Jaunais «Citroen C4» - pozitīva enerģija

 
24.septembris 2010 9:18

Jaunais Citroen C4 izstaro pozitīvu enerģiju, uzsverot kompānijas pieredzi un radošo pieeju dizainam, inovācijām un tehnoloģijām.


Jaunais Citroen C4 Foto: Citroen

Atraktīvas, izkoptas līnijas. Izcila apdares materiālu kvalitāte. Oriģināls, augstākas kategorijas aprīkojums un funkcijas, kas apmierinās ikvienu autobraucēju, arī biznesa klientus, kas izvēlas progresīvus un modernus risinājumus.

Jaunais CITROËN C4 ir enerģijas avots ikvienā jomā.

Ekonomija

Modeļi, kas aprīkoti ar e-HDI mikrohibrīdo tehnoloģiju un jaunākās paaudzes Stop & Start sistēmu, izdala tikai 109 g/km CO2 kaitīgo izmešu, tālākās lietošanas gaitā samazinot šo skaitli līdz pat 99 g/km.

Šiem modeļiem degvielas patēriņa un kaitīgo izmešu līmeņa samazināšanai vēl par 5 g/km papildus piedāvā MICHELIN ENERGY ™ Saver riepas, kas izstrādātas speciāli CITROËN. Izmantojot inteliģentus dizaina paņēmienus, CITROËN spējuši samazināt automašīnas kopējo svaru, turklāt 15% no izmantotajiem materiāliem ir t.s. „zaļie”, kas ir PSA Peugeot Citroën Group rekords.

Pozitīva drošības sajūta

Jaunais CITROËN C4 pieejamas funkcijas, kas ir unikālas savā segmentā. Tādas kā „aklā punkta” uzraudzības sistēma, programmējams ātruma ierobežotājs un kruīzkontrole un inovatīvā CITROËN eTouch sistēma. Tajā līdz ar citām funkcijām pieejami lokalizējams neatliekamās un tehniskās palīdzības zvani. Vienkāršs un efektīvs veids, kā paaugstināt drošību.

Augsts komforta līmenis

Lai braucienu padarītu vēl patīkamāku visiem braucējiem, jaunais CITROËN C4 aprīkots ar īpaši ērtiem sēdekļiem, ar elektrisku mugurkaula izliekuma regulējumu un masāžās funkciju priekšā sēdošajiem. Automobilis lepojas ar īpašnieka gaumei pielāgojamu salona vidi (instrumentu paneļa izgaismojuma krāsa, skaņas signālu izvēle, gaisa kondicionētāja intensitātes regulējums) un 230 V elektrības ligzdu. Viss uzskaitītais ir jaunums kompakto hečbeku tirgū.



Jaunais CITROËN C4 nosaka jaunus standartus kvalitātes ziņā. Pašpārliecināts, elegants stils, kas allaž bijis kompānijas atšķirības zīme, spēka un stabilitātes apsolījums jau no pirmā acu skatiena, ko nosaka automašīnas sabalansētās proporcijas un virsbūves pozicionējums. Kvalitāte un izsmalcinātība valda arī automašīnas salonā – elegantas līnijas, pārdomāts risinājums, kvalitatīvi materiāli, sākot ar gaisīgajām instrumentu paneļa līnijām līdz stūres un pārnesumkārbas pārslēga hromētajām detaļām un džersijas auduma jumta apdarei.



„Jaunajā C4 mēs attīstījām sajūtu tehnoloģijas, kas atvieglotu dzīvi ikdienā,” stāsta C4 projekta menedžeris Žeremijs Masterači (Jeremie Masteracci). „Mēs uz automašīnas salonu pārcēlām dažādus dzīves aspektus, jo šodien tā vietā lai koncentrētos tikai uz braukšanas ātrumu, cilvēki vēlas pilnībā izbaudīt to laiku, ko pavada automašīnā.”

{page} CITROËN C4 koncentrējas uz tehnoloģijām, kuru izmantošana šķiet pašsaprotama. Auto uzsvērti drošības, komforta un platības aspekti, izmantojot noderīgas inovācijas un dabisku to pielietojumu. Līdzās labi zināmām tehnoloģijām kā palīgierīce kustības uzsākšanai uz slīpas virsmas, elektriska stāvbremze, LDWS (līniju šķērsošanas brīdinājuma sistēma), gāzizlādes duālās funkcijas virziena dienas gaismas lampas, parkošanās palīdzība un stāvvietas izmēru platības noteicējs jaunais CITROËN C4 aprīkots ar virkni līdz šim segmentā neredzētām palīgfunkcijām:

  •  „aklā punkta uzraudzības” sistēma, kas ar ultraskaņas sensoru palīdzību nosaka, vai „aklā punkta” zonā atrodas cits transportlīdzeklis un ar gaismas diodes iedegšanos attiecīgās puses atpakaļskata spogulī informē par to vadītāju;
  • programmējams ātruma ierobežotājs un kruīzkontrole;
  • miglas lukturi ar statisku līkumu izgaismošanas funkciju, kas ir oriģināls risinājums CITROËN automašīnās. Papildus gaismas staru kūlis tiek nodrošināts, kad ieslēgts pagriezienu rādītājs vai kad mašīnas riteņi izgriezti vairāk kā 60° leņķī. Miglas lukturi tādējādi uz sāniem izgaismo platību līdz 75° leņķim.
  •  jaunā inovatīvā CITROËN eTouch sistēma, kas ar iebūvētas SIM kartes palīdzību negadījuma vai tehnisku problēmu gadījumā ļauj veikt zvanus neatliekamās vai tehniskās palīdzības dienestiem. Šis pakalpojums pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.


Automašīnas izmēri atbilst hečbeku klasei – 4,33 m garumā (palielināts par 5 cm), 1,79 m platumā (palielināts par 2 cm) un 1,49 m augstumā (palielināts par 3 cm), taču jaunais CITROËN C4 nosaka jaunus platības standartus.

Aizmugurējiem pasažieriem nodrošināta plašāka telpu plecu līmenī, tai pašā laikā bagāžas nodalījums arī ir lielākais segmentā – līdz 408 litriem. Nelielu ikdienas priekšmetu novietošanai tiek piedāvāti dažādi asprātīgi risinājumi kā atvilktne zem priekšējā pasažieru sēdekļa, sānu kabatas un ietilpīgs cimdu nodalījums, kā arī jaunums – augsta, plaša vidus konsole ar četrām mantu novietošanas vietām.

Domājot par salona komfortu, daudz uzmanības veltīts akustiskajam komfortam, un skaņas izolācija jaunajā CITROËN C4 atbilst līmenim, kāds raksturīgs jaunākajiem CITROËN automobiļiem, ieskaitot C5. Vibrācijas, dzinēja darbības troksnis, aerodinamiskie, braukšanas un ceļa trokšņi ir apslāpēti, nodrošinot salonā klusumu. Lai to sasniegtu, skaņas izolācijas materiāli un skaņas slāpētāji izvietoti tiešā tuvumā trokšņa avotam:

  • akustiski laminēts priekšējais vējstikls ar troksni slāpējošu plēvi;
  • blīvējuma risinājumi virsbūvē un durvīs;
  • skaņu absorbējoši materiāli motortelpā.

Jaunais C4 aprīkots ar jaunākās paaudzes EuroV normām atbilstošiem dzinējiem, kas ir draudzīgāki dabai un ekonomiski: četri DHi dīzeļa dzinējiem (HDi 90 DPFS, HDi 110 DPFS, e-HDi 110 DPFS un HDi 150 DPFS) un trim benzīna dzinējiem (VTi95, VTi 120 un HTP 155). THP 155 un e-HDi 110 DPFS aprīkoti ar sešpakāpju elektroniski vadāmo pārnesumkārbu, HDi 110 DPFS un HDi 150 DPFS aprīkoti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet VTi 120 – ar piecpakāpju manuālo vai četrpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Kaitīgo CO2 izmešu līmenis jaunajam CITROËN C4 kombinētajā ciklā nepārsniedz 130 g/km dīzeļdzinējiem un ir 140 g/km līdz 162 g/km robežās benzīna dzinējiem.

Jaunais CITROËN C4 tiks ražots Mulhausas rūpnīcā Francijā, un pirms nonākšanas tirgū, maksimālas izturības sasniegšanai, ar šo auto dažādos testos tiks veikti vairāk kā 2 000 000 kilometru.

Latvijā Jaunais C4 gaidāms 2011. gada sākumā. Informācija, foto un video materiāli par jauno CITROËN C4 jau pieejama speciālā mājas lapā www.c4.citroen.com/lv/

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti