Kas ir «Dacia» fenomens? 39

 
23.novembris 2010 10:26

Dacia ir kļuvusi par sociālu fenomenu, kas veicinājusi jaunu patēriņa stilu automobiļu tirgū. To sauc par Dacia attieksmi - augstas kvalitātes automašīnas par pieņemamu cenu.

Šogad, kā liecina dati, Dacia Eiropā demonstrējusi lielāko pārdošanas izaugsmi. Nākamajos četros gados Renault plāno šos rādītājus paaugstināt vēl par 50% un palielināt produktu klāstu, pamatojoties uz pieprasījuma palielināšanos pēc lētākiem automobiļiem.

Oktobrī miljonais Dacia Logan noripoja no Mioveni rūpnīcas konveijera. Lai apmierinātu milzīgo pieprasījumu pēc Dacia Duster, Eiropas tirgū bija jāpalielina to ražošanas apjoms. Dacia Duster - ietilpīgs, praktisks ģimenes auto, kas piemērots arī bezceļiem, ātri kļuva iecienīts pircēju vidū - Francijā šobrīd jau reģistrēti 28 000 pasūtījumi.

Sešu gadu laikā Dacia ir spējusi izcīnīt stabilu pozīciju daudzu valstu tirgos. Ievērojamais pieprasījuma kāpums atspoguļojas klientu attieksmes maiņā - ja agrāk klienti rezervēti raudzījās uz lētās klases automobiļiem, tad tagad (atsaucoties uz Cételem pētījumu 2010. gadā Eiropas tirgos) 29% no viņiem plāno tērēt vidēji mazāk nekā 8000 eiro par jaunu automašīnu. Ekonomiskās krīzes rezultātā ir pieaugusi vērtība kvalitātes un cenas attiecībai, kas atspoguļo tendenci - tērēt mazāk, bet par to iegūt labāku rezultātu. Dacia ir izdevies mainīt patērētāju domāšanu, ieviešot tirgū virkni uzticamu un funkcionālu automašīnu par pieejamu cenu.

Dacia plāno palielināt pārdošanas apjomus, ieviešot tirgū jaunus modeļus, papildinot esošo modeļu dizainu, kā arī iekarojot jaunus tirgus, piemēram, Lielbritānijā Dacia varēs iegādāties jau 2012. gadā. Tiek plānots piedāvāt patērētājiem jaunu, kravas pārvadājumiem piemērotu, modeli un jaunu ģimenes auto, kā arī paplašināt Duster piedāvājumu - piedāvājot atraktīvus Duster modeļu limitētās versijas.

2010. gada 8 mēnešos pasaulē pārdoti 221 092 Dacia vieglo automašīnu modeļi, kas procentuāli nozīmē 12,1% kāpumu salīdzinājumā ar 2009. gada 0,6%. Francijas tirgū Dacia ieņem sesto vietu ar 5,1% tirgus daļas, kam arī seko pastāvīgs pārdošanas pieaugums – 118,4%. Dacia ieņem pirmo vietu Rumānijā, joprojām ar tendenci palielināties - par 2,5 punktiem jeb 33%.

Galvenie Dacia tirgi Eiropā it Francija (85567 automašīnas), Vācija (28184 automašīnas), Itālija (16760 automašīnas) un Spānija ar Kanāriju salām (15848 automašīnas) - 2010. gada septembra dati. Tajā pašā laikā lielākie Dacia tirgi: Francija, Brazīlija, Krievija, Rumānija un Irāna. Polijā Dacia modeļu skaits 2010. gada septembrī sasniedza 4039 - 100% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu 2009. gadā.

Dacia bauda savu popularitāti Rietumeiropā. Īpaši lielu interesi piesaista Dacia Duster - kopš tā tirdzniecības uzsākšanas 2010. gadā ir saņemti 85 322 pasūtījumi. Visvairāk Dacia Duster automašīnu ir redzamas uz ceļiem Francijā, Vācijā, Spānijā un Beļģijā (izņemot Rumāniju, protams). Vācijā katru mēnesi kopš Duster pārdošanas uzsākšanas 900 automašīnas nonāk pie saviem jaunajiem saimniekiem. Turklāt Dacia ir labi pazīstama ar zemajām apkopes un apkalpošanas izmaksām - automašīnas ir aprīkotas ar mazas litrāžas dzinējiem, un tai ir mazi tehniskās apkopes izdevumi.

