Ar 104 punktiem no iespējamajiem 168 Kangoo Z.E. izcīnījis Starptautiskā Gada furgona balvu, apsteidzot tādus modeļus kā Iveco Daily, Fiat Ducato un VW Caddy.
Balva tika pasniegta Žanam Marijai Hurtigeram, Renault Vieglā komerctransporta nodaļas vadītājam, 14.Starptautiskā Treileŗu šova, kas notika Beļģijā, ietvaros. Žūrijas vadītājs Pīters Vīmens (Pieter Wieman): “Piedāvājot Kangoo Z.E., Renault piedāvā elektrisko furgonu pieejamu jebkuram Eiroas furgonu lietotājam. Un, lai nodrošinātu vides ilgtspējību, ta sir ļoti būtisks aspekts, runāt par sauzemes transportu mūsdienās.
Žans Marija Hurtigers (Jean-Marie Hurtiger) sacīja: “Šī balva ir apbalvojums tiem cilvēkiem Renault, kas vairākus gadus strādājuši pie Kangoo Z.E. izveides, kas ir viens no četriem Renault elektromobīļiem. Visas uzņēmuma nodaļas tika iesaistītas šajā “piedzīvojumā”, ieskaitot dizaina biroju, Maubežas (Maubeuge) rūpnīcu un Pārdošanas daļu. Tika sasniegts mērķis, parādot uzticību, radošanu un, galvenais, izcilu komandas garu, kas nu ir radījis rezultātus.”
Kangoo Z.E. – vieglais komerctransports, ko radījis Renault
Renault, Eiropas līderis vieglā komerctransporta (LCV) tirgū kopš 1998.gada, paplašinājis savu piedāvājumu ar jauno modeli Kangoo Z.E., Kangoo elektrisko versiju. Tas ir pirmais elektriskais modelis, ko pilnībā ražo viens autoražotājs bez starpniekiem.
Ievietojot uzlādes bateriju zem Kangoo Z.E. grīdas, Renault ir saglabājis to pašu kravas kapacitāti un dimensijas kā iekšdedzes dzinēja modelim. Kangoo Z.E. tiek piedāvāts divos dažādos garumos un trīs versijās, un tās visas tiek ražotas MCA Maubežas (MC Maubeuge) rūpnīcā Francijā, turpat, kur šī modeļa iekšdedzes dzinēja versija. Pieejamās versijas - Kangoo Z.E., Kangoo Z.E. Maxi divvietīgs un Kangoo Z.E. Maxi piecvietīgs. Šī dažādība izskaidrojama ar profesionālu atšķirīgajām vajadzībām, kravas ietilpība variē no 3 m3 līdz 4.6 m3. Pieejams gan kravas, gan pasažieru versijās.
Pirmais plaši pieejamais Z.E.
Kangoo Z.E., pirmais Renault Z.E. klāsta modelis, nonāca Renault dīleru salonos 28.oktobrī. Tā cena ir sākot no 20 000 eiro, neskaitot nodokļus, Eiropā (bez valdības atvieglojumiem) un sākot no 15 000 eiro, neskaitot nodokļus, Francijā, pateicoties Francijas valdības bonusam 5 000 eiro apmērā. Uzlādes baterijas tiek izīrētas par 72 eiro mēnesī, neskaitot nodokļus, uz 36 mēnešiem un 10 000 km gadā.
Vides ieguvums
Francijā elektromobīļi uzrādījuši ļoti zemas emisijas, ieskaitot tās, kas rodas no elektrības ražošanas. Kopējās CO2 emisijas ir 12 g/km. Savukārt Gada furgona žūrijai fakts, ka Kango Z.E. ir paredzēts masveida ražošanai, šķita daudz ievērojamāks kā nelielās CO2 emisijas.
Tikko iznācis un jau tik ievērots
Starptautiskā Gada furgona balva ir kulminācija Kanoo Z.E. apbalvojumos. Kangoo Z.E. tika izvēlēts par Gada furgonu Dānijā, kur lēmumu pieņēma autosporta žurnālisti. Savukārt Īrijā tas izcīnīja balvu “Zaļākais autoparka komerciālais transports”, ko izvēlējās Autoparka transporta balvas žūrija. Šī bija jau trešā ba;va, ko Eiropā ieguvis jaunais Kangoo Z.E.
*lietošanā
Lietojam Dīzeli, 1.5, ar 85 zs, jāsaka ka autinjs ir loti ietilpigs, samera eerts, protams garakos gablos prasas kriuizs.
zvieniga problema ir shim autinjam - stabiltiate, pagriezienos meedz loti sasveertes, un ekstreemi ar vinuj neiesaku braukt nevienam.