Peugeot iepazīstina ar pasaulē pirmo hibrīdauto ar dīzeļa dzinēju 3008 HYbrid4, tādējādi radot jauna tipa transportlīdzekli, kas piedāvā vēl lielāku lietošanas brīvību un braukšanas prieku nekā līdz šim.
Nosaukums HYbrid4 apzīmē hibridizētu 2 litru un 163 zirgspēku dīzeļa dzinēju, kas ir apvienots ar 37 zirgspēku elektrodzinēju. Tā kā dīzeļa dzinējs izmanto mazāk degvielas par benzīna dzinēju, tā ir vislabākā dzinēja izvēle hibrīdautomobilim.
Jaunais 3008 HYbrid4 apvieno dīzeļa un elektrodzinēju vidi saudzējošā veidā, piedāvājot pilnpiedziņu, 200 zirgspēku jaudu, nulli emisiju darba režīmā ZEV (Zero Emission Vehicle) un tikai 3,8 l degvielas patēriņu uz 100 kilometriem, CO2 emisija uz kilometru tikai 99 grami.
Jauno modeli var uzskatīt par celmlauzi arī tādēļ, kas tas izmanto pat līdz 35 procentiem mazāk degvielas nekā citas līdzīga izmēra automašīnas ar līdzīgām braukšanas īpašībām.
Atšķirībā no izplatītajiem pieņēmumiem, hibrīdtehnoloģijas izmantošana automobilim 3008 HYbrid4 nodrošina patīkamu braukšanas piedzīvojumu. Kā lietderīgos faktorus var minēt augsta līmeņa veiktspēju kopā ar lielisku vadāmību, lietošanas komfortu, iespēju izvēlēties starp četriem dažādiem darba režīmiem (ZEV, Pilnpiedziņa, Sports un Automātiskais), iespēju ieslēgt tikai kluso darba režīmu, kas izmanto elektrodzinēju, pilnpiedziņas nodrošināto drošību un saudzēt vidi.
Tādējādi HYbrid4 piedāvā augsto tehnoloģiju tuvināšanos dzinējam, apvienojot uzlabotas braukšanas īpašības un zemu CO2 līmeni. Peugeot izvēle apvienot hibrīdauto ar dīzeļa dzinēju parāda, ka ir iespējams apvienot atbilstību vides prasībām un lielisku braukšanas piedzīvojumu.
3008 HYbrid4 pārdošana tiks uzsākta 2011. gadā un nostiprinās Peugeot pozīciju „tīro” automobiļu nozarē, kurā būtiska loma būs elektromobiļa Peugeot iOn nonākšanai tirgū 2010. g. beigās un jaunajiem iekšējās aizdedzes dzinējiem; piemēram, 1 l un 1,2 l trīs cilindru benzīna dzinēja pārdošana tiks uzsākta 2012. gadā.
sen bij laiks arī dīzelītim apvienoties ar elektro motoru...