Zirgspēku un muskuļu spēka cienītāji, ceļš mums kopīgs! 36

 
25.maijs 2010 8:36

Siltais pavasaris, sarežģītie braukšanas apstākļi pilsētā, finansiālais ieguvums un, protams, rūpes par veselību ir ievērojami palielinājuši riteņbraucēju skaitu uz galvaspilsētas ielām.

Autovadītājiem un riteņbraucējiem būtu jāatceras - visi satiksmes dalībnieki ir vienlīdzīgi un viņu attiecības regulē satiksmes noteikumi, nevis transporta līdzekļu masa. Autovadītājiem apstājoties, veicot pagriezienu vai citu kustību, būtu jāpārliecinās vai visi satiksmes dalībnieki, tajā skaitā velosipēdisti ir informēti par manevru. Tāpat jāņem vērā arī ceļu bieži vien neapmierinošais stāvoklis, kas rada papildus riskus. Savukārt, riteņbraucēji bieži vien rada bīstamu situāciju veicot tikai viņiem vien izprotamus manevrus, un neievērojot satiksmes noteikumus.

Latvijas Automoto biedrība (LAMB) vienmēr ir uzskatījusi savstarpējo toleranci uz ceļa, kā obligātu priekšnoteikumu stiprinot satiksmes drošību. Starptautiskā automobīļu federācija (FIA), kuras biedrs ir arī LAMB, jau divpadsmito gadu rīko „Jauno satiksmes dalībnieku forumu”, kas notiek arī Latvijā. Foruma laikā tieši ar riteņbraukšanas prasmju palīdzību jauniešiem tiek mācīti satiksmes noteikumi un kultūra uz ceļa. Tāpat FIA regulāri rīko Starptautisko velotūrisma ralliju, kas šovasar notiks Polijā. Jāuzsver, ka riteņbraukšanas kā ceļu satiksmes elementa nozīmes pieaugums cieši saskan ar Eiropas Komisijas iniciēto un LAMB atbalstīto degvielas ekonomijas programmu 50BY50, kuras mērķis ir līdz 2050. gadam par 50% samazināt degvielas patēriņu un CO2 izmešu apjomu.

<250>Iemesli biežajām domstarpībām ir acīmredzami – autobraucēji apdraud riteņbraucējus un otrādi. Abiem satiksmes dalībniekiem ideālā situācijā nebūtu jāpārvietojas pa vienu un to pašu brauktuvi. Risinājums gan ceļu policijā, gan Rīgas pašvaldībā ir labi zināms. Tie ir veloceliņi, kuri plašā tīklā ir izplatīti visās lielākajās Eiropas pilsētās. Piemēram, Berlīnē vai Vīnē veloceliņš bieži ir ietves daļa, kas norobežota ar nepātraukto līniju un marķēta ar velosipēda trafaretu.

Kamēr veloceliņu vēl būs nedaudz, kā arī tos būvēs lēni un dārgi autovadītājiem un velobraucējiem ir jāsadzīvo uz ceļa un jāsaprot, ka visi esam satiksmes dalībnieki, un lai arī tieši velobraucējs ir mazaizsargāts, ceļu satiksmes negadījumā piedzīvot nepatikšanas varam visi, neatkarīgi no tā vai pārvietojamies izmantojot muskuļu spēku vai zirgspēkus.

Varam aicināt visus satiksmes dalībniekus būt tolerantiem un pieklājīgiem, un tas noteikti ir jādara, tomēr vienmēr jau atradīsies kāds mūziku „aizklausījies” un paralēlajā pasaulē dzīvojošs riteņbraucējs un darbā brāzienu no priekšniecības saņēmis autovadītājs. Cerēsim, ka viņi nesatiksies uz ceļa. Lai to panāktu, jādomā par lētu un operatīvu veloceliņu ieviešanas veidu.

Juris Zvirbulis,
Latvijas Automoto biedrības prezidents,
Ceļu satiksmes drošības padomes loceklis.

 
Visi komentāri
 
277108. viesis 25.maijs 2010 9:00
0 0 Atbildēt

Vai CP vispār pievērš uzmanību velosipēdistiem, kuri brauc pa brauktuvi?

Noderīgas būtu kaut vai tās pašas dokumentu pārbaudes, kas atsijātu velosipēdistus, kuriem nav tiesību piedalīties ceļu satiksmē(nav ne velo, ne auto vadītāja apliecības).

Tālāk jau var domāt par to velosipēdistu izķeršanu, kuri brauc pa nepareizām joslām, pie sarkanās gaismas utt.

277110. viesis 25.maijs 2010 9:11
0 0 Atbildēt

Un galvenais - tie kretīniskie velosipēdisti, kuri domā, ka pa gājēju pārejām drīkst braukt pāri. Es tādiem ceļu nedodu.

277111. viesis 25.maijs 2010 9:19
0 0 Atbildēt

CP vajadzētu pārbaudīt un atsijāt tos autovadītājus, kas pie stūres sēžas, lai kompensētu savas nepilnības, nebūšanas vai mazvērtības kompleksus.

Pilsēta ir domāta cilvēkiem, nevis mašīnām. Visiem autovadītājiem ir jāsaprot, tas, ka jūs pilsētā ir jādiskriminē - jums vienmēr būs palaist gājējus, velo un sab.trans. Vismaz es tā rīkojos, jo man nav grūti un es nekur hroniski nesteidzos...

P.S. Komentējot 277108: man šķiet, ka visās skolās jau sen māca satiksmes noteikumus gan kā kājām gājējiem, gan kā velobraucējiem. Tāpēc piesieties par papīrīša trūkumu būtu muļķīgi. Drīzāk ja bērns redzētu, ka vecāki ievēro satiksmes noteikumus vai ejot kājām, vai braucot ar mašīnu, tad viņš arī pats vēlāk ar velo braucot ievēros noteikumus.

277116. viesis 25.maijs 2010 9:36
0 0 Atbildēt

KKTK - savulaik skolās to nemācīja.

Un pēc noteikumiem, lai LAI BRAUKTU PA IELU ar velosipēdu IR jābūt vismaz velo vai kādas augstākas kategorijas tr. līdzekļa vadīāja apliecībai.

Es cenšos vienmēr palaist gājējus un speciāli nebraukt virsū velosipēdistiem.

Bet kāpēc man nemitīgi jārēķinās ar noteikumus pilnībā nezinošiem vai ignorējošiem velosipēdistiem?

Vienkāršojot CS noteikums rakstīto - velosipēdistam izbraucot uz ielas NEKAD nav priekšroka, ne uz gājēju pārejas, ne vietās, kur veloceļš šķērso autoceļu.

Vienīgais, kur velosipēdistam ir priekšroka - veicot pagriezienu pa labi, ja no joslas drīkst taisni un pa labi, labajā pusē braucošais velosipēdists (ja tam ir atstāta vieta v ai viņš tur ir - ir tiesīgs braukt taisni un autovadītājam tas ir jālaiž. Šeit var rīkoties tā, piebraukt maksimāli tuvu ceļa apmalei, lai taisni braukt gribošais velosipēdists nevar paspraukties garām un laicīgi ieslēgt pagrieziena rādīāju, lai velosipēdists pats var izlemt - pagaidīt, vai apbraut auto pa kreiso pusi...

277117. viesis 25.maijs 2010 10:04
0 0 Atbildēt

Vispār jau velo braukšana pa ietvēm ir vien reāli stulba padarīšana !!! Nekur ietves nav atbilstoši aprīkotas lai nebūtu jāveic "palecieni" no un uz ietves šķērsojot visādas izbrauktuves/iebrauktuves un citas ielas. Otra lieta - tad kad trotuārs iet gar pašu māju un izbrauktuve no iekšpagalma ir tāda ka praktiski neko neredzi uz abām pusēm pirms neesi nosedzis ietvi - nu kā lai tur kāda brīdi nesanāktu krešs ar velobraucēju !!!

Un tad kad eju kā gājējs - nu arī nav nekāda kaifa no velobraucēju nēsāšanās garam ar 15 -20 un pat vairāk km/h. Tā kā manuprāt par braukšanu pa ietvēm - ir galīgi garām, cenšos to izmantot tikai uz tiltiem un tur kur pa ielām pa labo malu praktiski nav iespejams noprmāli pabraukt bedru dēļ - visur citur - ietves ir garām, it īpāši ja parvietojies 20-30km/h vai pat vairāk.

277118. viesis 25.maijs 2010 10:12
0 0 Atbildēt

WALA - nu visiem jau nav jāuzstāda ātruma rekordi braucot pa pilsētu. Ja lēnām ripini un piedomā pie maršruta, var atrast gan ielas ar mazāku satiksmi vai tukšākām ietvēm...

Uzbraukt un nobraukt no trotuāra, ja vien tas nav galīgi šķībi uzrīkots, jāprot katram vellapēdistam.

Un vēl - kāpēc jābrauc pāri salu tiltam pa brauktuvi, kāpēc Krasta ielā jāizmanto ātrgaitas, nevis lēngaitas bruktuve velobraucienam, kāpēc Braucot caur Biķernieku mežu vai caur Šmerli neizmantot trotuāru, kurš vienā gadījumā nav pārbāzts ar gājējiem un izbrauktuvēm no pagalma, otrā gadījumā ir gana plats, bet nē - jābrauc pa ielu...

Man pašsaglabāšanās instinkti pat pie vienāda maršruta tomēr liek izmantot drošāku pārvietošanos minot ciskudrilli...

277120. viesis 25.maijs 2010 10:25
0 0 Atbildēt

Ir daži aspekti, kapēc arī šajās vietās velo brauc pa ielu: auto braucmā daļa ir līdzenāka, bet uz trotuāriem un palīgbrauktuvēm velo dauza pak.kaļ.u, jo tās bieži vien ir nelīdzenas. Uz Krasta ielas-protams, labāk un arī drošāk ir pa lēngaitas. Salu tiltam daudzi diezi vai zina, ka apakšā ir brauktuve :) Pats braucu arī ar velo, un, dažreiz pāri gājēju pārejām arī braucu. A ko darīt? Baigi jau forši 30x 5-10 km distancē kāpt nost.

277121. viesis 25.maijs 2010 10:25
0 0 Atbildēt

Nav nekas pret velosipēdistiem, ja vien viņi ievēro CSN un neveic neadekvātus manevrus.

Pašam braucot ar velosipēdu par kretīniem jālamā tie autovadītāji, kuri apdzen un, neieslēdzot labo pagriezienu, deguna priekšā met pa bremzēm, lai nogrieztos pa labi.

277122. viesis 25.maijs 2010 10:27
0 0 Atbildēt

ak:

Vari jau braukt pāri pa gājēju pāreju, tikai neiedomājies(kā liela daļa to dara), ka Tev ir priekšroka attiecībā pret auto.

277123. viesis 25.maijs 2010 10:34
0 0 Atbildēt

ak - ja to dara skaidri zinot, ka nevienam autovadītājam tamdēļ nav jākāpj ar abām kājām uz bremzēm - lai tak brau, bet japiekrīt viesim 277122, ka braukt jau drīkst, tik aizmirsti, ka Tev ir priekšroka...

P.S.

par tām gludajām ielām un grubuļainajiem trotuāriem - ir vietas, kur viss ir pilnīgi pretēji - ir grubuļaina ietve un trotuārs līdzens kā galds... ;)

Kaut vai bruģētie Kr. Barona ielas posmi. Ne tur gājēju, ne braucēju tik vellapēdistus kaut kā neredz ne uz ielas ne uz trotuāriem...

277124. viesis 25.maijs 2010 10:42
0 0 Atbildēt

ak ar mašinu turpmāk neapstājies pie sarkanās , tas taču afigetj neerti.

277125. viesis 25.maijs 2010 10:49
0 0 Atbildēt

dažreiz pavakariem pavizonos ar iteni , kautkā neesmu novērojos ka uz trotuāra nav vietas , vienārši izdomāju maršrutu kur maz tautas staigā.

un uz brauktuves izbraucu tikai akutās vajadzības gadījumā, nafig man sevi pakļaut nevajadzīgām briesmām.

Velosipēdisti pie mums ir akurāt saldēti un noteikumus nezinoši.

braukt pret spalvu pa vienvirziena ielu tā ir norma, šķersot krustojumu pie sarkanās ari ir norma.

277126. viesis 25.maijs 2010 10:57
0 0 Atbildēt

Palaidniex - es daru visus 3 iespējamos - braucu ar velo (Mārupe -Rīga -Mārupe ne katru dienu), eju ar kājām pa centru ~ 6 km (gandrīz katru dienu), braucu ar auto (katru dienu). Rīgas centrs caurmērā ir izcili pretīgs gan braucot pa ietvi, gan pa ielu. Ir atsevišķas ielas un pieguļošas ietves kur kājām gājēju ir ļoti maz, un tur ar velo ir OK pārvietoties. Bet tajā pašā pusmeā Mārupe -Rīgas centrs vienīgā sakarīgā vieta kur braukt pa ietvi ir posmā no Uzvaras pieminekļa līdz Krastmalai ( pie kam šeit būs jābrauc relatīvi lēni - kas man ne pārāk patīk, bet nu dzīvot arī gribas), ne pirms ne pēc braukšana pa ietvi nav vispār apspriešanas vērta.

277127. viesis 25.maijs 2010 11:11
0 0 Atbildēt

No CSN par vadītāja apliecību:

217. Braukt ar velosipēdu pa brauktuvi vai nomali atļauts personām, kas nav jaunākas par 12 gadiem, ar mopēdu - personām, kas nav jaunākas par 14 gadiem. Šādā gadījumā velosipēda vadītājam jābūt klāt velosipēda, mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa

vadītāja apliecībai (mopēda vadītājam – mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībai), kas pēc šo noteikumu 35.punktā minētās amatpersonas pieprasījuma jāiedod pārbaudei.

277128. viesis 25.maijs 2010 11:17
0 0 Atbildēt

Ir viens CSN punkts, ko, manuprāt, 99% velosipēdistu nezin (vai arī tīši ignorē):

230. Velosipēdu vai mopēdu vadītājiem aizliegts:

...

230.6. braukt pa ceļu, ja tam blakus atrodas velosipēdu ceļš;

Tikai, man liekas, ka APK neparedz sodu par šo.

277130. viesis 25.maijs 2010 11:53
0 0 Atbildēt

brmbrmm - patiesībā mani interesētu no juridiskā aspekta kas ir blakus punkta 230.6 izpratnē.

Jo ceļš "Ceļu Satiksmes likuma" izpratnē ir :

3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi,

aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi);

277132. viesis 25.maijs 2010 12:04
0 0 Atbildēt

wala - piedāvāju pabraukāt Tev pa vertikālajiem ceļa apzīmējumiem vai gājēju barjerām ar ričuku... ;)

277133. viesis 25.maijs 2010 12:05
0 0 Atbildēt

230.6 - ir ok, jo, kā jau mēs kaut kad iepriekš noskaidrojām - velosipēdu ceļš arī ir ceļš:

1.51. velosipēdu ceļš - ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu);

Līdz ar ko - braucot pa velosipēdu ceļu, kas ir blakus parastam ceļam, tu 230.6 nepārkāp, jo diez vai kaut kur tam blakus būs vēl viens (cits) velosipēdu ceļš. Šāda situācija - ar 2 "blakus" (cik tālu ir blakus?) esošiem velosipēdu ceļiem pēc likuma burta aizliegtu braukt ar velosipēdu pa jebkuru no tiem! 8)

277134. viesis 25.maijs 2010 12:06
0 0 Atbildēt

Palaidniex - palasi vien tur arī veloceliņi ir ietverti ceļa definīcijā !!!! Bet to es vienkārši iemetu "joka" pēc - bet ja vēlies par to parunāt - welcome !!! :D:D:D

277135. viesis 25.maijs 2010 12:10
0 0 Atbildēt

WALA - tas bija vairāk par to, vai cilvēks spēj domāt pats ar galvu, vai tam ir jāraksta uz palaga, gultas un segas uzn spilvena kur galva jāliek, kur kājas... ;)

277136. viesis 25.maijs 2010 12:11
0 0 Atbildēt

brmbrmm - mani vairāk interesē šāds "joks" Vanšu tilts uz kura itkā ir veloceliņš - vai es braucot pa Vanšu tilta brauktuvi (nevis ietvi) pārkāpju 230.6 vai ne ???

P.S. Es gan pats tur tāpat nebraucu, bet nu tīri teorētiski !!!

277137. viesis 25.maijs 2010 12:15
0 0 Atbildēt

Palaidniex - ja mēs visu un visur domātu tikai ar savu galvu un nevadītos pēc likumiem - būtu lielāka anarhija kā ir patreiz. Tāpat arī ja likuma ietvaros mēs domātu ar galvu - šīs un daudzas citas (Piem. par "žilbinošam moču gaismām") diskusijas te vispār nebūtu. Bet caurmērā piekrītu arī viedoklim ka reizēm ir labāk vadīties pēc veselā saprāta nevis pēc likumiem un noteikumiem !!!

277138. viesis 25.maijs 2010 12:37
0 0 Atbildēt

Un kas ļiedz lietot veselo saprātu likuma ietvaros?

Piemēram - kura ir tā vienīgā iela virziēnā "Mārupe - tilts pār Daugavu", ka jābrauc tikai pa ceļu? Un kur ir tie šausmīgi pārslogotie ceļi šajā maršrutā, kur ir miljoniem gājēju un karjers trotuāra vietā?

277139. viesis 25.maijs 2010 12:48
0 0 Atbildēt

Par Vantenieku runājot - no loģiskā saprāta viedokļa būtu, ka tur nav jābrauc ar velo pa auto brauktuvi, bet pēc likuma, manuprāt, tomēr sanāk, ka nav aizliegts, jo ar ceļazīmi tur blakus ir "gājēju un velosipēdu ceļš" nevis tikai "velosipēdu ceļš" (uz ko attiecas 230.6).

"Velosipēdu ceļš" ar CSN 1.51 tiek definēts kā "ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu)", uzsvars uz "UN"! Tā kā "gājēju un velosipēdu ceļš" ir "paredzēts gājējiem un braukšanai ar velosipēdu", tad tas nevar tikt uzskatīts arī par "velosipēdu ceļu", lai arī "velosipēdu ceļam" nav obligāti (pēc definīcijas) jābūt apzīmētam ar kādu ceļa zīmi/apzīmējumu, tikai tad gan ir jautājums - wtf- kā lai uzmin, ka kāds ceļš ir tas "velosipēdu ceļš", kas "paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem"??? Te vajadzētu mazliet palabot CSN - ka tomēr tam jābūt kaut kā apzīmētam.

277140. viesis 25.maijs 2010 12:49
0 0 Atbildēt

Piekrītu, pie sarkanā arī apstāties ir ļoti nepatīkami. Bet pa citiem ceļiem arī džigiti brauc, tāpēc jāapstājas. Par pārejām piekrītu, braukt var, bet neiedomājos, ka man ir priekšroka. Bet, ja reizē ar mani iet bars ar gājējiem, un es paralēli pārbraucu ar velo, nenokāpjot, kam tad es patraucēju? Visur var braukt, tikai ar izpratni par procesu.

277141. viesis 25.maijs 2010 12:51
0 0 Atbildēt

Palaidniex - es taču jau minēju ka es caurmērā braucu ar ātrumu 20-30 km/h ar velo - pastāsti lūdzu kura ietve tam vispār ir piemērota !!!

Un gribi teikt ka no rīta 8 -9 un vakaros ap 17-18 pār Akmens tiltu (da vispār jebkuru tiltu) brauc maz auto ?!?!?

Un "miljoniem" gājēju ir centra ielās jo man ir jātiek līdz Barona/Elizabetes krustam - galīgi neredzu veidu kā tur braukt pa trotuāriem.

277142. viesis 25.maijs 2010 12:57
0 0 Atbildēt

Gadu atpakaļ kad liku C kategoriju grupā bij onka ar trim augstākajām izglītībām kurš pasniedzējam uzdeva jautājumu, vai atļauts braukt pa ceļu ja blakus ir veloceliņš?

P.S.

Ja cilvēks kurš ir nodzīvojis 50gadus un ir ieguvis 3 augstākās izglītības uzdod šādus jautājumus, tad kādu loģisko domāšanu mums tagad sagaidīt no cilvēkiem?

277143. viesis 25.maijs 2010 13:01
0 0 Atbildēt

wala - vēl pasaki, ka tu brauc apkārt Vecrīgai, lai tik brauktu pa ielu... :D

Un nav novērots, ka Akmens tiltā būtu nemitīgas gājēju demonstrācijas pa visu trotuāra platumu... Tiesa Akmens tilts ir lēnākais no visiem 4 tiltiem pār Daugavu...

Un manuprāt, izbraukt cauri Vecrīgai un pabraukt MAZU gabaliņu pa Krišbarona ielu vai izbraukt cauri parciņam nevarētu būt baisi mašīnu pārpludinātu ielu pārpildīts uzdevums... ;)

277144. viesis 25.maijs 2010 13:13
0 0 Atbildēt

Palaidniex - nebraucu es apkārt V-Rīgai, bet sākot no Uzvaras pieminekļa līdz darba vietai caumērā sanāk pārvietoties dauz lēnāk nekā varētu un gribētu !!!

Bet es nevienā vietā neesmu teicis ka ir problēma braukt pa brauktuvi, es tikai teicu ka Rīgas ietves caurmērā ir neizmantojamas velobraukšanai ( lai arī no apmēram Uzvaras pieminekļa izmantoju trotuāru), gan gājēju dēļ, gan arī iespējas ka no pagalma braucošais tevi var nepamanīt dēļ.

277145. viesis 25.maijs 2010 13:18
0 0 Atbildēt

Skaidrs, skaidrs, man arī traucē mašīnas un luksofori braukt ar auto ātrāk un visādi bremzes, da nogriezties gribētāji, kad braucu ar auto... ;) Jo mans auto var mierīgi pabraukt ātrāk par pik stundā vidējiem 15-20 km/ un arī par pilsētā atļautajiem 50/70 km/h...

Tāpat ar riteni ir megaātrāk (ar visu šusminošo trotuāru un gājējbremsi) no Giblotekas tikt līdz Barona/Elizabetes stūrim PIK stundā, ja salīdzina ar auto vai sabtrans. Tākā cepiens pa lielam - nevietā... ;)

277146. viesis 25.maijs 2010 13:35
0 0 Atbildēt

Man daudz zs un muskuļu, man po. Braucu nesteidzoties, pilsētā 50, trasē 80-85.

277151. viesis 25.maijs 2010 14:22
0 0 Atbildēt

Palaidniex - nu skaidrs ka traucē. ;) Ja "min tad min", bet ja raustās - tad sēž mājās. :D:D:D

bet caurmērā manā maršrutā velo vs auto - velo nesanāk ātrāk, izņemot varbūt kādas pāris reizes pa mēnesi, kad sastrēgst viss pasākums līdz Uzvaras piemineklim. Bet nu tā kā caurmērā ir vajadzība stiept 3 "pēcpuses" uz centru un tālāk tad auto ir pamata transports !!!

277171. viesis 26.maijs 2010 11:00
0 0 Atbildēt

brmbrmm - starp citu aizmirsu pateikties - paldies - pašam nebūtu ienākusi prātā šī nianse.

277180. viesis 26.maijs 2010 15:36
0 0 Atbildēt

nevajag jau neko būvēt, kā vācijā.. uz brauktuves uzzīmēta nepārtrauktā līnija velosipēdistiem..

pie mums ar domāju, ka metru platu joslu var atrast pat uz Valdemāra ielas, ja jau brauktuve sadalīta divās joslās, bet vadītāji bieži pa skaisto izkārtojas pat četrās :)

Krās un otas... un drabaspēks.. - cietumi, bezdarbnieki utt....

277194. viesis 26.maijs 2010 19:22
0 0 Atbildēt

Nu bet lai tie velosipēdisti pārvietojas stumjo to riteni. Tad nevienam netraucēs.

277266. viesis 28.maijs 2010 22:49
0 0 Atbildēt

277194. viesi: a moš samalies blenderī un pārvietojies pa notekcaurulēm? Tad nevienam netraucēsi. ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti