Jaunu automašīnu pārdošana ASV janvārī samazinājās pēc aktivitātes viļņa pērnā gada beigās, taču eksperti pagaidām neredz pazīmes, kas liecinātu, ka bažas par karu Irākā būtiski ietekmē pieprasījumu.
Avīze "The Wall Street Journal" (WSJ) norāda, ka dažādas atlaižu shēmas, kuras piedāvā autobūvētāji, palīdz noturēt pieprasījumu augstā līmenī. Pagājušajā mēnesī ASV autobūvētāji "General Motors" un "DaimlerChrysler" samazināja realizācijas apjomus attiecīgi par diviem un 11,7 procentiem. Savukārt "Ford", kas piedāvā izdevīgus kredītus uz termiņu līdz pieciem gadiem, šā gada janvārī, salīdzinot ar šo pašu mēnesi pērn, palielināja pārdošanu par 4,1 procentu un tā tirgus daļa pieauga. Jaunu automašīnu pārdošana ASV turas augstā līmenī jau aptuveni gadu, un visas tā dēvētā lielā trijnieka kompānijas likušas saprast, ka neplāno atteikties no atlaidēm un atvieglojumiem, kas ļāva tām piesaistīt jaunus pircējus, raksta WSJ. Pēc pētījumu kompānijas "Autodata Corp." datiem, visā 2002.gadā ASV pārdeva 16,8 miljonus jaunu automašīnu, kas ir par diviem procentiem mazāk nekā 2001.gadā. DETROITA, FEB 04, BNS/INTERFAX- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Protams, ka reiz tam bija jānotiek. Jaunās mašīnas visi ir sapirkušies uz kredīta, bet vecās nav kas pērk. Vienīgā izeja ir iedzīvotāju skaita palielināšana.