Renault prezentē jauno 2.3. dCi dīzeļa dzinēju

 
19.aprīlis 2010 0:00

Renault ir aprīkojis Jaunā Master lielo furgonu ar pilnīgi jauno 2.3 dCi dīzeļa dzinēju.

Master tiks aprīkots ar trīs 2.3 dCi dzinēja versijām – ar dzinēja jaudu 100 Zsp, 125 zsp un 150 zsp. Šis dzinējs nākotnē tiks uzstādīts arī citām Renault-Nissan Alianses automašīnām.

Jaunā motora pamatos ir izmantots 2.0 dCi ( M9R) dzinējs, kas tiek uzstādīts Laguna un Espace modeļos, un tas aizstās Renault 2.5 dCi (G9U) un četrcilindru 3.0 dCi dīzeļa dzinēju (ZD30).  Tādējādi Renault turpina savu minimizēšanas stratēģiju, samazinot motoru tilpumus, līdz ar to samazinot CO2 izmešu apjomus un degvielas patēriņu, vienlaicīgi saglabājot motora veiktspējas rādītājus.

Jaunajā Master 2.3 dCi dzinējs nomainīs 2.5 dCi priekšpiedziņas versijā un 3.0 dCi motoru aizmugures piedziņas furgona versijā. Jaunais motors var lepoties ar samazinātu patēriņu ( 1 litrs/100 km vidēji un līdz pat 2.7 litri/100 km aizmugures piedziņas modeļiem) un  samazinātiem CO2 izmešiem (vidēji par 10%), kā arī par 30 Nm lielāku griezes momentu un zemākām ekspluatācijas izmaksām savā kategorijā.

Jaunais 2.3 dCi dzinējs palīdzēs samazināt izmaksas Jaunā Master ekspluatācijā. Papildus samazinātajam degvielas patēriņa, šis motors iegūst priekšrocības no garākiem servisa intervāliem – katru otro gadu vai 40 000 km, tagadējo katru 30 000 km vietā 2.5 dCi dzinējam. Jaunais dzinējs ir arī aprīkots ar sadales vārpstas ķēdi, kas nozīmē, ka tā nav jāmaina ik pēc katriem sešiem ekspluatācijas gadiem. Kopējās Jaunā Master īpašnieka ekspluatācijas izmaksas ir samazinātas par apmēram 1800 EUR uz 150 000 km ( vai četriem gadiem pie mazāka nobraukuma), iegūstot mēneša ietaupījumu 37 EUR ( balstoties uz dīzeļa cenu pirms nodokļiem 0.87 EUR/litrā).

Jaunie veiktspējas rādītāji tika sasniegti, samazinot motora tilpumu un ieviešot jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Jaunā 2.3 dCi dzinēja  bāzei ir izmantota Renault-Nissan Alianses ietvaros radītais 2.0 dCi motors, kurš ir labi pazīstams ar savu komfortablumu, vienkāršību un izturību. Motora tilpums ir samazināts  uz 2.3 litriem, palielinot cilindru diametru un virzuļa gājienu. Vienlaicīgi jaunais dzinējs ir aprīkots ar pēdējās paaudzes septiņu smidzinātāju sprauslām.

Daudzpusīgais 2.3 dCi dzinējs ir pieejams visām Jaunā Master modifikācijām un tiek uzstādīts gan priekšpiedziņas ( šķērseniski garenasij), gan aizmugures piedziņas (gareniski) versijās.
Jauno motoru Renault ražos Cleonā, Francijā. Rūpnīca, kurā tiek izgatavoti top līmeņa 2.0, 2.0 turbo benzīna dzinēji un 1.9 dCi un V6 3.0 dCi dīzeļi kopā ar 5 un 6 pakāpju manuālajām ātrumkārbām, pārstāv plašas zināšanas spēka agregātu ražošanā.

Dzinēja tehniskie raksturlielumi:

  • divi novietojuma varianti: priekšpiedziņas un aizmugures piedziņas versijās;
  • divas transmisijas: manuālā un robotizētā ar divu diviem spara ratiem starp motoru un ātrumkārbu;
  • izmešu līmeņa standarti: Euro4 (bez dīzeļa daļiņu filtra (PF)) un Euro5 ( ar dīzeļa daļiņu filtru (PF));
  • trīs veiktspējas līmeņi: 75 kW un 92kW (ar turbīnas fiksētu ģeometriju) un 110 kW (ar mainīgu turbīnas ģeometriju).
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti