Lādēsim akumulatorus alternatīvi 20

11.jūnijs 2010 0:03

Mūsdienu automašīnas ir pārpildītas ar sarežģītu elektroniku, kuras darbspējai pastāvīgi ir nepieciešama elektrība pat tad, kad tā netiek darbināta.

Taču nepārtraukta enerģijas patērēšana kombinācijā ar dīkstāves periodu var novest pie auto akumulatora izlādēšanās.
 

Nereti automašīnu un dažādu brīvdienu transporta līdzekļu īpašnieki piedzīvo vilšanos un nokļūst nepatīkamā situācijā, kad viņi atgriezušies mājās no garākām brīvdienām konstatē, ka viņu automašīnu vai motociklu, vai citu braucamo nevar iedarbināt, jo ir izlādējies akumulators.

 

Šādās situācijās lielisks glābiņš būs jaunie Ring Automotive 12 voltu akumulatoru uzturētāji RSP150, RSP240 un RSP480, kas darbojas izmantojot dienas gaismu.

 

 

Šīs akumulatoru uzturēšanas iekārtas palīdz uzturēt auto akumulatoru uzlādētu dīkstāves periodā, izmantojot tikai dienas gaismu. Taču tie nav paredzēti pilnīgi izlādējušos akumulatoru uzlādēšanai. RSP150 nodrošina 1,5 vatu jaudu un var uzlādēt akumulatoru līdz 86 miliampēriem (mA). Šī mazākā iekārta ir paredzēta akumulatoriem ar elektrisko ietilpību līdz 50 ampērstundām (Ah). RSP240 ir paredzēts akumulatoru lādēšanai ar elektrisko ietilpību līdz 100 ampērstundām (Ah), nodrošina 2,4 vatu jaudu un uzlādē līdz 138 miliampēriem (mA). Pats lielākais no akumulatoru uzturētājiem RSP480 nodrošina 4,8 vatu jaudu, uzlādējot akumulatoru līdz 275 mA, un ir paredzēts akumulatoriem ar elektrisko ietilpību līdz 200 ampērstundām (Ah).

 

Ring Automotive akumulatoru uzturētāji ir ārkārtīgi vienkārši pielietojami: iekārta tikai jāpieslēdz pie transportlīdzekļa 12 voltu cigarešu „piepīpētaja” un panelis jānovieto tādā vietā, kur tas vislabāk uztvers gaismu un iegūs optimāli enerģiju. Ar 2.5 metrus garu vadu un ūdensizturīgu korpusu šos paneļus var izvietot kā iekštelpās, tā ārā. Paneļu ražošanā ir izmantota amorfa tehnoloģija, kas ļauj šīm iekārtām darboties arī apmākušos laika apstākļos.

 

{page}

 

Paneļi RSP150 un RSP240 ir aprīkoti ar speciāliem piesūcekņu klipšiem piestiprināšanai pie vējstikla, vai uz transporta līdzekļa. Mazajā panelī RSP150 ir papildus iestrādāts gaismas indikators, kurš mirgo, kad notiek uzlāde. Lielā paneļa RSP480 komplektā ir stiprinājuma skrūves, ar kurām paneli var piestiprināt, piemēram, pie garāžas jumta vai fasādes atkarībā no tā, kur vairāk krīt dienas gaisma. Komplektā ar paneļiem ir arī akumulatora „krokodilu” spailes, pateicoties kurām saules paneļi ir vienkārši un ātri pievienojami vairākiem transporta līdzekļiem vienlaicīgi. Visus trīs paneļus var atstāt pastāvīgi pievienotus.

 

Ring Automotive paneļi akumulatoru uzturēšanai un uzlādēšanai ir ideāli piemēroti mašīnām, motocikliem, laivām un autofurgoniem, paredzēti 12 voltu akumulatoriem, un palīdz samazināt enerģijas patēriņu, ko rada auto elektronika.

 

Akumulatora uzturētājs RSP150 - mazākais pēc izmēra un jaudas, ir piemērots autofurgoniem ar akumulatoriem līdz 50 ampērstundām (Ah), mazām vieglajām automašīnām, golfa mašīnām, motocikliem, kā arī ūdens motocikliem. RSP240 paredzēts autofurgonu (ar akumulatoriem līdz 100 ampērstundām (Ah)), mazu un lielu automašīnu, golfa mašīnu, un visu veidu motociklu akumulatoru lādēšanai. Bet ar lielāko un jaudīgāko RSP480 var uzturēt akumulatora uzlādes līmeni sākot no maziem auto līdz pat lieliem autofurgoniem un laivām.

   

Produktus raksturojošie lielumi:

 

 

RSP150

RSP240

RSP480

Jauda (max)

1.5watts (1000W/m2, 25oC)

2.4watts (1000W/m2, 25oC)

4.8watts (1000W/m2, 25oC)

Strāvas spriegums (pie max jaudas)

17.5 volts

17.5 volts

17.5 volts

Strāvas stiprums (pie max jaudas)

86mA

138mA

275mA

Akumulatora elektriskā ietilpība

Līdz 50 Ah

Līdz 100 Ah

Līdz 200 Ah

Akumulatora spriegums (nominālais)

12V

12V

12V

Izmēri

352 x 125 x 14mm

350 x 214 x 14mm

413 x 350 x 14mm

Svars

670g

1150g

1920g

 

 

Latvijā Ring Automotive oficiālais pārstāvis ir Auto apgāde. Sīkāk ar informāciju par saules enerģijas paneļiem akumulatoru lādēšanai var iepazīties interneta veikalā www.neto-shop.com. Plašāka informācija par citiem Ring Automotive produktiem www.ringautomotive.co.uk un www.neto-shop.com.

 

Sagatavoja:

Linda Venckus

“Ra Capitals” projekta vadītāja

 

 
Visi komentāri
 
277503. viesis 11.jūnijs 2010 8:05
0 0 Atbildēt

divas lapas piežvansketētas un ne vārda par to sūdu cenu.

277504. viesis 11.jūnijs 2010 8:46
0 0 Atbildēt

www.neto-shop.com/product/akumu...tainer-rsp240/

Šoreiz vismaz links pieminēts.

277505. viesis 11.jūnijs 2010 9:20
0 0 Atbildēt

nu jā, com links. e-bajā iznāk lētāk un ātrāk, jo te tāpat tā piebilde "Prece pieejama uz pasūtījumu 1 mēneša laikā! "

277506. viesis 11.jūnijs 2010 9:28
0 0 Atbildēt

+/- par to naudu var nopiirk normālu lādētāju ar ko pietiek, lai uzlādētu aķi līdz 100Ah.

277508. viesis 11.jūnijs 2010 10:51
0 0 Atbildēt

Es tik šo nesaprotu: www.neto-shop.com/product/akumu...tainer-rsp480/

Jauda: 4.8 W (1000w/m², 25°C)

Iepakojuma izmēri: 524 x 372 x 32mm

Pieņemot, ka ierīce nav daudz mazāka par iepakojumu, tad tās laukums ir ~0,2 m2 - tad no kurienes te ir šie 1000w/m² ???

277509. viesis 11.jūnijs 2010 11:01
0 0 Atbildēt

Pilnīgs fufelis iekš LV. Pat laptopa aķi lai salādētu vajag vairāk kā dienu, priekš mašīnas - bezjēdzīgs pasākums.

277510. viesis 11.jūnijs 2010 11:22
0 0 Atbildēt

Vai arī no otras puses pieejot - ja tiešām ir 1000w/m², tad lai dabūtu 4.8 W - vajag laukumu aptuveni 7x7 cm !!!

Bet, varbūt, knifs slēpjas lielajā W un mazajā w ?

Jautājums- cik lieli ir "mazie vati"???

1 W = 40 w ???

277511. viesis 11.jūnijs 2010 12:31
0 0 Atbildēt

iedot šito rakstu izlasīt kādam fizikas skolotājam.......anekdote!

277512. viesis 11.jūnijs 2010 12:54
0 0 Atbildēt

Šitādu vajadzētu katrai automašīnai jumtā iestrādāt pēc noklusējuma, vai vismaz lūkas tajā aizvelkamajā.

277513. viesis 11.jūnijs 2010 14:10
0 0 Atbildēt

viss jau buutu labi, bet shaubos vai daudzstaavu maajas pagalmaa taa uzparikte notureesies igaak par 2 diennaktiim

277514. viesis 11.jūnijs 2010 14:25
0 0 Atbildēt

Saules baterijas visā pasaulē kļūst arvien populārākas. Parādās pat mobilie ar saules baterijām, Grieķijā viesnīcām visi jumti tiek noklāti ar saules bateriju paneļiem nodrošinot vismaz 80% no nepieciešamā elektrības patēriņa. Cik atceros no fizikas teorijām, šo bateriju jaudu nosaka tās izmēri . Droši vien, ja tiktu izmantota atverama bateriju konstrucija, ko var piemontēt uz auto jumta - saulainā laikā, kamēr auto stāv stāvvietā, to aķi varētu uzlādēt arī pa stundu. Domāju, ka nākotnē šim saules bateriju iekārtām būs perspektīva attīstība un plašs pielietojums. Reali līdz šim saules bateriju pielietojumu mēs izmantojām tikai kalkulatoros.

277515. viesis 11.jūnijs 2010 15:09
0 0 Atbildēt

kur grieķija un kur latvija?

rekur ir praktiskie cipari latvijai www.nsi.lv/lv/pdf/Saul_rad.doc

nejaukt megadžoulus ar kilovatstundām

277516. viesis 11.jūnijs 2010 17:11
0 0 Atbildēt

IkdienasViesim - man mājās stāv jau tālajā 1999. gadā Vācijā iepirkts lukturītis ar iebūvētu rādžiņu, kas barojas no 2xAA baterijām, kuru vietā izmantojot akumulatorus, tos var uzlādēt ar iebūvēto ģenerātoru (griežams kloķītis) un arī ar saules bateriju (iebūvēto). FM rādžiņš saulē skan tikai uz plikām saules baterijām (pat ar izņemtiem aķīšiem).

Vēl mūsdienās sāk izplatīties mobīlo telefonu lādētājs no saules baterijām - manuprāt, ļoti noderīga ierīce ceļošanai pie dabas utt.

277517. viesis 11.jūnijs 2010 17:43
0 0 Atbildēt

Jau 1999. gadā Audi savā A8 montēja saules baterijas, kas stāvošam autiņam nodrošināja salona ventilāciju - In 1999, Audi's flagship received new colours, and restructuring of option packages. The North American "warm weather package" added a solar sunroof which allows the interior ventilation fans to run, keeping the interior cool whilst the car is parked with the engine turned off.

en.wikipedia.org/wiki/Audi_A8

277519. viesis 11.jūnijs 2010 20:11
0 0 Atbildēt
277520. viesis 11.jūnijs 2010 21:08
0 0 Atbildēt

brmbrmm , iekš A6(sākot ar C5) ar ir solārā lūka .

277521. viesis 11.jūnijs 2010 23:17
0 0 Atbildēt

Ko Jūs tur iesakat vai neiesakat ir galīgi garām. Mūsdienīgas saules baterijas ir bez stikla blokiem, tās ir uz lokanas pamatnes, respektīvi var izlocīt kaut visus auto bleķus no tāda materiāla. Protams ir lielais BET - cena, kas galīgi vēl nav pieņemama ikdienas lietotājam. Otra tendence - ETA-Solar. Nu kkā tā, bet paeksperimentēt jau naff liegts, man ar ir dažas rotaļlietas ar nu jau novecojušajām saules baterijām.

277525. viesis 13.jūnijs 2010 16:59
0 0 Atbildēt

Par to grieķiju - Saules bateriju sistēmas uz jumtiem ir turku patentēts izgudrojums. Tā sistēma ne tikai saražo elektrību, bet arī apgādā mājas ar silto ūdeni. Izmanto tās sistēmas ne tikai paši turki un grieķi bet arī itāļi un vācieši. Tikai reāli tas darbojas tajā pusē, jo pie vidusjūras saules enerģijas ir jūtami vairāk nekā mūsu pusē. Pie mums gan māju apgāde, gan automašīnu uzlāde normāli (ar pietiekamu jaudu) darbosies tikai 2-3 mēneši gadā, kas galīgi nav rentabli.

277536. viesis 14.jūnijs 2010 11:01
0 0 Atbildēt

windy 19 [?] pirms 18 stundām

Par to grieķiju - Saules bateriju sistēmas uz jumtiem ir turku patentēts izgudrojums. Tā sistēma ne tikai saražo elektrību, bet arī apgādā mājas ar silto ūdeni. Izmanto tās sistēmas ne tikai paši turki un grieķi bet arī itāļi un vācieši.

-------------------------------------

Turki? Vispaar jau siliicija Saules bateriju izstraadaaja un patenteeja 3 amerikaanju zinaatnieki taalajaa 1954. gadaa. Biistos, ka no turkiem

kaa patenteetaajiem tad veel ne zinjas ne minjas nebija :-) Pirmais pielietojums bija briivi staavoshu telefona buudinju apgaismojums Savienotajaas Valstiis :-) Ūdens sildiishanas sisteemas ir paziistamas jau

kopsh Senaas Eegjiptes laikiem :-) Tagad tas viss vienkaarshi ir bik modernaakaa izpildiijumaa :-)

Shito laadeejamo pribambasu nebuut nav jaaliek uz auto jumta vai kapota -

pilniigi pietiek ar novietoshanu aiz prieksheejaa vai aizmugures stikla. Taadi

ir redzeeti Rietumos, saciikshu trashu staavlaukumos. Laadee i auto akumulatorus, i mobilos telefonus un tamliidziigus pribambasus, tjipa foto / video kameru akumulatorus un tamliidziigi.

277582. viesis 16.jūnijs 2010 14:51
0 0 Atbildēt

Lieta ļoti noderīga, jo ir jākompensē auto signalizācijas strāvas patēriņš un akumulatora pašizlāde. Starta akumulatoriem vienmēr ir jābūt pilnībā pielādētiem, tā kā saulesbaterija to var nodrošināt.

Bet rakstā minētā uzparikte tam nederēs.

1. Jāslēdz pie piepīpētāja? lielai daļai auto bez ieslēgtas aizdedzes(ACC) arī strāva uz piepīpētāju nepienāk, tad nekāda lādēšana nesanāks. Reāli ir jāslēdz pa tiešo uz akumulatoru un nav ko ākstīties.

2. Nav minēts vai saules baterijai ir diožu aizsardzība, jo uznākot mākonim visu ko tas elements salādējis, atkal pats noēdīs. Saules baterijas ir arī patērētājs tapēc vajag diodi, lai strāva plūst tikai vienā virzienā.

3. Cena? Par tādu cenu var atļauties reizi 3 gados nopirkt jaunu akumulatoru vai arī normālu lādētāju, ko pieslēgt "trickle charging" režīmā. Ebay par lētāku cenu var nopirkt to pašu un iespējams, ja labi pameklē arī tepat uz vietas. Un mūsdienās veikalā visām precēm ir jābūt uz vietas, pasūtīt

es pats tās varu, ja nu vienīgi vajag garantiju.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

2,4 miljonu vērtajam Bugatti Chiron atrod defektu konstrukcijā 1

ASV transporta drošības aģentūras (NHTSA) speciālisti atraduši defektu 2,4 miljonu eiro vērtā varenauto Bugatti Chiron konstrukcijā, kā rezultātā 47 automašīnām būs jāiegriežas servisos uz pārbaudi un, iespējams, arī remontu. Lasīt vairāk

 

Briti uzbūvēs sešriteņu kabrioletu uz apvidnieka "Land Rover Defender" bāzes (+ foto) 5

Britu tūninga kompānija "Kahn Design" izstrādā sešriteņu kabrioletu uz apvidus auto "Land Rover Defender" bāzes, kas līdzināsies īpaši greznajam un īpaši dārgajam "Mercedes-Maybach G 650 Landaulet". Lasīt vairāk

 

iAuto izmēģina japāņu mākslas darbu "Lexus LC500" (+ FOTO) 25

Pārdošanā nonācis Japānas autoražotāja Lexus flagmanis LC, kas pieejams gan V8, gan V6 hibrīda versijās. iAuto.lv izmēģināja LC500 ar piecu litru 477 Zs V8 dzinēju. Lasīt vairāk

 

Budweiser alus ražotājs pasūta 40 Tesla kravas auto (+ video; foto) 23

Tesla Motors saņēmis pirmo lielo pasūtījumu savam jaunajam elektriskās piedziņas kravas auto Semi no Anheuser-Busch kompānijas (Budweiser alus ražotājs), kas vēlas iegādāties 40 automobiļus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti