EVO VIII ir klāt 37

 
9.janvāris 2003 0:00

Losandželosas autošovā izstādīts jaunais, 8. paaudzes leģendārais sporta auto Mitsubishi Lancer Evolution. Jaunuma parādīšanas vieta nav izraudzīta nejauši – EVO VIII tagad tiks pārdots ne tikai Japānā un Eiropā, bet arī Ziemeļamerikā, turklāt pirmajā gadā plānots pārdot 4500 automobīļus.

Jaunais Evolution ieguvis nedaudz savādāku virsbūves dizainu, par pamatu kuram ņemts Cedia 2004. gada modelis. EVO VIII atšķiras ar jaunu priekšējās daļas dizainu, kur parādījies liels gaisa savācējs priekšējā bamperī, nodrošinot labāku gaisa piekļuvi interkūleram, un arī jaunu radiatora resti. Jaunajai virsbūvei ir labāka aerodinamika un tā ir par 80 mm garāka nekā iepriekšējam modelim. Zem motora pārsega jaunajam Lancer Evolution atrodas divlitru motors 4G63 ar turbīnu, kas ļauj attīstīt 280 zs lielu jaudu. Amerikāņu versijai motora jauda samazināta līdz 271 zs – tas darīts tādēļ, lai automobīlis atbilstu vietējām ekoloģiskajām normām. Komplektācijā ar šo motoru būs iespējama 6-pakāpju pārnesumkārba, kura būs piejama tikai auto japāņu versijai, vai 5-pakāpju pārnesumkārba amerikāņu versijai. Bez tam Lancer Evolution VIII ieguvis jaunu priekšējā un aizmugurējā bampera konstrukciju, kura paaugstina vadītāja un pasažieru drošību avārijas gadījumā, kā arī aprīkots ar lielākas ietilpības benzīna bāku un jaudīgāku akumulatoru. Jaunā Mitsubishi Lancer EVO pārdošana ASV sāksies jau februārī un tā cena būs 30000 USD. Waltero // lenta.ru
 
Visi komentāri
 
57915. viesis 9.janvāris 2003 0:16
0 0 Atbildēt

Amerikāni ar AT nemāk braukt, kur nu vēl ar 6 pakāpju manuālo. :)

57929. viesis 9.janvāris 2003 7:56
0 0 Atbildēt

a neko.... jaaa, tiiri neko!!! :)

57933. viesis 9.janvāris 2003 8:31
0 0 Atbildēt

Šis ir cienījams tārpiņš. Vienīgi gribētos pataustīt drēbi, tobish bleķus, tie japāņiem tādi nenopietni IMHO. Jūt mana sirds, ka pēc gadiem 10 Japānas auto rullzos baisi, bet vai tas ir labi.... ?

57935. viesis 9.janvāris 2003 8:33
0 0 Atbildēt

ja es peec 10 gadiem vareeshu braukt ar shito aparaatu, tad man japaanju eera nemaz nesatrauc :)

57944. viesis 9.janvāris 2003 8:54
0 0 Atbildēt

Un pec cik menesshiem paradisies Evo IX un X?

57947. viesis 9.janvāris 2003 8:56
0 0 Atbildēt

viss jau forshi, ja cena Latvijaa ari buus 30000$ ta jau pa visam labi, bet besii araa ka katrs naakoshais evo paliek ar vien lielaaks, VII jau liekas kugjis, shitaa veel pa 80mm garaaka

57959. viesis 9.janvāris 2003 9:26
0 0 Atbildēt

laps...nu ko...

Konkurence atkal saasinaas jaunais WRX STi vs EVO VIII

Nez kursh shoreiz labaaks... katraa zinjaa vienu no vinjiem jau nu ljoti gribeetos.

57962. viesis 9.janvāris 2003 9:35
0 0 Atbildēt

Ieprieskhejie bija smukaki, shitas tads tirasinju japanis, bet japani nepatik... Bet motors gan iespaido!!!

57972. viesis 9.janvāris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

Dizains nerullz, tad jau labāk VII, bet motors iespaidīgs, kautgan Audi Q 2.3 ar čiptūningu arī tie paši 280 ZS ( bet laikam AUDI varētu būt krietni smagāks)

57973. viesis 9.janvāris 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Nu jaa :-) vajag 30tk

57989. viesis 9.janvāris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

Evo 7-8, viss viens, mashiina galiigi nerullee. Ne jau velti RalliArti bija spiesti pamest WRC. Lai cik vinja nemaksaa, kursh grib braukt ar neveiksminieku?!

-karavs-

57995. viesis 9.janvāris 2003 10:29
0 0 Atbildēt

Paldies dievam shis ir peedeejais EVO:), ralli jau vairs nevar konkureet ar compactklases auto, un shis veel garaaks uzkjiileets! WRC shogad jau Micuku komanda vairs nepiedalaas, gaidiisim Colt eeru!:)

Tiksimies Tartu:)

58001. viesis 9.janvāris 2003 10:37
0 0 Atbildēt

Evo VIII buus peedeejais razhotais Evo un Latvijaa, visticamaak, netiks tirgots. Eiropaa pat arii nee! Shim VIII nav arii ACD/AYC sisteemas jebshu elektroniskais diferenciaalis un aktiivaa ritenju pagriezhamiibas kontrole, kas ir VII-ajam.

Par konkurenci ar Subaru - sen jau profesionaalji tur neredz nekaadu konkurenci, jo Subaru, lai arii jaudiigs, ir ielas auto ar palielu tiraazhu, bet Evo - bezkompromisu saciikshu auto piemeerots ielas braukshanai!

Un labi, ka paspeeju iekjert veel Evo VII!

58004. viesis 9.janvāris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

Mjaa stulbakais, ka Latvija ieprieksejais modelis ir dargaks, ta ka varam noteikti rekinatie suz visiem 40000

58008. viesis 9.janvāris 2003 10:47
0 0 Atbildēt

Nu nezinu manuprat tas tomer nav Evo 8, var jau to saukt ka grib, bet tas ir tikai stulbajiem jenkijiem un vinu braukt (ne)prasmei deforseets un citaadi pavaajinaats Evo7!

58017. viesis 9.janvāris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

NU NAV, NAV NO TĀ AUTIŅA NEKAS... NOMAINĪTI BAMPERI, KO TU NETEIKSI! FACELIFTS TAS IR! IZBEIGUŠIES TIE EVO LAIKI IR........

M.

58079. viesis 9.janvāris 2003 13:24
0 0 Atbildēt

To pēc autiņa uzreiz var redzēt, ka plānots pārdot jeņķiem - tas priekšas stiliņš tāds reibīgi smagnējs kļuvis, uz Chrysler sit.

Bet tam ielas auto Subaru rallija izpildījumā tomēr labāk iet nekā bezkompromisu sacīkšu Evo.

58114. viesis 9.janvāris 2003 15:04
0 0 Atbildēt

To Imo:

nu bet uz ielas jau Tu nedragaa kaa rallijaa - taa kaa labaak dabuut rallijam max. tuvinaatu (kaut arii rallii iisti labi neiet) auto ielas braucieniem nekaa diegan izmainiitu auto (Subaru) saliidzinaajumaa ar rallijnieku, kas iet labi rallijaa, ne?

58155. viesis 9.janvāris 2003 16:21
0 0 Atbildēt

kas tas evo taads ir ? kaarteejais mitsubishi s%$s ?

58192. viesis 9.janvāris 2003 16:53
0 0 Atbildēt

Vairāk līdzinās mazda 6

58237. viesis 9.janvāris 2003 17:35
0 0 Atbildēt

nu izskatas vins apkarinats ar letiem plastmasiem. Sakot no evo VI nakamie ir tikai sudigaki!!!

58242. viesis 9.janvāris 2003 17:40
0 0 Atbildēt

Nu nepatiik man shis moskvich :(

7 ir kudish smukaaks...

58282. viesis 9.janvāris 2003 22:47
0 0 Atbildēt

Es jau nu gan labak sev nemtu subaru impreza 22B...

58470. viesis 10.janvāris 2003 14:35
0 0 Atbildēt

Evo paliek Evo,kautkadus secinajumus var tikai izdarit,izbraucot ar to masiniti un atklati sakot,uz "takas" ta masina tiesam turas labi(runa iet par Evo VI),kautvai pateicoties idealam jaudas sadalijumam uz asim(50:50) Un ar saviem 280 zirgiem,uzraviens lidz 100km/h nepilnas 5 sec ir pat loti labs parametrs!!!

58552. viesis 11.janvāris 2003 17:06
0 0 Atbildēt

pastaastiisiet kaut ko par colt eeru? un kas tad taisaas aizvietot Evolution?

58553. viesis 11.janvāris 2003 17:41
0 0 Atbildēt

Mitsubishi evolution piedalas dakara, bet man liekas, ka ar koltiem bus tapat ka ar lanceriem

58561. viesis 11.janvāris 2003 22:07
0 0 Atbildēt

Tikai un vieniigi mainiits face lift.Evo eera ir izsmelta.Jaunaa IMPREZA WRX STI 280 (MY2003) zipirgi-rulzz un cena 35 000 euro. Viena STI jau ir paardota,bet Latvijaa buus tik janvaara beigaas.Varu pateikt,ka buus viena pieejama arii parastaa WRX (MY2003) sudraba kraasaa ar 225 zs.(ja kaads nezina tad ieprieksheejai bija 218zs)

58650. viesis 13.janvāris 2003 10:41
0 0 Atbildēt

Colt eera saaksies 2004.gada kad to saaks paardot eiropa,rallijaa visticamak ka tas notiks 2004 sezonas vidu vai kauka ta,jo 2004 Mitsu turpinaas izmantot LAncer EVO rallijam

58704. viesis 13.janvāris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Neokss laikam reklamee Partner Motors cenas. Nez kaapeec citaas austrumeiropas valstiis STi maksaa

ap eur 25000 + nodoklji un taadeejaadi ir krietni leetaaks par Evo?! PM mantkaariibai nav robezju.

58718. viesis 13.janvāris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

To viesis 13.01.2003 11:55

Nu tad gudreniek,aizej un pameegjini tajaas valstiis nopirkt to STI un redzeeshu cik daudz smadzenes un nervus tu sapi***i. :P

58760. viesis 13.janvāris 2003 14:18
0 0 Atbildēt

To viesis 09.01.2003 15:04

Taisnība gan. Vai tev gadījumā pašam nav Evo VII?

58796. viesis 13.janvāris 2003 15:37
0 0 Atbildēt

To Imo:

Ir gan:)))

59070. viesis 14.janvāris 2003 19:48
0 0 Atbildēt

Ir tikai viens yee EVO modelis uz siis planeetas.. VI Makinen Edition

59166. viesis 15.janvāris 2003 10:33
0 0 Atbildēt

Jaa YO taveejais it iipashi ir labs:)

59243. viesis 15.janvāris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

To Neokss:

Lai ietaupiitu ~ usd 4000, man nav zjeel pachakareeties un atvilkt STi no Varshavas, piemeeram. Ja cilveekam naudas gana un par paarmaksaato summu galva nesaap lai jau griezjas pie Partner M. Shiem buus neviltots prieks.

61290. viesis 26.janvāris 2003 17:29
0 0 Atbildēt

To Viesis 13.01.2003 15:37:

Ja sarkans ar lieliem spoileriem, tad būšu laikam reiz pie Doma dārza noparkotu redzējis :)

62890. viesis 6.februāris 2003 0:13
0 0 Atbildēt

Zin PM straadaa viens ljoti iedomiigs paardeveejs. Izlikas par baigo specu. Bull shit. Es labaak paarmaksaatu par subaru un vilktu no citaam valstiim, vai pirktu EVO, nekaa no taa paardeveeja, pi tam vinjsh nepamatoti apd... sievietes un to braukshanas maaku. PM vadiiba vareetu padomaat par kadru nomainju!!! :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti