Subaru gatavo M3 un S4 konkurentu 33

 
6.janvāris 2003 0:00

Subaru Legacy nākamā paaudze saņems STi 350 zirgspēku dzinēju, kas dos iespēju konkurēt ar tādiem grandiem, kā BMW M3 un Audi S4. Automobilis tiks demonstrēts nākamajā rudenī.

Šī būs visjaudīgākā Subaru versija - šobrīd Subaru WRX Sti attīsta 207zs, bet jaudīgākā Legacy ar 280zs dzinēju tiek pārdota tikai Japānā, Lielbritānijā un Jaunzēlandē. Jaunā "Subaru Legacy" paaudze saņems 2,0 un 2,5 litru četrcilindru, kā arī 3,0 litru sešcilindru dzinējus. Bez tam kompānija plāno Legacy modelim uzstādīt savu pirmo dīzeļdzinēju, kas radīts sadarbībā ar koncernu General Motors. "Subaru Legacy" bāzes versijas cena Eiropā būs 24.500 eiro, savukārt jaudīgākā versija maksās 46.000 eiro. iAuto // autonews.ru
 
Visi komentāri
 
57381. viesis 6.janvāris 2003 0:14
0 0 Atbildēt

nu nezinu vai legacy iisti ir konkurents m3 un s4, ar shiem diviem vairaak konkuree sti impreza, legacy jau vairaak ir uz m5 un s6 pusi.

raxtiinjaa laikam ir iemetusies arii kljuudinja sakara ar sti imprezu, 0 un 7 vietaam jaapmaina:)

57382. viesis 6.janvāris 2003 0:15
0 0 Atbildēt

Subaru ka parasti rulzz. Sita vispar bus rakete. Vien atliek piebilst, ka wrx ir 270zs, nevis 207! Visjaudigakaiz subaru lidz sim bija Subaru Impreza 22B, kas bija rallija wrc ielas versija, kas tika izlaista limiteta 399 masinu serija, kurai katrai uz panela bija iegravets tas nr, bet masina #13/399 zinamu apsverumu del tika izlaista. Bet tagad drosi vien puse no siem auto diemzel ir noskilti :(

57383. viesis 6.janvāris 2003 0:19
0 0 Atbildēt

iiateniibaa baigi labaa bija vecaa impreza P1, ar 280 zs un divaam durviim, bet uz ielas nav redzeeta, tikai ralli viens brauc, Lontons ja nemaldos

57385. viesis 6.janvāris 2003 0:23
0 0 Atbildēt

To divjdurvniekt kautkada amerikanu saita redzeju, bet latvija laikam tadu nav:(

a kas ir impreza 2.5 rs? Ta tikai prieks asv?

57388. viesis 6.janvāris 2003 0:27
0 0 Atbildēt

mobile.de redzeeju taadu, parasta impreza ar 2.5 motoru. pa to P1 zinu ka agraak latvija bija viena taada melna, tad kad tikko paraadijaas, bet nu vairs nav redzeeta jau ilgu laiku.

57418. viesis 6.janvāris 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Kuraa vietaa tas taisaas ar M3 un S4 konkureet?????

57440. viesis 6.janvāris 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Redaktor, tur nevis 0 ar 7 ir jaamaina, bet manupraat WRX STi ar Legacy vietaam. Par Legacy neesmu paarliecinaats (vareetu buut, ka niknaakaa ir 207 bhp), bet WRX STi Jap versijaa ir 280 bhp un Eiro versijaa 265 bhp. Neesmu dzirdeejis, ka buutu kaada Legacy niknaaka par Imprezu bijusi.

57448. viesis 6.janvāris 2003 10:24
0 0 Atbildēt

57450. viesis 6.janvāris 2003 10:27
0 0 Atbildēt

Bet kas tad konkurees ar RS4???

57454. viesis 6.janvāris 2003 10:33
0 0 Atbildēt

2.5 afaik ir ASV versija bez turbo, bet ar turbo aareejo noformeejumu. Shkjiet, ka turbo ASV oficiaali netiek tirgots.

57455. viesis 6.janvāris 2003 10:39
0 0 Atbildēt

Eu, na... Bmwpowers neiet?

57458. viesis 6.janvāris 2003 10:48
0 0 Atbildēt

liidz 2000. gadam ASV netika tirgota turbo versija, taas vietaa bija 2,5l , viss, kaa mineeja JA. Veel ASV liidz 2000. gadam bija pieejama WRX versija ( ar2 durviim) bet gan ar 2,5l dzineeju.

57466. viesis 6.janvāris 2003 11:07
0 0 Atbildēt

Nu kamēr būs šitik pretīgs dizains Subaru varēs konkurēt tikai ar S4 Pikapu-bulkuvāģi.

57483. viesis 6.janvāris 2003 11:53
0 0 Atbildēt

M3 ja nav konkurents, jo OOOO un subaru ir 4x4 bet M pakala. Ta ka tur BMW netiek lidzi.

S1 Lontons brauc ar Caunes veco masinu. P1 bija Vorobjovam kad brauca subaru team latvia

57493. viesis 6.janvāris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

Nu drīzāk tā būs konkurence EVOlūcijai vai kādam R Type. Nevis Audi vai BMW vai MB AMG. Tie zirga spēki arī tādi smieklīgi priekš kārtīga granda. Bet nu par to būs lētāks kā iepriekšminētie, un pircēji gan jau atradīsies.

57494. viesis 6.janvāris 2003 12:27
0 0 Atbildēt

STi, proatams, ir vareni, tomer Subaru nemaz neskadetu padomat par 2.0 un 2.5 versiju ekonomiskumu. Interesanti, kas tas par diizeli? Visada zinjaa Rietumeiropaa dizelmotors noteikti uzlabotu pardoshanas raditajus, jo biezhi, lasot vaacu presi, teksts ir apmeeram shaads - baigi labs auto, ja vel butu dizelmotors.

57502. viesis 6.janvāris 2003 12:39
0 0 Atbildēt

Mjaa, Subaru tieshaam BMW buus nosaciits konkurents, jo segments drusku cits. Bet par to pakaljas piedzinju - tasini 4x4 mashiinas paliks pakaljaa, jo pilnpiedzinjaa ljoti lili jaudas zudumi (~30%) pie 15% manuaalajai RWD mashiinai. Turklaat jaunajam M3 buus V8, taa ka tam atkal ilgi nebuus konkurentu.

57504. viesis 6.janvāris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

To 80

Vorobjovam un NEVIENAM Latvijaa NEKAD nav bijis P1 modelis !!!

Vorobjovam bija parasta Prodrive sagatavota STI kupeja, ar kuru vinjsh veel brauca arii 2002. gadaa

Ir jaabuut speeciigi nedraugos ar galvu, lai P 1 (Prodrive 1) ielas braukshanai tjuuneetu auto par 39000 maarcinjaam izaardiitu un piemeerotu rallijam ;D

57509. viesis 6.janvāris 2003 12:48
0 0 Atbildēt

tiger, tos 30 % tu nu gan paarspilee, a cik ir lieli jaudas zudumi spoleejot ? Tevis mineetais piemeers ar RWD ir lielisks saulainajaa Spaanijaa, bet kaa buus ar Ziemeljvalstiim, kur gadaa ir knapi ~50 saulainas dienas bez lietus un sniega ?

57517. viesis 6.janvāris 2003 13:11
0 0 Atbildēt

ja pareizi vinam dija no japanas pirmais 2 durvju auto rallijam eiropaa. kludijos.

57519. viesis 6.janvāris 2003 13:18
0 0 Atbildēt

to viesi par P1: nu nezinu gan, man liekas visas kupejas bija P1 izpildijumaa, standarta kupeju vai sti kaut kaa nav naacies maniit. un par to ka latvijaa nevienam nav bijis P1 tu gan kluudies, devindesmito beigaas auto izstaadee viens taads staveeja ar lielu uzraxtu loga pardod, bet ar apakshaa ar maziem burtinjiem bija raxtiits: bet ir vel :):):)

57525. viesis 6.janvāris 2003 13:38
0 0 Atbildēt

Ha, Subaru konkurents BMW un OOOO! Ha! Nu ja, tad vēl drīz parādīsies Peugeot gatavo konkurentu MB 6XX sērijai vai BMW 7XX Ha nevaru! Konkurents atrtadies!

Pilnīgi piekrītu Tigeram! AWD ir jaudas zudumi, kas atspoguļojas ekonomiskumā un arī dinamikā. Tā ka lai BMW un OOOO stāv kur viņi ir un lai Subarū ieņem savu vietu - lēts iegādē, dārgs uzturēšanā. Un salons jau sāk grabēt 2. auto dzīves gadā.

57528. viesis 6.janvāris 2003 13:45
0 0 Atbildēt

chrysler piekriitu 0000 un bmw ir kas cits, tachu izbrauc ar sti imprezu un tad smirdi par jaudas zudumiem. tiegrs vispaar sapnjos dzivo,.. bus v8 un atkal ilgi nebuus konkurentu, RS4 ceert araa visus pagaidaam pieejamos m modeljus. dragaa pat pietika ar rs2 lai jaunau m3 pliktu biki aizmuguras

57531. viesis 6.janvāris 2003 13:56
0 0 Atbildēt

Cik zinu, tad Piileenam 2001. gadaa bija pirmaa STi Latvijas rallijaa un arii taa bija divdurvju versija.

Nevaru neko pateikt par BMW un MB, bet varu saliidzinaat OOOO ar Subaru (bija man 4 OOOO peec kaartas un nu ir jau otrais Subars). Teikt, ka gribu mainiit atpakalj, nevaru! Arii OOOO man salons saaka vienaa vietaa grabeet jau pec 2 meen. un taa arii neviens neatrada kas un kapeec grab. Arii garantijas remonti bija vairaak kaa Subaru.

Par gaitas ipashibam runaajot, jasaka, ka OOOO ir par daudz gudrs uztaisiits, neljauj tev pasham riikoties, bet meegjina tevi reguleet. Savukaart Subaru viss ir vienkaarshi - 50/50 (plus pakalja blokjis) un aiziet.

Jaudas zudums ir gan juutams, pie vienaadiem zirgiem BMW aiziet, bet tas ir tikai virs 100 km/h. No vietas raujot to nejuut jo BMW (ar lielo burtu) spolee, gan uz ledus, gan uz asfalta.

57565. viesis 6.janvāris 2003 16:47
0 0 Atbildēt

Vai tad V6 3.0 jau tagad nav nopērkams?

Ja nemaldos, tad šāds dzinējs uz Legacy ir jau no 2000. gada

57583. viesis 6.janvāris 2003 18:13
0 0 Atbildēt

Pirate, bija pieejams un bus veljoprojam.:) man liekas, ka tikai outbackam bija...

57585. viesis 6.janvāris 2003 18:21
0 0 Atbildēt

V man liekas ka nav bet H gan ...

57587. viesis 6.janvāris 2003 18:30
0 0 Atbildēt

Kindzvlim taisniba. H6, jo bokser tipa dzinejs;)

57596. viesis 6.janvāris 2003 19:12
0 0 Atbildēt

To s1

Sti kupeja veel nav P1! P1 ir Prodrive tjunings ! Vienkaarshi njemta STI kupeja un pielaagota Eironormaam + apkarinaata ar spoileriem. A no izstaades melnaa mashiiina aizceljoja uz Krieviju... un Latvijaa vairs neviena netika paardota

Latvijaa bija tikai 2 kupejas, pie tam abas rallija, kaa jau mineeja GSXX - viena Piileenam ( pirmaa) un otra Vorobjovam. patreiz Latvijaa palikusi shkjiet ir tikai exVorobjova. Visaadaa zinjaa neviena no taam nav P1

57626. viesis 7.janvāris 2003 0:07
0 0 Atbildēt

nu labi ticeeshu, var jau buut kaa taa ir, vieniigi neesmu redzeejis paardoshaanaa ar parasto vai sti kupeju nelatvijaa, ne vaacijas saitos, tas reaali suukaa :):)

57668. viesis 7.janvāris 2003 10:31
0 0 Atbildēt

Suukaa , suukaa... STI kupeja tika radiita kaa baaze WRC mashinai jo virsbuuvei ar 2 durviim ir mazaaka veerpe, parastajiem mirstiigajiem Eiropaa shis auto nebija pieejams deelj katalizatora u. c. truukuma, jo neatbilda eironormaam. Visas kupejas ar kreiso stuuri ir paartaisiitas no labaas stuures versijas ( STI piedaavaaja speciaalu komplektu shim noluukam), to vareeja viegli atpaziit peec gaismas/logu tiiriitaaju paarsleega pie stuures, kursh bija saglabaajies no labaas stuures versijas (otraadi) . kupejas izmira kaa shkjira jo tika uzskatiitas ka ir neertas pakaljeejaas piekares apkalpei ( sporta auto) un turpmaak tiek razhota parasta 4durvju versija ar pastiprinaatu virsbuuvi un ar to pashu dzineeju un transmisiju un saucas shis auto Impreza STI WRX Spec. C. Viena jaunaa "apaljacainaa"versija ir arii Latvijaa un to prieksh rallija gatavo Juris Jevhuta.

Skati: www.lukaauto.lv/sports/sti.html

57688. viesis 7.janvāris 2003 13:59
0 0 Atbildēt

Subaru WRX STi nav 207ZS...

57693. viesis 7.janvāris 2003 14:17
0 0 Atbildēt

to jau noskaidroja atsauksmees no 1-20 ;D...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti