Valdība akceptējusi jaunās transporta nodokļa likmes 49

24.novembris 2010 13:50

Ministru kabinets 23.novembrī ir akceptējis Transportlīdzekļu nodokļa likuma projektu, kas no nākamā gada aizstās līdzšinējo ikgadējo transportlīdzekļa nodevu.

Tas paredz nodokļa diferenciāciju atkarībā no vieglā automobiļa pilnās masas, motora tilpuma un jaudas, lielāku nodokļa likmi paredzot lielas jaudas un ekskluzīvām automašīnām. Valdība vēl Finanšu ministrijai uzdeva papildus izvērtēt iespējamus atvieglojumus elektromobiļiem, kā arī precizēt nodokļa likmes atsevišķām automašīnu kategorijām.

Paredzēts, ka vieglajiem automobiļiem, kuri ir reģistrēti pēc 2005. gada 1. janvāra, nodoklis tiks noteikts pēc vieglā automobiļa pilnās masas, motora tilpuma un jaudas. Ņemot vērā, ka budžeta konsolidācijas pasākumu ietvaros ir paredzēts no transportlīdzekļu nodokļa papildus iekasēt 5 miljonus latu 2011.gadā, tika precizētas transportlīdzekļu nodokļa likmes.

Atkarībā no vieglā automobiļa motora tehniskajiem parametriem nodoklis var atšķirties vienam un tam pašam automašīnas modelim – jo lielāks motors pēc tilpuma un lielāka motora maksimālā jauda, jo lielāks būs nodoklis. Tādējādi tiks nodrošināts princips, ka lielākais nodokļa slogs tiek pārnests uz lieljaudas un ekskluzīviem automobiļiem. Savukārt automobiļiem ar pilno masu līdz 1500 kg un motora tilpumu līdz 1500 cm3 un jaudu līdz 55 kW nodokļa apmērs samazināsies, salīdzinot ar šobrīd maksājamo minimālo transportlīdzekļu ikgadējās nodevas likmi (24 lati).

Savukārt viegliem automobiļiem, kuri ir reģistrēti līdz 2005. gada 1. janvārim vai par kuriem nav zināms motora tilpums un jauda, transportlīdzekļu nodoklis tiks noteikts pēc automobiļa pilnās masas atbilstoši šādām likmēm:

Līdz ar to, nodokli nosakot tikai pēc vieglā automobiļa pilnās masas, arī tiek ievērots princips, ka nodoklis ievērojamāk pieaug lieljaudas un ekskluzīvākiem vieglajiem automobiļiem, kuru pilnā masa ir lielāka par 2600 kg, bet vieglajiem ar pilno masu līdz 1500 kg nodokļa likme nemainās, salīdzinot ar 2010.gadā maksājamās ikgadējas nodevas apmēru.

 
Visi komentāri
 
280259. viesis 24.novembris 2010 13:57
0 0 Atbildēt

Vai es pareizi sapratu un runa iet reģistrācijas un nevis izgatavošanas gadu?

Tātad divām pilnīgi vienādām mašīnām, piem. Golf 1.4 no tabulas, maksa atšķirsies par ~25% - 59Ls un 80Ls

280261. viesis 24.novembris 2010 14:23
0 0 Atbildēt

Zinot, ka nodokļi tiks pacelti, kaut kāda loģika piedāvātajā variantā ir saskatāma. Trieciens tiek dots lielam svaram, lielam un jaudīgam motoram, tas ir labāk, nekā visiem pieliktu pāris desmit procentus klāt. Cik loģisks ir sadalījums kam būs jāsāk papildus maksāt, var iebilst. Šķiet ka cietīs lielas ģimenes, kuras lieto minivenus. Jaunu auto ar mazu, ekonomisku motoru nopirkt tās nevar, bet vecie, tipa Voyager, ir ar lieliem motoriem. Tiem kas brauc divatā vai viens pats, arī 100ZS pietiks, jo lielākā daļa kravas busu, kā Renault Master, ar kopējo masu līdz 3.5 tonnas, ir ar motoru ap 90ZS un vēl kā brauc

280262. viesis 24.novembris 2010 14:40
0 0 Atbildēt

ir OK, megarullētāji lai maksā.

280263. viesis 24.novembris 2010 14:51
0 0 Atbildēt

UZ VISIEM ALFAS UN OMEGAS VĪRU NEPIETIKS! Ne jau prieka prieka pēc latvju tauta ārpus Rīgas braukā ar džipiem, bet vienkārši nav citas iespējas izbraukt pa mūsu ceļiem.pagājušo gadu jau pacēla nodokli, bet vai kāds ceļus ir labojis? Aizej uz pagastmāju palūdz lai vismaz šķembu uzber-nav naudas, palūdz lai greideri atsūta atkal tas pats, kur tā nauda paliek? JĀBRAUC VISIEM NE TIKAI UZ RĪGU, BET VISĀ VALSTĪ VAJAG NOBLOĶĒT KUSTĪBU. U

280264. viesis 24.novembris 2010 15:24
0 0 Atbildēt

CSDD Nodevas kalkulators ir iznjemts no apgroziibas??

280265. viesis 24.novembris 2010 15:35
0 0 Atbildēt

Tomēr pēc šīs tabulas sanāk kaut kāds sviests - 1,6 litru Toyota Corolla pieaugs nodokļu likme par 25 % - tas nu gan nav īsti nopietni !!! Man būtu lūgums papildināt šo tabulu ar konkrētā segmenta auto segmenta top versijām, teiksim Golf GTI utml. Man šķiet ka tas parādītu vēl dažu labu problēmu aprēķinu metodoloģijā !!!

280266. viesis 24.novembris 2010 16:03
0 0 Atbildēt

Man būtisku iebildumu pret jauno kārtību nav. GODĪGI. Būtībā, ideju līmenī tml. projekti jau figurēja 10 gadus , bet tolaik vadošie "oranžisti" nepieļāva, ka PAŠIEM par visiem baudāmajiem auto luksiem būs jāmaksā. Viņu aprindās ,starp citu, Audi A6 bija top auto. Tas skaitījās labais stils. Līdzīgi bija arī ar nekustamā īpašuma nodokli ekskluzivajām jaunbūvētajām mājām elitāros rajonos - nodokļi bija zemi, jo paši biezie maksāt nodokļus arī negribēja. Tagad laiki un politika tomēr ir mainījušies - kaut nedaudz, bet jau uz labo pusi...

280267. viesis 24.novembris 2010 16:23
0 0 Atbildēt

pievienojos 280259 viesa jautājumam: Vai reģistrācija ir pārreģistrācija uz LV vai auto 1. reģistrācijas datums?

280268. viesis 24.novembris 2010 17:51
0 0 Atbildēt

Ar reģistrāciju ir domāta pirmā reģistrācija pēc nonākšanas no koveijera (DE,USA utt.) Līdz 2005.g motora jaudu un tilpumu neņem vērā, tikai masu. Tas pats attiecas uz auto ,kuriem nevar noteikt jaudu un tilpumu-nav CSDD sarakstā(piem. reti USA modeļi). Te(iauto) ir nepilnīgs likumprojekta teksts.

280272. viesis 24.novembris 2010 20:28
0 0 Atbildēt

Vai tas,ka nav pieminets mototransports liek domat,ka tur viss paliek pa vecam?

Vai pielidzinas atkal EKSKLUZIVAJAM transportam manu Dnepru?

280274. viesis 24.novembris 2010 20:46
0 0 Atbildēt

Nu vott, šodien, domāju, pajautāšu, cik liela ir gada nodeva Franču kolēģiem.

Izrādās, nav tādas. Bija, bet franči atcēla, jo nebija īsti likumīgi, to nodevu lika pensionāru soc. budžetā. Un vēl piedevāmbija, sarežģīti rēķināt, cik kuram kādi reduktori, Zs, masas. Koroče-zero. Jāmaksā tikai par pirmreizējo reģistrāciju, piem, Fiat Stilo=410 Euro, ja jauns.

50% mazāk, ja 10 gadīgs auto.

Ja retro, +25gadi, un grib lēti, tad tikai drīkst braukt savā departamentā, citos pretlikumīgi!!

Ceļiem, infrastruktūrai ņem no degvielas.

Dīzelis 1,23 Beņdža 1,38 eur/l pilsētā, pilna servisa stacijā, bet šopingcentros, automātos viss par vismaz 10 centiem litrā lētāk.

280276. viesis 24.novembris 2010 21:11
0 0 Atbildēt

2000 g lietots minivens uz līzinga,nepieciešams lai nokļūtu uz darbu 15 km attālumā no Liepājas,ar sabiedrisko nespēj nodrošināt un kādam bez prāta esošam iekārojas palielināt nodokli pie sekojošām izmaksām mēnesī-autom. 108,- ,degv. 110.-,nod.,apsk.,apdr. 16,-,amart. 10,-,kopā 244.-Ls un tas viss pie cilvēku necienīgām algām Latvijā,un ko jūs domājat ka tauta šoreiz stāvēs klusu

280277. viesis 24.novembris 2010 21:13
0 0 Atbildēt

Varu tikai ieteikt minivena īpašniekiem izmest liekos beņķus un piereģīstrēt kā kravas/pasažieru - šīs nodoklis cik saprotu attiecas tikai uz kategoriju "vieglie auto".

280278. viesis 24.novembris 2010 21:16
0 1 Atbildēt

Minivenu īpašnieki lai brauc ar uzrakstiem "Rīga 1 Ls" logā.

Bet tā, izmaiņas atbalstāmas. Lai tikai piķo. Kas nevarēs sapiķot, vismaz aizvāksies no trases.

280279. viesis 24.novembris 2010 21:55
0 0 Atbildēt

280276. viesim - par tiem 15km - to jau nu gan var vēsā ar velosipēdu nobraukt (protams, ja vēl veselība ir saglabājusies)! Es būtu priecīgs, ja man no mājas līdz darbam būtu tāds attālums. Man ir 56km un tad ar sabiedrisko (vilciens +ar kājām uz/no stacijām) vai ar velosipēdu ir vienlīdz ātri - 2h 10min, tikai ar veļuku katru dienu, turklāt 2x tādus gabalus neesmu vēl gatavs rullēt, bez tam - caur Rīgu ir mazliet bīstami braukt pa ielām kopā ar auto plūsmu, bet pie Liepājas - kas tad tur par satiksmi!

280280. viesis 24.novembris 2010 22:06
0 0 Atbildēt

brmbrmm - ir tādā zināma nelaime ar tim lauku rajoniem, bija Dobeles rajonā gadījuma kad skolnieku uz relatīvi maznoslogota ceļ sabrauca. Puisis bija viens no retajiem kura veļuku varēja pa gabalu redzēt - bija aprīkots ar visu kas nepieciešams. Protams šajā gadījumā to izdarīja ******* dzērājs !!! Tā kā tā Rīga vs cita pilsēta ir tāda "relatīva drošība".

P.S. Tiesa es savulaik skolas laikos arī to pašu liktenīgo ceļa gabalu ļoooti bieži tiku mērojis ar velo - braukdams "meitās" - un nekas - dzeivs. ;)

280283. viesis 25.novembris 2010 8:14
0 0 Atbildēt

Braukt ikdienā uz darbu ar velosipēdu ir marasms (jāiet dušā ierodoties darbā, jātur darbā otrs drēbju komplekts, karoče murgs). Tad jau labāk ar skūteri. Tam vismaz kastē var ielikt hidrokostīmu.

280285. viesis 25.novembris 2010 9:29
0 0 Atbildēt

WALA - var gadīies ka uz rāminieka bobika, braucot garām būvlaukumam kāds uzmet virsū betona paneli, var gadīties, ka tieši dēļ nesprādzēšanās kāds CSN izdzīvo, var arī gadīties, ka neatveroties izpletnim kritiens no 2 km augstuma beidzas ar pāris lūzumiem un ne pārāk smagu smadzeņtrīci...

Visādi gadās.

Bet ja nemitīgi tiek domāts, ka kaut kas nelabs var notik - labāk pat no rītiem nepamosties, cik šausmu var pa dienu atgadīies... :D

bet viesim 283. jāteic - nevajag būt pilnīgam tizlenim (vai stādī olimpiskos rekordus),lai ik dienas braucot uz darbu sanāktu iesvīst tā ka jāiet dušā...

Un drīkst arī nebraukt cauri peļķēm vai gar tā, kad tās forsē cit tr. līdzekļi, kā arī ričukam uzlikt dubļubleķus un nebūs jāiespringst par maiņas apģērbu un nezkādu nošmucēšanos.

Nedomāju, ka dānijā un holandē pilnīgi visi braucot uz darbu no pārsimts metriem līdz padsmit km baisi iesvīstu vai nošmucētos kā cūkas...

280286. viesis 25.novembris 2010 9:45
0 0 Atbildēt

nu, jā - man darbavietā ir pieejamas ģērbtuves ar skapīti maiņas apģērbam un arī duša, tā ka brauciens ar velosipēdu varētu būt laba rīta rosme, un dušā tāpat jāiet ikrītu!

280283. viesim- arī citādi nav tik traki (par to marasmu) - ja cilvēkam nav liekais svars, tad pa ielu braucot ar velo līdz 20 km/h nemaz tā īpaši neiesvīst. Sliktiem laika apstākļiem ceļā uz darbu var pa virsu uzvilt speciālas kombinzona bikses - vārdusakot - vajag tikai gribēt!

Palaidniex - ja esi ko dzirdējis par varbūtību teoriju, tad piekritīsi, ka, ikdienā braucot ar velo pa ielām, tomēr ir lielāka iespēja gūt kādu traumu nekā pārvietojoties ar kādā dzelzs kastē.

280288. viesis 25.novembris 2010 9:50
0 0 Atbildēt

Par tiem 15km

Ar kājām ātrā solītī 1km=10min, 15km=1h30min

Ar velo nesvīstot - 20km/h, 1km=3min, 15km=45min

Es katru rītu eju uz vilcienu 1,5km un no vilciena tik pat uz darbu. Turklāt vilcienā var pagulēt gan no rīta, gan mājās braucot.

280292. viesis 25.novembris 2010 10:28
0 0 Atbildēt

brmmbrmmm

es dzirdējis, ka ar vieniem cilvēkiem nemitīgi kaut kas atgadās, bet ar citiem atgadās krietni retāk...

tas saucās - domā ko dara un veiksme par sabiedroto.

ta teikt - berežonovo boh verežot... ;)

280300. viesis 25.novembris 2010 13:39
0 0 Atbildēt

Katram savs liktens lemts!

Citam uzbrauks auto;

Cits nokritīs no trepēm;

Cits tiks ierauts gaterī;

Citam riepa uzkritīs uz galvas;

Cits ravējot dārzu vēnu pārgriezīs un noasiņos;

tā var turpināt bezgalīgi.

Galvenais par to nedomāt, bet tanī pat laikā izdarīt visu, kas ir tavos spēkos, lai novērstu jebkādu varbūtību kļūt beigtam!

280301. viesis 25.novembris 2010 14:48
0 0 Atbildēt

ar kaksi tas viss jau ir noticis. un spamo tāpat tālāk.

280303. viesis 25.novembris 2010 15:21
0 0 Atbildēt

Tik ekskluzīvam minivenam kā DodgeGrandcaravan tagad būs 187 Ls/gadā !!!

280305. viesis 25.novembris 2010 16:02
0 0 Atbildēt

a nopērc Reņo Es Pac un būš lētāk... ;)

280306. viesis 25.novembris 2010 16:10
0 0 Atbildēt

vmartini 22 [?] pirms 6 stundām

Par tiem 15km

Ar kājām ātrā solītī 1km=10min, 15km=1h30min

Ar velo nesvīstot - 20km/h, 1km=3min, 15km=45min

Es katru rītu eju uz vilcienu 1,5km un no vilciena tik pat uz darbu. Turklāt vilcienā var pagulēt gan no rīta, gan mājās braucot.

---------------------------------------------------------------

Ja 1km=10min, tad 15km = 2h30min,

280309. viesis 25.novembris 2010 17:29
0 0 Atbildēt

:))) nu mess malachi... raksts par auto nodoklju paaugstinashanu un mees jau domaajam - cik talu cik ilgi ar kaajaam/ velo var uz darbu tikt :)

taa jau valsts neiekasees tos papildus 5 milj...

280310. viesis 25.novembris 2010 18:36
0 0 Atbildēt

Ja neiekasēs tā, tad iekasēs savādāk. Es, piemēram, parēķināju, ka, kopš personīgā taupības režīma uzsākšanas, ik mēnesi akcīzes nodokļos vien nenomaksāju ~55 Ls (t.i. pērku mazāk degvielas un nepērku vairs dažas citas ar akcīzi apliekamās preces). Tajā vietā man ir nācis paaugstināts PVN, kārtējo reizi pieaudzis zemes nodoklis, papildus vēl mājokļa nodoklis, krietni samazināts neapliekamais minimums, palielināts ienākumu nodoklis, un tagad būs vēl augstāks PVN, soc. nodoklis un NĪ vēl x2. Un tas vēl uz tā fona, ka energoresursi kļūst tikai dārgāki. Ir stingri par ko padomāt...

280311. viesis 25.novembris 2010 19:24
0 0 Atbildēt

tur ir kuri ir registreti latvija no 2005gada vai izlaidums ir no 2005 gada?

280313. viesis 26.novembris 2010 0:29
0 0 Atbildēt

(280306 viesis) Klau, brmbrmm draugs,

Ja pareizi saprotu, tad neapliekamais minimums nākamgad tiks palielināts, kā arī tiks palielināts atvieglojums par apgādājamiem. Kur slēpjas sāpe? :)

280314. viesis 26.novembris 2010 1:17
0 0 Atbildēt

Baigās sāpes it kā nav, laikam, vajadzēs vēl drusku parēķināt cik, kur un par ko $$$ aiziet, un kur vēl varētu investēt resursus, lai perspektīvā samazinātu izmaksas. Jo līdz šim tā detalizēti netika nekas rēķināts, tāpēc ir mazliet neizpratne par situāciju.

280319. viesis 26.novembris 2010 9:33
0 0 Atbildēt

Būtu jauki ja būtu ne tikai piemēru tabula, bet arī aprēķina algoritms.

Princips jau pēc būtības pareizs tomēr šis tas man neliekas pareizs!

1. Miniveni - sanāk dārgā kategorija, kaut arī ir nepieciešami ģimenēm ar bērniem. Paskatīšos kā deputāti sabāztu savu ģimeni ar 3 bērniem un visām mantām iekš Opel Corsa.....

2. Džipi lauciniekiem un mežstrādniekiem. Tur džips nav iegriba, luksus, bet gan dzīves nepieciešamība.

3. Praktiski visi amerikāņu autiņi. Lieli motori, smagi... Bet vai tiešām vecs chrysler būtu jāliek vienā kategorijā ar porshe Cayenne ???

Godīgi būtu ņemt vērā arī auto tirgus vērību.

280321. viesis 26.novembris 2010 10:11
0 0 Atbildēt

280313. viesim

Jā it ka jau palielina neapliekamo un samazina IIN, tikai pārējo nodokļu (PVN, soc. nod, "ceļu" nodoklis, NĪN) palielinājums "apēd" to mega ieguvumu.

Man piemēram plusos ir ~Ls 3 mēn (lielaka summa ko saņemu uz rokas un mazāks "ceļu" nodoklis/12), bet to visu noēd palielinatais PVN + NĪN ~Ls10 mēn. Tātad pateicoties partijai un valdībai man makā paliek mazāk parLs 7

280322. viesis 26.novembris 2010 10:16
0 0 Atbildēt

A kur speciāls nodoklis BMW lietotājiem?

280323. viesis 26.novembris 2010 10:27
0 0 Atbildēt

Delfos bija aprēķina algoritms.

īsumā - līdz 2005.gadam ir viena tabula un tikai pēc pilnās masas nosaka nodevu. Pēc 2005. gada ir 3 tabulas - par masu, par dzinēja tilpumu, par dzinēja jaudu. Nodokli iegūst saskaitot kopā konkrētajam auto visus 3 atbilstošos ciparus.

Reku atradu aprakstu - auto.delfi.lv/zinas/latvija....d?id=35369112

280329. viesis 26.novembris 2010 15:33
0 0 Atbildēt

Nu ko, pēc šī kalkulatora rēķinot nākamgad katru mēnesi man būs Ls 15 mazāk: www.manasfinanses.lv/2010/08/25/no...tors/#more-523

280332. viesis 26.novembris 2010 16:41
0 0 Atbildēt

Lai gan man bus jamaksa stipri vairak, atzistu, ka visuma nodoklis ir pareizs, reali viens no sapratigakajiem Eiropa, jo ir pieticis praata nesaistit nodokli ar CO2 kaa parasti iesaka Vacu-Franchu autorazhotaju lobijs. Tad visi ekskluzivie ar dizelj- un hibridmotoriem paliktu neaplikti. Vienigi interesants jautajums ir kas notiks talakos gados. Nu pec gadiem septiniem 2005 gads bus stipri sens, bet laukos celji uzlabojushies nebus, vel aizvien vajadzes dzipu...

280333. viesis 26.novembris 2010 16:46
0 0 Atbildēt

Bet vispar nesaprotu, kapec nevar pa tiesho sasaistit nodokli ar cenu. Tad butu viss taisnigi un pareizi. Lai tak rulle laukos ar saviem dzipiem. Tas ari liktu tautai tureties pie saviem vecajiem auto. Kas Latvijai kaa auto-nerazhotajai ir izdevigi, jo nodrosina darbu servisos. Tagad iisti taa nav, jo nodoklis ir pilnigi vienads 2006 gada un 2011 gada braucamrikam...

280339. viesis 26.novembris 2010 17:48
0 0 Atbildēt

" kapec nevar pa tiesho sasaistit nodokli ar cenu" -ir jau tāds nodoklis - saucās PVN, bet ar to redz nepietiek!

280340. viesis 26.novembris 2010 17:52
0 0 Atbildēt

PVN nav tads nodoklis, jo tie ir procenti pie katras cenas. Uz automashinam butu adekvati likt progresivu nodokli uz cenu. Nu nav iisti ne ekonomisks ne kads cits pamatojums biezo mashinu esamibai uz tadas nabagvalsts kaa LV celjiem.

280341. viesis 26.novembris 2010 18:20
0 0 Atbildēt

PVN jau arī sanāk progresīvs līdz ar auto cenu - jo dārgāks auto, jo lielāks nodoklis!

280342. viesis 26.novembris 2010 18:23
0 0 Atbildēt

Slikti jau ir ka palielina, taču daudziem tas iespejams liks padomat vai viņiem tas ato tiešām ir vajadzīgs, vai iepirkts tikai sociālā stāvokļa izrādīšanai ..

280344. viesis 26.novembris 2010 18:49
0 0 Atbildēt

@brmbrmm: progresīvais nodoklis ir tad, kad pieaugot ciparam, pieaug maksājamie procenti. T.i., līdz 1000 jāmaksā 10 proči, no 1001 līdz 2000 jāmaksā 20% utt. Cipari tīri ilustratīvi. Bet nu tas, ka dārgāks auto, nekādi nenoteiks, ka procentuāli PVN's būs lielāks. Tā kā nav te nekāda progresivitāte.

280348. viesis 26.novembris 2010 22:37
0 0 Atbildēt

Skaidrs ir viens, kamer valsts bus parada, tikmer mums cels visus nodoklus.

Protams ka jutos apdalits, ja man par manu audi 16 ar 2.5 tdi atkal jamaksa vairak. iepirku auto ar tdi nevis benzinu, lai tipa taupitu, beigas nekas man nesanaks. BUs tikai dargak. un jegas nekadas.

p.s. reti braucu viens pie stures, 2 cilveki ir minimums. turklat vel ir sikais. nu hren es savus 70km diena pa 3 rigas rajoniem izbrauksasu ar sabtransu...

280349. viesis 27.novembris 2010 0:21
0 0 Atbildēt

Gaidu nodokļu paaugstinājumu jaukumus smagajām mašīnām .

280367. viesis 27.novembris 2010 16:28
0 0 Atbildēt

Būtu interesanti redzēt šos ''ģēnijus'' vaigā, kuri ir uzcepuši, ko šādu. Ja tiks pieļauts šāds aprēķina modelis, tad īpaši mazlitrāžas auto īpašnieki nepriecājieties. Kāpēc? Notiks tā, ka izdevīgāk Jeep īpašniekiem būs nopirkt 1,6 dīzelīti un lielo autiņu noņemt no uzskaites. Kas notiek tālāk - vēlamais cipars atkal nenonāk budžetā. Ko darīt "ģēnijiem"? Atteikties no pieņemtā ģeniālā plāna (un atzīt, ka ir kļūdījušies) vai uzlikt lielāku nodokli mazlitrāžniekiem... Kā rāda pieredze, tad viss ticamāk uzliks nodokli lai segtu nerealizētos plāna mīnusus.

Cienītie auto vadītāji - savā laikā mēs esam noniecinājuši tiešām ģēniju Veldres kungu, kurš tālredzīgi gribēja NBS ieviest ZIRGUS!!!

280373. viesis 28.novembris 2010 11:25
0 0 Atbildēt

Eu 348, kāpēc katru dienu jāizbraujā až 3 rajoni. Moš sakārto savu dzīvi tā, lai ir vismaz 5 rajoni un kādi 120 km... ;)

280646. viesis 12.decembris 2010 15:38
0 0 Atbildēt

Jums tiešam nav kauna n0 115 uz 200, kad iesu apskati, csdd palūgšu lai izraksta rēķinu - piemēram FM. Es ceru kad jums vienreiz paliks slikti.

280874. viesis 23.decembris 2010 23:48
0 0 Atbildēt

NEvaru saprast vai shie grizijumi ir pienjemti vai kaa? likumi.lv grizijumus kas tie apspriezh es atrast nemaku.

- pls vai nu kaads palidz luudze

- vai nu autors dod paskaidrojumus :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzinējs apgāžas uz jumta - kurš vainīgs? (+ VIDEO) 6

Video autors nofilmē neveiksmīgu apdzīšanas manevru, kura rezultātā apdzinējs nobrauc no ceļa un apgāžas uz jumta (visi notikumi līdz 0:30). Lasīt vairāk

 

Eiropas auto tirgus – pieprasījums pēc dīzeļiem zemākais pēdējo 10 gadu laikā 12

Statistikas dati liecina, ka oktobrī pieprasījums pēc mašīnām, kas aprīkotas ar dīzeļdzinējiem, nokrities par 9,9 procentiem, sasniedzot zemāko līmeni pēdējo 10 gadu laikā. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto) 3

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Uztriecas taksometram, kas brauc atpakaļgaitā (+ video) 5

Kravas auto nespēj nobremzēt un uztriecas taksometram, kura šoferis to vada atpakaļgaitā pa autoceļu ar intensīvu satiksmi. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti