Audi A4 – auto, kuru es gribētu... 99

 
20.februāris 2003 0:02

Piektdienas pēcpusdiena. Iegriežamies Auto Rīga salonā, lai uz brīvdienu lietošanu saņemtu Audi A4. Un ne jau parastu A4, bet gan 1.8 Turbo Quattro...

Iekāpjot auto, ar kuru būs jābrauc visa nedēļas nogale, pirmā doma – maz vietas. Pēc kāda laika šī sajūta izzuda, jo to kompensēja patīkamais salons, kas izpildīts ar īstu vācu kvalitāti. Tā kā auto jau gadu ir braucis, mums atkal ir iespēja ieskatīties nākotnē. Salonā nekas negrab. Īpaši izceļas dažādi salona atribūti – kastītes, piepīpētājs, glāžu turētājs, atvilktnīte sīkumiem – visi tas atveras un aizveras tikai lēnām. Sākam ar to, ka vēlamies iedarbināt auto. Bet kas tad tas?



Atslēgas vietā mums iedots tāds kā breloks... Pieleca! Nospiežam metāla podziņu un atslēga izlec, kā automātiskais nazis. Iedarbinam auto. Dzinējs klusi iedūcas. Pievēršam uzmanību mērinstrumentu panelim – pirmajā brīdī šeit viss ir tik vienkārši, bet tomēr eleganti. "Pabakstu" ar pirkstu, no malas skatoties, šķiet, ka panelis nemaz nav pārklāts ar stiklu. Tomēr ir. Trīs spieķu ar ādu pārvilktā stūre nav standarta. Spriežot pēc kataloga apraksta, tā ir sporta stūre – ļoti ērta un patīkama. Divu zonu klimata kontrole gan radīja aizdomas par mūsu temperatūras sapratni – zemākā iespējamā temperatūra 18°C. Kad uzstādīta šāda temperatūra, jau liekas par siltu, bet zemāk ir tikai LOW, tad tiek pūsts tikai auksts gaiss. Zem kondicioniera – vēl daži patīkami slēdzīši – sēdekļu apsilde ar sešiem regulējamiem temperatūras līmeņiem. Ņemot vērā, ka šim A4 bija ādas salons (~3000DEM), sēdekļu apsildīšana ir vienkārši nepieciešama.



Pēc auto iedarbināšanas gribas noregulēt sēdekļus pēc iespējas ērtāk. Tad nu šeit tas ir izdarāms "visos iespējamos veidos" un pie tam ar elektropiedziņu. Ar roku netīšām aizķeru vienu sviru... un manā mugurā lēni iespiežas atzveltnes izliekums. Vēlāk saprotu, ka var mainīt ne tikai izliekuma formu, bet arī augstumu. Tomēr ar sēdekļu regulēšanu aizrauties nedrīkst (īpaši liela auguma cilvēkiem) – tad aizmugurē paliks vieta tikai īpaši pieticīgiem pasažieriem. Pieregulējam arī stūres augstumu un attālumu. Lai nevajadzētu klausīties aizmugurē sēdošo pasažieru protestos par pašauro vietu, ieslēdzam audio sistēmu. Oooo – "Audi Concert" ar 10 skaļruņiem. Pagriežam skaļāk. Dodamies ceļā.



Piektdienas vakars. Sāk krēslot. Dodamies garā izbraucienā pa Rīgas ielām. Ksenona lukturi patīkami izgaismo ceļu. Kaut arī uz mašīnas "dupsīša" rakstīts tikai 1.8T, auto ar savu jaudu (150 Zs) ir provocējoši agresīvs. Tas tāpēc, ka savu maksimālo griezi – 210 Nm – šis četrcilindru dzinējs sasniedz jau pie 1750 apgriezieniem. Kaut pie brīvgaitas apgriezieniem ir sajūta, ka auto viegli "noslāpēt", kā piespiežam akseleratoru, auto jau lido. Sākumā iznāk tā nedaudz "paraustīties", jo sajūga pedālim ir ļoti garš gājiens. 100 km/h ātrumu 1.8T modelis sasniedz 8,9 sekundēs. Lieki būtu atgādināt, ka Audi A4 jau bāzes versijā ir iekļauta ESP sistēma, kas kādreiz bija jāpasūta atsevišķi. Patīkami, ka to var arī izslēgt...



Un, protams – Quattro! Nolūkojam kādu apsnigušu laukumu, netālu no Beberbeķu ezera. Nedaudz ieskrienamies, stūre pa kreisi, pedālis "grīdā". Hmm, mašīna it kā izraujas no trajektorijas, bet tikai uz īsu brīdi... un lai ko arī mēs darītu, klasiski apgriezt to neizdodas. Kas par problēmu? Ahā! Virs audio sistēmas atrodas gan glāžu turētājs, gan arī ESP slēdzis. Nospiežam, uz paneļa iedegas signāls, ka ESP ir izslēgts. Tagad, kaut ne pilnībā, auto ir pietuvojies klasiskai quattrai... Mēģinām ieskrieties vēlreiz. Jā, tagad dzinēja jauda ļauj to izraut no braukšanas trajektorijas un auto sāk griezties ap savu asi kā vilciņš. Un tieši ap savu asi. Aizmugurē sēdošie pie piektā apgrieziena apgalvo, ka viņiem tūlīt būs slikti... Tālāk braucam pa Skultes-Jaunmārupes ceļu. ESP ieslēgts. Sniegs. Ātrums – pieklājīgs. Auto vienkārši ideāli turas uz ceļa. Neesmu quattro specs, tāpēc visu laiku atceros no kāda kvatrista dzirdētu frāzi: quattra turas uz ceļa ļoti labi, to ir grūti izraut no trajektorijas, bet ja tas tomēr izdodas, tad nekas vairs nepalīdzēs. Tāpēc arī pie lielākiem ātrumiem nemēģināju īpaši eksperimentēt. Starp citu, noteikti vajag pieminēt, ka visos šajos eksperimentos varēja just, cik kluss ir Audi A4 salons – iespējams, tas pat varētu radīt pretēju efektu – vadītājs nejūt ātrumu, ar kādu pārvietojas...



Nedaudz neskaidrs ir spidometra panelis – lielie cipari ir sakārtoti dīvainā progresijā un nedaudz maldina pie A4 nepieradušu vadītāju – 10, 30, 50, 70, 100, 140, 180, 220, 260. Tas ir 100, kur parasti atrodas 90...

Tā kā uz paneļa visu laiku ir redzams kilometru atlikums līdz nākamajai benzīna uzpildei, mums ir iespēja kontrolēt, ko kompjūters domā pēc kārtīgas pavizināšanās ar "saulīšu" elementiem. Un viņš ne tikai domā, bet arī rāda – benzīna paliek arvien mazāk un mazāk. Kaut vidējā režīmā auto tērē ap 9,5 litriem uz 100 km, tad neliela patrakošana var šo skaitli palielināt samērā iespaidīgi.



Pēc iztrakošanās atgriežamies pilsētā. Ceļu satiksmes noteikumi atkal tiek ievēroti. Arī degvielas patēriņš atgriežas normas robežās. Un tikai tagad tā īsti saprotam, cik komfortabls ir šis auto. Tomēr šo mašīnu drīzāk var ierindot pie dārgiem vidējās klases pārstāvjiem, tā saucamajiem luksus sedaniem. Mašīna nav lēta, toties gandrīz viss nepieciešamais saņemams jau bāzes versijā.

Plusi: Veiksmīgs, dinamisks, stilīgs un patīkams dizains, laba skaņas un vibrācijas izolācija, laba salona ergonomika, bagāta bāzes komplektācija, liels bagāžas nodalījums.

Mīnusi: Garš sajūga pedāļa gājiens, bet pie tā pierod. Tiešām pamaz vietas aizmugurē sēdošo kājām.

Vai es tādu auto gribētu? Jā, noteikti!
Pirmdienas rīts. Žēl šķirties, bet - neko darīt... Paldies
Auto Rīga par piedāvāto Audi A4 1,8T Quattro.

iAuto redaktors
audi-tests

 
Visi komentāri
 
65329. viesis 20.februāris 2003 0:19
0 0 Atbildēt

AUDI un pie tam Quatro un vel Turbo... Mmm, katra ista latvieshu vira sapnis... Tikai zel, ka daudzi latvieshi talak par savu degungalu nepaskatas un neko vairak ka AUDI, VW un BMW nezina.

PS - interesanti, cik sadi aprikots AUDI maksa? Un mani neparsteidz Redaktora izbrins par sauro salonu, jo jau AUDI 80 cilveks jutas ka saspiests konservu bundza. AUDI paliek AUDI :) I will pass this oportunity in my life... Nevermind AUDI un VW fanati!

John

65330. viesis 20.februāris 2003 0:22
0 0 Atbildēt

nu nu!?

Redaktors 20.februāris 2003 0:25
0 0 Atbildēt

Šī konkrētā Audi A4 1.8T Quattro versija ar ādas salonu, labu audio, sporta sturi, ksenona lampam, automatiski apt. salona spoguli, imobilaizeri, pilnigi elektriskiem sedekliem maksāja 17,500Ls.

65335. viesis 20.februāris 2003 0:48
0 0 Atbildēt

OOOO, jaasakraaj veel 17450Ls un nopirkshu shito :))

Sheps

65336. viesis 20.februāris 2003 0:55
0 0 Atbildēt

Pats nebraucu ar Audi, bet pec pieredzes- laba masina!

65339. viesis 20.februāris 2003 5:03
0 0 Atbildēt

Kapec tad tik maigi raxtits par mazo salonu? Patiesiba normali tas ir divvietigs auto vai precizak divi plus divi! Ja prieksha apsezhas razhenaki cilveki, tad aizmugure iekapt nav iespejams, kaut gan prieksha jau ari diviem razhenakiem auguma ir pashauri! Ta ir jau loti sena Audi A4 un 80 problema! Bet viss parejais jau labs, kaut gan iznemot cenu un dizainu, bet tas jau katram gaumes jautajums.....

65349. viesis 20.februāris 2003 8:42
0 0 Atbildēt

"......tāpēc visu laiku atceros no kāda kvatrista dzirdētu frāzi: quattra turas uz ceļa ļoti labi, to ir grūti izraut no trajektorijas, bet ja tas izdodas, tad nekas vairs nepalīdzēs."

Manuprat galigi jociga fraze. Quattro ir visvieglak savaldit no visam veida piedzinam. (manas domas)

65350. viesis 20.februāris 2003 8:47
0 0 Atbildēt

Audi Quattro ,kaa gan peec brauciena ziemaa var parseesties parastaa prieksspiedzinas vai sliktaakajaa gadiijumaa pie klasikas stuures .

Vienoziimigi muusu laika joslai vispiemeerotaakais auto ir auto ar visu ccetru ritennu piedzinnu. Sory BMW, MB fani bet ziemaa ir diezgan lielas probleemas kad juusu auto grib izkusteeties uz apledojossa cela pilseetaa tas pat palielina sastreegumus(Iznemums BMW IX, MB 4Motion). Tadejaadi Quattra ziemas karalis ,klasika laba pagaatne.

P.S

(Protams, salonaa komforts BMW un MB ir perfekts)

65351. viesis 20.februāris 2003 8:50
0 0 Atbildēt

Pamēģini ierāpties bmw 3 (jebkura gada) aizmugurē un tad sapratīsi, ka A4 ir limuzīns ar n-tajiem m2 aizmugurē:)

65352. viesis 20.februāris 2003 8:59
0 0 Atbildēt

Hmm, nedaudz mulsina tas teksts sākumā, par neatrodamo atslēgu, kas noslēpta brelokā. Ja nemaldos, tad VAG automobīļiem šāda tipa atslēgas nāk jau kādus gadus 5 ...

GP

Redaktors 20.februāris 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Jā, bet neesmu tik bieži braucis ar jauno auto, kura atslēgas man tiek iedotas rokā, lai ieurbtos "izmetamajās atslēgās"...

:)

65354. viesis 20.februāris 2003 9:04
0 0 Atbildēt

2 latfox: muļķības, nevajag Latvijā pilnpiedziņu (Krievzemē varbūt). Pats braucu jau kuro gadu ar RWD, nekādu problēmu. Vajag galvenais labas riepas, un nelīzt iekšā sniega čupās. Galu galā ~ 1 litra lielāks patēriņš uz 100 km ir pārāk liela cena par AWD, kas ir vajadzīga labi ja 0,1% no kopējā noskrējiena apjoma. Galvenais nepārvērtēt savus spēkus.

65355. viesis 20.februāris 2003 9:04
0 0 Atbildēt

Foršs apraksts. Jūtams, ka iAuto sāk stipri piestrādāt pie testiem - vismaz reizi nedēļā. Kas būs nākamais auto?

Redaktors 20.februāris 2003 9:06
0 0 Atbildēt

Drīz būs mūsu jau notestētās Kia RIO tests.

65360. viesis 20.februāris 2003 9:13
0 0 Atbildēt

Nu ko Red jaapeerk kvatra :-)

65364. viesis 20.februāris 2003 9:29
0 0 Atbildēt

shitas nav nekaads tests, bet reklaamas raksts veidots no viduveeja vadiitaaja 2 dienu pieredzes ar konkreeto auto...

par pilnpiedzinjaam Chrysler pilniigi pareizi saka, tie quattristu izteicieni par stabilitaati ir tufta, to, parasti, apgalvo tie, kas nemaz nesaprot kur ir AWD automashiinu priekshrociiba, un par konkreeto audi, 150zs un 210nm, prieksh AWD tas ir katastrofaali maz, tur knapi vienass piedzinjas autinjam pietiek...

P.S. tie kas labaakaas piedzinjas automashiinas sarindo AWD->FWD->RWD ir diivainji :P

65367. viesis 20.februāris 2003 9:53
0 0 Atbildēt

Red, tie pasazjieri aizmuguree, kuriem slikti palika, gadiijumaa nebija zakji;)?:)

65369. viesis 20.februāris 2003 10:08
0 0 Atbildēt

peec 10 gadiem vareeshu taadu nopirkt!

65371. viesis 20.februāris 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Par vietu aizmugurē iekš 80 audika ir smieklīgi runāt. Tur var sēdēt tikai zaķi, šī vārda tiešajā nozīmē vai sevišķi mazi bērni. Ielikt tur 3 cilvēkus ir ekstrēms pasākums...

Mazāk vietas laikam ir tikai Golfā.

65372. viesis 20.februāris 2003 10:13
0 0 Atbildēt

golfa aizmuguree ir vairaak vietas par 3xx bmw... gan e30, gan e36, e46 aizmuguree gan nav seedeets...

65373. viesis 20.februāris 2003 10:13
0 0 Atbildēt

iekaapu es nesen arii vienaa BMW 97g 525 universaals, kaut arii sedeklis atvirziits liidz max uz aizmuguri maniem 189 cm tur bija par shauru. tad jau MONDEO ar kuru es braucu ir liels un plashs...

(mans viedoklis ir subjektiivs)

65374. viesis 20.februāris 2003 10:15
0 0 Atbildēt

To JZ : Protams protams vislabaakie ir viena ritenna piedzinnas a/m, ar kaadiem 350 Zs .tipa kaa Dambergam bija:)

65379. viesis 20.februāris 2003 10:28
0 0 Atbildēt

1-1,2t 200zs RWD ar LSD ir ljoti ok, 1,3t AWD ir ok, kad ir ap 350-400nm grieze un 230zs uz ritenjiem

P.S. Dambergam netikai bija, bet arii ir :) un nevis 350, bet kaadi 300 un nevis vienritenja, bet ar LSD

P.S.S. antipaatija pret FWD man liedz objektiivi noveerteet shiis automashiinas, taadeelj neizteikshos kam taas IMO der :)

65380. viesis 20.februāris 2003 10:32
0 0 Atbildēt

Redaktors: Pilnīgi tev piekrītu, ka braukšana ar A4 ir ideāla! Bet vēl lielāka bauda ir braukt ar A4 2.5TDI QUATTRO ar 180zs! Tam visam nāk klāt ekonomija uz degvielu un lielāka jauda! Pats, kad no sava A3 iesēžos un braucu ar A4, tad sajūta , ka pilnīgi citas paaudzes mašīna !

65381. viesis 20.februāris 2003 10:39
0 0 Atbildēt

Mīnuss, kas vēl nav novērst A4 ir - ka ir savienots tas degvielas rādītāj ar kilometru rādītāju cik var norullēt, ir bijušas reizes, kad rāda, ka var nobraukt 0km un pēc tam uzreiz 100km, normāli būtu, ja rādītu cik īstenībā ir degviela bākā un asevišķi rādītu cik km var nobraukt , atkarīgi no tā kā tu visu laiku rullee - a to izmisums pēkšņi, abi pa nullēm, bet iet kā lielais!

65382. viesis 20.februāris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

To Jz: Protams vasaraa pa labu sausu asfaltu taa pilnpiedzinnas vajadziiba ir lloti minimaala,bet arii ziemaa tomeert gribas braukt kaa cilveekam

65384. viesis 20.februāris 2003 10:43
0 0 Atbildēt

Scorpii vot gan ir daaauuudz vietas aizmuguree :)

65389. viesis 20.februāris 2003 11:15
0 0 Atbildēt

yuu dimant, buutu reds dabuujus 2.5 diizeliiti ar 6nieci kārbu, buut veel vairaak paticis, pirms kaada laika auto rigai taads bija lietoshanaa bet mosh jau pardevushi. a par vietu runaajot, taas tieshaam nav daudz, tachu kokurenti arii taalaak nav tikushi, par mersi nezinu, bet nu bebii ir veel mazaak vietas aizmuguree!

65390. viesis 20.februāris 2003 11:17
0 0 Atbildēt

S1 : par tādu es runāju, ar 6 robiem, kvatru, sporta piekari, kruiizu utt., ja redaktoram ir vēlēšanās var pavizināt un parādīt!

65391. viesis 20.februāris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Labs reklaamas raxts. Bet nu OOOO quattro rulz neatkariigi vai tas razhots shodien vai 20 gadus atpaklaj.

65394. viesis 20.februāris 2003 11:22
0 0 Atbildēt

Man reiz nācās pasātā pabīdīt sēdekļi uz priekšu, lai aizmugurē varētu salādēt visu, kas nepieciešams. Tas beidzās ar to, ka krampi sarāva kreisajā kājā (labi ka kreisajā).

Nākas secināt ka mazas mašīnas liela auguma cilvēkiem ir pat bīstamas. Atliek tikai Omega vai Scorpio:(

Un ko darīt, garajiem ar ģimenēm, ka visas eiropas lielās ir tik dārgas. Plus vēl Tev nākas gara auguma (lielas mašīnas) nodokli maksāt - nepietiek ar to, ka tāda tērē vairāk bendzīna un tā jau vairāk nodokļos jāmaksā. Pilnīga garo cilvēku diskriminācija.

65395. viesis 20.februāris 2003 11:23
0 0 Atbildēt

MP, un cik tad biezhi pilseetaa ir tas sniegs/ledus uz kura nevar uzsaakt aatri braukt, un kam vispaar pilseetaa taa skrieshana vajadziiga? taalaak pa sarkano luksaforu taapat taalaak netiksi un kvatro uz vantinieka ap 9njiem no riita nekaadas priekshrociibas arii nedod...

savukaart no kvatro uz lauku celja ziemaa jeegas arii ir tuvu nullei, jo ielas riepa labaak turas pie celja bez saansliides, iemaacies braukt ar savu auto uz izsliideeshanas robezhas un fwd vai rwd buus aatraaks pa tavu kvatru :) tas, protams, ja "aatrumposms" nesastaav no vieniem "startiem" un "finishiem" kaa liela dalja ziemas trashu :)

P.S. pilnpiedzinja parasti ieseezhas kupenaa tik taalu, ka aaraa tiek tikai ar traktora paliidziibu :)

65402. viesis 20.februāris 2003 11:37
0 0 Atbildēt

TO JZ: Laikam tu neesi tas Jaanis Ziemelis kuram bija tas UR un taa mazda AWD ,un iX,vai nu arii pie taadiem sleedzieniem esi nonaacis kaadu jaunu atklaajumu gaitaa:). Un protams neskrieniet llautinni, un massiinas peerkat taadas piezemeetaakas labaak tik ar vizuaalu tuunu, nu tipaa taadas kaa Pumpim taa Celika:),nez ko ssis taa to pilnpiedzinnas massiinu buuvee ,buutu labaak kaadu divriteni sapoteejis:)

65406. viesis 20.februāris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

Apraksts jau labais. Man patika. :)

Un vienmeer jau buus kaadi, kam nepatiks - gan modelis, gan quattro, gan tas, ka pashi netiek pie braukshanas.

Bet tas, ka vietas pamaz - tas tiesa (tas peec personiigaas pieredzes). :)

65407. viesis 20.februāris 2003 11:45
0 0 Atbildēt

JZ, nu Tu biku sviestu salaidi, runaajot ka uz lauku celjiem 4WD nav priekshrociibu.....vai Tu zini kas ir vadaama saansliide, pameegjini to izpildiit ar visa tipa piedzinjaam, uzreiz sapratiisi......:)

65411. viesis 20.februāris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

MP, esu tas pats JZ :) un pie taadiem secinaajumiem ir nonaakts laika gaitaa, urka ir paardota, bet GTX mazda leenaam buuveejaas un iX bmw ir veel joprojaam, braukaajot ar bmw ix un turboceliku arii ir nonaakts pie shiem secinaajumiem, galvenais miinuss, lai ar awd nebrauktu ikdienaa, ir remontu izmaksas, un devielas pateerinjsh, awd bez turbo manaa skatiijumaa nav auto :), un 230zs/400nm auto teeree ap 12l ljoti ekonomiski braucot un 35-50 ja griezh... nu un kam man taadu auto, ja meenesii jaabrauc min 2k km? :) labaak braucu ikdienaa ar auto kas teeree ap 8l videeji, tas ir kaads 1,6-1,8... un kad vaig, ar treili aizved otru auto uz kaadu celja posminju vai trasi un iztrakojaas peec sirds patikas :)

65413. viesis 20.februāris 2003 11:49
0 0 Atbildēt

Da JZ atbalsta braukssanu pa ideaalajaam trajektorijaam,pa bikkernieku trasii taa tas arii notiek ,bet uz grantinieka un ledus tomeert situaacija ir citaada, JZ noteikti buus redzeejis taas GTR mazdas ,nez ko ssiis taa sskkeersaam freezee tais amatieros,buutu tak pa taam trajektorijaam braukussas, vai var buut Nord Frost 3 tagad ir pieskaitaamas pie sporta riepaam:)

65414. viesis 20.februāris 2003 11:52
0 0 Atbildēt

Bils, bish zinu pa vadaamajaam saansliideem, aatraak par 120 ar ielas autinju gan taadas nav izpildiitas :) veselais sapraats neljauj...

65415. viesis 20.februāris 2003 11:52
0 0 Atbildēt

to jz: vasaraa protams taa quattra naf vajadziiga, bet ziemaa ar fwd vai rwd nekad nevarees izpildiit to ko var awd. nau jau svariigi cik aatri tu vari nobraukt ziemaa dopu ar awd un rwd. ja tu ar mashiinu brauc tikai uz darbu un majaas tad protams ka nah tev taadu quattro, bet ja tu pa naktiim gribi paslidinaaties pa riigas ielaam vai kur citur tad varbuut panjemsi arii quattro. un pa to lauku celju gan tu iebrauci auzaas, gribu redzeet kaa tu ar rwd nobrauksi atraak pa liikumainu trasi neekaa ar awd pie vienaadaam riepaam un kat cik vienliidziigaam bliiveem, vajag padomaat drusku ar galvu!

65416. viesis 20.februāris 2003 11:54
0 0 Atbildēt

Tie kas sēdēs aizmugurē, tie būs vienkārši nelaimīgi, jo šādā mašīnā iekāpt ir vienkārši kaifs.

65417. viesis 20.februāris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

ui, Ziemeliit, un kas tad ir taa mashiina, ar kuru Tu gaaz ikdienaa. Vai tikai nav pasaules labaakaa marka - darba auto??? Nu sorry, ja kluudos, bet veel nesen maniiju taadu lietu :)

65418. viesis 20.februāris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

lab, te laikam ir vairaak gudru brauceeju :) es nokauneeshos pakluseeshu :P

65423. viesis 20.februāris 2003 11:57
0 0 Atbildēt

braucu ar darba skoda felicia 1,3, S.F.W.? :) tas kaukaa iespaido uz manu veselo sapraatu vai speeju analizeet dazhaadas situaacijas?

65424. viesis 20.februāris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

Paldies dievam ,a to es jau sabijos ka bazareeju dievs zin ar ko:).Ar taam izmaksaam vajadzeeja arii saakt,skaidrs ka parastam cilveekam to nevajag, bet ja var atllauties un padodaas taa gaassana un ir iespeejas tad pilnpiedzinnas turbomassiina ir aatraaka , nu ir, un nekaaadas trajektorijas to neglaabs, protams vasaraa es pats pavilku ar kadetu 16v ,un nav nekaada vaina,var pabraukt lloti aatri un lloti leeti:),bet nu ziemaa pietruukst tam kadetam taas pilnpiedzinnas nu pietruukst, protams ja jaanobrauc 2 km pa dienu tad var arii ar ruiccuku tos nobraukt vai ar kaajaam noiet,bet ja jaanobrauc ap 150 tad taas minuutes tomeert salasaas

65439. viesis 20.februāris 2003 12:32
0 0 Atbildēt

JZ vecs paliek :-)

65446. viesis 20.februāris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

Nesaprotu kur ir jēga no dārgā mezgla - turbo, ja viņš tikai 150zs attīsta! BMW 320 atmosfērikais ap 170zs attīsta...

Piemēram man par vietu aizmugurē pofig....

65447. viesis 20.februāris 2003 12:44
0 0 Atbildēt

mhm, baarda saak sirmot un smiltis birt :P

65448. viesis 20.februāris 2003 12:45
0 0 Atbildēt

edzul, audi savaadaak neprot :)

65449. viesis 20.februāris 2003 12:45
0 0 Atbildēt

TO kvatra: ne tikai vecs ,bet arii praatiigs bez gala:)

65453. viesis 20.februāris 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Redaktor, Tev ir patrāpījies kaut kāds vecs katalogs (vairāk kā gadu vecs), ja jau ādas salona cenu nosauc DEM, kas apgrozībā vairs nav kopš 2002. gada 1. janvāra (jūlijā izņēma no apgrozības, taču cenām jau 2002. g. 1. jav. bija jābūt EUR), takš' to Tev kaut kas tur iesmērēts :D Labi, tas tik tā - formālas piekasīšanās pēc :)

Bimmer no Edzuļa porķika :)

65454. viesis 20.februāris 2003 13:09
0 0 Atbildēt

nu man ar pabija taa laime pieveerteet sho autinju un jaasaka,ka neko vairaak man nevajadzeeja..aarpasaule pazuda iekaapjot shai aparaataa....iists zveers+veel tas viss komforts...njaa audi ir un paliek audi..visu cienju:))

65464. viesis 20.februāris 2003 13:57
0 0 Atbildēt

Njaa. Cik cilveeku tik viedoklju. Tie, kas uzskata, ka ieveerteet Audi ir laime, aciimredzot nav dabuujushi ieveerteet sho to labaaku. 1,8t zveers - nunu. Prieksh auzja varbuut, bet kopumaa nekaa sevishka. Katraa zinjaa peec daudzu mashiinu ieveerteeshanas aizvien skaidraak apzinos savas izveeles pareizumu un neapstriidamu paaraakumu paar citaam mashiinaam. Peec 280ZS Impreza STi nearko citu vispaar braukt negribas. Nujaa, jauno AMG55 4matic S klasi veel nav naacies ieveerteet, bet nu njemot veeraa taa hlama cenu, tur izmaksu un brauciena baudas attieciiba vareetu buut galiig garaam.

65466. viesis 20.februāris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Viesi respect par tavu subaru, bet laikam tomēr ir vēl šis tas

65467. viesis 20.februāris 2003 14:13
0 0 Atbildēt

Nu nosauc veel kautko tik pat universaalu braukshanai pa dazjaadiem reizeem vairs ne gluzji celja segumiem cenaa liidz Ls 20k

65471. viesis 20.februāris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Mja, kad beidzot audi bus baudams paskats? Laikam jau nebus,

jo standarta bezformapaljaudilaaats ir un bus auudi seja :O(

65476. viesis 20.februāris 2003 15:24
0 0 Atbildēt

Par izskatu: Pirmajā brīdī vispār padomāju, ka tas ir A6. Nu pārāk a4 un a5 ir līdzīgi. Tikai izmērs biš atšķirās

65479. viesis 20.februāris 2003 16:19
0 0 Atbildēt

Redaktor, Auto Riga nodarbojas ar lietotu mashiinu tirdznieciibu un tas, kas jums iedeva to auto, droshi vien bija Audi Centrs Riga. Arii uz taa auto taa ir rakxtiic.

65481. viesis 20.februāris 2003 16:29
0 0 Atbildēt

viesi subaru rulle, a kaa tev salona apdares kvalitaate, diezgan augstaa liimeenii. un sti subaru jau nu ar nav nekaads leetais aparaac. bet labs gan

65482. viesis 20.februāris 2003 17:04
0 0 Atbildēt

Lage!!! Man nepatik... Dizains liekas parak nedrosh un prasts... Vairak patik izaicinoshaki auto...

65483. viesis 20.februāris 2003 17:09
0 0 Atbildēt

65484. viesis 20.februāris 2003 17:14
0 0 Atbildēt

Veershos pie Subaru hlama iipashnieka. Tu esi luuzers, jo neesi braucis ar RS4!

65485. viesis 20.februāris 2003 17:33
0 0 Atbildēt

nesaprotu audi domu taisot supercharged "vagonu"

65488. viesis 20.februāris 2003 18:02
0 0 Atbildēt

Edzuli, doma ir tada-ielikt bagaznieka kartupelju maisu, suni un pie krusta izdrast m3 :)

65490. viesis 20.februāris 2003 18:13
0 0 Atbildēt

labi autiņi 2 esmu nobraucis, bet gribējās ko atšķirīgāku no pelēkas masas

un sniega Latvijā, ja to speciāli nemeklē uz ezeriem, nemaz nav tik daudz uz ceļiem

interesanti vai šim arī visi sailenbloki būs jamaina ik pa 15 ooo

65492. viesis 20.februāris 2003 18:24
0 0 Atbildēt

varu vēl piezīmēt (balstoties uz kolēģa nedienām ar gadu brauktu audi- tieši šitādu pašu) ka šamo moka šādas tādas kaites:

- noklapēja viena cilinda elektronika un uz servi nācās braukt ar 3 cilindriem

- autorīgā ieinstalētā signalizācija slimo ar , reizēm pat neļauj kāpt auto

65493. viesis 20.februāris 2003 18:46
0 0 Atbildēt

To viesis 20.02.2003 17:14 : Tu vecīt tā runā itkā būtu jau nojājis 15 "hlama" subārus un tagad esi iegādājies to RS4. Man jau liekās, ka tu esi bumbieris :)

65494. viesis 20.februāris 2003 18:46
0 0 Atbildēt

viesis 20.02.2003 17:14

Veershos pie Subaru hlama iipashnieka. Tu esi luuzers, jo neesi braucis ar RS4!

Viesi, ja Tu to man, tad jasaka kaa ir RS4 neesmu meegjinaajis, bet tjuuneetu RS2 (380 bhp) ir gadijies. Teikshu kaa ir - pirmais moments ir SUPER! Taalaak .... nevisai. Gruuti vadiit jo ir smaga. Varbuut vienkaarshi jaapierod.

P.S. Red, sorry!

65496. viesis 20.februāris 2003 18:54
0 0 Atbildēt

s1,

sti ir sti. Tur nav ko pielikt un nav ko atnjemt. Tas taa - teelaini runaajot. Ko pielikt tur veel ir daudz kaa, bet tas jau ir no gaumes un maka atkariigs.

65499. viesis 20.februāris 2003 19:46
0 0 Atbildēt

Redaktor: Raksts taa nekas, tachu vareetu sagaidiit, ka pa 2 dienaam Jums buutu sakraajies vairaak uz faktiem balstiitu iespaidu. Paliek iespaids, ka Redaktors tikai drusku pabrauca pa pilseetu, drusku pa sniegotu laukumu, drusku pa shoseju - un viss. Opel-vectras aprakstaa mees sanjeemaam vairaak informaacijas...

Redaktors 20.februāris 2003 20:49
0 0 Atbildēt

audi cienitajs: nebiju domajis dod iespaidus, balstitus uz faktiem... faktus varat apskatit dokumetacija, ar ko ir pilns internets... seit ir tikai personigie iespaidi un sajutas... opel vectra bija vairak, jo ar audi tik tiesam es sestdien nebraucu – tikai svetdien (jo sestdien biju Mazozolos), sorry :)

ja kads gribeja slavas dziesmas – ta nebus, jo sis ir reals (mini)tests, kura man neviens nav ludzis rakstit to un to vai shito... te rakstitas lietas ir 100% neatkarigas un ne ar vienu NESASKANOTAS – to var apstiprinat ari Audi centra parstavji. :)

65594. viesis 21.februāris 2003 9:47
0 0 Atbildēt

Es braucu ar Subaru 280ZS Impreza STi un manam teevam ir jaunais audi a4. nekas iipash - neerts salons un aarkaartiigi maz vietas.

65624. viesis 21.februāris 2003 10:36
0 0 Atbildēt

nu hvz vai a4 ir neerts salons, kas ta tev skaitaas eerts un tu pa to a4 izsakies it kaa subaru buutu afigenna daudz vietas un shausmiigi eerts. Outbecam pat aizmuguree nav vietas ja priekshaa seezh kaads garais. taapeec jau taa ir videeejaa klase, gribi daudz vietas peerc 600-to mersi!

65817. viesis 21.februāris 2003 13:37
0 0 Atbildēt

Nu es par to piespiedu reģistrēšanos esmu sašutis......

M.

65900. viesis 21.februāris 2003 16:31
0 0 Atbildēt

Citeeju JZ teikto:

shitas nav nekaads tests, bet reklaamas raksts veidots no viduveeja vadiitaaja 2 dienu pieredzes ar konkreeto auto...

par pilnpiedzinjaam Chrysler pilniigi pareizi saka, tie quattristu izteicieni par stabilitaati ir tufta, to, parasti, apgalvo tie, kas nemaz nesaprot kur ir AWD automashiinu priekshrociiba, un par konkreeto audi, 150zs un 210nm, prieksh AWD tas ir katastrofaali maz, tur knapi vienass piedzinjas autinjam pietiek...

P.S. tie kas labaakaas piedzinjas automashiinas sarindo AWD->FWD->RWD ir diivainji :P

Ljoti labs komentaars. It iipashi tas par to "150zs un 210nm, prieksh AWD tas ir katastrofaali maz".

Uzskatu, ka A4 ir labs auto, taapat kaa Saab 9-3, bet Mercedes C-klase un BMW 3. seerija ir paaraaki.

65903. viesis 21.februāris 2003 16:39
0 0 Atbildēt

Ziemā BMW 3.sērija ir pārāka par Audi Quattro? Atļauj nepiekrist, neesmu redzējis nevienu BMW, atskaitot iX, kas būtu spējīgs uz ceļa noturēties... Kapec, tad BMW nebrauc rallijā, ja jau tā ruuulllzzz?

65906. viesis 21.februāris 2003 17:14
0 0 Atbildēt

nu perfectyon, nu blje nu ko var ******* , nu nav troika nearko labaaks kaa a4, to vienkaarshi nevar pieradiit. vienaa testaa vieni saka vienu, otraa ko citu, taas ir vienliidziigas mashiinas, kuras konkuree savaa starpaa. passaki veel ka 5. ir labaaks par a6 un njebos veel 7. labaaks par A8, tad tu vispaar idiaals dzeks.

65913. viesis 21.februāris 2003 17:54
0 0 Atbildēt

to: edzulis

Edzuli, 170 ZS attiista BMW 2.3l motoriitis un audi 1.8T labaak saliidzinaat ar BMW 2.0, kam arii ir 150ZS. Vispaar shii Audi ar 150 ZS lielaa priekshrociiba ir nevis jauda, bet gan griezes moments. Var apmainiit chipu un tad buus 180 ZS. TOP versija tachu ir ar 3.0l 220 ZS

iAuto: Lai juusu raksti atshkirtos no reklaamrakstiem, veiciet saliidzinaashanu ar liidziigiem auto (cena, jauda, klase). Veelams arii kaut kaa preciizaak aprakstiit auto no tehniskaas puses.

Xin

65955. viesis 23.februāris 2003 14:36
0 0 Atbildēt

Subaru WRX Impreza (kaa izsakies STi) nemaz nav tik saurs ka te viens otrs gvelzh.Un ja tu cienitais Subaru 280 zs masinas ipasniek esi to auto pircis ertibai tad esi pilnigs priduraks.Un tu esi vispar pamanijis ka tas autins ir ar cieto sporta piekari un braucot pa bedreem sedvietaa nosedet nav nemaz tik viegli? Diez vai,jo tu ar to auto maksimums esi braucis tikai pa Vecrigas brugi.Tas bija mulkigi no tavas puses vispar teikt kaut ko tik stulbu.Nav vietas....pfeee.Perc tad 600 mersi. Ka ta var teikt???

65956. viesis 23.februāris 2003 14:42
0 0 Atbildēt

Tad kapec vispar pirki Subaru WRX? "Lieliskaa dizaina" peec,ekstru deelj,kuru tur nav,vai tomer tam kam tas autins patiesam paredzets? Bljin,es nevaru sito pardzivot ka sitadiem pridurkiem pardod Subaru WRX masinas! Aaaa!

66127. viesis 25.februāris 2003 2:10
0 0 Atbildēt

Mani vienmēr uzjautrina šie spriedelētāji - "quattra nekam nav vajadzīga", "vajag iemācīties braukt uz izslīdēšanas robežas tad FWD un RWD būs ātrāks par AWD", "150zs 210Nm katastrofāli maz priekš AWD", "aizmugurē nevar iesēsties", "ziemā patērē vairāk benzīna"...

...un tā tālāk, un tā joprojām. Kas liek cilvēkiem šādi gvelzt? :)

66459. viesis 26.februāris 2003 14:40
0 0 Atbildēt

jautaajums: prieksh kam 4 rindaa izvietotiem cilindriem nepiecieshams daliits izpuuteejs. Man likaas tas vajadziigs tikai V6, V8, V12 utml. Ko tas audis no diviem cilindriem puush vienaa trubaa, no otriem diviem citaa? =)

Taadaa veida vinsh driizaak zaudee jaudu tajaa izpluudes sisteemaa.

66467. viesis 26.februāris 2003 15:19
0 0 Atbildēt

Auto jau ir smuks un labs, nevar noliegt. Vasarā dažas dienas manā rīcībā bija pirmās paaudzes A4. Vasarā gan tos kvadro efektus izjust varēja tikai ar degvielas "patēriņa" starpniecību. Biju pārsteigts, ka pilsētās režīmā tas auto tērēja virs 10 litriem.

Ar to komfortu arī tā pavāji. Esmu vīrs augumā 190 cm, svarā 115kg, - tā sēdēšana tāda pašaura, galva duras griestos....

Aizmugurē pat bērniem šauri, griesti tur vēl zemāki.

Braukšana ,protams, žigla un veikla. Nav kur piesieties. Bet jebkurš 300 bembis tomēr ir žirgtāks. Tas Audi "burbulis" pie mums tomēr tād pārāk uzpūsts....nu jau ilgi.

/ BMW 525 ,e-34 braucējs./

66472. viesis 26.februāris 2003 16:09
0 0 Atbildēt

:-) Somedude, izpluudes sisteema ir diezgan gudra lieta, tici, nekaada jauda tur nezuud, viss tas ir pamatots un dariits veelamaa rezultaata deelj :-))))

66525. viesis 26.februāris 2003 23:04
0 0 Atbildēt

Vai, Ikdienas viesi, Juus gan esat viens vareni liels viirs.

66684. viesis 27.februāris 2003 12:36
0 0 Atbildēt

(Tengizs) WAP, vai Tev arii pamatojums uz kuru Tu atsaucies ir zinaams, vai vienkaarshi "akli" paljaujies uz "gudro Audi"? Es uzdevu jautaajumu. Iespeejams, redaktors man var atbildeet.

66685. viesis 27.februāris 2003 12:37
0 0 Atbildēt

Sorry, tas bija domaats Kolenvals, nevis (Tengizs) WAP.

66790. viesis 27.februāris 2003 22:52
0 0 Atbildēt

Tici man, vinjsh zin ko runaa.

66792. viesis 27.februāris 2003 22:59
0 0 Atbildēt

Jaa, Kolenvals liekas taads kompetents kungs.

66905. viesis 28.februāris 2003 18:56
0 0 Atbildēt

AUDI VS BMW

Izlasot redaktora raktu par Audi A4 1.8 T Quattro pēc ieraduma aplūkoju arī lasītāju iesūtītos komentārus, kas šoreiz, galvenokārt, bija BMW fanu replikas, kas vērstas pret Audi kā pret preču zīmi. No kurienes var rasties secinājums, ka FWD un vēl jo vairāk RWD var būt labāks par AWD. Neiet runa tieši par Audi Quattro, bet arī par visiem pārējiem AWD.

Agrāk arī man pašam Audi nevisai patika, likās, ka par BMW nekas krutāks nevar būt – zirgi, rāviens, u.t.t. par MB vispār nerunājot. Tas tāpēc, ka tā īsti ar AWD nebiju braucis.

Lielākajā daļā komentāru manāma BMW fanu - kluba plašā fantāzija: viens salīdzina 525 ar A4 un uzsver, ka A4 ir šaurāks, man šķiet, ka tās jau ir atšķirīgas klases un interesanti zināt, kā galva var atdurties pret A4 griestiem, jo mana 80. ir braukuši veči >1.95m un nav sūdzējušies, vienkārši vajag pareizi noregulēt sēdekli. A4 ir normāls 4-vietiigs autiņš, kas salīdzināms ar 3 BMW, 190 MB, Vectra, u.c., ja pamaz, tad jābrauc ar citas klases autiņiem (piem IKARUS)

Daži apgalvo, ka Latvijā Quattro nav nepieciešams. Gribētu iebilst šādam apgalvojumam, jo ņemot vērā, ka Baltija tomēr ir ziemeļvalsts kur ~4 mēneši. gadā ir, ja ne sniegs tad pļura, ledus, nenotīrītas ceļa malas, kas ir aktuāli arī Rīgā, jo pie mums ceļus tīra diezgan švaki – piemērotāku piedziņas viedu par AWD mūsu apstākļos nezinu. Kaut gan tā ir gaumes lieta. Komentāros tika minēts, ka vajag labas ziemas riepas, diferenciāļa bloķētāju vai vēl labāk nebraukt dziļā sniegā ir pilnīgs murgs. Autiņš ir vajadzīgs, lai ar to brauktu tur kur ir nepieciešams un galvenais droši. Es domāju, ka visi ir redzējuši kā pie luksoforiem lokās visi BMW un MB kā arī citi RWD, kad uz ielām uzkrīt kaut neliela kārtiņa sniega. Man drošības sajūtu nerodas, kad redzu kā man blakus viens cenšas savākt savu auto, kas mētājas sānslīdē. Šoziem arī viens Golfs(FWD) saslīdot ieskrēja aizmugurējā spārnā.

Kā arī tas cik izplatīta problēma ir ielas malā aiz 15 cm augsta sniega valnīša buksējoši autiņi ar RWD un FWD. Šoziem ne vienu vien tādus fruktu ar FWD un sevišķi ar RWD (BMW; Volvo; MB) esmu vilcis ārā no ielas malās sastumtā sniega. Es jūtu līdzi tiem, kuri mēdz izbraukt ar saviem RWD ārpus Rīgas nost no galvenajām šosejām. Nespēju sevi iedomāties stumjot kādu BMW 5xx, kurš iesēdies sniegā un sver ~2t. Man pašam ir 1.8 Quattro un neesmu šoziem mocījies ar šīm problēmām, kas raksturīgas FWD un sevišķi RWD.

Degvielas patēriņa pieaugums AWD ir tāds pats kā autiņiem kam uzstādītas automātiskās kārbas. Ir starp ko izvēlēties – automāts vai AWD, kas sniedz stabilitāti drošību, iespēju braukt tur, kur RWD un FWD stāv.

Starp citu, gribētu redzēt to, kurš ar RWD var pārspēt AWD. Es ar savu 1.8 Quattru un M+S riepām šoziem esmu aiz muguras atstājis neskaitāmus BMW ( arī 325; 525; 535, nav mēģināts ar M3; M5), MB, u.c. RWD, kā arī FWD.

Ja redzēšu tad ticēšu un neesmu arī dzirdējis no citiem Quattro īpašniekiem, ka RWD var iet labāk par AWD. Vasarā uz sausa asfalta var būt.

Subjektīvi vērtējot, man šķiet, ka arī Audi aprīkojums ir klasi augstāks un kvalitatīvāks par BMW piedāvāto, protams, ja tas ir līdzvērtīgs, piemēram standarta aprīkojums, bet gan Audi, gan BMW nobāl MB priekšā.

Laikam jau katrs pats sev izvēlas to, kas viņam piemērotāks, man – Quattro un pietiek di...ties, ja kādam labāk iet viņa FWD vai RWD man tas netraucē, jo galu galā BMW, AUDI un DB (MB) tomēr ir Eiropas autobūve.

66931. viesis 2.marts 2003 10:23
0 0 Atbildēt

Pilniba piekritu tev :) Jo Pats stumu tavu autinu. Saubos ka jata nebutu Quattro mes to butu mizkustinajusi. Uz pilnigi apledojusa cela izvilkt autinu no grav ja :)

To Var tikao QUATTRO.

67101. viesis 3.marts 2003 14:00
0 0 Atbildēt

es dziljaa cienaa noliecu galvu "zinoshaa par ko runaa" Kolenvala priekshaa. Mulsina tikai tas, ka savas zinaashanas vinsh diemzheel shoreiz paraada sakot: "Gan jau Audi zina, ko dara. Ja taa uztaisiits, taatad taa vajag." Veeljoprojaam gaidu sakariigu skaidrojumu, kaadeelj motoram, kam ir 4 rindaa izvietoti cilindri izveidota daliita gaazu izpluudes sisteema? Maz taa, ka motors NAV V6 (vai V8 vai V12 utt), bet vinjam veel arii ir turbiina, kuras darbiibas efektivitaatei veelams peec iespeejas mazinaat pretestiibu izpluudes sisteemaa. Sekojoshi, ja kaadam A4 1.8T iipashniekam buus veelme uztuuneet savu auto, es vinjam ieteiktu nomainiit gaisa filtru un daliitaas izpluudes sisteemas vietaa ielikt kopeeju zirnekli visiem 4 cilindriem un peec iespeejas taisnaaku trubu liidz pasham izpuuteejam. Ja es kljuudos, paskaidrojiet kaapeec. Nevis "Audi zina labaak".

67113. viesis 3.marts 2003 14:41
0 0 Atbildēt

zirnekli turbo motoram un taisnu trubu, tas reaali iekachaa :D:D:D:D:D:D

74890. viesis 19.aprīlis 2003 0:07
0 0 Atbildēt

Quattro rullee, 4matic, sinhro, awd, 4wd, x, 4x4 sux!

74893. viesis 19.aprīlis 2003 9:58
0 0 Atbildēt

Ko visi tajaa pensionaaru auto atradushi vinja tak ir miskaste pa to naudu, ko pa vinju prasa.

82887. viesis 15.jūnijs 2003 14:30
0 0 Atbildēt

Audi ir #$%#@ pedejais, tad jau labak Opel Vectra

145061. viesis 24.oktobris 2004 8:26
0 0 Atbildēt

man tads nav

148303. viesis 16.novembris 2004 4:10
0 0 Atbildēt

eh, a man taads buus :P

tikai gribu 2.5 TDi quattro!

218132. viesis 16.novembris 2006 19:11
0 0 Atbildēt

ko var ņemties,esmu braucis ar daudzām mašīnām...runājot par vietām-glupi teikt ka maz vieta,es ar savu 190cm ir pat vietas aizmugurē,vnk iekāpjot un izkāpjot pēdas tā grūtāk izlikt,ielikt....bet auto gan šis gan quattro rullē!

218133. viesis 16.novembris 2006 19:13
0 0 Atbildēt

nuu Opel ir vnk pēdējā miskaste

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti