2003. gads ir laiks, kad par saviem pircējiem aktīvi cīnīsies vismaz četri kompaktklases (golfa klases) auto – Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Focus un Audi A3. Kurš uzvarēs?
Pirmais publikai parādīsies Audi A3. Būvēts uz vienas platformas ar Volkswagen Golf V, A3 tiks prezentēts jau šā gada pavasarī. Jaunās paaudzes Audi A3 būs nedaudz savādāks – ar tādu sportiskāku piegaršu. Auto kļūs lielāks: tas kļūs garāks par 5cm, bet riteņu bāze palielināsies par 7cm. Un visbeidzot, pēc pēdējiem izmēģinājumiem, publikai tiks piedāvāta arī visdārgākā versija Audi S3 ar pilnpiedziņu un sporta piekari. Jaunais Audi A3 saņems 116 un 150 Zs benzīna dzinējus, divlitru turbodzinēju ar jaudu 185 Zs, kā arī jau labi pazīstamos dīzeļdzinējus. Pabeigta jaunās paaudzes Ford Focus izstrāde. Pēc "restailinga" auto kļuvis līdzīgāks savam vecākajam brāli "Ford Mondeo". Nav nekādas informācijas, kādus dzinējus un kādas piekares saņems šis jaunums, tomēr ir zināms, ka Ford Focus kļūs nedaudz lielāks savos izmēros, kas jūtami palielinās salona ietilpību. Forda bestsellera otrā paaudze tiks demonstrēta šā gada rudenī – Frankfurtes autosalonā. Tirdzniecība sāksies nākošā gada sākumā. Trešās paaudzes Opel Astra ārēji saglabājusi visas Opel tipiskās dizaina iezīmes. Lielās riteņu arkas, augstā jostaslīnija un aizmugurējā daļa noformēta trījstūra formā – tās ir galvenās Opel Astra eksterjera pazīmes. Jaunai Astra tiks uzstādīta McPherson priekšējā piekare, tai būs arī pusneatkarīgā aizmugures piekare. Bez tam, no vecākā brāļa Opel Vectra tā aizņemsies triecienu slāpēšanas adaptīvo sistēmu, kā arī sistēmu ESP. Opel Astra saņems 4 veidu benzīna dzinējus – ar jaudu 75, 100, 125 un 190 Zs. protams, būs iespējamas arī divas dīzeļversijas – 75 un 110Zs. Tirdzniecības sākums – 2004. gads. Bet Volkswagen Golf V tirdzniecība sāksies jau šā gada novembrī, divus mēnešus pēc Frankfurtes autosalona. Auto kļūs platāks par 7 centimetriem. Auto saņems benzīna dzinējus ar jaudu no 75 līdz 200Zs un trīs dīzeļa agregātus – 100, 136 un 160 Zs. Volkswagen Golf V cenas Eiropā sāksies ar 16.000 eiro, Audi A3 – ar 19.000 eiro, Ford Focus – ar 16.000 eiro. Viszemāko cenu par bāzes versiju piedāvās Opel – Opel Astra maksās sākot ar 15.000 eiro. iAuto // autonews.ru- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cik es saprotu cienijamajam iauto (saprotu, ka texts tulkots, bet tomer...) pastav tikai vacu auto? Varu apgaismot, ka automashinas razho ari citur, piemeram, Japana! Shogad paredzeta ari (cik esmu dzirdejis) Mazda3 prezentacija. Manuprat, ari ar sho auto butu jarekinas. Ka neka dzivs piemers ir Mazda6, kura ir plashi atzita (un noverteta) visa pasaule. Galugala visaa Eiropaa rinda stav uz Mazda6, tas tomer ir raditajs.....