Hyundai dod startu visu Eiropu aptverošajam blīvam realizācijas periodam, nolaižot Parīzes autosalonā pārsegu četriem jauniem modeļiem.
Divi automobiļi – pilnīgi jaunais ix20 un atjaunotais i10 – uzsāk Parīzē savu pasaules debiju, ārkārtīgi populārajai modeļu rindai ix35 pievienojās divi jauni dzinēji, tiks dots arī starts Genesis Coupe pārdošanai Eiropā.
Hyundai ix20 Foto: Hyundai
Hyundai R&D centrā Russelsheimā izstrādātais, jaunais ix20 ir pēc ix35 jau otrais Eiropā radītais automobilis, kura noformēšanā izmantota jaunā Hyundai dizaina valoda „Tekošā skulptūra“. Pateicoties sportiskajam un dinamiskajam profilam, modeļa ārējā izskatā vairs nav ne pēdas no tipiskā, dotajam segmentam kastes veida, furgona imidža.
Nosaukums ix20 atspoguļo raksturīgo pilsētas tipa universālo džipa modeli – automobili, kurš vienlaicīgi ir praktisks, kā arī tas piedāvā neaizmirstamas dinamiska transporta līdzekļa izjūtas.
Hyundai ix20, kurš Latvijā parādīsies pārdošanā 2011.gada sākumā, paredzēts, pirmkārt, kā ģimenes automobilis jauniem cilvēkiem, jo modelim ir daudz priekšrocību tieši šai mērķa grupai: vismazākais degvielas patēriņš savā klasē un zems CO2 izmešu līmenis (sākot no 114 g/km), visjaunākās tehnoloģijas aktīvās un pasīvās drošības jomā, kā arī unikālā Hyundai piešķirtā piecu gadu garantijas pakete (Five Year Triple Care), kas satur piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, piecu gadu auto tehniskā palīdzība un bezmaksas tehniskā kontrole vienu reizi gadā piecu gadu lakā.
Atjaunotais pilsētas automobilis i10 var izjust lepnumu par atjaunoto dizainu, kas noliek tagad šo mazlitrāžas automobili vienā rindā ar citiem Hyundai modeļiem, kas pārstāv jauno valodas formu. Cita starpā, atjaunotais i10 ieguvis arī jaunu 1,0-litrīgu dzinēju, kura CO2 izmeši sastāda tikai 99 g/km (i10 nav pārdošanā Latvijā).
Genesis Coupe – modelis, kurš visdrīzāk kļūs par vienu no Parīzes autosalona publikas magnētiem. 2010.gada pēdējā ceturksnī pārdošanā nonākošajam automobilim-kupejai varēs izvēlēties arī efektīgu 2,0 litru turbo dzinēju ar jaudu 219 z.s. vai jaudīgo 3,8-litru V6 303 z.s. dzinēju.
Autosalonā tiks izstādīti arī Genesis ar sedana virsbūvi, modeļa Genesis Coupe dubultnieks un Hyundai flagmanis – greznais Equus. Vēl nav zināms, vai šie modeļi nonāks tirdzniecībā Eiropā un kad.
Saskaņā ar savu mērķi iekarot vadošās pozīcijas pasaulē apkārtējās vides saudzējošo tehnoloģiju jomā, Hyundai Parīzē prezentēs vairākus modeļus, kuri izstrādāti apkārtējās vides saudzējošo programmu ietvarā Blue DriveTM, t.sk. sevišķi populārā C-segmenta pilsētas džipa Hyundai ix35 jauno versiju. CO2 izmešu daudzums izstādē pārstāvētajam hibrīda modelim Hyundai ix35 ar dīzeļdzinēju sastāda tikai 117 g/km.
Tagadējais Hyundai autosalons paplašināja savu izstādes demonstrācijas laukumu par 66% ar mērķi sniegt plašu produkcijas asortimentu un jaunas tehnoloģijas maksimāli lielākā apjomā.
Kaut kā dīvaini tie jaunie Hundai auto tiek sadalīti pārdošanai : eiropas tirgus, ASV tirgus, vietējais tirgus...? Cik zināms, jaunā sonata jau tiek tirgota pat ASV, bet pie mums tā redzēta tikai bildēs. Iepriekšējā sonata jau noņemta no ražošanas. Lielās klases hundai-genesis un genesis caupe Latvijā vispār nav piedāvāti , kaut arī daudzās valstīs (īpaši ASV) ir ļoti populari. Faktiski, pie mums šobrīd nekādi hundai sedani šobrīd vispār nav nopērkami . Nezinu neko par kaut kādiem specmodeļiem vietējā Korejas tirgā, bet domāju, ka genesis par sakarīgu cenu pie mums būtu itin populars.