Dacia īpašnieki ir visapmierinātākie automašīnu lietotāji. 2010. gadā JD Power VOSS veiktajā pētījumā Dacia ierindojas ceturtajā vietā Francijā (to pārspēja tikai Honda, Mercedes un BMW), bet Vācijā tā dala otro vietu ar BMW. Šajā aptaujā tika mērīta automašīnu īpašnieku apmierinātība ar savu automašīnu, kuram bija jābūt vismaz divus gadus vecam vidējās klases automobilim. Tika izdalīti pieci kritēriji: kvalitāte, drošība, funkcionalitāte (ārējais dizains, braukšanas ērtums, ietilpība), apkalpošanas izmaksas un uzturēšanas izmaksas.

 
Visi komentāri
 
280217. viesis 23.novembris 2010 11:45
0 0 Atbildēt

Pirms pirkt Dacia vajag paprasīt cik maksā standarta detaļas-piem.bremžu uzlikas-uzreiz vairs negribēsies pirkt

280218. viesis 23.novembris 2010 12:18
0 0 Atbildēt

labaak izveeleeties Latvijaa razhotus auto!

280219. viesis 23.novembris 2010 12:39
0 0 Atbildēt

Cik tad maksā tās uzlikas?

280220. viesis 23.novembris 2010 12:39
0 0 Atbildēt

Deksi, manuprāt augsta kvalitāte nozīmē kvalitatīvus mezglus un kvalitatīvu salikšanu (montāžu) nevis tehnoloģiju līmeni.

Salīdzinājumam - Fiskars cirvis noteikti ir kvalitatīvāks nekā standarta krievu motorzāģis Družba... :D

Neskatoties uz to, ka družba tehnoloģiski ir daudz modernāka lieta nekā cirvis...

280223. viesis 23.novembris 2010 13:59
0 0 Atbildēt

Nu salikšanas kvalitāte, ja vērtē šķirbas - jā klibo, ja vērtē kā turas kopā, tad +/- pat pieņemama. Protams, tas nav nedz dizaina paraugs nedz šedevrs, bet tiešos uzdevumus veic neiespringsot.

Ir gan viena problēma. Daudziem būtiska... Ne tikai nepagarina, pat saīsina, ja ne pat ierauj iekšā... :D :D :D

280225. viesis 23.novembris 2010 14:50
0 0 Atbildēt

Man viens zināms taxists stāstīja, ka Dacijai tomēr resurss esot stipri pamazs - takša darba režīmā pie 150 ooo km situacija ir jau diezgan nepatīkama. Privātie, kas auto neizmanto pārāk daudz, ir labākās domās. Pazīstu vienu Ērgļu puses jaunsaimnieku, kurš daciju nopirka vēl 2007.gadā. Viņam pret auto nekādu iebildumu nav - vietējas nozīmes braucienus līdz Madonai iztur labi, ritošā pat labi iztur lauku "trepi" - nekas vēl negrab. Pie mums Zoļļukā, ar dacijām braukā vairāki vietējie penši, kuriem nobraukums ir kādi 5000 km/gadā . Neviens par kvalitāti vēl nav sūdzējies, arī rūsas problemu nav. Viens no šiem atcerējās, ka savulaik viņa zapiņam, pie nobraukuma 3000km jau bijis izrūsējis spārns....

ES valstis jau arī pēdējos gadus balansē uz krīzes robežas, ne velti lētie auto tur lielā cieņā. Un izskatās, ka situacija ekonomikā tur tikai saasināsies. Kad biju vasarā ciemos pie paziņām Vācijā, Frankfurtē - arī penšiem tur dzīves līmenis krietni krities. 700-tās sērijas bembjus kolekcinēt garāžās vairs nesanāk... Daudzi vecumdienās var atļauties tikai lētās klases auto.

280226. viesis 23.novembris 2010 14:56
0 0 Atbildēt

Nav jau daudz auto (šķiet vispār neeksistē), kuri tikai pa Rīgu kratīdamies takša režīmā neizrāda nekādas noguruma pazīmes pie noskrējiena 150 kkm...

280227. viesis 23.novembris 2010 15:04
0 0 Atbildēt

Ūja Palaidniex, tie pāsi MB, Toyotas. MB toč pārripo pāri 500 K robežai kojoti pāri 300 K ;) Sagurums dažiem ārēji i nemaz neparādās, ieliek jaunu motoru pārkrāso taxim neraksturīgā krāsā un tirgo kā tikko no Vācijas/whatever ;)

Tas pēdējais gan teikums gan vairāk muldēšana, jo tikai 1 tādu pārkrāsotu esmu redzējis.

280228. viesis 23.novembris 2010 15:10
0 0 Atbildēt

Par pārkrāsošanu ir tā= Holandietis nopērk MB spicā krāsā, nolīmē ar dzeltenu plēvi, nobrauc PA HOLANDI - 200-450 kkm, tad noplēš plēvi, nomaina salona plastmasas un pārdod div/trīsgadīgu labticīgajam pircējam ar nelielu noskrējienu... :D

Ja to dacīti kopj tik pat akurāti kā MB, neredzu iemeslu viņai nesasniegt līdzīgu noskrējienu. Tikai apkopju izmaksas MB uz 500 kkm, būs vismaz vienas dacītes apmērā, ja dara visu kā nākās un kā ražotājs paredzējis un MB tiek ekspluatēts pa RĪGAS ielām, nevis pa HOLANDI

280230. viesis 23.novembris 2010 16:01
0 0 Atbildēt

Deksi - netaisos es te neko ieekonomēt utt.

Jautājums jau tikai par kvalitāti kā tādu, nevis par komfortu, vadāmību utt.

Ar fiskars cirvi nocirst mežu var bet ne tik ātri un vai ergonomiski un energomazietilpīgi kā ar husquarnas motorzāģi...

Vienkārši saku, ka jebkurš kopts auto savus 150 Kkm noies...

Vai noies ilgāk? Nu nez - gadus 20 atpakaļ ražotie auto ticamāk sasniegs 500 kkm robežu, nekā jaunākās paaudzes vāģi, kuri radīti patērētāju sabiedrībai ar aprēķinu 5-7 gadi, 100 - 150 kkm noskrējiens... Bet ja auto tiek lietots un kopts atbilstoši ražotaja prasībām un nosacījumiem, tad domāju gan MB, gan Dacia finālā nolietosies ar gana nebūtisku procentuālu atšķirību noskrējienā...

280232. viesis 23.novembris 2010 16:13
0 0 Atbildēt

Nevajag jau atkal tos meršus tik briesmīgi slavināt - nekā "dievīga" no viņiem arī diemžēl nav. Pirms pāris gadiem, saklausījies slavas rakstus par mersīem, nopirku 1999.gada "acaino" E-mersi 320. Oi, kā ar to nomocījos !

Juka elektronika, visādi dačiki, pēc tam visur sāka tecēt eļļas, beigās sāka līst rūsa....nojuka arī automāts. Vot, tev supermerši !? Biju priecīgs, ka par dzelžu cenu tiku no tā auto vaļā. Vecie w-124 tad jau bija labāki un izturīgāki, bet nu jau to resurss arī ir cauri. Vairāk uz meršiem prāts nenesās. Tāpēc, šodien, glābiņš ir lētā klase. Ne velti daudzi izvēlas dačijas, citi hundai vai reni. Paņēmu intereses pēc mazlietotu Hundai i-30: izcili labs auto, neredzu problēmas tuvāko gadu laikā.

280233. viesis 23.novembris 2010 16:43
0 0 Atbildēt

Deksi, nav runa par naudu, runa ir par kvalitāti

Un nevajag salīdzināt papīra kurpes ar Eko apaviem.

Pareizāk būu - salīdzini tīrus ādas Versace vai CK apavus ar tiem pašiem Eko.

Eko apaviem būš gumijas zole, ne tuvu tik smalka āda un daudz pieņemamāka cena..

Mēs jau Runājam par Eiropas tirgum ražotu un Eiropā ražotu un tomēr NCAP testus izturošu Dacīti (trīs zvaigznītes savāc tomēr) , nevis par ķīniešu mēsliem no papīra ar mīnus divām zvaigznītēm...

280235. viesis 23.novembris 2010 16:48
0 0 Atbildēt

Sretsked, tur jau ta sals, ka tu Maxima neieprecies nejau tapac, ka sliktas mantas, bet tapec ka tas tev "nepagarina" ;) Iz pieredzes zinu, ka ir kurpes pirktas Maxima un izturejushas 7 ziemas nezeligu valkasanu - sals, sniegs, braukasanu ar ragavam no kalna ar berniem kopa :)

Bet ir ari Ecco kurpes bijusas, kas pec paris menesiem jau laiz udeni, limejas vala utt.

280236. viesis 23.novembris 2010 17:02
0 0 Atbildēt

Deksi - pērkot jaunu auto teorētiski ražotaja defektiem nav jābū

Bet pēc pieredzes zinu, ka nekas nav dārgāks uzturēšanā par 7-10 gadus vecu limuzīnu, kad tam beidzot visas ekstras sāk birt un gļukot...

280239. viesis 23.novembris 2010 17:14
0 0 Atbildēt

Nu bet daudziem tā ir

Pavaicā tiem, kuri savulaik kļuva par acainā MB E-klasnieka dīzeļa īpašniekiem, kā gāja nopērkot jaunu un "kvalitatīvu" mersi...

Brāķi gadās JEBKAM!

Jautājums te cits - vai to nomaina atbilstoši garantijai.

Ja jā - tad par ko bazars?

Es zinu cilvēkus kam ir Dacia MPV ar dīzeli. Cik man zināms NEKO nav mainījuši pa garantiju. Jo nekas nav sabojājies. Braukā pa jaunpiebalgu jau kādu 3 gadu un nezina bēdu.

Jā nav ātrākais, jā nav ar dārgu ādas salonu, bet tam ir reālas 7 vietas, ko šie cilvēki patiešām arī izmanto, mazs degvielas patēriņš, kondiška, un pat elektriske priekšlogi (ja neko par šo fīču nejaucu)

Brauc un brauc...

280241. viesis 23.novembris 2010 17:23
0 0 Atbildēt

Nu, bet viņš taču nav nekvalitatīvs, vai nekvalitatīāks par pārējiem... :D

280243. viesis 23.novembris 2010 17:39
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē salona materiāli? Kas ir kvalitatīvāks - āda vai audums?

Tāpat kas kvalitatīvāks - augstas kvalitātes brezents vai augstas kvalitātes zīds... :D

Nu es jau nesaku, ka visiem jāpērk Dacia. Labāks par žiguli jau nu gan laikam ir, nerunājot par kitajozu papīra pakaļdarīnājumiem.

Bet nosaukt to par nekvalitatīvu nedrīkst! ;)

Tā teikt - atgriežamies pie, mauprāt, īstās pamatmērauklas - patīk/nepatīk!

Tā teikt - cik esam gatavi maksāt par tonnu tā vai cita auto... :D

Vai arī - ir nauda mersim;

vaitikai lietotam mersim?

Vai labāk - nopirkt lietotu mersi

vai par lietota merša cenu nopirkt jaunu reņa pakaļdarinājumu?

:D

280244. viesis 23.novembris 2010 17:44
0 0 Atbildēt

Tā teikt - jauns "kvalitatīvs" mersis bodē maksā tik

Sekundi pēc reģistrācijas maksā tikpat mīnus kādi 20%.

Mersedess pa to sekundi tik traki nolietojās vai palika nekvalitaīvāks? :D

280246. viesis 23.novembris 2010 19:09
0 0 Atbildēt

Ir Dacite jau tresho gadu!

Nopirku MCV senchiem! Nu buus jau 60 tuukstoshi! Nu nekas nav luuzis!

Saliidzinot ar tikpat noskreejusho Berlingo!

Berlingo jau remontaa ieguldiits ir vairaak! Noskreejieni apmeeram vienaadi!

280247. viesis 23.novembris 2010 19:15
0 0 Atbildēt

:-) Ir tāds kantoris J.D. Power and Associates, kurš nodarbojas

ar tirgu analīzi un tamlīdzīgām lietām. Nu 2010. gada rezultāti

Vācijā ir tādi, ka pirmais ir Mercedes, ar pāris punktu atstarpi

seko BMW un Dacia, a visi citi, resp. sākot ar 3. vietu, jau

atpaliek stipri vairāk. Tipa, vērtē tā saukto "Customer Satisfaction",

tā ka nemaz tik traki ar tām "Dāčām" nav :-)

280248. viesis 23.novembris 2010 19:18
0 0 Atbildēt

Ak jā, tai lapai ir sekojoša adrese:

businesscenter.jdpower.com/news/pressrel...spx?ID=2010085

280253. viesis 23.novembris 2010 22:48
0 0 Atbildēt

Dacia ir lēta, jo:

Tiek lietoti morāli novecojuši, bet uzticami un gadiem ilgi pārbaudīti motori. Tas protams ir pluss.

Salona apdarē ir plaši pielietotas pārstrādātas bomžu kedas, griestu apšuvums izskatās pēc slapja kaķa, priekšējie benķi ļurkājas pēc 5km noskrējiena.

Atvērt logus vai noregulēt spoguļus var ar airiem.

Nekādi automāti un dsg, tikai „palka”.

Hdičs vispār... Nu nav tur 4 alumīnija sviru katrai riepai. Riepas, atsperes/amji, kkāds stabilizators. Var iepirkt eksemplārus bez gidraka- vot tas jau ir extreme :D

Virsbūve puslīdz turas kopā, bet servisā noņemt uzlikt detaļas... Pagrūti jo lūzt pistoni, apraujas ierūsējušās skrūves turklāt nav nekādas loģikas kas jānoņem lai tiktu klāt vajadzīgajam mezglam.

Krāsojums ir neatkārtojams. Burtiski... Lai nokrāsotu jaunu priekšējo spārnu nākas krāsot pus durvis un pus haubi + laka. Krāsas kods atrodams tikai zinot kur meklēt (fck reno).

Rezultātā sanācis braucams, samērā izturīgs (tur vienkārši nav kam lūzt ja neskaita benķus), nesmuks, neērts auto. Kā telefons ar monohromu vienas rindas displeju- suds pēc būtības, bet strādā un tur baču 2ned :D

280254. viesis 23.novembris 2010 23:26
0 0 Atbildēt

Mercedes vito pusgadā pie ~ 20 kkm noskrējiena nopūst pakaļlukturi un ir gaismas mūzika kā vecai uzsistai siermašīnai. Panelis grab, mēģinot izjaukt-noklusināt pistoni lūzt. Skrūves ierūsē dažādās vietās...

Kur atšķirība no dārgākā merša?

280255. viesis 24.novembris 2010 1:17
0 0 Atbildēt

pārstāt šito potēt pircēju klasei. Dača ir tāds pats fenomens, kā lētie datori un elektronika no HK, PR of China. Pārvietošanās līdzeklis, nekas vairāk. Dzīvoju miljonu pilsētā, un cilvēkiem auto ir pat mazāk svarīgs par lielumlielo TV paneli.

280256. viesis 24.novembris 2010 9:21
0 0 Atbildēt

Es te palasīju viedokļus , daudz kam var piekrist gan par to Dacīti, gan par tiem 10 gadīgajiem limuzīniem. Bet es biju aizgājis uz salonu un iekāpis Dacītē, man augums ir 190, un, pat par puscenu no pašreizējās Dacītes es nepirktu, jo tur nav vietas. Un neviens mani nepierunās pārsēsties no 10 gadīgas Omegas uz jaunu Dacia. Maza auguma cilvēkiem ir ļoti liela izvēle, bet lielākiem, domāju, Dacīte nederēs.

280257. viesis 24.novembris 2010 10:15
0 0 Atbildēt

dacia nemaz nevar buut videejaas klases automobiliilis, jo tas ir suudiigaas klases auto :p

280258. viesis 24.novembris 2010 10:26
0 0 Atbildēt

280253. viesis pirms 12 stundām

280260. viesis 24.novembris 2010 14:09
0 0 Atbildēt

Redzi - kādam svarīgi lai mašīna pagarina, citam lai pagarina pulkstenis, citam televizors, citam dators, vitam zekzīgs saķis pie sāna.

Skaidtrs, ka te ir auto portāls, tāpēc lielāka uzmanība tiek pievērsta automašīnai kā kulta, pārlicības, statusa, izvēles priekšmetam

Bet ir simtiem cilvēku, kuram pa lielam i piedrāzt kāds auto viņu ved 10 km uz darbu un vakarā mājās.

Galvenais, lai to dara, nelūzt, nerij daudz beņu var iekāpt vēl kāds un var iekrāmēt pāris portfeļu izmēru kravu...

280270. viesis 24.novembris 2010 19:02
0 0 Atbildēt
280271. viesis 24.novembris 2010 20:04
0 0 Atbildēt

Baltic taxsi Toytoas grab trakak kaa mana Daciite!

280281. viesis 25.novembris 2010 4:25
0 0 Atbildēt

Man viens čoms stāstīja, ka tie, kas stāsta, ka viņiem viens čoms stāstīja... (papildināt pēc vēlēšanās ) :D

280282. viesis 25.novembris 2010 4:31
0 0 Atbildēt

ak, tak turpini sēdēt savā 10gadīgajā Omegā. es gan aiziešu pastaigāties...

280284. viesis 25.novembris 2010 9:24
0 0 Atbildēt

klau, ak, domāju, ka ar tavu 190 cm mega augumu (nez ko basketbolisti - iet un tamdēļ karās) lielākajā daļā superkāru arī būs pagrūti,pat mazāk pieticīgos dranduļetos kā, piemēram, Porshe 911 GT versijās, un pavisam pieticīgos MB SLK drapakos var izrādīties vēl neērtāk, nekā Tev tik ļoti uz varžaci krāna garinājumam spiedošajai Dacītei... :D

280289. viesis 25.novembris 2010 9:51
0 0 Atbildēt

190 cm nav nekas īpaši daudz, drīzāk problēma ir auguma proporcijās - ja gadījies pagarāks rumpis, tad tiešām varētu būt grūti. Basketbolistiem, savukārt, parasti ir tieši otrādi - vairāk garas ir kājas, tāpēc ir dzirdēti gadījumi, kad kāds basketbolists savam mazauto ir izņēmis priekšējo beņķi un vada auto sēžot uz aizmugurējā! :)

280291. viesis 25.novembris 2010 10:25
0 0 Atbildēt

domājams viesis 280284. vairāk ar sētas mietu deva mājienu, ka nejau dēļ ta ka ta ir dacia auto konkrētajam metrdeviņdesmitniekam neder.

Ir simtiem automašīnu, gan lētu, gan vidēju, gan dārgu, kuras tam metrdeviņdesmitniekam nederēs.

Bet lūk - tam atbilde gatava - es tajā neietilpstu tāpēc ka tā ir dacīte.

Kaut kā nav dzirdēts no tiem, kas var atļauties nopirkt jaunu AMG mersi vārdus - mēsls, jo neietilpstu tajā un tāpēc nopērk Parastu Audi A8, jo tajā ērtāk iesēsties...

280293. viesis 25.novembris 2010 10:50
0 0 Atbildēt

Viesi neko nav sapratuši. Es neuzskatu, ka Dacīte saīsina. Bet nenēsāju 41 izmēra kurpes, ja man ir 46, vai skaidrs? Jūs tā varat darīt, ja patīk. Un nenorādiet man , kas man jādara un es neteikšu, kur jums ir jāiet.

280295. viesis 25.novembris 2010 10:56
0 0 Atbildēt

ak, Tu izliecies vai kā???

Dacītē Tu nevari ietilpt nevis tāpēc, ka tā ir dacīte, bet tāpēc, ka tu - garš padevies. Un dacīte nav vienīgais auto kurā netiksi iekšā. Ir desmitiem mazliet dārgāku, dārgu, šiku, sportisku utt mašīnu kurās Tev nebūs ērti.

Tikai nezkāpēc MB SLK nesauc par mēslu, kaut tajā būs tikpat nēērti ar Taviem 1,9m un 46 izmēra kedām.

280296. viesis 25.novembris 2010 11:07
0 0 Atbildēt

Es tak neesmu teicis, kas Dacīte kaut kadā veidā slikta. Vajag lasīt komentus, pirms uz tiem atbildēt. Teicu tikai, ka man, piemēram, neder un viss.

280299. viesis 25.novembris 2010 13:28
0 0 Atbildēt

Mana arī augums ir 191, masa ap 130 kg - piekrītu, ka daudzos itin smalkos vāģos ir problematiski iekāpt un justies ērti. . Īpaši jau 300, 500 sērijas BMW, mazdās 626, audikā a4, u.c. "mazi-vidējos". Tāpēc jau savulaik izvēlējos jauno Sonatu, kurai ir ļoti ērts un plašs salons ar augstiem griestiem - varu sēdēt pat ar cepuri galvā.... Ari aizmugurē ērta iekāpšana un sēdēšana. Darba volviķī s-70 jūtos daudz neērtāk, jo volviķiem griesti zemāki. Bet, atceros, ka tajā garajā dačijā pirms pāris gadiem vienā autoizstādē apsēdos aizmugurējā sēdeklī - likas, ka galva pat nebija griestos. Katrā ziņā, sēdēšana bija ērta.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti