Zviedru komanda Polestar Performance, kas ar Volvo automobiļiem piedalās STCC sacīkstēs, ir izstrādājusi hečbeka C30 tūninga versiju.
Uzlabotais Volvo C30 ir ieguvis pilnpiedziņu un forsētu dzinēju. Pateicoties jaunam starpdzesētājam un KKK26 kompresoram, piecu cilindru, 2,5 litru turbodzinēja jauda pieauga no 230 līdz 405 zirgspēkiem, bet maksimālais griezes moments palielinājās no 320 līdz 510Nm. Automobiļa dinamikas rādījumi pagaidām netiek izpausti.
Līdz ar jaudīgāku dzinēju automobilis ieguva arī aerodinamisku eksterjeru STCC čempionāta stilā, Haldex pilnpiedziņas sistēmu ar diviem mehāniskiem Quaife starpriteņu diferenciāliem uz priekšējās un aizmugurējās ass, kā arī Ohlins amortizatorus un atsperes. Hečbeks tika aprīkots ar jaudīgākām Brembo bremzēm - priekšpusē sešu virzuļu mehānismi ar 380mm diskiem, aizmugurē - četru virzuļu mehānismi ar 330mm diskiem. Auto ieguva arī melnus BBS 19-collu riteņu diskus ar 235/35 Pirelli P Zero riepām un Ternsjo sporta sēdekļus ar četrpunktu drošības jostām.
Uzlabotā Volvo C30 pasaules pirmizrāde notiks Gēteborgas autoizstādē. Uz doto brīdi automobilim ir konceptauto statuss. Nav zināms, vai Volvo C30 īpašnieki varēs savam automobilim uzstādīt šādu tūninga komplektu.
Un kur sporta uzlīmes?