2010.gada pirmajā pusē Renault grupa saglabāja 2009.gada otrās puses pieauguma tempus, turpinot palielināt gan pasaules pārdošanas apjomus, gan savu tirgus daļu.
Džeroms Stols (Jerome Stoll), Pārdošanas, mārketinga un vieglā komerctransporta viceprezidents, stāsta: „Mēs esam apmierināti ar 2010. pirmā pusgada rezultātiem. Renault grupa ir palielinājusi pārdošanas apjomus un kopējo tirgus daļu visos savos reģionos, un tā palielinājusies arī visiem trim zīmoliem: Renault, Dacia un Renault Samsung Motors. Rezultātus galvenokārt varētu skaidrot ar to, ka atjaunots visu triju zīmolu produktu klāsts, kā arī pateicoties kopējā automobiļu tirgū veiktajiem pasākumiem, kuru priekšrocības Renault grupa ir veiksmīgi izmantojusi.”
Pirmajā 2010.gada pusē Renault grupa PC (vieglās pasažieru automašīnas) un LCV (vieglais komerctransports) pasaules tirgū palielinājusi pārdošanas apjomus par 21,6%, pārdodot 1 347 169 mašīnu, kas palielinājies par 0,2 punktiem un sasniedzot 3,9% no kopējās tirgus daļas. PC tirgū Renault pārdevuši 1 186 387 transporta līdzekļu, pieaugums par 22,2% (globālajā tirgū: +15,2%). Renault grupai piederošā 4,5% tirgus daļa palielinājusies par 0,3%.
Pirmajā pusgadā kā nozīmīgākos sasniegumus būtu jāmin jaunu produktu radīšana visos Renault grupas zīmolu jomās: jaunā Mégane Coupé-Cabriolet un Fluence modeļi, jaunais Renault Master LCV, Dacia jaunais Duster un Renault Samsung Motors jaunais SM5.
Renault grupas 15 galvenie tirgi
85% no pārdošanas apjomiem veido Renault grupas 15 pamata tirgi. 2010.gada jūnija beigās 12 no visiem 15 uzrādīja nozīmīgu peļņu, turpretim trīs ziņoja par peļņas samazinājumu.
Eiropas reģions (Franciju ieskaitot) : Renault grupai PC un LCV pārdošanas apjomi tirgū, kas palielinājās par 1,5%, pieauga par 21,6%. Tirgus daļa palielinājusies par 1,8 punktiem, sasniedzot 10,8% atzīmi.
PC tirgū, kas palielinājās par 0,9%, Renault grupa palielinājusi pārdošanas apjomus par 21,7%, palielinot savu tirgus daļu līdz 10,2% (+1,8 punkti). Rietumeiropā Renault zīmols ir otrajā vietā (pēc pārdošanas apjomiem), ko galvenokārt nodrošināja Megane modeļu un Clio panākumi. Dacia zīmola pārdošanas pieaugums bija par 27% (116 096 vienības), kas veido 1,6% (+0,3 punkti) no Rietumeiropas tirgus.
2009.gadā kopējais Renault pārdošanas apjoms ekonomisko auto segmentā krities par 4,9%, kamēr pārdošana vidējo automašīnu segmentā pieauga par 15,8%.
LCV tirgū, kas paplašinājās par 7,7%, Renault grupa palielināja pārdošanas apjomus par 21,0%, palielinot savu tirgus daļu līdz 16,6% (+1,8 punkti). Rietumeiropā Renault zīmols saglabā pirmo pozīciju ar 15,7% lielu tirgus daļu. Pateicoties LCV modeļiem, kas papildina Renault klāstu, Dacia zīmols palielināja savu tirgus daļu par 0,3 punktiem, ar 70,0% pieaugumu pārdošanas apjomos.
PC + LCV
No Eiropas kopējā tirgus Renault grupai pieder 10,8%, pārdošanas apjoms palielinājies par 21,6%. Renault palielināja tirgus daļu par 1,4 punktiem līdz 9,2%, pārdodot 765 683 vienības. Dacia zīmols turpina savu izaugsmi; kopumā pārdotas 131 598 vienības, kas nodrošinājušas 29,2% pieaugumu.
Produkti Eiropā
Twingo II sešos mēnešos pārdotas 89 385 vienības (+4%), kļūstot par trešo populārāko modeli savā segmentā.
Clio II un III pārdotas 213 505 vienības, kas ir par 30% vairāk, ierindojoties trešajā pozīcijā savā segmentā.
Megane modeļi savā segmentā Eiropā ierindojas otrajā vietā ar pārdotām 256 146 (+41%) vienībām.
Sandero ar 86 176 pārdotām vienībām un 45% pārdošanas pieaugumu savā segmentā ir devītajā vietā.
Duster, kas pārdošanās nonāca šā gada martā, izbauda milzīgus panākumus. Jau jūnija beigās bija pasūtīti apmēram 35 000 vienību šī modeļa automašīnu.
Otrā pusgada tirgus prognozes
Paredzams, ka Eiropā turpināsies tirgus kritums. Savukārt valstīs ārpus Eiropas pārdošanas apjomi varētu pieaugt. Renault grupa, salīdzinot ar 2009. gadu, 2010.gadā paredz globālā tirgus palielināšanos apmēram par 8%, neskatoties uz Eiropas tirgus samazinājumu, kas, salīdzinājumā ar pagājušo gadu, tiek vērtēts starp 7-9%.