Year (Ireland) 12. Car of 2003 in Czech Republic 13. Family Car of the Year (Sweden) 14. European Car of the Year: 2nd place (augstākais novērtējums starp japāņu auto) 15. Auto Blic magazine: Croatian Auto 1 (Croatia) 16. Best Car in Lithuania in 2003 (Lithuania) 17. Le Moniteur Automobile : Family Car of the Year (Belgium) 18. National Business Review : Car of the year (New Zealand) 19. New Zealand Company Vehicle and Executive Car Magazine : Business Car of the Year (New Zealand) 20. Australia's Best Car Awards: Best Mid-Size Car Over $25,000 (Australia) 21. The Straits Times : Best Medium Family Sedan/Hatchback (Singapore) 22. Auto Magazine : Car of the Year (Israel) 23. Auto Magazine : Best Premium Compact (Israel) iAuto // autonews.ru // wowowo
 
Visi komentāri
 
57399. viesis 6.janvāris 2003 1:03
0 0 Atbildēt

Nu tiiri normaals tas Mazda 6 peec dizaina ira. Viens no piecieshamaakajiem jaunajiem auto. Man gan no japaanjiem labaak patiik MGalants, bet nu tas taa. Vispaar tie jaunie auto taadi pretiigi apalji naak, a shitas un MG mazliet atshkjiras ar taadu kantainaaku dizainu un manupraat izskataas daudz labaak par visaam bumbinjaam! :)

57403. viesis 6.janvāris 2003 1:31
0 0 Atbildēt

Pabraucu ar diviem eksemplariem-vajako un niknako. Secinaju, ka patikams man ir tikai arejais dizains. Visvairak tracinaja skaljais dzinejs.

57408. viesis 6.janvāris 2003 4:04
0 0 Atbildēt

Es (tapat ka Lietus) esmu izbraucis ar Mazda6 vajako (1.8) un ari jaudigako musu tirgu (2.3) Mazda6 Road Show laika. Bija Mazdas dileri (MMotors) no Somijas dabujushi vairakus Mazda6 konkurentus (Mondeo, Laguna, Vectra u.c.) ar 1.8 dzinejiem. Ziniet Mazda patiesham ielika parejiem, kaut gan man tas dzinejs pats par sevi likas pavajsh, tapec man patika 2.3 sedinata.

Par dzineja troksni es gribetu teikt, ka tas bija dzirdams, bet tas isti nebija troksnis, bet patikama skana, kaut gan es to es nemaz ipashi nemaniju un pie minusiem nepieskaititu!

Droshi vien cienijamajam Lietum vienkarshi nebija neka cita kur piekasities, vai ari vinsh ir tik liels klusuma cienitajs, ka vislabak neiziet ar no savas ipashi izoletas majas.

P.S. to Red. Es gribetu nedaudz iebilst par "Car and Driver" 10 best cars - tur ir Mazda 6 s, kas LV nemaz netiek piedavata - vareji par to ko vairak atrast un uzraxtit.

Tai Mazdai ir 3.0 V-6 dzinejs (uzlabots Ford Duratec V-6) ar 220 zirgiem pie 6300 apgriezieniem.

Kaut gan es te ta isti kaut ko nesapratu, jo "Car and Driver" raxta, ka 2.3 ir ar 150 zirgiem, bet MMotors saka, ka 166, vai tad Mazda bus laidusi tirgu 2 dazhadus 2.3 dzinejus?

57412. viesis 6.janvāris 2003 7:57
0 0 Atbildēt

Eta Mazda *******, dizain slizali s Honda Accord novogo (dokazano cto takoi dizain hondovci pridumali ranshe, daze v salone u akkorda prodolzena patiugolnaja tema radiatornoi resetki) i bistrenko vipustili siruju mashinu.

Vot Accord eto nastojasij rulez, sm. poslednij Auto Review!

57424. viesis 6.janvāris 2003 9:23
0 0 Atbildēt

Esmu BMW fans, bet shis modelis man pat loti patik...

57442. viesis 6.janvāris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Redaktoram-> Klau, kā ir ar autotestiem? Neatradu, ka būtu šai Mazda6 tāds veikts te iekš iAuto. Vai nevarat tādu uztaisīt? MMotors neparakstās uz to? Tā viņiem tak laba reklāma būtu un mums savukārt būtu interesanti izlasīt, kāda tad ir tā Mazda6.

57447. viesis 6.janvāris 2003 10:23
0 0 Atbildēt

cieniijamais Lietus mrpresidentam iesaka iesaaliit to mazdu

57464. viesis 6.janvāris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar M6. Pec dizaina izskatas labak neka ir patiesiba. Manam VW Passat salons ir klusaks un noteikti atstaj solidaku iespaidu, nav sajuta ka tas saks pec gada grabet, ko par M6 salonu nevaru teikt...

57524. viesis 6.janvāris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

2 DeSuns:

MMotorsam reklāmu Mazda6 nevaig. Rinda ir vairākus mēnešus

uz priekšu. Kāda tad ir Mazda6 var izlasīt neskaitāmos testos +

Lasītāju pieredze še iauto,

qp.alise.lv (tur gan biju vēl nobraucis tikai 3500km)

2 viesis 06.01.2003 11:02:

Pusgads ir garām, nekas negrab un netaisās grabēt. Esmu sēdējis

jaunā bāzes aprīkojuma VW Passat un vizuāli nekādu glaunāku kvalitāti apdarē neesmu piefiksējis

2 lietus:

Dzinēja skaņa paātrinoties ir dziesma. Dzinēja trobelis kaitina braucot ilgstoši ar ātrumiem virs 120kmh - īsa kārba un nav 6 roba. Līdz tam var braukt klusu ar maziem apgriezieniem, jo dvižuks (2.3) lieliski velk no 1700rpm. Pie tam, ja ir kaut vai piedāvātā Bose audio ar 7 skaļruņiem, tad motora trobeli nedzird

57542. viesis 6.janvāris 2003 15:16
0 0 Atbildēt

gasij, nu tu sazanul...

motora troksnis jalona jebkura gadijuma ir liels minus... ja jau grib dzirdet motora troksni tad javale ar moci, nevis gimenes auto....

57545. viesis 6.janvāris 2003 15:31
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu Nightwingam, 100% manas domas :-)

57548. viesis 6.janvāris 2003 15:54
0 0 Atbildēt

2 viesis:

Es tiešām nezinu par 1.8, 2.0 un dīzeļdzinējiem, bet 2.3 troksnis nav par traucēkli. Ja nu vienīgi cilvēkam ar ļoti augstām prasībām. Pie tam jāatceras, ka Mazda6 tiek mārketēts ne gluži kā ģimenes auto (kaut arī tāds ir). Liela daļa no šī auto pircējiem (ne tikai Latvijā) fano par auto izskatu, gaitu, price/performance utt., piedodot tos dažus nenozīmīgos sīkumus, kuri šim auto tomēr piemīt. Galīgi bez pamata jau tās runas par troksni arī nav.

57557. viesis 6.janvāris 2003 16:14
0 0 Atbildēt

Ar to es arī apsveicu jaunos Mazda6 īpašniekus!!!

57569. viesis 6.janvāris 2003 17:15
0 0 Atbildēt

Lielākā no tām ir šķībacaino apbalvojumi, bet lai jau ir, kādus 5 titulus no tiem [cik tur] bija pelnījis :)

57572. viesis 6.janvāris 2003 17:35
0 0 Atbildēt

Man te arii iznaaca dzirdeet komentaarus no tiem, kas iemeegjinaajushi un vinji arii pastaastiija man to pashu:

1. (un vissliktaakais) dzineeja troksnis ir paaraak stiprs, pat dzineejam darbojoties briivgaitaa.

2. Salona ieksheejaa apdare atstaaj leetuma iespaidu un dizaina zinjaa ar neko patiikami nepaarsteidz (atskjiriibaa no aareejaa dizaina)

3. Aareeji izskataas daudz labaak kaa pasham braucot.

57577. viesis 6.janvāris 2003 17:54
0 0 Atbildēt

piekriitu visam teiktajam shajaa slejaa

57586. viesis 6.janvāris 2003 18:23
0 0 Atbildēt

nez kā tie dumie žurnālisti nav to troksni...hmmm...ievērtējuši...sveiciens anonīmajiem viesiem un bimmeram, kas protams, nevarēja neiekakāt...

57624. viesis 6.janvāris 2003 23:48
0 0 Atbildēt

Te kaut kadi konkurejoshie autotirgotaji novakushies vai???

Visiem nezin kapec baigi patik un perk ka traks tas mashinas (btw visa Eiropa!), bet te izradas, ka (gandriz) nevienam vina nepatik! Nav drusku divaini?

Cienijamais viesi, kas bruc ar Passat, a ko tu man teiksi, ja apgalvoshu, ka man sajuta, ka tev izputejs nokrities (ka piemers), ta sajuta ir interesanta lieta. Es domaju, ka 1) tie ir aizspriedumi, 2) skaudiba, ka ne tikai Vacu auto var but labi, 3) skaudiba par cenu par kadu ir pieejama Mazda, jo Passat ir ieverojami dargaka un salidzinot bazes modelus es teikshu, ka man ir sajuta, ka Passata salons ir "pa leto". Es patiesham esmu (paris men atpakal) ar bazes mod izbraucis, man visvairak Passata besija ta gumija, kas klaj visu paneli, jo vina ir tada cieta un gan acij, gan sajutai nepatikama.

to wowowo - labs komentars!!!

57637. viesis 7.janvāris 2003 2:23
0 0 Atbildēt

mrpresident bija doma iepirkt to auto GT versiju (dizains iepatikaas un labais apriikojums), bet pabraucot ar to shii doma tika momentaali atmesta

57702. viesis 7.janvāris 2003 15:56
0 0 Atbildēt

ir bijusi taa iespeeja briizhiem palietot vienu no latvijas pirmajaam mazda6 1.8, baazes modelis. jauns auto jau vienmeer ir jauns auto un uz konkurentu fona un, njemot veeraa auto cenu, vinja tieshaam izskataas labi, bet nu diez kas nav. aareejaa dizainaa ir kaut kas paaraak masiivs, salons it kaa taisiits kvalitatiivs un moderns, bet sanaacis prasts (kaut vai hromeetais aatrumpaarsleega gals). taisot ciet duris, peec apshuvuma nobuukshcheeshanas uzreiz skaidrs- mazda. tas, ka vinja ir aarkaartiigi izturiiga un ekonomiska protams ir ok, bet tomeer tas auto kaut kaa neaizkjer, kaa visas citas mazdas. manupraat, honda ir vieniigais japaanju auto, kas ir ar odzinju, kaut kaadu savu stilu un garshu.

57838. viesis 8.janvāris 2003 11:52
0 0 Atbildēt

jaunais accords ir klonēta mazda6 :D wot tā.

58525. viesis 10.janvāris 2003 20:47
0 0 Atbildēt

Tas ko visi sauc par troksni, tas ir ZUM-ZUM, ja nevar paciest nelielu patīkamu motora pasīksanu, kas mani pat priece , yad ir jāpērk biezie autiņi , bet mēs nabagi brauksim ar MAZDA 6.

Bagāts kā grib , bet nabags kā var....... uz priekšu pēc MERŠIEM, mersi katrai namamātei !!!!

Tagad braucu jau ar piekto pēc kārtas "MAZDU" , nu ļoti labs tautas autiņš. Mani gandrīz var uzskatīt par "MAZDAS" fanu, trīs no viņam bija 626 ( '87/'89'/2002 gada) viens XEDOS 9 ('94 padārgs prieks uzturēšanā) un beidzot tiku pie "MAZDA 6" (iesaku visiem).

Varētu jau gribēt dažādus sīkumiņus lai 626-tā būtu jaukāki, bet tādam kā man , kam katru dienu daudz jābraukā un jārēķina gan braukšanas , gan uzturēšanas izmaksas , tas ir tas īstais autiņš.

Ja kārtīgi seko līdzi un laicīgi veici apkopes un neekonomē uz pagrīdes detaļām , tad tas ir ļoti veiksmīgi saskaņots variants- kvalitāte, uzturēšanas izmaksas un braukšanas prieks- par šo cenu, tas ir kaifs :)))))))))

Vienīgais mani 626 vienmēr tracināja tuvās gaismas , tās gan ir galīgi nepareizas, nu bet tas bija , tagad 6-tai arī tas ir izlabots, bet kam pa skaļu salon , lai ieslēdz skaļā radiao , ja tāds ir autiņā....tas palīdz.

Par benķiem varu pateikt to , ka ar slimu muguru ar autiņu vispār nav ko braukt. Man vismaz ir paveicies visos autiņos bija un ir , kā es saku "radikulīta regulētājs"

Veiksmi visiem "MAZDISTIEM".

61039. viesis 24.janvāris 2003 11:34
0 0 Atbildēt

Man šis auto driiz buus niknaakais ienaidnieks, jo es viju tik ļoti "gribu", bet nespeeju pagaidaam veel "pacelt". Ehhh Patiešam no sirds dievinu Mazdas626 un nu jau arii 6. Protams vinjai ir arii savi miinusi, bet kurai tad taadu nav ?! Jaguaaram moška...

62704. viesis 4.februāris 2003 18:33
0 0 Atbildēt

UPENE - nu gan sasmīdināji :D par jauniem jagiem nezinu, bet par veciem Anglijā ir teiciens - ja gribi sexu un negribi precēties - nopērc jaguāru.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropas auto tirgus – pieprasījums pēc dīzeļiem zemākais pēdējo 10 gadu laikā

Statistikas dati liecina, ka oktobrī pieprasījums pēc mašīnām, kas aprīkotas ar dīzeļdzinējiem, nokrities par 9,9 procentiem, sasniedzot zemāko līmeni pēdējo 10 gadu laikā. Lasīt vairāk

 

Volvo XC60 kļūst par Japānas Gada auto 2017 2

Par konkursa JCOTY (Japan Car of The Year) 2017.gada uzvarētāju kļuvis krosovers Volvo XC60, kļūstot par pirmo Eiropas ražotāja modeli pēdējo trīs gadu laikā, kas ieguvis šo prestižo balvu. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūves gigants BAIC valstī no 2025.gada pārtrauks iekšdedzes dzinēju automobiļu tirdzniecību 1

Viens no Ķīnas lielākajiem valstij piederošajiem autoražotājiem "Beijing Automotive Group Co" (BAIC) paziņojis, ka līdz 2025.gadam valstī pārtrauks visu ar degvielu darbināmu automobiļu pārdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar valdības ieceri pārtraukt visu iekšdedzes dzinēju automašīnu reģistrēšanu valstī. Lasīt vairāk

 

Viens no 50 – pārdošanā nonāk ļoti rets "Lexus" (+ foto) 1

Amerikāņu izsoļu nams "Gooding & Company" savā janvāra piedāvājumā iekļāvis vienu no tikai piecdesmit eksemplāros izlaistajiem "Lexus LFA Nurburgring Package". Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti