Liekais svars palielina lielo automobiļu pārdošanas apjomus ASV 10

 
20.augusts 2010 10:34

Saasinoties liekā svara problēmai ASV iedzīvotāju vidū, pēdējo gadu laikā ir palielinājies pieprasījums pēc lieliem automobiļiem, kā arī degvielas patēriņš.

Šādu secinājumu ir izdarījuši Consumer Reports speciālisti, izpētot automobiļu pārdošanas un amerikāņu veselības stāvokļa statistiku.

Saskaņā ar ASV Slimību kontroles un profilakses centra pētījumiem, laika posmā no 2007.gada līdz 2009.gadam par 1,1 procentu (par 2,4 miljoniem cilvēku) ir pieaudzis to amerikāņu skaits, kas cieš no aptaukošanās. Deviņos štatos liekā svara problēma ir skārusi vairāk kā 30 procentus iedzīvotāju.

2009.gadā kompānija Resources for the Future ir nonākusi pie secinājuma, ka kopš 1970.gada ASV līdz ar resnu cilvēku skaita pieaugumu palielinās arī lielu automobiļu tirdzniecība. Ja 40 gadus atpakaļ tika pārdoti 16 procenti lielu automobiļu, tad 2009.gadā šis rādītājs ir palielinājies līdz 40 procentiem. Bez tam, laika posmā no 1999. līdz 2005.gadam autovadītāju ķermeņa masai palielinoties par 10 procentiem, par 2,5 procentiem palielinājās jaunu automobiļu vidējais degvielas patēriņš.

Jau 2006.gadā tika veikts pētījums, kurā bija noskaidrots, ka laika posmā no 1960.gada līdz 2002.gadam autovadītāji ar lieko svaru katru gadu patērēja par 4,5 miljardiem litru degvielas vairāk - tas ir aptuveni 0,7 procenti no kopējā degvielas daudzuma, kuru patērēja amerikāņu vieglie automobiļi šajā laika posmā.

Neskatoties uz to, ka bezceļniekiem un pikapiem ir plašāks salons un tie ir ērtāki tukliem cilvēkiem, šie automobiļi nevar nodrošināt šiem cilvēkiem lielāku drošības līmeni, jo šo automobiļu drošības spilveni, pirmkārt, ir paredzēti cilvēkiem ar normālu svaru.

 
Visi komentāri
 
278351. viesis 20.augusts 2010 10:38
0 0 Atbildēt

Man arī patīk braukt ar lieliem auto, kautgan svars normāls.

278355. viesis 20.augusts 2010 17:04
0 0 Atbildēt

Man ar derētu kādus 3kg nomest, a moš nopirkt PicUp :)

278358. viesis 20.augusts 2010 19:36
0 0 Atbildēt

Tajā bildītē-ikonā gan tipisks Eiropietis.

278362. viesis 21.augusts 2010 1:13
0 0 Atbildēt

Ieviest resnuma nodokli- nekavejoties!

278380. viesis 23.augusts 2010 12:22
0 0 Atbildēt

100 un viena problēma - pārmērīgs cukura patēriņš, modificētie produkti, ātrā barība, slinkums, citplanētiešu sazvērestība, ... vispār ja atņemtu tos lielos auto, tad samazinātos arī liekie kg.

278383. viesis 23.augusts 2010 13:50
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka auto izmantošana dažkārt nav "veselīga". Pats līdz pat 1998.gadam vairāk izmantoju vilcienu - skrēju Jūrmalā 1 km no mājām līdz stacijai, pēc vēl 1 km līdz darbam Rīgā. Vakarā viss tas attālums atpakaļceļā. Vidēji 4km kājiņām katru dienu. Ar auto braucu tika pa brīvdienām un ģimenes izbraucienos. Veselīgi - biju normāla "izmēra" džeks . Bet, kopš nu jau 12.gadus izmantoju auto ikdienā - 30-40 kg liekā svara klāt gan ! Bez visiem hamburgeriem, tortēm un alus. Kas par daudz,tas par skādi. Nu jau fiksi pienāks brīdis, kad būs jāsāk nopietni domāt par veselību.

278398. viesis 24.augusts 2010 14:53
0 0 Atbildēt

Viņiem ar to matemātiku kaut kas nav kārtībā.

Ja 1.1% ir 2.4 miljjoni, tad viņiem vispār ir ~218 miljoni aptaukojošies cilvēki. un ja tie 218 miljoni ir 'tikai' 30% no iedzīvotājiem, tad amerikā kopā dzīvo 726 miljoni iedzīvotāju (kas ir 2x vairāk, nekā tur reāli dzīvo)

Kāpēc lai es ticētu pārējiem viņu izpētītajiem cipariem?

278415. viesis 25.augusts 2010 11:09
0 0 Atbildēt

278351. viesi, tev atkal sevis novertejums parak mazs, tapec to kompensee ar lieliem aut0- redzu reali dazhi kaimini, kuri siicinji augumos un garaa (laikam), arii peerk besiigi lielus auto un tad uz celju caur stuuri skataas. :D

278422. viesis 25.augusts 2010 12:03
0 0 Atbildēt

Bet tie, kam skauž, jo naudiņas par īsu normālam auto, tādi, kā 278415. viesis, skatās no apakšas uz augšu uz tiem, kas skatās caur stūri, un nevar saturēt savu skaudību internetā, rakstot par gara un auguma lielumiem. Tādi kā šīs frukts protams ir augumā un garā raženi, un viss viņiem kruta, un ar e-talonu viņš pārvietojas tāpēc, ka tā ir krutāk un ar auto brauc pilnīgi lohi. :D latvietis vulgaris

278428. viesis 25.augusts 2010 14:19
0 0 Atbildēt

Nu, tie sīkie džekiņi lielajos auto izskatās vēl ciešami - daudz sliktāk no

malas izskatās, kad kāds 2-metrīgs vīrs kāpj bīnauto vai fiatā 500... Pie

Augstākās tiesas esmu vērojis kā teju 2-metrīgais bijušais AT šefs A.G. knapi ielien savā Audi a4. Viņam krietni labāk izskatītos A6 vai pat A8 auto. Savulaik arī bijušais ministrs Krištopans knapi varēja ietikt savā dienesta BMW e-34 : tas ar laiku tika nomainīts pret Audi A8. Itin amizanti izskatās, kā sīka auguma meitenītes brauc ar lielajiem džipiem un s-klases meršiem.

Pats arī kādreiz 90-tajos pāris gadus nobraucu ar Golf 2. Augums 19o neko daudz netraucēja. Cik atceros, volviķī 940 griesti bija pat zemāki kā golfam.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti