Tiks slēgta satiksme Krustabaznīcas ielā 16

 
17.maijs 2010 12:57

No 17.maija līdz 12.septembrim satiksmei tiks slēgta Krustabaznīcas iela posmā no dzelzceļa līdz Viskaļu ielai.

Karti apskatiet šeit »»

<250>Sakarā ar rekonstrukcijas darbiem Krustabaznīcas ielā ir sagatavots Rīgas pilsētas izpilddirektora rīkojums, kurā ņemts vērā, ka no 17.maija līdz 12.septembrim plāno slēgt transportlīdzekļu satiksmi Krustabaznīcas ielas posmā no dzelzceļa līdz Viskaļu ielai.

Darbu veicējiem SIA “Lokširs” un akciju sabiedrībai „Ceļu pārvalde” uzdots nodrošināt transportlīdzekļiem apbraucamo ceļu un ceļa zīmju izvietošanu, iedzīvotāju un uzņēmumu, kas atrodas Krustabaznīcas ielas slēgtajā posmā, transportlīdzekļu piebraukšanu pie dzīvesvietas vai uzņēmuma, operatīvā transporta satiksmi un nepieciešamības gadījumā – Valsts policijas Ceļu policijas satiksmes regulētājus.

Transportlīdzekļu satiksmi Krustabaznīcas ielā var atjaunot pirms rīkojumā minētā laika, ja darbi tiek pabeigti ātrāk.

 
Visi komentāri
 
276808. viesis 17.maijs 2010 14:19
0 0 Atbildēt

cerams, ka pašu pārbrauktuvi arī saremontēs!

276811. viesis 17.maijs 2010 14:23
0 0 Atbildēt

pisec, kārtējais RD izlēciens aktīvajā sezona

276813. viesis 17.maijs 2010 14:35
0 0 Atbildēt

Ko tad gribēji-lai ziemā remontētu?

276821. viesis 17.maijs 2010 16:26
0 0 Atbildēt

12.septembrim :O :O:O

276825. viesis 17.maijs 2010 17:31
0 0 Atbildēt

pa dažām dienām kārtīgi neko nevar saremontēt

galvenais lai tik ilgā laikā to ielu PATIEŠĀM saremotē kā nākās

un uzreiz pēc mirkļa kādi komunikāciju racēji to atkal nesačakarē pārrokot pāri kādu jaunu feinu tranšeju...

276827. viesis 17.maijs 2010 20:00
0 0 Atbildēt

Nja, nesaprotu daļu LV tautas: ir bedres, nelīdzenumi un peļķes - slikti; kāds grib pa nopietno to visu rekonstruēt - atkal nav labi...

276829. viesis 17.maijs 2010 22:22
0 0 Atbildēt

scope, neviens neblautu ja pec sadam ilgam raksanam tur viss butu ok vairakus gadus no vietas, bet parasti ir ta, ka rok ilgi, tad vel kads rok, tad atkal kads kko rok un tad tipa sataisa un ir bedres vienalga...

276834. viesis 18.maijs 2010 9:15
0 0 Atbildēt

276829. viesim

Pagaidi, līdz sataisīs, nevis bļauj pirms vispār kaut kas ir izdarīts.

Tad jau neko nedrīkst labot - a ja nu pēc tam kāds kaut ko saraks(protams, esmu pret šādu darbu organizācijas stilu, bet pret to ir jācīnās no citas puses), labāk pa bedrēm braukt.

276836. viesis 18.maijs 2010 9:51
0 0 Atbildēt

Tā jau vasarās ir nenormālākie korķi gan uz Krustbaznīcas ielas, gan Viskaļu ielas. Reizēm ir bijuši pat līdz Ezermalas ielai uz abām šīm ielām vienlaicīgi. Ja aiztaisīs pavisam ciet Krustbaznīcas ielu, tad būs vispār vāks. Varēs sēdēt korķī jau no Mežparka. Vai tad nevar remontēt no sākuma vienu pusi, pēc tam otru, saglabājot iespēju braukt Brīvības ielas virzienā? Tāpat Latvijā nav tehnikas, kas spētu vienlaicīgi apstrādāt ielu visā tās platumā. Lietus ūdens kanalizāciju, kas ir galvenais remonta mērķis, jau arī nebūvēs pa abām ielas pusēm vai pa vidu ielai.

276873. viesis 18.maijs 2010 13:16
0 0 Atbildēt

zini Ventspilī ar prāvu summu par atļauju rakt pēc, tiek piedāvāts laicīgi PIRMS CEĻAS SEGUMA REKONSTRUKCIJAS visiem komunikāciju īpašniekiem pārbaudīt savas komunikācijas, laicīgi nomainī vai vēlāk domāt par beztranšeju metodēm...

Pie mums vispirms visi iedod piekrišanu un pēc ceļa seguma atjaunošanas ar avārijas stāvokļa aizbildinājumiem ņem un pārrok.

Kā vajag necienīt svešu darbu...

Nekādi netieku gudrs, vai šāda darbu organizācija, nesaskaņošana un beigās panāktais bedrainais rezultāts ir tas, ar ko ikkatrs iesaistītais patiesi lepojās? Šī strādāšana ķekša pēc un savas nepieciešamības apliecinājumu nodrošināšana sāk piegriezties...

Vienkārši būu par garantijas laiku nenokalpojušiem objektiem slēgt ārā uz pusgadu-trim gadiem no valsts un pašvaldību konkursiem...

276953. viesis 19.maijs 2010 20:23
0 0 Atbildēt

scope - pirms n-tajiem gadiem kad Lattelecom aktīvi ieviesa telefonsakarus, pēc viņu rakumiem atstātie ielāpi bieži bija gludāki par pārējo. Tā kā nevajag dirst par darbu organizēšanas kārtību, bet vairāk skatīties par kvalitāti kā tādu. Slikts pavārs arī no labiem produktiem sūdus sataisīs.

276959. viesis 19.maijs 2010 23:27
0 0 Atbildēt

recluse - tas laikam ir pozitīvs izņēmuma gadījums.

Bet nu piekritīsi, ka nav prātīgi tikko noasfaltētu ielu rakt augšā. Kā labs piemērs kādu laiku atpakaļ bija Tēriņu iela, kuru nācās pārasfaltēt un Lielirbes iela, ja nemaldos.

Vienkārši jābūt adekvātam sodam, ja uzņēmums ir uzlicis zīmogu, ka šeit neko 5 gadus neraks, bet tad 2 nedēļas pēc asfalta uzklāšanas attopas, ka aizmirsušās kārtējās komunikācijas.

Bet par ielāpiem runājot - cik zinu, galvenā problēma ir ar "pīrāga" slāņu sablietēšanu, lai tas pēc dažiem mēnešiem neiesēstos. Vai nu nemāk, vai negrib(ar parastu rokas vibroblieti diez vai varēs aizvietot ceļarulli, bet tas izmaksā lētāk).

Pašlaik gan, ja norāda ar ar pirkstu, SatDep liek racējiem svaigos iesēdumus likvidēt, bet tai pašā Rīgā ir simtiem vietu, kurām braucot pāri, jālād mūsu komunikāciju vilcēji vai avāriju novērsēji.

Un par kontrolaku(vai kā viņas tur pareizi sauc) izvietojumu uz brauktuves labāk nemaz nesākt runāt...

276978. viesis 20.maijs 2010 10:44
0 0 Atbildēt

Piemēram, kolosāla vieta ar ūberkolosālu ielāpu ir No Lāčplēsenes nogriezties uz Maskavas ielu...

Normāls dubulttramplīns

276983. viesis 20.maijs 2010 13:59
0 0 Atbildēt

Runa jau nav par izņēmumiem vai vēl kko, vissvarīgākais ir sankcijas, ja tas ielāps neturas. Piemēri ir daudz un dažādi, vairums negatīvi, bet tas neaizlāpa caurumu darba pieņemēju galvā. Ir pamatotas aizdomas, ka LV vispār nav izstrādāti/nopizģīti nekādi standarti ceļu būvē un uzturēšanā, tāpēc arī ir galīgā *******.

276988. viesis 20.maijs 2010 22:15
0 0 Atbildēt

Standarti ir gan,bet nelaime slēpjas īsajos garantijas termiņos kā arī lētākā piedāvājuma uzvarām.

277001. viesis 21.maijs 2010 11:05
0 0 Atbildēt

Viss ir atkarīgs no pasūtītāja. Ko pasūtīs, to arī dabūs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 26

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti