Jaunumi un aktuālākais no «Dunlop» 2010. gada ziemai 2

30.septembris 2010 0:02

Piedāvājam iepazīties ar "Dunlop" riepu jaunumiem šai ziemai - Dulop SP IceResponse, Winter Sport 3D, Graspic DS-3 un SP Winter Response.

Dunlop SP IceResponse – JAUNUMS!

Dunlop laiž apgrozībā jaunas riepas ar radzēm

Pirmo reizi vēsturē Dunlop Europe ziemeļvalstu tirgum ir izstrādājusi ziemas riepas ar radzēm — Dunlop SP IceResponse. Riepas izgatavotas, izmantojot novatoriskas tehnoloģijas, lai cīnītos ar ziemeļvalstu ziemu ekstrēmajiem, neparedzamajiem un mainīgajiem ceļu apstākļiem. Pat uz visslidenākajiem ar sniegu un ledu klātiem ceļiem tās nodrošina stūrēšanas un vadāmības precizitāti, kā arī lieliskus bremzēšanas rādītājus.

Jaunā zīmola riepas Dunlop SP IceResponse tika izstrādātas aktīvai braukšanai ekstrēmos ziemeļvalstu apstākļos. Riepas ar radzēm apvieno vairākas Dunlop jaunāko novatorisko tehnoloģiju iezīmes, piemēram, Touch tehnoloģiju, dinamisko radžu tehnoloģiju un inovatīvo dubultā protektora savienojumu. Rezultātā ir iegūtas modernas augsta snieguma ziemas riepas, kas, tāpat kā visas Dunlop zīmola riepas, ir izstrādātas aktīvai braukšanai un stabilam sniegumam. Papildinot Dunlop ziemas riepu klāstu ar SP IceResponse riepām ar radzēm, tas kļuvis visplašākais no pieejamiem, piedāvājot vadītājam labu sniegumu un kontroli, kad tā visvairāk nepieciešama.

Šīs pirmās riepas ar radzēm no Dunlop Europe ir izstrādātas braukšanai ikdienā, to pamatā ir inovatīvi, no ātrumsacīkstēm pārņemti risinājumi. Tas ļauj vadītājiem piedāvāt smagnējas, robustas riepas, kas nodrošina tik ļoti nepieciešamo stūrēšanas un vadāmības precizitāti, kā arī teicamus bremzēšanas rādītājus visekstrēmākajos apstākļos ziemā — uz slideniem, sniegainiem un ledainiem ceļiem. SP IceResponse ir palielināts lameļu blīvums, tādējādi nodrošinot papildu saķeri. Rievas efektīvi novada ūdeni un šķīdoni un uzlabo akvaplanēšanas rādītājus. Ar tehnoloģijas Touch nosaukumu atpazīstamā Dunlop SP IceResponse apvieno dažādas tehnoloģijas, ko pieredzējis vadītājs izjūt kā nevainojamu reakciju uz ceļa.

Touch tehnoloģija – lai sajustu ceļu

Uztvert ceļa atbildes reakciju un reaģēt uz to – tas ir divpusējs process. Jo labāk jūtaties uz ceļa, jo precīzākas būs stūrēšanas kustības. Palielinoties ceļa izjūtai, autovadītāji var labāk just saskari ar ceļa virsmu un daudz precīzāk novērtēt ceļa segumu. Dunlop Touch tehnoloģija tagad ļauj braukšanas entuziastiem paplašināt savas iespēju robežas. Viņi vairāk kontrolē situāciju, ceļš kļūst svarīgākais – tā ir lieliska “sajūta”, izbaudot braucienu.

Kā Touch tehnoloģijas daļa Dunlop SP IceResponse ir balstīta uz Dunlop vairāku rādiusu protektora tehnoloģiju (MRT (Multi Radius Tread)), kas nodrošina labāku spiediena pārvaldīšanu visā riepā un ievērojami labāku stūrēšanas kontroli no taisna virziena uz līkumiem, plakanāku protektora profilu lielākai saskares virsmai, uzlabotu stabilitāti un labāku reakciju uz ceļa, asimetrisku protektora konstrukciju stabilitātei un precizitātei, kā arī īpašu borta loka sistēmu apvienojumā ar optimizētu radžu izvietojumu labākai vadīšanas kontrolei un saķerei.

Pareizu un savlaicīgu reakciju uz ceļa garantē Touch tehnoloģijas unikālā divvirzienu komunikācija, ļaujot padarīt līdzšinējo Dunlop SP IceResponse braukšanas pieredzi vairāk sajūtamu un precīzāku. Jauno ziemas riepu ar radzēm nepārspējamie braukšanas rezultāti ir balstīti arī uz vairākām citām Dunlop tehnoloģijām.

Uzlabota vadāmība, saķere un bremzēšana ekstrēmos ziemas apstākļos

Dubulta protektora savienojuma tehnoloģija optimālai radžu iebīdīšanai un izvirzīšanai
Dunlop SP IceResponse raksturīgs arī inovatīvs, zems, ledum paredzēts PCA dubulta protektora kvarca savienojums, kas īpaši izstrādāts, lai panāktu nevainojamu sniegumu ekstrēmos ziemas apstākļos. Mīkstākam ledum paredzētais pamatslāņa savienojums nodrošina radžu augstāku izvirzīšanos, savukārt otrs, ziemai paredzētais slānis, notur izvirzītās radzes, kā arī nodrošina drošu radžu iebīdīšanos.

Dinamisko radžu tehnoloģija izcilam sniegumam uz ledus

Dunlop dinamisko radžu tehnoloģija nodrošina par 5% labāku sniegumu uz ledus. Uzlabotais radžu izvietojums un forma dod radzēm vairāk spēka, nonākot saskarē ar zemi, un rezultātā Dunlop SP IceResponse nodrošina izcilu vadāmību, saķeri un bremzēšanu uz ledainiem segumiem (gan bremzējot, gan paātrinājumā), kā arī samazinātu trokšņu līmeni.

Optimizēts protektora raksts uzlabotai noturībai pret akvaplanēšanu un sniegumam sniegā

Jaunajām Dunlop SP IceResponse raksturīga novatoriska virzienveida protektora konstrukcija ar Bubble Blade Technology™ (burbuļa lameļu tehnoloģiju) efektīvai šķīdoņa un ūdens novadīšanai, kā arī labākai vilktspējai uz slapja seguma, vienlaikus daudzlameļu centra josla, stingrāki plecu bloki ar radiālām plecu lamelēm un sānu Touch rievām nodrošina labāku vadāmību un saķeri sniegā, it īpaši — dziļā sniegā. Virzienveida protektora konstrukcija un Bubble Blade Technology™ (burbuļa lameļu tehnoloģija) sniedz uzlabotus akvaplanēšanas rādītājus. Tai ir blīvākas lameles papildu vilktspējai bez kompromisa riepu protektora stabilitātes ziņā.

“Līdztekus ar Dunlop SP IceResponse ieviešanu mēs piedāvājam vadītājiem ziemas riepas ar radzēm, kas apvieno dažas no novatoriskākajām šobrīd tirgū pieejamām riepu tehnoloģijām. Testētas uz ziemas prasībām atbilstošiem, pārbaudītiem ceļa segumiem, tās nodrošina vadāmības precizitāti, kādu no riepām sagaida visprasīgākie vadītāji,”papildina Goodyear Dunlop Nordic vadītājs produkcijas eksperts. “Tas nozīmē, ka Ziemeļvalstīs braukšanas entuziasti var turpināt baudīt braukšanas priekus, saglabājot kontroli, arī ekstrēmos ziemas apstākļos,” secina Lords-Arenanders.

Jaunajām Dunlop SP Ice Response ir pieejams plašs izmēru klāsts, tostarp:

13 collu 175/70R13 82 T
14 collu 175/65R14 82 T
185/65R14 86 T
15 collu 185/65R15 88 T
195/65R15 91 T
16 collu 205/55R16 91 T
205/60R16 96 T XL
215/55R16 93 T
215/65R16 98 T
225/55R16 95 T
17 collu 225/45R17 94 T XL

Riepu cenas skaties šeit »»
 


Dunlop Winter Sport 3D – testos novērtētas kā īpaši ieteicamas

Dunlop Winter Sport 3D ir izstrādātas labai vadāmībai izaicinošos un mainīgos ziemas apstākļos un nodrošina lielisku ceļa izjūtu, kādu azartiskie autovadītāji sagaida no ziemas riepām. Kopš šo augsta snieguma riepu ieviešanas, Dunlop Winter Sport 3D guvušas atzinību Eiropas vadošajos auto žurnālos. Trīs gadus pēc kārtas respektablais Vācijas automobiļu klubs ADAC pasludinājis tās par “ļoti ieteicamām”.

Pateicoties ļoti blīvām, trīs atšķirīgu veida lamelēm, kas veido trīs noteiktas saķeres zonas, Dunlop Winter Sport 3D sniedz nevainojamu reakciju uz ceļa un sagatavo vadītāju līkumu izbraukšanai slidenos ziemas apstākļos. Turklāt Dunlop reaktīvais kvarca gumijas sastāva maisīšanas process ļauj iegūt augstu protektora savienojuma elastību zemās temperatūrās, kas nodrošina kontrolējamu saķeri pat tad, ja kļūst ļoti auksti. Dunlop Winter Sport 3D ir izstrādātas tā, lai būtu piemērotas ziemeļvalstu ziemas apstākļiem un nodrošinātu labāku vadāmību un stabilitāti arī tad, ja braucat pa vissliktākajiem ceļiem.

Riepu cenas skaties šeit »»


Dunlop Graspic DS-3 – ar stikla šķiedru pastiprināta gumija nodrošina labāku saķeri

Kad pagājušajā gadā tika ieviestas Dunlop Graspic DS-3, tās uz ledainajiem ziemas ceļiem pārspēja iepriekšējo modeli — ziemeļvalstu ziemai piemērotās ziemas riepas Graspic DS-2. Ar stikla šķiedru , kas darbojas kā asas saķeres šķautnes, pastiprinātā gumija nodrošina uzlabotajai DS-3 versijai vēl labāku saķeri uz ledus. Seši miljoni riepās iestrādātu stikla šķiedru uzvar ledu. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli vēl viens uzlabojums ir pilveidota saķere un vadāmība gan uz sniegota, gan sausa seguma.

Dunlop Graspic DS-3 ir novatoriska lameļu izvietošanas metode MIURA: lamelēm ir zigzagveida forma, kas neļauj protektora raksta blokiem noliekties, un tiek panākts optimāls bloku stingrums visās situācijās uz ceļa, tādējādi uzlabojot stabilitāti un novēršot nevienmērīgu nodilumu. Šī metode novērš arī sniega iestrēgšanu lamelēs, šādi uzlabojot riepas sniegumu.

Protektorā ir trīs plakņu protektora raksts. Taisnvirziena vadīšanas un kontroles stabilitāte uzlabota, padarot plecu blokus stingrākus kā centra blokus. Apgabalam plecu bloku iekšpusē ir samazināts stingrums, lai iegūtu labāku sniegumu uz sniegota seguma, padarot braukšanu drošāku. Trešā plakne novietota centrā, tā paredzēta vadāmības uzlabošanai uz ceļa.

Riepu cenas skaties šeit »»


Dunlop SP Winter Response — testu uzvarētāja

Dunlop Eiropai paredzētās ziemas riepas bez radzēm, Dunlop SP Winter Response, ir izstrādātas, lai pārvarētu mainīgos ziemas apstākļus. Pateicoties jaunai mīksto un cieto savienojumu kombinācijai, riepu sniegums ir lielisks, braucot gan pa aukstiem un sausiem ceļiem, gan pa ceļiem ar sniegu un šķīdoni. Konstrukcija nodrošina riepas stingrumu no ārpuses, bet tā ir mīkstāka iekšpusē. Šādi tiek uzlabots riepu sniegums dažādos ziemas laikapstākļos gan uz sniegotiem, gan sausiem ceļu segumiem. Šīs priekšrocības ir apstiprinātas žurnāla “Auto Touring” rīkotajā ziemas riepu testā , kurā Dunlop SP Winter Response ieguva pirmo vietu. “ADAC motorwelt” Dunlop SP Winter Response novērtējis kā “ļoti ieteicamas” .

Riepām ir unikāla daudzlameļu sistēma (Multi Blade System) ar divu veidu lamelēm — garajām un īsajām, kas, darbojoties kopā, ziemā nodrošina braukšanas entuziastiem stabilitāti, saķeri, reakciju uz ceļa un vadāmību. Dunlop SP Winter nodrošina arī teicamu vilktspēju, bremzēšanu un braukšanu līkumos pa sniegotu segumu.

Dunlop SP Winter Response riepām ir izmantots jauns reaktīvs kvarca gumijas sastāva maisīšanas process, kas ļauj saglabāt protektora elastību zemās temperatūrās un zemu rites pretestību, lai samazinātu degvielas patēriņu, tādējādi samazinot arī ietekmi gan uz vidi, gan auto īpašnieka budžetu.

Riepu cenas skaties šeit »»


Par Goodyear Dunlop Nordic

Dunlop ir viens no pasaulē vadošajiem augstas un ļoti augstas veiktspējas riepu ražotājiem, kam pieder iespaidīgs rekords autosporta sacīkstēs. Pateicoties Dunlop plašajai pieredzei ātrumsacīkstēs, ir izveidotas novatoriskas ikdienas riepu tehnoloģijas.

Daudzi pasaules vadošie auto ražotāji, tostarp Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Jaguar, Lexus, Mercedes-Benz un Porsche, uzstāda Dunlop riepas kā standartu.

Organizācija Goodyear Dunlop Nordic pārstāv astoņas valstis Baltijā un ziemeļvalstu reģionā; tās centrālais birojs atrodas Stokholmā. Goodyear Dunlop Nordic ir nodarbināti aptuveni 150 cilvēku, un vairākas produktu testēšanas iestādes atrodas Somijā un Zviedrijā. Lai iegūtu vairāk informācijas par Dunlop produkciju, apmeklējiet www.dunlop-tires.com

 
Visi komentāri
 
279140. viesis 30.septembris 2010 19:59
0 0 Atbildēt

Winter Sport 3D

Ar shito vienigi pa Riigu!

Lauku piebrauktie celi ir naave!

Kaa arii melnais ledus!

279803. viesis 31.oktobris 2010 21:12
0 0 Atbildēt

Man ir Danlop vasaras riepas -pirktas jaunas -līdz šim vēl tik sliktas riepas nav bijušas.((

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vidzemes policistam par darba radara "aizņemšanos" un kukuļņemšanu piespriež nosacītu cietumsodu

Vidzemes rajona tiesa ir piespriedusi nosacītu cietumsodu un piespiedu darbu kādam ceļu policistam, kurš, izmantojot no darba "aizlienētu" radaru, neatļauti ķēris šoferus, noformējis viņiem viltotus protokolus un pieņēmis arī kukuli, liecina publiski pieejamais spriedums. Lasīt vairāk

 

Lems par strīdīgi vērtēto automašīnas riteņu bloķētāju izmantošanu Rīgas ielās 3

Neraugoties uz uzraugošo iestāžu ieteikumiem, Rīgas pašvaldība nolēmusi pilsētas ielās atjaunot automašīnu riteņu bloķētāju izmantošanu, liecina domes sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 

Superauto ar hibrīda dvēseli (+ VIDEO)

Astoņdesmito gadu leģenda NSX atdzimst jaunā veidolā, TAVS AUTO TV komanda dodas izmēģināt kā dzīvē uzvedas Honda superautomobilis, kuru uz priekšu dzen četri motori. Lasīt vairāk

 

Nīderlandes studentu auto no liniem un cukura (+ FOTO) 3

Nīderlandes Eindhovenas Tehniskās universitātes studenti prezentējuši savu jaunāko projektu – gandrīz pilnībā pārstrādājamu automobili Noah, kas izgatavots no dabīgiem materiāliem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti