«Dacia» fanu piknikā - rekordliels dalībnieku skaits 9

 
23.septembris 2010 8:47

Dacia uzaicinājumam piedalīties Dacia fanu ikgadējos piknikos Grand Pique-Nique atsaucās vairāk kā 7500 cilvēku.


Foto: Renault

Svētdien, 19.septembrī, izklaides parkos Francijas pilsētās Mousseaux pie Sēnas upes (Parīzes rietumdaļā) un  Cublize (Lionas rietumdaļā) jau otro gadu notika Dacia ikgadējie 'Grand Picnic' pasākumi.

Aptuveni 2000 Dacia automobiļi ieradās, lai apmeklētu šo pasākumu, turklāt daļa no tiem mēroja pat vairākus simtus kilometru.

Runājot par pasākumu, apmeklētājiem tika piedāvāta plaša izklaides programma, piedāvājot ūdens spēles, Dacia 4x4 demonstrācijas braucienus un citas aktivitātes.

Daudzi pasākuma viesi par savu ierašanos jau paziņoja Dacia Facebook fanu lapā, savukārt daži ieradās jau iepriekšējā vakarā, lai būtu pārliecināti, ka būs vieni no pirmajiem, kas varēs piedalīties visās organizētajās aktivitātēs. "Mēs esam ieradušies, lai satiktu citus cilvēkus, aprunātos un vienkārši labi pavadītu laiku,” entuziastiski stāstīja kāds no dalībniekiem. "Tā ir lieliska ideja – vienot cilvēkus šādā veidā."

Bernards Kambjers (Bernard Cambier), Pārdošanas direktors Francijā: "Dacia ir kļuvusi līdzīga sociālai kustībai, kas apvieno cilvēkus, kas vēlas iegādāties auto par demokrātisku cenu, maksājot tikai par to, kas nepieciešams. Būt Dacia īpašniekam ir sava veida lepnums, un to pierāda arī šo pasākumu pieaugošais apmeklētāju skaits. Dacia klienti patiesi jūtas „tuvi” šim zīmolam.”

Nesen veiktā TNS Sofres Car 360° aptauja Francijā sadarbībā ar žurnālu Le Journal de l’Automobile liecina, ka Dacia ieņem otro vietu kā klientu visnovērtētākais zīmols.

Kopš Dacia nonākšanas Francijas tirgū 2005.gadā Dacia zīmols kļuvis par nopietnu spēlētāju Francijas kopējā auto tirgū. Statistikas rezultāti liecina, ka 2010.gada augusta beigās Dacia pēc kopējā pārdošanas apjoma ierindojas ceturtajā vietā (aiz Renault, Peugeot un Citroen) ar kopējo reģistrāciju skaitu 70 000 vienību. Šā gada pirmajos astoņos mēnešos pārdošanas apjomi, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2009.gadā, Francijā palielinājusies par 125%, savukārt tirgus daļa sasniegusi 8,2% atzīmi.

 
Visi komentāri
 
278955. viesis 23.septembris 2010 11:22
0 0 Atbildēt

Jā - tā ir eiropa vārda vistiešākajā nozīmē. Reali cilvēki , bez ambicijām , ar gaišu domāšanu . Nav kā pie mums, kad vēl pašlaik - pat krizes apstākļos, daudzi ļautiņi, kuri it kā sevis uzskata par auto spečukiem, atklātā tekstā IT bazarē, ka tikai 20 gadīgi merši un auģiki ir vienīgie LABIE un patiesie auto zemes virsū. Un pilnībā noliedz iespēju pat domāt par dacia,KIA, hundai, ševrolet jauniem auto. Protams, ši tendence ir mazinājusies, bet ne pilnībā. Ko nozīmē 20 gadu VECS mersis, es arī vēl gadu atpakaļ pats pārliecinājos. Diemžēl, tikai STIPRI negatīvā nozīmē. Domāju, ka no tiem 7000 minētajiem frančiem rakstā, daudzi iepriekš ir bijuši gan bembju, gan meršu, gan auģiku īpašnieki. Bet izskatās, ka šobrīd viņi visi ir ļoti priecīgi, ka ir tieši "dacītes" īpašnieki. Lai viņiem veicas ! Pats arī pazīstu vairākus Ērgļu apkaimes iedzīvotājus - jaunsaimniekus, kuri ar šo auto bez īpašām problemām jau nobraukuši vairāk nekā 100 000 km.

278957. viesis 23.septembris 2010 11:45
0 0 Atbildēt

Vai tik IkdienasViesis nav mācībspēks kādā augstskolā?

278959. viesis 23.septembris 2010 12:49
0 0 Atbildēt

Kādreiz bija Turībā, pašlaik šķiet ka LU un vēl kaut kur ...

278961. viesis 23.septembris 2010 15:28
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis, kāpēc tu doma, ka tie, kas var nopirkt 20gadīgu mersi/audi, var atļauties nopirkt jaunu Loganu, piemēram???

Man vajag 6vietīgu autiņu, es pērku 10gadīgu Ford Galaxy, nevis jaunu 7vietīgo Logan. Un tikai tāpēc, ka maksā 3x lētāk (vietas ir 2x vairāk ar)...

278962. viesis 23.septembris 2010 15:30
0 0 Atbildēt

P.S. Nu nepārsēžās uz Dacia tie franči, kam bijuši Merši utt! Dacia pēr tie, kas arī iepriekš braukuši ar līdzīgas klases (mikro un kompakt) auto

278965. viesis 24.septembris 2010 1:40
0 0 Atbildēt

Nezinu nevienu normālu cilvēku kurš teiksim no subaru foristera pārsēstos uz loganu 4x4 labprātīgi :D :D

Tpapat neviens labprātīgi nepārvāksies no Volvo s80 uz Hundai sonata.

Vel viens būtisks arguments ir notiekot negadījumam uz ceļa logana insaideri gūst tādas traumas ka 30 gadīgā žigulī, vai vispār neizdzīvo.

P.S.

IkdienasViesis laikam nav pamanījis ka krīze ir tikai liekēžiem (tipa nekustama īpašuma aģentiem ) un nekvalificēti celtniekiem "prinisi padaj kirpič".

278968. viesis 24.septembris 2010 8:27
0 0 Atbildēt

"Vel viens būtisks arguments ir notiekot negadījumam uz ceļa " nezinu, kā citiem, bet man tas nav būtisks arguments. Tā jau var draudēt par visu ko, ja Tu nesargāsies, ja nu kas notiks, tad .... utt. Tā lamata, ar ko pašlaik braucu, diezin vai vispār var ko pasargāt, bet nemaz nepieļauju iespēju, ka kaut kur varetu ietriekties, vai kāds manī ietrieksies. Tā lieta ir galvā, ja cilveks domā, ka vinam ir jasargājas, un pie tam ļoti, jo sadursmes laikā var sasisties, tad viņš arī savā BTR cietīs avārijā. Un ražotāji/pārdevēji ar šito manipulē, un tā latiņa ir bezgalīgi augstu. Vienmēr atradīs, ar kādiem parametriem pabiedēt.

278976. viesis 24.septembris 2010 9:47
0 0 Atbildēt

Es redzēju avāriju kurā gazons satikās ar sanestu fūres piekabi. Gazonā bija līķis. Tāpat kautkad netī bija infa par H1 avāriju pret kamazu. H1 visi bija beigti.

Tā kā drošība ir nosacīts jēdziens. Kurš pats sevi sargās, to arī Dievs sargās!

279002. viesis 24.septembris 2010 18:53
0 0 Atbildēt

Labs attaisnojums savam slinkumam.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti