Autoceļi joprojām ir bedraini 10

 
16.jūnijs 2010 0:03

Neraugoties uz Latvijas Autoceļu direkcijas paziņojumu jūnija sākumā par to, ka ceļa bedrīšu remonts uz galvenajiem valsts autoceļiem esot pabeigts, tomēr daudzviet nozīmīgi autoceļu posmi ir acīmredzami katastrofālā stāvoklī vai arī bedru remonts ir veikts nekvalitatīvi.

Pie tāda secinājuma nonākusi autobraucēju portāla AutoBildes.lv redakcija pēc izbraukuma uz Kurzemi. Kā tika ziņots agrāk, portāls AutoBildes.lv aprīļa sākumā izveidoja pirmo Latvijas autoceļu Bedru Karti internetā.



Piemēram, tikai dažus kilometrus garš valsts nozīmes maģistrālā ceļa Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz Kūdrai atrodas uz sabrukšanas robežas. Ceļa posms ir šaurs ar iebrauktām ļoti dziļām risēm un bedrēm. Lietus laikā rises piepildās ar ūdeni un izraisa akvaplanēšanas risku.

 “Braucot pa šo ceļa posmu, auto stūre jātur divtik spēcīgi, lai to neizrautu no rokām. Mašīna burtiski peld pa ceļu. Plus vēl jāizvairās no bedrēm, kuras it kā skaitās “salāpītas”. Riteņbraucējiem tur vispār nebūtu ieteicams rādīties. Satiksme ir ļoti intensīva, taču nopietnus remonta darbus šajā ceļa posmā neesmu pieredzējis vismaz gadus 7 ja ne ilgāk, kaut arī tur braucu regulāri. Ir uzliktas tikai ceļa zīmes ar ieteicamo ātrumu 50 km/h. Tāpat bīstamas bedres vēl pagājušās nedēļas beigās bija uz autotilta pār Lielupi pie Slokas”, pastāstīja portāla AutoBildes.lv redaktors Alberts Ziemelis.



Jāatzīmē, ka vienlīdz bīstamas ir kā pašas bedres uz ceļiem tā arī nekvalitatīvs to remonts. Uzskatāms piemērs ir Jūrmalas apvedceļš, kur bedrīšu remonts ir izpildīts ar pretēju efektu – bedru vietā tagad ir izteiktas “pumpas”, kas dauza transportlīdzekļu piekari līdzvērtīgi bedrēm, uzsver portāla redaktors.

Par bedrainiem pašvaldību autoceļiem liecina arī citi AutoBildes.lv lietotāji, kas turpina pievienot bedres portālā izveidotajā Bedru Kartē. Pašlaik Bedru Kartē pievienotas jau 155 dažādas bedres uz Latvijas autoceļiem.



Lai stimulētu autovadītājus iesaistīties bedru apzināšanas akcijā, portāls AutoBildes.lv sadarbībā ar autoservisu Basse Motors paredzējis balvu – jaunu riepu komplektu tam, kurš nofotografēs un Bedru Kartē pievienos visvairāk bedru. Akcija turpināsies vēl līdz šai svētdienai, 20. jūnijam.
Pagaidām visvairāk bedru apzinātas Rīgas, Talsu, Liepājas, Jelgavas, Jūrmalas un Ogres apkārtnē.

Akcijas noteikumi pieejami Bedru Kartes mājaslapā: http://www.AutoBildes.lv/bedru-karte

Papildus informācija:
Alberts Ziemelis
Portāla redaktors

 
Visi komentāri
 
277563. viesis 15.jūnijs 2010 11:18
0 0 Atbildēt

uz šo pie mums atbildīgie un iepriekšējo paziņojumu izplatījušie atbildēs - bet izdalītie līdzekļi tak tika "apgūti" - lasi notērēti!

Pie mums jau daudzās jomās maksā par procesu, nevis par rezultātu atbilstoši kvalitātei...

277566. viesis 15.jūnijs 2010 13:32
0 0 Atbildēt

Ceļinieki ar bedrīšu remontu ir centušies, bet diez cik labi nav sanācis. Daudzviet jābrauc kā par rakumiem. Piemēram, nobraucot no Kalnciema ielas viadukta un braucot tālāk pa Volguntes ielu - ceļš ir vienkārši briesmīgs. Slapjā laikā tur vēl tās superpeļķes. Līdzīga situācija arī arī citur visā Šampēterī, kur iepriekšējos gadus notika aktīvi bedru rakšanas darbi. Nu, asfalts gan ir salāpīts pabriesmīgā līmenī, tas visu laiku sēžas. Pie daudzdzīvokļu mājām Zolitūdē iekšējo ceļu bedrīšu remontdarbi tikpat kā nekust no vietas - kaut ko lielākajās ielās nesen kaut ko "lāpīja".... Citur Rīgā arī situacija nav diez ko labāka. Bet nodokļus jau nu maksājam itin lielus - par saviem abiem auto man gadā vien 150 ls.

277567. viesis 15.jūnijs 2010 13:48
0 0 Atbildēt

IkdienasViesim - tas nodoklis taču nav paredzēts ceļiem(nosaukums ir "Auto nodeva", ne "Ceļa nodoklis"). Tā, tāpat kā akcīze tiek iepumpēts budžetā, no kura tad kaut ko atmet ceļiem.

Un iekšpagalmos vēl jāskatās, kam tā zeme un ceļš uz tās pieder un būtu jāapsaimnieko.

277568. viesis 15.jūnijs 2010 13:58
0 0 Atbildēt

pofig no kurienes tiek vākts nodoklis

sūdi jau tajā ka pie mums kaut kā ieklāj kautkādu asfaltu, vaiu ar kautkādu asfaltu aizķepē kautkādas bedres

Viss šis process pa lielam ir tikai naudas apgūšanas procesa ķeksis, jo ja klātu asfaltui kvalitatīvi, vai bedres taisītu ciet kvalitatīvi, tad aizlāpītās vietas izturētu ilgāk...

A nauda tak apgūta- bedru aizlāpīšanas process noticis i visi gali ūdenī...

Tad kad sāks maksāt atbilsotoši veikto darbu kvalitātei vai pamainīs LVS, tad kautkas moš mainīsies...

277571. viesis 15.jūnijs 2010 20:24
0 0 Atbildēt

Starp citu bedru-kartē vēl jo projām stāv bedres kuras ir salabotas, piem. Kronvalda bulvārī. Jau kādas pāris nedēļas kad salabotas. Vienīgais viss tālākais kronvalda bruģis gan ir rallija cienīgs :D

277572. viesis 15.jūnijs 2010 23:07
0 0 Atbildēt

Bruģētās ielas vispār Rīgā ir kriminālas.

No sava maršruta varu īpaši izcelt Eksporta ielu un Vienības gatvi - braukšana pa kalniem un pa lejām(burtiski).

277574. viesis 16.jūnijs 2010 8:56
0 0 Atbildēt

277567. viesim - citreiz palasi likumu pirms tukši muldēt.

Par transportlīdzekļu ikgadējo nodevu

www.likumi.lv/doc.php?id=56246

2.pants. Transportlīdzekļu ikgadējās nodevas mērķis

Transportlīdzekļu ikgadējās nodevas (turpmāk — nodeva) mērķis ir veidot valsts autoceļu un pašvaldību ceļu un ielu uzturēšanas finansiālo pamatu.

Cits jautājums - kur reāli tā nauda nonāk? Un kā tam var izsekot cilvēks parastais?

277578. viesis 16.jūnijs 2010 10:18
0 0 Atbildēt

Lielbritānijā bedre skaitās no 10 cm dziļuma. Ja mazāk, nekādu kompensāciju nedabūsi.

277590. viesis 16.jūnijs 2010 20:30
0 0 Atbildēt

ak vai

277618. viesis 19.jūnijs 2010 11:45
0 0 Atbildēt

Ko tur raudāt par ceļiem, te jau jaunā tilta (Dienvidu tilta) uzbrauktuve un nobrauktuve uz krasteni jau lāpīts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti