Ženēvas izstādē pirmo reizi tiek prezentētas jaunās Alfa Spider un Alfa GTV, tagad ar pavisam jaunu agresīvāku izskatu, uzlabotiem tehniskajiem rādītājiem un papildinātu dzinēju klāstu. Sadarbībā ar Pininfarina modernizēta abu populāro automašīnu priekšpuse.
Piemēram, aizsargs ir līdzīgs tiem, kādi tiek izmantoti citos jaunākajos modeļos, nodrošinot Alfas unikālā dizaina nepārtrauktību. Tā augšējā mala ir paralēla pārsegam un tad pazeminās, lai pārtrauktu bampera līniju.
Logo atrodas augstu vidusdaļā, un to ietver hromēts dekors, kas uzsver Alfa preču zīmes spēcīgumu un komunikatīvo vērtību. Hromētie stieņi izceļas uz melnā režģa pamata. Šie horizontālie elementi vairāk palielina un paplašina malējās līnijas, kas vizuāli akcentē mašīnas stabilitāti un noturību uz ceļa. Zemāk divas gaisa atveres, kuras ierobežo trapecveida miglas lukturis, ir atdalītas un kopā ar aizsargu veido leģendāro Alfa krustojumu.
Tradicionālo V-formu uz pārsega veido malējie balsti: divi saplūstoši izciļņi, kuri norobežo un uzsver centrālo izliekumu, kas norāda uz spēcīga dzinēja klātbūtni zem tā.
Jaunās Alfa Spider un Alfa GTV dizainā tika saglabātas šo modeļu raksturīgās ķīļveida līnijas, kuras pastiprina saīsinātā aizmugurējā daļa, un kuras piedod mašīnai ļoti agresīvu izskatu. Tika nolemts arī neatmest stipri izliekto aizsargstiklu un akcentēto izcilni malējā panelī, kas modelim liek izskatīties slaidākam un dinamiskākam. Ir saglabāts arī abu sporta mašīnu daudz slavinātais kopējais veidols, tai skaitā Alfa GTV augsti šķeltā aizmugurējā daļa un Spider šaurā, slaidā aizmugure.
Turpretim 16 collu vieglo alumīnija riteņu dizains ir jauns, tāpat kā trīs pieejamās krāsas: Brunello Red, Racing Green, Cobalt Blue.
Jaunajās Alfa Spider un Alfa GTV pasažieru nodalījumos ir ieviesti vairāki jauninājumi, sākot ar zemāku vadītāja sēdekli attiecībā pret pamatni (H punkts) ērtākai braukšanai. Arī salona interjers ir izveidots daudz stilīgāks un ergonomiskāks. Kā piemēru varētu minēt melno priekšējo aizsargpaneli un jauno centrālo grīdas paneli, kurā atrodas ASR, radio un satelītnavigācijas sistēma. Instrumentu un kontroles paneļa apgaismojums tagad ir sarkanā krāsā, jauni materiāli tiek izmantoti sēdekļu un iekšējai apdarei. Visi šie uzlabojumi nodrošina elegantas vienkāršības un klasiska sportiskuma konceptus, kuri vienmēr ir saistījušies ar šīs nišas abiem Alfa modeļiem.
Jaunie Alfa Spider un Alfa GTV piedāvā īpaši interesantu dzinēju izvēli. Sākot ar diviem dzinējiem, kuri jau ir izmantoti citos jaunākajos Alfa modeļos un izraisījuši lielu interesi Alfas cienītāju vidū: 165 Zs 2.0 JTS un 240 Zs 3.2 litru V6 24.
2.0 JTS (Jet Thrust Stoichiometric) ir revolucionārs benzīna dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu un jaudu vairāk nekā 60 kW/l un īpašu griezes momentu virs 100 Nm/l. Otrais dzinējs, 3.2 litru V6 24, piedāvā 240 Zs pie 6200 apgriez./min. jaudu un lepojas ar griezes momentu, kas sasniedz 289 Nm pie 4800 apgriez./min. - izcilam sniegumam gan ātrumsacīkstēs, gan ikdienas lietošanā. Ar šo dzinēju aprīkota GTV mašīna var sasniegt 255 km/h, un šis sniegums padara to par ātrāko mašīnu visā Alfa Romeo vēsturē.
Vēl viens dzinējs šajā sērijā ir 150 Zs 2.0 T.Spark - Alfas pieredzes apvienojums ar Twin Spark tehnoloģijām. Snieguma rādītāji ir izcili: GTV vislielākais sasniedzamais ātrums ir 215 km/h, bet Spider - 210 km/h. Abām mašīnām ir vajadzīgas tikai 8.5 sekundes, lai izdarītu uzrāvienu no 0 līdz 100 km/h.
Izteikti stilīgās, ar jaunākajām tehnoloģijām aprīkotās un patiesi sportiskās Alfa Spider un Alfa GTV, kas priecēs apmeklētājus Ženēvas autošovā, Eiropā pārdošanā būs jau maijā, tātad pašā sezonas sākumā.
SKAISTULES!