Lai turpinātu dinamisku modeļu attīstību, CITROËN prezentē atjaunotu C5 versiju ar stila un tehnoloģiju jauninājumiem.
Foto: Citroen
Kopš modeļa ieviešanas tirgū 2008. gada sākumā abas CITROËN C5 versijas – salonmašīna un Tourer – ir ieguvušas nozīmīgu popularitāti. Līdz 2010. gada maijam tika pārdoti 200 000 vienību, turklāt vairāk kā trešdaļa - Tourer versijā.
Saglabājot CITROËN C5 tēlu, stilistiskas modifikācijas skārušas priekšējos lukturus, kas ieguvuši īpaša dizaina LED gaismas līnijas, kas automašīnai piešķir īpašu, atpazīstamu stila zīmi.
Fotogaleriju skatieties šeit »»
Galvenās izmaņas attiecas uz dzinējiem – C5 tagad būs aprīkots ar e-HDI mikrohibrīdo tehnoloģiju apvienojumā ar otrās paaudzes Stop&Start un elektroniskās pārnesumkārbas sistēmu jaunajā 1.6HDi 110 ZS FAP dīzeļdzinējā un jaunākās paaudzes 2,2 litru HDi dzinēju ar 200 ZS jaudu.
e-HDi mikrohibrīdā tehnoloģija ieviesta vairākos jaunākajos CITROËN modeļos, tā apvieno braukšanas komfortu ar zemu degvielas patēriņu (4,6 l/100 km) un nozīmīgu kaitīgo izmešu līmeņa samazinājumu (120 g/km). Pilsētas režīmā degvielas patēriņš un kaitīgo izmešu līmenis samazinās vēl par 15%.
Savukārt CITROËN C5 2.2 HDi 200 ZS FAP ar jaunākās paaudzes 2,2 litru turbodzinēju solās būt jaudas un ekonomijas apvienojums. Apvienojumā ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu tas uzrāda atzīstamu sniegumu, sasniedzot maksimālo braukšanas ātrumu 230 km/h (225 km/h Tourer versijā), no 100 km/h no 0 km/h sasniedz 8,3 sekundēs (8,6 sek. Tourer versij;a), bet degvielas patēriņš jauktajā ciklā ir 5,9l/100 km (6,1 l).
CITROËN C5 būs pieejams arī ar jauno 1.6 VTi 120 ZS MCP6 benzīna dzinēju, kas izstrādāts sadarbībā ar BMW Group. Apvienojumā ar elektroniski vadāmo sešpakāpju pārnesumkārbu ar automātisku vadību (MCP6), 1,6 litru dzinējs ar 120 ZS jaudu kombinētajā ciklā patērē 6,2 l degvielas uz 100 km. Kaitīgo izmešu līmenis – 144 g/km.
Atjaunotais CITROËN C5 būs aprīkots arī ar jauno CITROËN eTouch palīdzības sistēmu, kas satiksmes negadījuma vai tehnisku problēmu gadījumā ļauj sazināties ar neatliekamās vai tehniskās palīdzības dienestiem. Šis pakalpojums, ko nodrošina iebūvēta SIM karte, pieejams visu diennakti septiņas dienas nedēļā. Caur My CITROËN vietni internetā eTouch piedāvā arī virtuālu apkopes brošūru un Eco-Driving ekonomiskas braukšanas servisu.
CITROËN Importētāja SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda stāsta: Citroën C5 Latvijā vēl tikai gūst savu atzinību par kvalitāti un kreatīvajām tehnoloģijām. Atjauninātais modelis šīm īpašībām un modernam dizainam ir pievienoti īpaši ekoloģiski un ekonomiski dzinēji. Nav šaubu, ka Citroën C5 būs pircēju intereses lokā.
Lasot rakstu nu tik labi viss liekas, smuks, tādas tehnoloģijas un šādas tehnoloģijas. Tikai kāpēc ilgāk par 10 gadiem šie auto uz ceļa neturas?