«Peugeot HR1» - ekskluzīvs, interaktīvs pilsētas auto

4.oktobris 2010 10:44

Parīzes autoizstādē ar jauno konceptauto HR1 'Peugeot' kārtējo reizi izmainīs vispārējo priekšstatu par vieglajiem automobiļiem.



HR1 ir ekskluzīva un novatoriska koncepcija, kurā sapludināti stili, kas raksturīgi gan pilsētas automašīnām, gan kupejām, gan apvidus automašīnām. Jaunais modelis ir paredzēts jauniem, aktīviem pilsētas iedzīvotājiem, kam ir svarīgs dizains, novatorisms un kas meklē savam dzīves stilam piemērotu auto.

Pielāgojamais un kompaktais HR1 seko jaunākajām tendencēm un piedāvā pašu modernāko braukšanas pieredzi:

  • oriģināla durvju sistēma atvieglo iekāpšanu jaunajā salonā, kas atkarībā no izvēles var būt ar diviem sēdekļiem un plašu telpu, vai četriem sēdekļiem;
  • kustības sensors vienkāršo un intuitīvo salonu padara ļoti inovatīvu;
  • vidi saudzējošajā HR1 ir izmantota HYbrid4 tehnoloģija: priekšā atrodas trīscilindru 1,2 litru benzīna iekšdedzes dzinējs, bet aizmugurē – elektromotors. Rezultātā samazinās CO2 izmešu daudzums (80 g/km, bet elektromotora darbības gadījumā 0). Automašīnai ir 147zs maksimālā jauda un četru riteņu piedziņa.

Ekskluzīva pilsētas automašīna

HR1 mērķis ir atvieglot pārvietošanos pilsētā. To vadīt ir tīrā bauda pat visintensīvākās satiksmes ielās un šaurākajos posmos. Tā tas ir gan automobiļa kompakto izmēru (garums 3,69 m), gan oriģinālās durvju sistēmas dēļ.

Balstoties uz Peugeot pieredzi šajā jomā, HR1 ir uzstādītas divas ar elektrību darbināmas paceļamās durvis, kas atvieglo iekļūšanu automašīnā, piemēram, šaurā stāvvietā vai mazā garāžā. Augstais klīrenss nodrošina vadītājam labāku redzamību un padara vienkāršāku manevrēšanu.

Stils, kas izsaka HR1 koncepciju

HR1 ir Peugeot gēni un stila jauninājumi, kurus pirmo reizi varēja redzēt konceptauto SR1. Stils kopā ar šā modeļa sportisko, stipro un dinamisko būtību veido vienu veselumu. HR1 spēcīgie priekšējie spārni, platās riepas un dubulti izliektais aizmugures logs piešķir tam zināmu sensualitāti. Katra virsbūves detaļa ir kvalitātes un īpaši rūpīgas apstrādes apliecinājums. Tas pats attiecas arī uz priekšējiem lukturiem un augstas tehnoloģijas LED aizmugures lukturiem.

Pavisam jauns salons

Līdzīgi citiem Peugeot jaunākajiem modeļiem arī HR1 ir piemērota vadītāja vieta, kura iekārtota augstas tehnoloģijas kupejas stilā, piedāvājot asākas izjūtas un lieliski apvienojot stilu, kvalitāti, apdari un ergonomiku.

Vadītājam un pasažierim ir sava ar konsoli atdalīta “privātā telpa”, kas sniedz savu ieguldījumu futūristiskas un gaismas piesātinātas vides radīšanā.  Par apgaismojumu rūpējas elektroluminiscējoši gaismekļi un divas stikla jumta lūkas virs vadītāja un pasažiera galvām, kas tiek automātiski aptumšoti un vajadzības gadījumā palielina ieplūstošās gaismas daudzumu.

HR1 ģenialitāte slēpjas arī tā daudzveidīgajās izvietošanas iespējās. HR1 dizains izstrādāts jauniem pilsētas iedzīvotājiem bez bērniem. Praktiskās bagāžas nodalījuma telpas ietilpība plakanās grīdas un sienu dēļ sasniedz gandrīz 734 litrus.

HR1 salonu var ļoti ātri pārveidot – pateicoties gudri izvietotajai sēdekļu stiprinājuma sistēmai, tajā var ievietot trīs vai četrus normāla izmēra sēdekļus. Aizmugures sēdekļu karkasi atrodas aiz priekšējiem sēdekļiem, dodot iespēju vienā mirklī konfigurāciju mainīt. Līdzīgi kā Peugeot RCZ dubulti izliektais aizmugures stikls optimizē automobiļa salona telpu aizmugurē.

Oriģināls hibrīddzinējs

Viena no Peugeot prioritātēm ir līderpozīciju saglabāšana videi draudzīgu transportlīdzekļu jomā. Šajā ziņā arī HR1, kas paredzēts tieši pilsētas apstākļiem, bija jāapliecina sava efektivitāte un novatorisms.

Koncepcija satur HYbrid4 tehnoloģiju ar tās piedāvātajām priekšrocībām. Automašīna ar iekšdedzes dzinēju priekšā un elektromotoru aizmugurē neliela ātruma pilsētas satiksmes apstākļos var braukt bez CO2 izmešiem, vai vienlaicīgi ar abiem dzinējiem un četru riteņu piedziņu, ja attiecīgajā apvidū tas ir nepieciešams.

1,2 litru 110 zs benzīna dzinējs, kas atrodas priekšā, ir viens no trim nākotnē Peugeot modeļos izmantojamajiem trīscilindru dzinējiem. 37 zirgspēku elektromotora potenciālā jauda ir 147 zs un vidējais degvielas patēriņš tikai 3,5 l/100 km, bet CO2 izmešu daudzums tikai 80 g/km.

Elektroniski vadāma pārnesumkārba ar 6 pārnesumiem (ar svirām pie stūres vai pārnesumu pārslēgu) nodrošina ļoti precīzu un jūtīgu vadīšanu; vadītājs vienmēr var izvēlēties manuālo vai automātisko pārslēgšanas režīmu.

Konceptauto HR1 tehniskie rādītāji:

  • Benzīna iekšdedzes dzinējs (priekšā): 1,2 l, 1197 cm3, 110 zs, maksimālais griezes moments 195 Nm;
  • Elektromotors (aizmugurē): 27 / 37 zs (nepārtraukts / maksimālais), maksimālais griezes moments 100 Nm / 200 Nm (nepārtraukts / maksimālais);
  • Riepas: Michelin 225 45 R19;
  • Pārnesumkārba: Elektroniski vadāma, 6 pārnesumi, manuāla;
  • Vidējais degvielas patēriņš: 3,5 l/100 km, degvielas tvertnes tilpums 41 l;
  • Vidējā CO2 izmešu emisija: 80 g/km;
  • Izmēri: garums - 3694 mm, glatums - 1755 mm, augstums - 1492 mm, attālums starp asīm - 2311 mm;
  • Pašmasa ar pilnu degvielas tvertni: 1130 kg.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pēdējo McLaren Senna pārdod par trīsreiz lielāku cenu nekā pārējos (+ foto)

Britu kompānija McLaren pārdevusi pēdējo varenauto Senna eksemplāru par 3 miljoniem mārciņu (3,3 miljoni eiro), kas ir gandrīz trīs reizes vairāk nekā prasīja par citiem šīs sērijas automobiļiem. Lasīt vairāk

 

3,5 miljoni eiro - pirmais klients no Krievijas tiek pie sava "Bugatti Chiron" 4

Pirmais klients no Krievijas saņēmis savu 1500 Zs jaudīgo varenauto "Bugatti Chiron", kas ieskaitot visus nodokļus tam izmaksājis 240 miljonus rubļu (3,5 miljoni eiro). Lasīt vairāk

 

Saeimas komisija atbalsta ieceri OCTA likumā precizēt apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien atbalstīja izskatīšanai galīgajā lasījumā grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību. Lasīt vairāk

 

Kur var ātri un kvalitatīvi nomazgāt savu auto? 7

INDAFA – kompānija, kura specializējas automazgāšanas pakalpojumu sniegšanā profesionālā līmenī. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti