«Hyundai Genesis Coupe» ienāk Eiropā 2

 
4.oktobris 2010 11:04

Sensacionālā Genesis Coupe atgriežas Eiropā, ienesot Hyundai stendā augstu veiktspēju vēl vairāk aizrautības.



Šoreiz Genesis Coupe demonstrācija 2010.gada Parīzes autošovā ir patiesa šī augstās veiktspējas modeļa reklāma pirms tā parādīšanās pie Hyundai dīleriem atsevišķos Eiropas tirgos šī gada beigās.

Pateicoties līdz 303 Zs, ko nodrošina 3,8 litru V6 dzinējs, kā arī ātruma uzņemšana no 0 līdz 100 km/h mazāk nekā 6,5 sekundēs, Genesis Coupe ir kompānijas visu laiku ātrākais modelis un Hyundai sporta mašīnbūves iespēju iemiesojums.

Saviļņojošs stils

Genesis Coupe ir unikāli sportiska automašīna ar stingrām līnijām, izteiktiem pleciem un dinamiskām detaļām. Agresīvais ķīļveida siluets, īsās pārkares un garā garenbāze (2820 mm) nodrošina tai klasiskas sporta automašīnas proporcijas.

Gan salonā, gan no ārpuses dizains ir izaicinošs un emocionāli piesātināts. Priekšdaļas ārējais stils izstaro sportisku raksturu: garš dzinēja pārsegs, bufera detaļas un asi izteikti priekšējie lukturi kopā norāda uz šīs coupe uzmundrinošo veiktspēju.

Genesis Coupe īpašo izskatu nodrošina un tās dinamisko pievilcīgumu vairo divi galvenie dizaina elementi: skulptūriski veidotā Z-veida līnija un unikāli aizmugures sānu stikli. No aizmugures solīdu izskatu piešķir divtoņu buferis un divi kvadrātveida izpūtēji.

Īpaši veidotais vadītāja sēdeklis nodrošina teicamu atbalstu entuziasma pilnai braukšanai, savukārt ērtu iekāpšanu un izkāpšanu nodrošina priekšējo sēdekļu atzveltnes ar “atmiņas” dizainu.Praktiska papildu funkcija ir aizmugurējie sēdekļi, kuri ir nolokāmi, pavelkot kloķi salonā vai nospiežot pogu bagāžas nodalījumā.

Pateicoties garajai garenbāzei, Genesis Coupe salons ir plašs galvas, kāju un plecu līmenī. Kopējais garums ir 4630 mm, platums – 1865 mm, bet augstums – 1385 mm.

Pateicoties aizmugurējo riteņu piedziņai, Genesis Coupe ir panākta priekšdaļas un aizmugures svara attiecība 55/45, kas nodrošina ideālam tuvu teicamas braukšanas un nevainojamas vadāmības līdzsvaru. Hyundai konstruktori ar šādu dizainu ir nodrošinājuši šādas priekšrocības: svara pārnese uz aizmugurējiem riteņiem ātruma uzņemšanas laikā, uzlabojot vilci un nodrošinot stabilāku vadāmību, pateicoties tam, ka nav priekšējo riteņu piedziņas vārpstu.

Lieliska dzinēja darbība

Genesis Coupe saviļņojošo jaudīgumu garantē abi pieejamie dzinēji – 303 Zs, 3,8 litru V6 ‘Lambda RS’ vai 210 Zs 2,0 litru turbo piedziņas četrcilindru ‘Theta’.

Pateicoties Lambda V6, jaudīgajai RS (Racing Sport) versijai ir vairākas modifikācijas, kur jauda ir palielināta līdz 303 Zs pie 6300 apgr./min, bet maksimālais griezes moments – 361 Nm (36,8 kg.m) pie 4700 apgr./min, kas nodrošina, ka Genesis Coupe sasniedz ātrumu 100 km/h tikai 6,3 sekundēs. Lambda RS ir pilnībā no alumīnija, un tam ir CVVT (bezpakāpju gāzu sadales fāzu maiņa) gan ieplūdes, gan izplūdes vārstiem. Pilnveidotās ieplūdes un izplūdes sistēmas tikai projektētas RS variantam, lai ietilpinātu V6 zem coupe zemā dzinēja pārsega. V6 dzinējs ir kombinācijā ar sešu pārnesumu ZF automātisko transmisiju ar galīgo piedziņas koeficientu 3,4:1. Ir pieejama arī sešu pārnesumu manuālā transmisija ar īsu kloķi, optimizētām pārnesumu attiecībām un trīs konusu sinhronizētājiem (pirmajām trīs attiecībām) vienmērīgākai pārnesumu pārslēgšanai.

Turbo piedziņas Theta 2,0 litru četrcilindru vienrindas dzinējs nodrošina teicamu jaudu un lielu ekonomiju. Ar šo dzinēju Genesis Coupe no miera stāvokļa sasniedz ātrumu 100 km/h tikai 8,0 sekundēs. Tāpat kā V6, arī Theta ir duālā CVVT sistēma ar virzuļa eļļas dzesēšanas sprauslu zem katra cilindra, kas nodrošina labāku dzesēšanu un lielāku degvielas ekonomiju.

Drošība un komforts roku rokā

Augstas izturības tērauda virsbūve palielina drošību sadursmes laikā, kā arī vispārējo sniegumu, nodrošinot izturīgāku, vieglāku virsbūves struktūru. Drošības aprīkojumā ietilpst seši drošības spilveni, aktīvie galvas balsti un Elektroniskā stabilitātes programma (ESP). Salona papildaprīkojumā ietilpst USB/iPod pieslēgvietas, papildu audio ieejas, 5,6-collu informācijas displejs un audio vadības pogas uz stūres. Pēc izvēles ir pieejama astoņu skaļruņu Infinity skaņas iekārta.

„Genesis” saimes kupejas versijai pievienosies sedans, kā arī grezns limuzīns „Equus”, kas Eiropā tiks parādīts pirmo reizi.

HYUNDAI GENESIS

Hyundai jau ir sagrāvusi daudzas premium klases automašīnu paradigmas Ziemeļamerikā un Āzijā, nākot klajā ar savu sporta luksa sedanu Genesis. 2010. gada Parīzes autoizstādē arī eiropiešiem ir iespēja pašiem novērtēt, cik patiešām labs ir šis sporta luksa sedans.

Augstākā kvalitāte

4975 mm garā Genesis ir projektēta un konstruēta ar mērķi reāli konkurēt ar pašām labākajām premium klases automašīnām Eiropā. Nevainojamā kvalitāte, kā arī koncentrēšanās uz luksa elementiem un jaudīgumu, ierindo Genesis starp potenciāli labākajām automašīnām lielo sedanu tirgū.

Pateicoties progresīvajai tehnoloģijai, kura līdzinās pat daudz dārgākiem modeļiem, Genesis ir tādas funkcijas kā Adaptīvo priekšējo lukturu sistēma (AFLS), Lexicon® premium klases audio iekārtas un elektroniski ‘aktīvie' priekšējo sēdekļu galvas balsti.

Ziemeļamerikā pārdošanā esošajai Genesis, kuras pamatā ir Hyundai pilnībā jaunā, uz jaudīgumu balstītā aizmugurējās piedziņas arhitektūra, ir divi dzinēji: 290 Zs 3,8 litru V6 un Hyundai 4,6 litru V8 Tau. Dzinējs Tau ir īpaši efektīvs, attīsta vairāk nekā 375 Zs un ir apvienots ar ZF sešu pārnesumu automātisko transmisiju ar SHIFTRONIC® manuālo vadību. Genesis ar V8 dzinēju no miera stāvokļa sasniedz ātrumu 100 km/h (62 jūdzes stundā) mazāk nekā sešās sekundēs.

HYUNDAI VADOŠAIS SEDANS EQUUS

Hyundai jaunais sedans, kura tirdzniecība tika uzsākta pagājušajā gadā Korejas vietējā tirgū, tagad tiks demonstrēts Parīzes autoizstādē. 

Jaudas agregāti

5,1 metru garā aizmugurējās piedziņas Equus ar aprīkota ar vienu no diviem mūsdienīgiem benzīna dzinējiem: Lambda 3,8 V6 un lielisko Tau 4,6 V8. Lai palielinātu jaudu un vienlaicīgi samazinātu izmešu apjomu un degvielas patēriņu, abiem dzinējiem ir pilnībā alumīnija konstrukcija, bezpakāpju gāzu sadales fāzu maiņas un mainīgās gaisa ieplūdes sistēmas, un tās ir komplektācijā ar sešu pārnesumu transmisijām. Lambda V6, kas attīsta 290 Zs un maksimālo griezes momentu 358 Nm (36,5 kg.m), nodrošina savai klasei iespaidīgu degvielas ekonomiju 9,8 l/100km. Tau V8 attīsta 366 Zs un lielu 439 Nm (44,8 kg.m) griezes momentu, apvienojot sensacionālu jaudu un ekonomisku degvielas patēriņu 11,0 l/100 km.

Drošība un komforts

Equus paceļ braukšanas drošību pilnīgi jaunā līmenī, pateicoties Automašīnas stabilitātes kontroles sistēmai, kurā ietilpst Lane Departure Warning System (LDWS) , Pre-Safety System, trešās paaudzes Smart kruīzkontrole (SCC) un citas apakšsistēmas, kuras nodrošina vēl nepieredzētu aktīvo un pasīvo drošību.

Vēl viens jauns drošības uzlabojums ir ceļgalu drošības spilvens vadītājam. Kopā ar diviem priekšējiem, četriem sānu un diviem aizkarveida drošības spilveniem, Equus kopējais drošības spilvenu skaits ir deviņi.

Pateicoties neparasti garajai garenbāzei (3045 mm), salons ir īpaši plašs, un tajā ir vairāk nekā 1000 mm vieta kāju līmenī priekšā un aizmugurē, kā arī 1025 mm salona augstums priekšā un līdz 1500 mm salona platums plecu līmenī.

 
Visi komentāri
 
279277. viesis 4.oktobris 2010 14:55
0 0 Atbildēt

Redzēju to sedanu Hyundai - genesis Maskavā. Manuprāt, izcili skaists un liels komforts auto. Ar izcilu salonu un aprīkojumu. Salīdzinoši pat ne pārāk dārgs (ap 30 000 $) - tas nav daudz par tml. klases auto. Vizuali tas auto tiešām nav sliktāks par 7-bembi vai auģiku A8. Bet cenā starpība gan ir paliela. Pieļauju gan , ka pie mums vietējie dīlerspekulanti to noteikti tik lēti nedotu. Bet pagaidām šie auto pie mums vispār nav pieejami.

279450. viesis 12.oktobris 2010 13:43
0 0 Atbildēt

Nja, patieshaam vareetu buut visaadi jauks auto, un ja veel par to cenu ...

No shiis Kuupejas vareetu iznaakt neslikts RWD auto saciiksteem, diez,

kaa buus ar FIA homologaaciju ...

Bet nu tos aprakstus gan ir rakstiijis Dzejdaris, kaut kas tik poeetisks

sen nebij lasiits :-) Taa teikt pats seezh Bakham kleepii, uz katra celjgala

pa Muuzai , un veel Amors apkaart spindz ... :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti