«Fiat» Latvijā pārstāvēs jauns uzņēmums 13

 
28.decembris 2010 11:06

Decembrī Latvijā darbu uzsāk jauns itāļu autoražotāja Fiat S.p.A. pārstāvis SIA Autobrava.

Uzņēmuma nosaukums izvēlēts identisks lietuviešu kompānijai UAB Autobrava, kas veiksmīgi pārstāv Fiat un Alfa Romeo markas jau kopš 2003. gada, un šajā laika periodā pārdevusi gandrīz 5000 Fiat automašīnas. Šī gada augustā Autobrava kļuva par pazīstamo itāliešu automobiļu importētāju visās trijās Baltijas valstīs.

Fiat autocentra oficiālā atklāšana notiks 2011. gada janvāra beigās, taču SIA Autobrava valdes priekšsēdētājs Jānis Ieviņš uzsver, ka apmeklētājiem autocentra durvis būs laipni atvērtas jau janvāra sākumā. „Mums bija iespēja izvēlēties starp vairākiem pilna servisa autodīlera darbībai piemērotiem objektiem”, atzīst J. Ieviņš. „Taču mēs nolēmām ievērot tradīcijas, un atsākt Fiat tirdzniecību un apkopi Gunāra Astras ielā 5. Šī vieta saistās ar Fiat marku jau esošajiem klientiem un būs viegli atrodama nākamajiem.”

SIA Autobrava ir ieguvis kā autorizēta Fiat dīlera, tā arī autorizēta servisa tiesības. Kompānija ar nolūku pieacinājusi komandā Latvijas autobiznesā pazīstamus speciālistus, lai spētu nodrošināt darba uzsākšanu nekavējoties. „Sevišķi svarīgi nodrošināt servisa darbu, kas iepriekšējā Fiat dīlera darbības pārtraukšanas rezultātā īslaicīgi nebija pieejams”, uzsver J. Ieviņš. Fiat automašīnu apkopei un remontam ir pieejami seši pacēlāji un astoņas darba vietas. Nākamajos trīs gados SIA Autobrava paredzēts investēt 2 miljonus eiro, kas galvenokārt tiks novirzīti iekārtu atjaunošanai un personāla apmācībai. Vienlaikus notiks pakāpeniska autosalona iekārtošana atbilstoši Fiat S.p.A. korporatīvajām prasībām. Plānots, ka SIA Autobrava strādās aptuveni 20 darbinieku.

Kompānijas veiksmīgu darbību nodrošinās uzņēmumā strādājošo profesionāļu komanda, kā arī lietuviešu pieredze, tehniskais un finansiālais atbalsts. Protams jāmin arī plašais Fiat modeļu klāsts, jau tagad Autobrava piedāvā sešus vieglo automobiļu modeļus, un vismaz tikpat daudz komerctransporta Fiat Professional modeļus no mazā Panda Van līdz furgonu „klasikai” Fiat Ducato. „Nākamā gada laikā mūsu mērķis ir divkāršot Fiat tirgus daļu vieglo automobiļu tirgū un nokļūt tur, kur Fiat pieklājas būt – komercauto pirmajā trijniekā. Tas nemaz nav tik grūti kā izskatās, jo Fiat automobiļu cenas šobrīd samazinātas par aptuveni piekto daļu. Fiat automobiļu iegādes un uzturēšanas izmaksas ir atbilstošas pašreizējai ekonomiskajai situācijai valstī, un klientu apkalpošanā noteikti palīdzēs mūsu pieredze, kas gūta tirgus recesijas apstākļos”, saka J. Ieviņš. „Noteikti savu lomu nospēlēs arī tas, ka nākamgad mums būs kāds pavisam jauns modelis, ar kuru Fiat plāno iekļūt jaunā tirgus segmentā.”

Akciju sabiedrība Fiat S.p.A. ir lielākais automobiļu ražotājs Itālijā un devītais lielākais pasaulē. Kopš 2009. gada tam pieder 20% ASV autoražotāja Chrysler Group LLC akciju.
 

 
Visi komentāri
 
280913. viesis 28.decembris 2010 12:12
0 0 Atbildēt

Lai jau veicās , bet daudzi komerctransporta lietotāji nemaz nealkst vēlreiz iegādāties to itāļu brīnumu...

280914. viesis 28.decembris 2010 12:19
0 0 Atbildēt

muhahā :D

3 gados investēšot 2 miljonus eiro

pa lielam tas ir 1500 ls dienā

280915. viesis 28.decembris 2010 13:07
0 0 Atbildēt

ķipa fraņču komerctransports ar iepriekšējā dīlera kvalitātē piekoptām apkopēm būtu bijis kas labāks... :D

280916. viesis 28.decembris 2010 13:19
0 0 Atbildēt

Lielos busus visus F, P, C ražo vienā rūpnīcā , vienā kvalitātē atšķiras tikai vietējo dīleru attieksme pret kvalitātes problēmu risināšanu.

280920. viesis 28.decembris 2010 15:26
0 0 Atbildēt

Un mani nemaz nepaarsteigs ja leishu braljukasi beidzot spees Fiatus un Alfas normaali tirgot un piegaadat rezerves daljas.

Un tas tikai kaarteejo reizi apliecinaas, ka letinju izpratne par autobiznesu ir debiila.

280923. viesis 28.decembris 2010 15:38
0 0 Atbildēt

nūū, bieži vien letiņiem ir tā, ka pat pārdodot spičkas ar pirmajām pārdotajām 2 kastēm jānopelna Kājenes pirmajai iemaksai. Un tas ka tiek tirgoti slapji sērkoki, jo uz svaru arī pretenziijas negribam izskatīt.

Zināmiem īpašniekiem dikti gribējās reiz tikt dīlerēt mašīnas ar zirgu un visas sīkaļas bija jāpiecieš lielā mērķa vārdā...

Un ja kaut kas ir ar riebumu jāpecieš, kā pārejošas zobu sāpes, tad arī attieksme bija kāda bija. Vai arī labas attieksmes cilvēkiem rokas bija mazliet sasietas...

280924. viesis 28.decembris 2010 16:36
0 0 Atbildēt

Vai tas autocentrs nav blakus Maximai?

280925. viesis 28.decembris 2010 17:31
0 0 Atbildēt

pavērojot bensonu darbībā izskatījās tā, ka letiņi parauj pēcmaksā 1000 tačkas, pārdod tās, pasūta vēl 10000, bet kad piegādātājs prasa beidzot tomēr sākt maksāt par jau piegādātajiem pepelaciem, tad steicami inicializē bankrota procedūru....

un pēc visām šīm darbībām ražotājs vēl paliek vainīgs, jo nav apmierinājis pieprasījumu pēc 100000 tačkām :D

280926. viesis 28.decembris 2010 18:06
0 0 Atbildēt

To: Pirmais

Slikti būsi vērojis Bensonu...

280930. viesis 28.decembris 2010 22:22
0 0 Atbildēt

:D:D:D:D

ahā :D

pareizi :D jamais pārskaitīja piķi pa taisno uz japānu par tačkām līdz pat 2020 gadam :D:D:D

tikai jamie nespēja saražot un laicīgi atsūtīt, tāpēc arī nobankrotēja :D

tāpat arī nodokļus mīļajai latvijas valstij jamais samaksāja "uz priekšu" ķopa, ja nu valstij ievaigās piķi :D:D:D

280932. viesis 29.decembris 2010 9:12
0 0 Atbildēt

To: Pirmais

Pirmais protams ir pats gudrākais, tomēr Pirmais :)), bet par Bensonu domājams lielākā kļūda bija īstermiņa aizdevumus ieguldīt ilgtermiņā investīcijās.Auto dīleriem tiek izvirzītas diezgan lielas prasības kurām nepieciešama liela nauda.Bez tam Bensons ar savu firmu un kvalitatīvo pakalpojumu bija pavēris labu biznesu LV Hondai, kas protams likās gards kumoss kādam.

280936. viesis 29.decembris 2010 14:25
0 0 Atbildēt

Mēs kā zinādami pārgājām uz Master-iem.

280940. viesis 29.decembris 2010 15:11
0 0 Atbildēt

viesis varētu padalīties ar infu :D:D:D

kādi īstermiņa līdzekļi??? no kurienes??? kādas investīcijas?

kādas prasības tiek izvirzītas dīleriem un kas jamās izvirza?

kurš samaksāja par zobu pastas kastīti bensona gadījumā :D:D un kur tas gardais kumoss tagad ir :D

nu lai pavisam būtu skaidrs - cik un kāpēc jamais palika parādā valstij nodokļos un cik jamais palika parādā par piegādātajām tačkām

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti