Gājēji kļūst pārlieku pārdroši, kad tika sākts tvarstīt un ķerstīt braucējus, kas neapstājās uz gājēju pārejām. Tas diemžēl tā ir. Viņiem ir dotas maksimālas pilnvaras uz gājēju pārejām, bet viņi "brien" pāri, kur pagadās, kaut gan 10 metrus tālāk vai atpakaļ ir luksofors vai gājēju pāreja.
Interesanti, kad sāks pamatīgi ierobežot šos skrējējus? Tātad ir problēma ar ne tikai braucēju disciplīnu, bet arī ar gājēju. Gājējiem ir taču jāapzinās, ka nevar nobremzēt 3 metros, ja viņš "uzbrien" uz pārejas. Protams var minēt, ka, tuvojoties gājēju pārejai, jāsamazina ātrums. Vienkārši vēlējos vērst uzmanību uz to, lai sāktu arī gājējus sodīt, ja jau viņi ir arī satiksmes dalībnieki... Kad ierobežot pārvietošanos pa automaģistrālēm? Varu pieminēt, ka šajā problēmas sakarā ļoti bieži pie Vangažiem uz štrāses tumsā, tumšās drēbēs stopo pašnāvnieki! Viņi stāv uz 2. joslas. Tas ir, tajā vietā ir 4 joslas, bet, lai viņu redzētu, viņš izštuko... iAuto lasītājs, naizskaramais- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
njaa to jau pierada arii 2 raxti ieprieksh. atkal 1. kaments :)