«CITROËN C5» - veiksmīga modeļa jaunās ambīcijas (+ foto) 2

 
1.oktobris 2010 11:18

Lai turpinātu dinamisku modeļu attīstību, CITROËN prezentē atjaunotu C5 versiju ar stila un tehnoloģiju jauninājumiem.


Foto: Citroen

Kopš modeļa ieviešanas tirgū 2008. gada sākumā abas CITROËN C5 versijas – salonmašīna un Tourer – ir ieguvušas nozīmīgu popularitāti. Līdz 2010. gada maijam tika pārdoti 200 000 vienību, turklāt vairāk kā trešdaļa - Tourer versijā.

Saglabājot CITROËN C5 tēlu, stilistiskas modifikācijas skārušas priekšējos lukturus, kas ieguvuši īpaša dizaina LED gaismas līnijas, kas automašīnai piešķir īpašu, atpazīstamu stila zīmi.

Fotogaleriju skatieties šeit »»

Galvenās izmaņas attiecas uz dzinējiem – C5 tagad būs aprīkots ar e-HDI mikrohibrīdo tehnoloģiju apvienojumā ar otrās paaudzes Stop&Start un elektroniskās pārnesumkārbas sistēmu jaunajā 1.6HDi 110 ZS FAP dīzeļdzinējā un jaunākās paaudzes 2,2 litru HDi dzinēju ar 200 ZS jaudu.
e-HDi mikrohibrīdā tehnoloģija ieviesta vairākos jaunākajos CITROËN modeļos, tā apvieno braukšanas komfortu ar zemu degvielas patēriņu (4,6 l/100 km) un nozīmīgu kaitīgo izmešu līmeņa samazinājumu (120 g/km). Pilsētas režīmā degvielas patēriņš un kaitīgo izmešu līmenis samazinās vēl par 15%.

Savukārt CITROËN C5 2.2 HDi 200 ZS FAP ar jaunākās paaudzes 2,2 litru turbodzinēju solās būt jaudas un ekonomijas apvienojums. Apvienojumā ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu tas uzrāda atzīstamu sniegumu, sasniedzot maksimālo braukšanas ātrumu 230 km/h (225 km/h Tourer versijā), no 100 km/h no 0 km/h sasniedz 8,3 sekundēs (8,6 sek. Tourer versij;a), bet degvielas patēriņš jauktajā ciklā ir 5,9l/100 km (6,1 l).

CITROËN C5 būs pieejams arī ar jauno 1.6 VTi 120 ZS MCP6 benzīna dzinēju, kas izstrādāts sadarbībā ar BMW Group. Apvienojumā ar elektroniski vadāmo sešpakāpju pārnesumkārbu ar automātisku vadību (MCP6), 1,6 litru dzinējs ar 120 ZS jaudu kombinētajā ciklā patērē 6,2 l degvielas uz 100 km. Kaitīgo izmešu līmenis – 144 g/km.

Atjaunotais CITROËN C5 būs aprīkots arī ar jauno CITROËN eTouch palīdzības sistēmu, kas satiksmes negadījuma vai tehnisku problēmu gadījumā ļauj sazināties ar neatliekamās vai tehniskās palīdzības dienestiem. Šis pakalpojums, ko nodrošina iebūvēta SIM karte, pieejams visu diennakti septiņas dienas nedēļā. Caur My CITROËN vietni internetā eTouch piedāvā arī virtuālu apkopes brošūru un Eco-Driving ekonomiskas braukšanas servisu.

CITROËN Importētāja SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda stāsta: Citroën C5 Latvijā vēl tikai gūst savu atzinību par kvalitāti un kreatīvajām tehnoloģijām. Atjauninātais modelis šīm īpašībām un modernam dizainam ir pievienoti īpaši ekoloģiski un ekonomiski dzinēji. Nav šaubu, ka Citroën C5 būs pircēju intereses lokā.

 
Visi komentāri
 
279196. viesis 1.oktobris 2010 14:54
0 0 Atbildēt

Lasot rakstu nu tik labi viss liekas, smuks, tādas tehnoloģijas un šādas tehnoloģijas. Tikai kāpēc ilgāk par 10 gadiem šie auto uz ceļa neturas?

279217. viesis 1.oktobris 2010 17:00
0 0 Atbildēt

ak - cik tad šādus auto privātie nopērk ?!?!? Daudzi ieciklējušies uz "mazlietotiem" passātiem utml. Ja normāls saimnieks - franči turās ļoti OK (Bija pat viens zināms Renault 19 piepičkāts ar visu ko var dabūt kur "oldschool" iestādes šoferis vadāja "puspriekšniekus" - gāja ilgi un bez problēmām !!!) , jā gļuki gadās, bet parasti maznozīmīgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti