Arī laipnam būt ir jāmāk 37

 
26.februāris 2003 0:01

Nevienam laikam nav noslēpums, ka Sarkandaugavas pārbrauktuve ir praktiski vienīgais reālais ceļš, ja nepieciešamas nokļūt pašā centrā, uz kādu no ostām vai Pārdaugavā. Bet satiksmes organizācija šajā vietā klibo jau gadiem.

Šodien biju liecinieks avārijai, kuras tiešais vaininieks bija viens "laipnais" murmulis (kura personība diemžēl policijas protokolā fiksēta netiks, jo viņa auto necieta un viņš mierīgi devās tālāk), kurš deva ceļu rindā spraukties gribētājiem, kuriem nemaz nebija šāda priekšrocība. Stāvoklis šķiet bezcerīgs (skat shēmu). Tā kā pie pārbrauktuves, jo īpaši no rītiem veidojas liela auto rinda, tad šādos brīžos vienmēr atrodas "gudrie", kuriem nu ļoti jāsteidzas, un kas izmanto izbraukšanu caur namu pagalmiem, atļaušos piezīmēt ne jau ar 20 km/h (CSN punkts 72. punkta pārkāpums), lai pēc tam uzstājīgi mēģinātu iespraukties pie pārbrauktuves esošajā rindā. Tā arī šorīt golfa vadītājs palaida vienu no pagalma spraukties gribētāju, sāka kustību, tad pārdomāja un palaida vēl nākošo (bezcerīgs gadījums), lieki piebilst, ka tie, kas atradās aiz golfa šādu manevru negaidīja, un pat nevarēja paredzēt. Tā, es pa vidu paspēju sabremzēt, meitene aiz manis arī, bet vadītājs aiz viņas vairs nē. Policista, kas bija mierīgs un pieklājīgs (atgādināja par trijstūri - paldies viņam par to) viedoklis, protams, viennozīmīgs - vainīgs pēdējais, jo neievēroja distanci. Lai gan šajā situācijā, man šķiet, avārijas situāciju izraisīja golfa vadītājs, palaižot (pie tam veicot maldinošu manevru) no pagalma izbraucošos auto, kuriem nebija priekšroka. Bet vislielākās dusmas ir par šo. Pēc šī gadījuma sāku aptvert, ka CP ar šīm nejēdzībām nav nekāda sakara, viņi tikai piefiksē, kas noticis un liekas mierā. Taču CP ir tie, kas šīs nejēdzības vislabāk redz un, sadarbībā ar CSDD, varbūt varētu piespiest pašvaldības, sakārtot šīs nejēdzīgās vietas. Ja nebūtu šīs muļķīgās izbrauktuves no pagalma, domāju ikrīta spriedze mazinātos. Lieki piebilst, kāds šodien tur izveidojās sastrēgums viena murmuļa dēļ. Un ja vēl parēķina bezjēdzīgā rindā stāvot zaudētās darba stundas. Nevaru atrast attaisnojumu pašvaldības bezdarbībai, jo zaudētās darba stundas izraisa arī ienākošo nodokļu samazināšanos. Kam, pie velna, tas ir izdevīgi? Pagari sanāca, sorry. viess, 25. februāris
 
Visi komentāri
 
66302. viesis 26.februāris 2003 0:10
0 0 Atbildēt

A taada lieta kaa distance starp auto ir svesha, vai aizmirsusies, ko a? :) Buutu pareizaa distance, nebuutu avaarijas... a visi tik ljoti satraukushies par to ka ielaidiis kaadu sev priexhaa, ka turas 10 cm attaalumaa no priexheejaa auto, tad arii nav briinums ka pakaljaa skrien... :)

66303. viesis 26.februāris 2003 0:16
0 0 Atbildēt

Un ko dariit, uzlikt stabinjus izbrauktuvei priekshaa, vai izvedot ieskreejiena joslu, laikam jau nee, jo kaa tad lai izbrauc taa pagalma iedziivotaaji, ja buus stabinji?...un ieskreejiena joslai, skjiet, nepietiek vietas...

Varbuut autors var piedaavaat konkreetu risinajumu?

66307. viesis 26.februāris 2003 0:46
0 0 Atbildēt

To Bils.

Jaa tieshi taa, to iebrauktuvi vai izbrauktuvi kas atrodas viss tuvaak dzelscelam iaztaisiit ciet, jo paliek veel divas iebrauktuves/izbrauktuves kaa iedziivotaajiem tikt maajas.

66313. viesis 26.februāris 2003 8:03
0 0 Atbildēt

Pirmkārt jāievēro distance, un nav citas vainas, priekš kam tad noteikumus macijāmies, ja nepildam?

66317. viesis 26.februāris 2003 8:45
0 0 Atbildēt

nu es tur arii braucu pa tiem pagalmiem - bet vairaak par 30km/h tur paskriet navar, jo bedres baigaas (raxta autors tur laikam nav braucis, tikai spriez seezot savaa auto un blaustaas, ka citi aizbrauc aatraak).

par avaariju - skaidrs ka vainiigs ir tas, kursh distanci neietureeja, un runaat te par to, ka nebija paredzama golfista riiciiba buutu mulkiigi, jo agraak vai veelaak kaads jau tos liideejus palaiz.

66322. viesis 26.februāris 2003 9:06
0 0 Atbildēt

Protams, ka distance jāievēro!!!!!! Par to - laist vai nelaist haļavščikus ir katra šofera darīšana. Es, piemēram, cenšos nelaist un tam nebūt nav jābrauc 10 cm attālumā no priekšējās a/m. Dabīgi, ka tam, kurš iebraucis "pakaļā" gribas atrast kadu citu vainīgo :((( Domaju, ka mūsdienās brauc tik stulbi un nekontrolējami, ka jau jābūt diezgan pieradušam, ka jebkurā brīdī var būt kāds "ekstremaļņiks"... P.S. Protams, žēl sasisto bleķu!

66324. viesis 26.februāris 2003 9:08
0 0 Atbildēt

Bet virsraksts labais : Arī BŪT laipnam BŪT ir jāmāk... :D vareeja arii aiz 'ir' to BŪT iestūķēt, taa, stilam... :D

66328. viesis 26.februāris 2003 9:15
0 0 Atbildēt

Ielīdējiem!

Bīstieties, jo man ir jānokrāso autiņš, bet vēlos to darīt par citu naudu!

Padomā pirms nekaunīgi līst citiem priekšā.

66341. viesis 26.februāris 2003 9:32
0 0 Atbildēt

Tas pats ir braucot lejā no Vanšu tilta, centra virzienā. Es jau sen principā nevienu nelaižu, lai pastāv ar citiem rindā,savādāk dēļ viņiem pirmā rinda kustas 2-reizes lēnāk nekā otrā... viņi jau saprot kāpēc es šos nelaižu :)

66342. viesis 26.februāris 2003 9:34
0 0 Atbildēt

shausmiigi gudri, pirms laika ar putaam uz luupaam breeca par nepieklaajiigiem shoferiishiem nu jau redz kaads sapnjotaajs ielicies otram peecpusee un viss nevienu nekur nelaidiisim. Dizhi jau var paskriet no riita pie sastreegushas paarbrauktuves, nevajag guleet pie stuures, bet sekot liidz notiekoshajam un tad var gan pieklaajiigs buut, gan veikli braukt.

66356. viesis 26.februāris 2003 9:46
0 0 Atbildēt

piekriitu pogai. njefig guleet no riita. blenzt aviizee vai urbinaat snukji. Starpcitu, ko tik nevar redzeet seezhot korkjos.... Viens otrs shoferiic taa aizmirstas.. :):):)

66359. viesis 26.februāris 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Pēc idejas jau golfists nevar zināt, vai tas, ko viņš laiž, ir "haļavščiks" vai vienkārši brauc ārā no savas mājas pagalma. Protams, neparedzēti bremzēt bez laba iemesla arī ir pārkāpums, taču, ja sēdi sastrēgumā un kusties blīvā plūsmā kopā ar citām mašīnām, jābūt maksimāli uzmanīgam (-ai). Taisnība, ka noteikumos noteikto distanci ievērot nav jēgas, jo tad daudzi līdīs priekšā, bet pusmetrs vai metrs ir par maz un nebūt nav maksimālais attālums "priekšālīdēju" aplaušanai.

Laipno autovadītāju "problēma" aktuāla ir daudz kur. Piemēram, 13. janvāra ielā virzienā uz krastmalu vai Krasta ielā no centra tālākajā galā, kur 3 joslas pāriet divās - dabiski, ka autovadītāji no kreisās malējās joslas grib tikt vidējā, bet vidējā joslā braucošie uzskata viņus par kretīniem un, zobus sakoduši, brauc pēc iespējas tuvu priekšā braucošajiem, lai tikai kāds neielīst no malējās joslas. Tas ir nepareizi. Ir jābūt laipniem - ja malējā josla beidzas, tas nozīmē, ka uz vidējo joslu ir vienādas tiesības gan vidējā, gan malējā joslā braucošajiem. Ja nebūtu "taisnības cīnītāju - nelaidēju" un viss notiktu pēc rāvējslēdzēja principa, satiksme netiktu kavēta - jo svarīgs ir satiksmes vienmērīgums.

Atgriežoties pie cauri pagalmiem braucējiem - protams, ka tas nav labi ne tikai no "taisnīguma" viedokļa, bet arī tādēļ, ka pagalmos tomēr ir daudz cilvēku un bērnu, kas var kļūt par kārtējā caurbraucēja upuri. Varbūt risinājums varētu būt "guļošie policisti".

66361. viesis 26.februāris 2003 9:54
0 0 Atbildēt

Raxts ne pa tēmai! Nedomāju, ka avārijā vainojams Golfiņš. Golfiņš protams murmulis, bet tas, kas ieskrēja aizmugurē, arī murmulis konkrēts, jo pieļauju, ka ātrums tur nebija liels.

66363. viesis 26.februāris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

o jaa, taa ir liela maaksla - operatiivi saprast kuraa briidii un pret kuru ir jaabuut pieklaajiigam un pret kuru nee... mans vienmeer palaizh 1 max 2 mashiinas, kuraam, piemeeram, no preteejaas joslas jaanogriezhas pa kreisi, shkjeersojot manu joslu (piemeeram - Elizabetes/Kronvalda bulv. krusts), bet ja redzu ka kaads P I D A R S atklaati LIEN man vai kaadam citam priekshaa, vai arii, piemeeram, nepalaizh gaajeejusj uz paarejas - man ir savas "maaciishanas metodes", par kuraam nokluseeshu, bet darbojas taaas perfekti :) (sorry, apdziishana un meshshana pa meemajiem taa naff, ja kaads uzreiz par to iedomaajas:))

taa kaa, pilsonji, moraale taada - esiet laipnaaki un iecietiigaaki viens pret otru un nesodiet citus, ja pashi neesat bez greeka :)

66364. viesis 26.februāris 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Nja, TIGER, bet nelaizhot vinjus tu kavee to rindu kas grib pa labi nogriezties... taadejaadi tik papildinot sastrēgumu... :( Protams ir jau kretiiniski braukt pa to joslu un tad spraukties iexhaa, bet nu, satixmes kaveeshaana ar nav atrisinaajums...

66371. viesis 26.februāris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

deadmoroz - varbūt pastāsti gan par savām metodēm, varētu būt ļoti interesanti. Cik man zināms, vairumā gadījumu "pārmācītie" labākajā gadījumā nodomā, ka "pārmācītājs" ir dunduks.

66380. viesis 26.februāris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Qued, ir daudz maigu panjeemienu, ka pilsonim paraadaait ka vinjam kaadaa situaacijaa nebija taisniiba, taadejaadi nav obligaati rupji paarkaapt noteikumus vai radiit avaarijas situaacijas :) Taadu veidu ir daudz :) Ok, piemeeram... reaalaa situaacija... 18.20 vakaraa, Kronvalda bulvaara un Elizabetes stuuris (tur pie tramvaja pieturas), braucu pa Kronvalda bulvaari, taisos griesties aaraa uz Elizabeteni pa labi... Dabiski, no kreisaas puses nepaartraukti brauc mashiinas, vairums no kuraam pat neiedomaajas apstaaties vai piebremzeet, neskatoties uz to, ka uz taa krustojuma ir arii gaajeeju paareja un ap sho laiku tur vienmeer daudz paariet paari gribeetaaju... nu luuk, tajaa pashaa laikaa no preteejaas puses (vinevirziena ielas) arii staav rinda mashiinu, kuraam jaanogriezhas kur nu kuram - gan pa labi gan pa kreisi uz Elizabeteni... bet, reti kursh vadiitaajs te (iipashi sastreegumu stundaas) ieveero "raavejsleedzeeja" principu - tobish nelaizh nevienu un tik mauc, neskatoties uz to, ka taapataas peec 100 metriem atdurisies pret "korkji" lielajaa Elziabetes ielas krustojumaa ar Pulkv.Briezha ielu :) iisaak sakot - situaacija skaidra - skriet absoluuti nav kur un nav jeegas, un var paspeet gan palaist gaajeejus, gan palaist vienu-otru mashiinu izgriesties uz elizabeteni vai otraadi - nogriesties no taas, taadejaadi neko nezaudeejot, jo priekshaa peec 100 m tevi taapat sagaida luksofors un "shtopers"... nu tad griezhos es no taa bulvaara uz elizabetes ielu pa labi, tipa pienaakusi mana kaarta, no kreisaas puses kaut kur pavisam taalumaa brauc vecais saab 9000, ok, no labaas - mashiinu nav, bet uz gaajeeju paarejas kaadi 3-4 cilvji miicaas jau minuutes 1.5-2 netiek paari, bet no preteejas puses arii jau labu laiku rinda nekustas uzpriekshu, jo daamiite sarkanajaa Escortaa nevar aizbraukt pa kreisi... nu ko es daru - izbraucu pa aptuveni 2m krustojumaa, apstaajos 1 m no gaajeeju paarejas un laizhu shos paari, vienlaiciigi pamidzhinot ar gaismaam daamiitei lai brauc man garaam un taisa savu kreiso manevru :) itkaa viss ok, bet pa to laiku taa saab grabazha pietuvojaas klaat, kaa izraadaas - visai palielaa aatrumaa - taa ap 70 (prieksh Riigas centra) :) un kas notiek taalaak ??? - saabs ar mezhoniigaam taureem un gaismu midzhinaashanu un baiso vadiitaaja muulja izteiksmi, gandriiz vai notriecot gaajeejus, un teju teju aizkjerot manu un daamiites mashiinas priekshas panesas garaam un peec aptuveni 35 metriem ir jau spiests strauji bremzeejot apstaaties, jo saacies korkjis :) vot shitaadus M U D A K U S necieshu :) vareetu padomaat, ka vecim iekshaa mashiinaa sieva dzemdee :) karo4e nedaudz veelaak es shamo uz taas pashas elizabetes ielas apsteidzu pa otro joslu kura kusteeja aatraak, un tad saakaas audzinaashanas darbi, jo saabs nogriezaas akuraat tur pat kur es - pa kreisi no elizabetes un pulkv.briezha :) un taalaak muusu marshruts sakrita pa Skansteni liidz pat Peernavas un Chaka krustam :) un tad nu luuk shis p e d i n j sh bija spiests "vilkties" man aizmuguree visu sho laiku uz 55-70 km.h, kaut arii shamais izraadiija ljoooti lielu veelmi paskriet shur tur stipri aatraak (vismaz pa skansteni, kur max aatrums ir 70) :) pie tam - es nebiju parkaapis pilniigi nevienu noteikumu pantu - braucu savaa labajaa maleejaa joslaa, laiku pa laikam paarkaartojoties lai apdziit veel leenaak braucoshos, bet nelaizhot sev priekshaa to murmuli ar saab... domaaju, ka vecim pa shiim 6-7 minuuteem bija gana laika paardomaat vai ir veerts skriet pa Riigas centru, ignoreejot ne tikai notekumus bet arii nerakstiitaas eetikas principus :) luuk taa...

66382. viesis 26.februāris 2003 10:38
0 0 Atbildēt

Nu joooopcik... Atlausos iegvelzt nedaudz savu zhulti arii...

1) Piekriitu, ka vajag sakaartot nejeedziigaas krustojumu vietas. Taadu ir daudz.

2) GALIIGI NEPIEKRIITU, ka golfists, kurs palaida liideejus ir vainiigs. Besii man sitie *******a liideeji!!! Nu turies pa gabalu, ieveero distanci un neciiksti, blin!!! Ja Tu brauc vislaik 1 metra attaalumaa un nepaspeej nobremzeet, tad taa ir Tava vaina, nevis cilveeka, kursh kaadu palaidis, vaina. Soriit pie tam celi slidenaaki kaa vakar. Varbuut golfists laida tikai pirmo, bet otrais spraucaas nekauniigi ieksaa un vinam nekas cits neatlika kaa apstaaties un palaist arii otru... Es arii redzot ka kaadam "dikti jaasteidzas" laizhu vinju bez domaasanas, jo labaak taads psihs aizbrauc man pa prieksu nekaa diidaas pakaljaa...

66391. viesis 26.februāris 2003 10:50
0 0 Atbildēt

P.s. par rakstu - GOLFISTS, manupraat, par 98% nav vainiigs, bet pie vainas ir triis lietas, kas ,buutiibaa, ir viens un tas pats:

1) vainiigi ir bezkauniigie liideeji;

2) vainiigs ir tas kursh neieveero distanci un ietur 25 cm starp mashiinaam - ka tik nevienu nepalaist sev priekshaa...

3) galvenokaart pie vainas ir tas, ka muusu vaidiitaaji lielaako tiesu nepaziist ko noziimee pieklaajiiba un neraxtiita ielu/celju eetika un neveelas iepaziit !

66393. viesis 26.februāris 2003 10:52
0 0 Atbildēt

Deadmorozz - jauks stāsts. Bet tomēr tu mani nepārliecināji, ka tāda audzināšana ir efektīva. Vai esi pārliecināts, ka tas vecis atcerējās tevi no Elizabetes/Kronvalda krustojuma? Ja nē, tad viņš noteikti nodomāja, ka tu esi kaut kāds nahal, kad pats nejēdz braukt un citiem neļauj. Vai skaidri zini, ka uz tevi šajā gadījumā neattiecās CSN pants par satiksmes traucēšanu ar pārāk lēnu braukšanu?

Domāju, ka no šādas "audzināšanas" lielākais labums tiek "pārmācītājam" - protams, ja viņam no tā paliek labāk. Pārmācāmais visticamāk, tikai paliks arvien niknāks un mazliet vairāk uzskatīs, ka visi citi autovadītāji ir viņa ienaidnieki. Lai no tādas pārmācīšanas būtu jēga, "pārmācāmajiem" būtu jābūt pozitīvi noskaņotiem un spējīgiem pārskatīt savas rīcības pareizību - bet diemžēl šodien tādi autovadītāji nav bieža parādība.

66394. viesis 26.februāris 2003 10:52
0 0 Atbildēt

man nezkaapeec domaat, ka, ja shim te pasham cilveekam vajadzeetu tikt aaraa no taa pagalma, tad visi tie, kas vinju nelaistu aaraa buutu ljaunie, tjip naf pieklaajiigi, ko vinii no seviim iedomaajas. vai, ja vinjsh buutu tajaa otraa mashiinaa, ko golfinjsh palaida priekshaa - un gadiijumaa, ja nepalaistu kopaa ar to pirmo, tad pie seviim nodomaatu - vo *******s, a mani palaist nevareeja ...

bet taa viennoziimiigi - ieskreeji pakaljaa, pac vainiix. nevaik liist pakalaljaa otram. tas, ko es laizhu ir mana probleema, maybe, esu baiki pieklaajiikais - gribu visus palaist :D

66409. viesis 26.februāris 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Qued, tur jau tas joks, ka mees ar to saabistu veel esot uz elizabetenes "laipni" saskatiijaamies pa saanu lodzinjiem - tas pirmkaart :) taa kaa atcereeties vinjsh to4na atceressjaas kas un par ko, un otrkaart - es neesmu trauceejis satiksmi - es braucu ar atljauto maksimaalo atrumu, izpildot pilniigi visus manevrus saskanjaa ar visaam CSN prasiibaam - pat paraadot pagrieziena raadiitaaju :) un mans par 90% ir paarliecinaac, ka tajaa gadiijumaa saabists stabili saprata kaapeec vinjsh nespeej "lidot" taalaak :)

66411. viesis 26.februāris 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Strauja bremzēšana lai palaistu kādu pārgudru tizleni ir absolūts debīlisms. Kungi, jūs taču paši šeit sludinat - neguli pie krustojumiem, kā zaļš, tā pedāli grīdā. IMHO visi "laipnie", kas pēc 2metrīga uzrāviena, met pa mēmajiem lai palaistu kādu, kam nav prieksroka ir krietni "mācāmi"ar tradicionālajām latviešu metodēm - žagariem. Šitādi "trīcekļi" ir vēl kaitinošāki par "opjiem", kas ātrumu uzņem ar ceļaruļļa cienīgu kampienu. Vēl viens šādu driveru megaprikols ir pielidot (da kaut vai ar 50 km/h) pie krustojuma, bet ja sāk mirgot zaļā, tad pa mēmajiem, neskatoties ka pāri var pārbraukt gan viņš, ga vēl kādas 2 mašīnas.

66429. viesis 26.februāris 2003 12:07
0 0 Atbildēt

Es ļoti atbalstu autora ieteikumu CP sadarboties ar CSDD vai pašvaldībām. Ja viņi (visi kopā) rūpētos par cēloņu likvidēšanu, nebūtu jācīnās ar sekām. Acīmredzot viņu intelekta līmenis tik tālu nesniedzas.

Xin

66430. viesis 26.februāris 2003 12:15
0 0 Atbildēt

vai tieshaam tik gruuti saprast ka ne jau izbrauktuves no pagalmiem ir pie vainas :) gh gh gh bet muusu autobrauceeju zems kultuuras un biezhi vien arii intelekta zems liimenis :)

pabrauciet tak vienreiz ar saviem auto (vai vismaz paveerojiet kaa tas notiek valstiis ar 10-x lielaaku transporta kustiibas intensitaati) pa Eiropu - ilgaak par 25 sekundeem jums 100% nebuus jaastaav kaadaa vaartruumee lai izbraukt uz galvenaa celja, vai arii lai no labaas joslas veikt pagriezienu pa kreisi... vai arii buudams gaajeejs, juus nestaaveesiet 3 minuutes uz gaajeeju paarejas, lai netiktu apdraudeets paarietu paari divjoslu ielai... braukshanas kultuura cita, un lai cik dazhas eiropieshu naacijas man neshkjisti nesimpaatiskas, pieklaajigi braukt shie prot... atshkjiriibaa no muusu banaanzemes...

66450. viesis 26.februāris 2003 14:02
0 0 Atbildēt

Drīz jau būsim eiropā un tad viss būs ok, jo tur braukšanas kultūra ir augstākājā līmenī, it sevišķi parkošanās Parīzē, visi autiņi mīkstiem bamperiem un atliektiem spoguļiem!

Bet tomēr mums vēl jāaug, piekrītu DeaDMo... .

66455. viesis 26.februāris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Tas kurš ieskrēja pakaļā jau pats arī vainīgs! Atradušies ko vainot, līdējus!!! Lai jau lien, ja var, tas jau nav pret noteikumiem... Ko vēl aizliegs izbraukt no māju pagalmiem, kas tad tas par argumentu! Varbūt tev raksta autor arī vajag aizliegt izbraukt no rīta no savas mājas....

Pakaļā skrien tie kas nemāk braukt, sēž sastrēgumā, skatās aizmugurējā spogulī un streso ka kāds pie muguras, un tiklīdz kāds priekšā pakustas tā uzreiz riktīgi liek pa federi, tā kā nepaspēj nobremzēt!! Pamēģiniet paši uzsākt braukšanu pie luksofora un tad nodot pa bremzēm!! 50% būs pakaļā kā likts!!

Atceros kā Zebrā rādīja cik mašīnas varot aizbraukt pie viena luksofora un aizrādīja ka vajag uzreiz riktīgi dot gāzi virsū, nevis palaist priekšējo pa distanci!!! Salika taxistus un tie tik deva, bet reāļi tā avāriju skaits divkāršotos, ja mēs tā brauktu!!!!

66464. viesis 26.februāris 2003 14:56
0 0 Atbildēt

Regnarish, ghhhhhhhhh.... tev gan shaurs skatiens uz probleemu :) ghhhhhh bet nu njemot veeraa tavu vadiitaaja staazhu un likumu un eetikas izpratni - pusliidz piedodami :)

66468. viesis 26.februāris 2003 15:20
0 0 Atbildēt

jebkurā gadījumā vainīgs ir tas, kas iebrauc pakaļā - par to vipār nevar būt komentāru - un nav aprunājams kapēc , kur cik strauji bremzēja

Rīgā ir vietas, kur ja tevi napalaidīs, nekad neizbrauksi katru dienu braucu un laižu

Jo satiksme ir intensīvāka jo vairāk ir jālaiž - pienāks brīdis kad savādāk vispār nevarēs

66475. viesis 26.februāris 2003 16:48
0 0 Atbildēt

Teiksim tā - vainīgs protams ir tas, kas ielika pakaļā, bet avārijas situāciju izraisīja Golfs. Ar to problēmu nav.

Problēma ir tur ka tā izbruktuve no pagalma NAV iela. Principā caur namu pagalmiem šobrīd ir izveidojusies gandrīz tāda pat satiksme, kā uz ielas. Bez tam tā ir tranzītsatiksme, kas pamatīgi bojā pagalmus un rada bīstamību iemītniekiem un problēmas citiem braucējiem.

Risinājumi:

Vislabākais likvidēt to Sarkandaugavas pārbrauktuvi un uztaisīt apvedceļu. Nav naudas....

Nu tad vai nu aiztaisīt to izbrauktuvi ciet, vai iekārtot tos pagalmus tā, lai līkumot pa tiem nebūtu nekādas intereses, vai galu galā uztaisīt tur oficiālu ielu ar atbilstošām ceļazīmēm.

Principā man nav nekas pret palaišanu, pats to daru, ja ir nepieciešams, bet ir iebildumi pret satiksmes NEorganizāciju šajā vietā.

66477. viesis 26.februāris 2003 16:53
0 0 Atbildēt

Šķiet ļaudis pārpratuši - ne es, kur ieskrēju ne man kāds ieskrēja es tikai piefiksēju man acu priekšā notikušo.

66478. viesis 26.februāris 2003 16:57
0 0 Atbildēt

es zinu to vietu. Pašam ir dillemma laist vai nelaist, jo tur ir ne tikai līdēji, bet arī garāžas.

bet CSDD tak var uzlikt zīmi caurbraukt aizliegts un ar rācijām ķert tos mūdžus. Nu iedomājieties tos cilvēkus, kas tur dzīvo!

66483. viesis 26.februāris 2003 17:06
0 0 Atbildēt

to gr

Nu re, risinājumi ir, tikai nav kas tos īsteno:(

66495. viesis 26.februāris 2003 18:36
0 0 Atbildēt

Arī es bieži izmantoju aprakstīto variantu caur pagalmiem ,jaatzīmē ka tur tiešām nevar pabraukt ātrāk par 20-30 km ja negrib salauzt autiņu.Tiesa,to daru ja tiešām ir jāsteidzas un vienmēr pagaidu kamēr mani kāds laipni palaiž,un neaizmirstu pamirkšķināt avarijkas par palaisšanu,kā arī pats mēdzu palaist citus.Varbūt arī šoreiz viņam ir jāsteidzās.

Un vaina jau nav mūsos,visi mēs steidzamies,bet tas,kā darbojas pārbrauktuve.Domāju ka izteikšu visu Sarkandaugavas pārbrauktuves lietotāju viedokli,ka viņas režīms ir stulbs.Optimizējot aizvēršanās un atvēršanās laikus ar vilcienu kustības grafiku, rindas noteikti samazinātos.Savādāk,reizēm ir jāgaida 10 min. pie aizvērta bomja,lai palaistu vienu sūda lokomotīvi.

Vot te varētu pafilmēt mr.Timroc un pakomentēt,nevis čakarēt mozgas tautai ar saviem kreisajiem pagriezieniem uz Brīvības ielas.

P.S.

Arī otrā pusē var apbraukt rindu pa apakšu no Duntes ielas un izbraukt pie k/n Draudzība :-)

66744. viesis 27.februāris 2003 15:24
0 0 Atbildēt

Jaa,taa vieta tur ir taada riebiiga, un galvenais,ka no otras puses pirms shiis pashas paarbrauktuves,dzheki taisa shitos pashus trikus.........Tur neko nepadariit, Tu jau arii,nabags,gribot dariit labu un palaist kaadu,nevari zinaat,kursh godiigi brauc no maajas pagalma aaraa,a kursh chakaree paareejiem smadzenes un grib buut pats spicaakais.......nu kretiini un viss...........

66755. viesis 27.februāris 2003 16:22
0 0 Atbildēt

Kaut kas liidziigs notiek uz Zemitaanu tilta centra virzienaa. Sabrauc pa treso rindu un tad ker skirbas, jeb stumj otro joslu uz pirmo josluu.

66787. viesis 27.februāris 2003 22:16
0 0 Atbildēt

Shitaa rindas apbraukshana pa pagalmu ir ljoti izplatiita Valguma ielas apkaimee, kur F.U.C.K.I.N.G liideeji apbrauc uz Valguma ielas staavoshos pa Staraja Rusas ielu, kura veelaak paariet pagalmaa. Es gan shajaas darbdienu riitu kaisliibaas nepiedalos, jo lepni eju garaam ar kaajaam un iereecu par autovadiitaajiem, kuri ir tik griboshi, tik griboshi... Shodien nogaaju ar kaajaam 11 km un esmu mozh un prieciigs, ka neesmu seedeejis sastreegumos.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti