Dacia uzaicinājumam piedalīties Dacia fanu ikgadējos piknikos Grand Pique-Nique atsaucās vairāk kā 7500 cilvēku.
Foto: Renault
Svētdien, 19.septembrī, izklaides parkos Francijas pilsētās Mousseaux pie Sēnas upes (Parīzes rietumdaļā) un Cublize (Lionas rietumdaļā) jau otro gadu notika Dacia ikgadējie 'Grand Picnic' pasākumi.
Aptuveni 2000 Dacia automobiļi ieradās, lai apmeklētu šo pasākumu, turklāt daļa no tiem mēroja pat vairākus simtus kilometru.
Runājot par pasākumu, apmeklētājiem tika piedāvāta plaša izklaides programma, piedāvājot ūdens spēles, Dacia 4x4 demonstrācijas braucienus un citas aktivitātes.
Daudzi pasākuma viesi par savu ierašanos jau paziņoja Dacia Facebook fanu lapā, savukārt daži ieradās jau iepriekšējā vakarā, lai būtu pārliecināti, ka būs vieni no pirmajiem, kas varēs piedalīties visās organizētajās aktivitātēs. "Mēs esam ieradušies, lai satiktu citus cilvēkus, aprunātos un vienkārši labi pavadītu laiku,” entuziastiski stāstīja kāds no dalībniekiem. "Tā ir lieliska ideja – vienot cilvēkus šādā veidā."
Bernards Kambjers (Bernard Cambier), Pārdošanas direktors Francijā: "Dacia ir kļuvusi līdzīga sociālai kustībai, kas apvieno cilvēkus, kas vēlas iegādāties auto par demokrātisku cenu, maksājot tikai par to, kas nepieciešams. Būt Dacia īpašniekam ir sava veida lepnums, un to pierāda arī šo pasākumu pieaugošais apmeklētāju skaits. Dacia klienti patiesi jūtas „tuvi” šim zīmolam.”
Nesen veiktā TNS Sofres Car 360° aptauja Francijā sadarbībā ar žurnālu Le Journal de l’Automobile liecina, ka Dacia ieņem otro vietu kā klientu visnovērtētākais zīmols.
Kopš Dacia nonākšanas Francijas tirgū 2005.gadā Dacia zīmols kļuvis par nopietnu spēlētāju Francijas kopējā auto tirgū. Statistikas rezultāti liecina, ka 2010.gada augusta beigās Dacia pēc kopējā pārdošanas apjoma ierindojas ceturtajā vietā (aiz Renault, Peugeot un Citroen) ar kopējo reģistrāciju skaitu 70 000 vienību. Šā gada pirmajos astoņos mēnešos pārdošanas apjomi, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2009.gadā, Francijā palielinājusies par 125%, savukārt tirgus daļa sasniegusi 8,2% atzīmi.
Jā - tā ir eiropa vārda vistiešākajā nozīmē. Reali cilvēki , bez ambicijām , ar gaišu domāšanu . Nav kā pie mums, kad vēl pašlaik - pat krizes apstākļos, daudzi ļautiņi, kuri it kā sevis uzskata par auto spečukiem, atklātā tekstā IT bazarē, ka tikai 20 gadīgi merši un auģiki ir vienīgie LABIE un patiesie auto zemes virsū. Un pilnībā noliedz iespēju pat domāt par dacia,KIA, hundai, ševrolet jauniem auto. Protams, ši tendence ir mazinājusies, bet ne pilnībā. Ko nozīmē 20 gadu VECS mersis, es arī vēl gadu atpakaļ pats pārliecinājos. Diemžēl, tikai STIPRI negatīvā nozīmē. Domāju, ka no tiem 7000 minētajiem frančiem rakstā, daudzi iepriekš ir bijuši gan bembju, gan meršu, gan auģiku īpašnieki. Bet izskatās, ka šobrīd viņi visi ir ļoti priecīgi, ka ir tieši "dacītes" īpašnieki. Lai viņiem veicas ! Pats arī pazīstu vairākus Ērgļu apkaimes iedzīvotājus - jaunsaimniekus, kuri ar šo auto bez īpašām problemām jau nobraukuši vairāk nekā 100 000 km.