Ar fotoradariem vēl labāk varēs kontrolēt OCTA esamību 36

 
2.decembris 2011 8:08

Rīgas reģionā tai skaitā Ogrē un Jūrmalā ir uzsākuši darboties jaunie fotoradari, kuri ne tikai fiksēs vai tiek ievērots atļautais braukšanas ātrums un izieta tehniskā apskate, bet arī vai transportlīdzeklis ir apdrošināts.

Kā vēsta LTAB aprēķini, kad būs pabeigta visu plānoto fotoradaru uzstādīšana, transportlīdzekļu īpašnieku skaits, kuri tiks sodīti par braukšanu bez OCTA varētu pieckāršoties.

Kā liecina Ceļu policijas statistika, šī gada 9 mēnešos par ātruma pārkāpšanu sodīti 67192 auto vadītāji, no kuriem 6390 pārkāpumi fiksēti ar fotoradaru starpniecību. Savukārt par braukšanu bez OCTA šī gada 9 mēnešos sodīti 5605 auto īpašnieki, 106 gadījumos piedalīšanos ceļu satiksmē bez apdrošināšanas fiksējuši fotoradari. Nereti ir gadījumi, kad vienam un tam pašam auto īpašniekam vienas dienas laikā tiek fiksēti atkārtoti pārkāpumi. Dažreiz cilvēki vienas dienas laikā saņem pat piecus administratīvā pārkāpuma protokolus.

„Sabiedrībā nereti tiek uzskatīts, ka par vienu pārkāpumu var sodīt tikai vienu reizi. Tādējādi, ja tiek piefiksēts, ka transportlīdzeklis piedalās ceļu satiksmē bez OCTA, tad otro reizi tajā pašā dienā konkrētais auto īpašnieks netiks sodīts. Taču tie ir sabiedrības mīti, kuri izriet no neinformētības. Auto īpašnieks par vienu un to pašu pārkāpumu var tikt sodīts vairākkārtīgi, ja šos pārkāpumus fiksēs fotoradars vai ceļu policijas ekipāža, un sodu nāksies maksāt par katru šādu gadījumu neatkarīgi vai tas ir bijis divas vai desmit reizes”, skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics.

Uz Latvijas ceļiem jau ir uzstādīti pirmie lāzerfotoradari, un pakāpeniski plānots uzstādīt visus fotoradarus. Kā liecina LTAB aplēses, ja līdz šim esošie 4 fotoradari fiksēja salīdzinoši nelielu transportlīdzekļu skaitu, kuri pārvietojas bez OCTA, tad pabeidzot uzstādīt fotoradarus visā Latvijā, tiek lēsts, ka neapdrošināto skaits, kuri tiks fiksēti ar fotoradaru starpniecību varētu pieckāršoties.

„Kaut arī neapdrošināta transportlīdzekļa izraisītu ceļu satiksmes negadījumu cietušajiem zaudējumu atlīdzības tiek segtas no OCTA garantijas fonda, kurā iemaksas tiek veiktas no apzinīgo transportlīdzekļu īpašnieku iegādātajām OCTA polisēm, bet pēc tam regresa kārtībā atgūtas no vainīgā transportlīdzekļa vadītāja vai īpašnieka, braukšana bez OCTA ir nopietns pārkāpums. Šajā gadījumā papildus fotoradaru uzstādīšana ir apsveicama nevis tāpēc, lai sodītu vairāk, bet, lai kalpotu kā prevensijas līdzeklis uz neapdrošinātajiem autoīpašniekiem. Nākotnē palielinot fotoradaru skaitu, prognozējam, vēl efektīvāk cīnīties ar vieglprātīgiem autovadītājiem. Tomēr sodīto auto vadītāju skaita palielināšanās nekādā mērā nenozīmē, ka palielināsies arī neapdrošināto auto īpašnieku skaits. Tiek lēsts, ka neapdrošināto transportlīdzekļu īpašnieku procentuālais samērs arī nākamā gada pirmajā pusgadā varētu palikt nemainīgs vai pat nedaudz samazināties”, informē Juris Stengrevics.

Saskaņā ar LTAB rīcībā esošo informāciju šobrīd ceļu satiksmē piedalās 2-3% neapdrošinātu transportlīdzekļu. Pēc ekspertu novērojumiem tieši autovadītāji ar agresīvu braukšanas stilu, kas bieži pārkāpj ātrumu vai vada transportlīdzekli alkohola reibumā, bieži pārvietojas arī ar neapdrošinātu transportlīdzekli.
 

 
Visi komentāri
 
284479. viesis 2.decembris 2011 10:01
0 0 Atbildēt

Vai vispār kaut kam der šis OCTA?

OCTA likums nedarbojas!

Varu kaut visu mūžu braukt, neizraisot avārijas, bet, ja kāds sakropļos mani, OCTA apdrošinātāji tāpat neko nemaksās! Ņirgs acīs un sūtīs tiesāties. Tiesāšanās visās instancēs paņems vismaz 6-7 gadus!

Kāpēc vispār ir vajadzīga OBLIGĀTA OCTA, ja VALSTS negarantē šī likuma normālu darbību, apdrošinātāji var nekaunīgi un atklāti nepildīt OCTA likumu?

Te jau ir aprakstīti gadījumi ar BALTIKUMS!

BEZTABU tikko atkal bija sižets par I grupas invalīdi meiteni, kurai jau 4 gadus atsaka apmaksāt medicīniskos izdevumus tas pats BALTIKUMS.

Kam vispār ir domāts apdrošinātāju un banku uzraugs FKTK?

Tikai, lai saņemtu procentus no apdrošinātājiem un asistētu viņiem klientu apkrāpšanas procesā

284480. viesis 2.decembris 2011 10:03
0 0 Atbildēt

Kurš zin, kur Jūrmalā ir novietoti jaunie stacionarie fotoradari ? Man viens ce-pe-šniks lepni paziņoja, ka tādi jau esot. Pāris reižu esmu manījis tos pārvietojamos, bet stacinaros gan neesmu vēl nofiksējis. No tām FOTORADARU kartēm neko nevar saprast.

284481. viesis 2.decembris 2011 10:14
0 0 Atbildēt

Nav stacionāro vispār neviena vēl.

284486. viesis 2.decembris 2011 13:56
0 0 Atbildēt

Tad kā tie mēsli darbosies - fočēs visus pēc kārtas un salīdzinās ar datubāzi, vai tomēr fočēs tikai ātruma pārniedzējus un bonusā vēl varēs iesvērt vēl tās divas "pārbaudes"?

284489. viesis 2.decembris 2011 22:15
0 0 Atbildēt

msh joprojām palicis prasta lauķa līmenī, bet cenšas spriest kā riktīgs zinātājs :D:D Losīt, palasi literatūru un tad izklāsti runiņu.

284493. viesis 3.decembris 2011 13:44
0 0 Atbildēt

Tad jau fočēs visus...

nez, fočenēs riepu nodilumu arī var redzēt?

284494. viesis 3.decembris 2011 14:30
0 0 Atbildēt

Ja jau fočēs visus, tad tie ir nevis fotoradari, bet gan novērošanas kameras ar ātruma fiksēšanas funkciju. Normālās rietumvalstīs attiecīgas organizācijas sāktu burkšķi par privātpersonu novērošanu, a pie mums viss klusu...

284497. viesis 3.decembris 2011 21:04
0 0 Atbildēt

Tu, normālās rietumvalsts piesaucēj, kāda tev starpība, kas ,kur, kāpēc tevi fotografē?? Man mašīnā arī ir kamera, kas filmē visu,kas notiek uz ceļa braucot. Un,ja tavs feiss tur nokļūs, tu ko pasāksi? Visu Vecrīgu novēro, bankas ieraksta bankomātos tavu mordu, jebkur ir uzstādītas kameras.

Iepūt ,jenot.

284498. viesis 3.decembris 2011 23:19
0 0 Atbildēt

284497. anonīmiķim - Ja kaut kāda loha dēļ mana privātā dzīve kļūs neanonīma, tad atlikušo es varēšu gozēties saulītē, bet tu iepūst. Pamēģini uzzināt kaut ko no banku ieraktstiem, un tad uzzināsi, cik naudiņas bankām izmaksā tas, lai šie dati būtu drošībā. Zivtiņam nav ne tādas naudas, ne resursu.

284499. viesis 4.decembris 2011 2:14
0 0 Atbildēt

Tikai ir viens mazs sīkums - mums visiem ir šī privātās dzīves neaizskaramība, kamēr tā neapdraud pārējos vai neaizskar citu satiksmes dalībnieku (un ne tikai) intereses. Ja tu brauc ar mašīnu bez octas, bez skates, ar plikām riepām u.tml. netieši tu apdraud pārējos satiksmes dalībniekus, arī mani, līdz ar to es tikai atblastu, ka tādus kā tevi tad "ņem priekšā".

Sēne, ja kaut kāda loha dēļ, kurš ir izdomājis, ka viņam ir tikai tiesības, nevis pienākumi, es cietīšu zaudējumus, tad iepūst varēs šis lohs. Starp citu, tu nevarēsi vis gozēties saulītē, jo šis lohs pieteiks privātpersonas bankrotu un iepūst varēsi tu... :D

Bez tam, jāsaka, ka tu esi tiešām naivs, ja domā, ka tie banku u.c. dati ir drošībā. Tie, kam vajag, tos tavus datus iegūs vienalga, vai vēlies tu to vai nē.

284500. viesis 4.decembris 2011 10:57
0 0 Atbildēt

GāBēDivpadsmit laikam neiebrauca kur slēpjas tas āķis - ka filmēti un numuri tiek atpazīti visiem, kas pabrauc garām tām kastēm. Bet nu jā - par cik tu brauc noteikti daudz vairāk par mani, tātad tevi drīkst saukt par sabiedrības apdraudētāju, kura privātajai dzīvei var uzlikt mīksto, tātad - ja kāds urķis uzlauzīs datubāzītes [pieņemot ka viņi saglabās visus numurus, ne tikai pārkāpēju - solis līdz tam pie tādiem radariem tak ir niecīgs, pat ja tā vēl nenotiek], a tur atklāsies ka GāBēDivpadsmit kaut kādā laikā, kad it kā strādājis dažus desmitus kilometru attālumā, pabraucis garām radaram, jo braucis pie mīļākās, un sieva to uzzinot viņu iekausta ar lielāko mājās atrodamo pannu - tātad mums visiem jāuzgavilē ka sabiedrības drauds GāBēDivpadsmit ir saņēmis pēc nopelniem. Vai ne? :D

Par reāliem pārkāpējiem - man kaut kā vairāk liekas ka šādus pārkāpumus pamatā izdara aiz izlaidības - nu kurš normāls cilvēks brauks bez TA un OCTA pie tagadējajiem sodiem? Ir tādi pokujisti kuri noķerti braucam pālī vairākas reizes, bet tur nekādi sodi nelīdzēs.

284501. viesis 4.decembris 2011 11:49
0 0 Atbildēt

GB12 - privātpersonas bankrotu? Tu ko esi sapīpējies? Kopš kura laika CP ir privātpersona? Viņi jau būs tie, kas šos datus nebūs nosargājuši.

284509. viesis 4.decembris 2011 21:19
0 0 Atbildēt

Sēne, laikam vienkārši neizpratu tavu domu... Vairāk šķiet, ka tu biji sapīpējies, to rakstot... bet, nu, labi, lai paliek...

msh - tiem, kam nav, ko slēpt, tie arī par šādiem sīkumiem neuztraucas. Bez tam, tu esi kaut kur dzirdējis, ka, pateicoties fotoradaram, kāds būtu uzrāvies ar pannu no sievas par braukšanu pie mīļākās, pie tam, nepārkāpjot neko? Bet, ja uzraujas pārkāpjot, pats vainīgs. Man tas problēmas nerada, jo, pirmkārt, sievu nekrāpju, nekad to neesmu darījis un visticamāk arī nedarīšu, jo ģimeni vērtēju augstāk par visu, otrkārt, esmu mācīts uzņemties atbildību par izdarīto, nevis meklēt jocīgas otmazkas, treškārt, man nav, ko slēpt, līdz ar to, ja vien tas nav mans dzīvoklis, publiskā telpā lai mani bildē, cik uziet. Mani tas netraucē.

Par šādām lietām uztraucas tika tie, kam ir, ko slēpt. Un tie, kam patīk pārkāpt noteikumus, bet negribas uzņemties atbildību.

Kas attiecas uz to izlaidību, man pilnīgi pajāt, vai man uzskrien aiz izlaidības, vai speciāli nepērkot octu, tas situāciju nemaina - man ir zaudējums, jo vainīgais nespēj atmaksāt. Un, lai tas nenotiktu, 80 lati nav tik liela nauda, noteikti samaksās un, tici man, vairs neaizmirsīs. Bez tam, tagad ir tāda opcija, kā csdd e-pakalpojumi, kas brīdina par octas termiņa beigām, līdz ar to, ja neesi to nopircis, tad iespēja, ka tas ir noticis nejaušības pēc, ir ļoti maza. Un tādus aizmāršas arī ir jāsoda (profilakses pēc), varbūt nākamreiz atmiņa labāk strādās.

284510. viesis 4.decembris 2011 21:54
0 0 Atbildēt

Baigi svarīgās VIP personas, kuras nedrīkst filmēt :D:D:D:D Kurām tiek aizskartas tiesības :D:D:D Jūs abi, seene un msh parandžās staigājat? Nedod Dievs,kāds jūsu važnos snuķus ieraudzīs. Reāli lunohodi.

284514. viesis 5.decembris 2011 16:01
0 0 Atbildēt

Ieksh uk apdroshinashanu cheko ar numurzimju atpazinejiem, kas lielaa vairumaa tiek uzstaditi virs viaduktiem, uz lielakam shosejam un citas vietaas. Pabrauc garam tadai uzpariktei bez apdroshinashanas, nu i pec laicinja paradas zilas mirgojoshas lampinjas aizmuguree. Talak tiec galaa kaa gribi.

284516. viesis 6.decembris 2011 7:31
0 0 Atbildēt

80 laši nav tik liela naudas summa? Nu jā, bagāts dara kā grib, nabags kā var...

284517. viesis 6.decembris 2011 10:38
0 0 Atbildēt

Nabags vai nu nebrauks ar auto, vai arī būs pietiekami parūpējies par to, lai atcerētos par octa termiņu.

284533. viesis 7.decembris 2011 20:11
0 0 Atbildēt

Nē nu var jau redzēt ka dažs labs dzīvo visuma centrā un pelna labu, tb pēc latvijas [nevis visuma centra] standartiem lielu algu. A ko tiem, kas nedzīvo visuma centrā, kur visur var aizbraukt ar regulāri kursējošu sabiedrisko? Es ta vēl dzīvoju ciematā, gandrīz centrā un man būšana kājāmgājējam ir tikai kaitinoša, teiksim, fakts ka autobusi uz šejieni kursē kādas 4-5 reizes dienā, kas jau tā ir daudz. A ko tiem, kas dzīvo vēl dziļākos nostūros un kur mašīnas nav tikai atsevišķiem pensionāriem un tādiem alkāniem, kādi visuma centrā ir bomāri, jo bez tās vienkārši nevar iztikt? Kolēģis kādu laiku atpakaļ prātīgā garā krāsoja savu B3 passātu un pāris nedēļas uz darbu brauca ar apsistu fordeļa esi kam nav ne TA, ne OCTA, jo kompresoru un vairākas instrumentu kastes ar velosipēdu vadāt, pie tam katru dienu vienkārši tehniski nav iespējams. Kā prātvēders gābēdivpadsmit ieteiks šādā situācijā rīkoties? Īrēt mašīnu? :D

284534. viesis 7.decembris 2011 20:32
0 0 Atbildēt

A kā prātvēders msh ieteiks rīkoties kolēģim, ja viņš uztaisīs avāriju, kurā zaudējums būs, teiksim, 4500 lvl?

Kā prātvēders msh ieteiks rīkoties kolēģim, ja šis nevarēs atļauties riepas nopirkt? Braukt ar slikiem?

Kā prātvēders msh ieteiks rīkoties kolēģim, ja tas nevarēs atļauties bendžu nopirkt? Iet noliet no kāda?

Kā prātvēders msh ieteiks rīkoties situācijā, ja apsistajam fordeļa esim atteiks bremzes? Braukt bez tām?

Ir nu gan tev loģika... Tādus kā tu tiešām labāk no civilizācijas pēc iespējas tālāk turēt. Man jau ta' nekas, ja tas kolēģis man apskādēs auto, es aiziešu uz ifu, un man ātri sataisīs mašīnu, paņems no LTABa piķi, bet pēc tam tavs kolēga varēs visu mūžu LTABam par to maksāt.

284535. viesis 7.decembris 2011 22:35
0 0 Atbildēt

Zini, braucot pa reti apdzīvota apgabala pazīstamiem grantētiem ceļiem normāli, bez iestiprināšanās ar kaut ko grādīgu, un darot to kādas desmit dienas, iespējamība uztaisīt avāriju par četrarpus štukām būtu līdzvērtīga iespējamībai ka tavā mašīnā ietriektos meteorīts, jau kaut vai tāpēc vien, ka pašā novada centrā tik vērtas mašīnas ir skaitāmas uz roku pirkstiem... :D Pārējie trīs teksti vienkārši ir sūds ko nav vērts komentēt... :D

Bet tava loģika atgādina manu vecvecāku uzskatus ka cepisti uzlabo satiksmes drošību, fotoradari ir domāti lai sodītu agresīvos braucējus utt. Šie arī šausminās par to, ko es pāris reižu mēnesī izdaru, noteikti šausmināsies arī tu - iedomājies, tikai, mašīna, bez numuriem! ar motoru, kas lielāks par diviem litriem! ļooti agresīvi paātrinoties! pārsniedz atļauto ātrumu! :D Šausmīgi, vai ne?

284536. viesis 8.decembris 2011 7:44
0 0 Atbildēt

msh - atlikt irshanu.

pietiek vienam urlaanam aizbraukt uz tiem paakjiem ar daargu, bet droshinaatu un TA izgaajushu lamatu un buutiski paarsniedzot aatrumu un uzvedoties uz celja debili tomeer sabuchot to veco bez OCTA un bez TA lamatu. Pat ja CSN izraisiitaajs buus urla - vainu piesies nedroshinaatajai lamatai.

Un jaapiekriit gb12 - ja nav naudas, tad nav! Un ko dariit, ja nav taada bezOCTA un bezTA forda ar ko vadaat kompresoru? ko tad?

ja nav naudas octai, riepaam, skatei utt - tad nevajag braukt. Kaapeec citiem ir jaabbuut kaa ljoljikiem un tas jaamaksaa, un jaapeerk, jo luuk vinji dziivo citur vai tiem ir vairaak naudas? bet bomaaram nekas no taa nav vajadziigs, jo ir otmazka - gruuti aizvest un nav naudas...

284537. viesis 8.decembris 2011 8:37
0 0 Atbildēt

A huļi jūs divi izlasāt max divas rindas un tad kaut ko sākat tirst? Atkārtoju vēlreiz skaidrā latviešu valodā priekš subjektiem ar īpaši lēnu aizdedzi - cilvēks krāsoja savu mašīnu, tb viņa mašīna ar noskrūvētiem bleķiem un nekustināma pāris nedēļas stāvēja garāžā, bet šajā apvidū īpaši nevienam nemēdz būt liekas mašīnas, kuras parasti stāv, ir aptirsinātas un ar izietu TA ko aizņemties. Nu tad ko viņam vajadzēja darīt pēc dažu visgudru rīgas profesoru domām - nopirkt priekš divām nedēļām vēl vienu mašīnu ar ko braukāt kamēr esošā tiek krāsota? :D Bomārus meklē sev apkārt. Viņš varbūt būtu dadomājies līdz braukšanai ar traktoru, bet nelaimīgā kārtā viņam pamatnodarbošanās dēļ traktora vadītāja apliecība nav vajadzīga, un tāpēc viņam tās nav.

P.N. Palaidniex, nu iespējamība ka no visuma centra šeit atfistos kāds urlāts, močītu pa graņķarofkām un braucot dienā 10 minūtes, gadā dažas reizes un sanāktu avārija varētu būt apmēram tāda, kā iespējamība ka pa tavu un gābēdivpadsmit tačku vienlaicīgi pa meteorītam trāpītu.... :D

284539. viesis 8.decembris 2011 8:56
0 0 Atbildēt

un ko tas chibriks dariitu, ja vinjam nebuutu taas otras mashiinas?

alkaani jau taapat domaa, es te klusinjaam liidz vieteejai tochkai 2 km aizbraukshu pa paali un tik pat klusinjaam atpakalj

tas ka taa dara ir fakts

tas ka taa nedriikst arii ir fakts

un ja piekjer taadu tad pelniiti jaamaksaa sosda - arii fakts!

284540. viesis 8.decembris 2011 9:42
0 0 Atbildēt

Man vienam paziņam meteorīts pirms 5 gadiem trāpīja, nošķīla pilnīgi jaunu Sprinteru, jo pretimbraucošais (tiesa gan, ar octa un ta, bet pagalam sūdīgām riepām) līkumā nesavāca mašīnu.

Vēl par meteorītiem runājot, pirms pāris gadiem vienam klientam arī lauku opis uz lauku krustojuma ar toļi askonu, toļi eskortu notaranēja džipam sānu tā, ka džipu uz tolmetu aizveda.

Vēl pagājušajā ziemā pats, pateicoties nelielām iemaņām un labām riepām, uz laiku ceļa izspruku no avārijas ar traktoru, kad nācās lavierēt dēļ uz ceļa izskrējuša kaķa.

Tā ka, par tiem meteorītiem arī vari paklusēt.

284541. viesis 8.decembris 2011 12:22
0 0 Atbildēt

Eh... patīk man tas msh apzīmējums "visuma centrs". Bet Palaidniex un GB12 korītī pierāda, cik liela patiesība tajā ir. Trakākais jau tajā, ka taisnība ir abiem, bet neviena no pusēm negrib redzēt tālāk par savām šaurajām interesēm. Neviens no variantiem nav pieņemams sabiedrībai kopumā. Diemžēl tāda "sabiedrība" eksistē tikai uz papīra. Jo lēmumus ierēdņi pieņem no tāda pat šaurā redzesloka, nemēģinot iedziļināties tajā, kā dzīvo citi sabiedrības locekļi.

Ja man no sava šaurā redzesloka ir jāizvēlas, kura pusē nostāties, kamēr nav atrasts kopsaucējs, tad es laikam būšu tā lauku onkas pusē, kura rīcību motivē vēlme izdzīvot, nevis "visuma centra" pareizā pilsoņa pusē, kas ir norūpējies par skrambu uz sava spīdīgā auto...

284542. viesis 8.decembris 2011 13:39
0 0 Atbildēt

seene - ja valstī demokrātiskā ceļā ir ievēlēti vadoņi ir pieņemti spēles noteikumi, tad valsts plaukst tikai tad, ja noteikumus ievēro visi vai nospiedošs vairākums, nevis ikkatrs vai katrs otrais spēlē paslēpes - ja noķers tad ievērošu, kamēr nav noķēruši - neko nezinu un neievērošu. Valsts esam mēs visi - ikkatgrs no mums!, Nevis valsts ir ļaunie viņi, bet mani apspiež...

284543. viesis 8.decembris 2011 14:02
0 0 Atbildēt

284542 - demokrātija ir ilūzija. Padomā godīgi, cik lielas iepējas tev pēdējās vēlēšanās bija ievēlēt valdībā cilvēkus, kurus tu tur vēlējies redzēt. Vai tomēr biji viens no daudzajiem, kas balsoja par mazāko ļaunumu... Ja ir vēlme izprast - šeit ir lielisks skaidrojums, kādēļ tā ir. blog.cgpgrey.com/the-politics-...nimal-kingdom/

Un jā - valsts ir ikkatrs no mums, bet tie, kas ir pie varas, rūpējas tikai par atsevišķu grupu, nevis valsts interesēm. Tam ir gan politiski, gan ekonomiski motīvi, gan arī vienkāŗši nespēja redzēt tālāk par savu degungalu.

Ir liela starpība, vai "spēles noteikumi" netiek ievēroti ļaunprātīgi vai dēļ tā, ka tie neatbilst realitātei un ir spējīgi darboties tikai iedomu pasaulē.

284545. viesis 8.decembris 2011 14:38
0 0 Atbildēt

seene, kamēr esi mazākumā, tikmēr esi mazākumā

ja telpā ir 20 turki un viens latvietis - balso kā gribi, bet telpā nāksies runāt turku valodā...

demokrātija ir vairākuma uzpiestie noteikumi visiem - arī mazākumam

284546. viesis 8.decembris 2011 14:44
0 0 Atbildēt

Palaidniex - demokrātija tās patreizējā izpildījumā ir MAZĀKUMA uzspiestie noteikumi visiem. Lai vai cik dīvaini tas neskanētu - paskaties iepriekš minētajā linkā skaidrojumu, kādēļ tā ir.

284549. viesis 8.decembris 2011 15:04
0 0 Atbildēt

nu bet vairākums ievēl to mazākumu PAŠI!

vairākums deleģē mazai saujiņai tiesības diktēt noteikumus...

demokrātija ir ļoti slikta sistēma, bet nekā labāka mums nav!

284550. viesis 8.decembris 2011 15:10
0 0 Atbildēt

Nav, jo neviens jau negrib. Vairākumam liekas, ka viņi ne pie kā nav vainīgi un sliktie ir tikai tā saujiņa. Tāpēc jau saku, ka demokrātija ir ilūzija.

284551. viesis 8.decembris 2011 15:32
0 0 Atbildēt

un ir kur tas tā nebūtu?

284552. viesis 8.decembris 2011 15:40
0 0 Atbildēt

Jā, tur kur nav demokrātijas, cilvēkiem vismaz nav maldīgas ilūzijas :D

284553. viesis 8.decembris 2011 21:36
0 0 Atbildēt

Jums laba sarunas tēma... :D

GB12, kā tu domā, kurais nošķiltais džips tam opim tas bija - nu ne jau pirmais, ko? :D

284554. viesis 8.decembris 2011 21:39
0 0 Atbildēt

P.N. Sēņotāj, es ļoti labi saprotu "korīša" intereses, bet nu kad kāds bariņš pilnā rīklē bļauj "BALTS!", tad es pabļauju pretī "MELNS!", jo tas ir iespaidīgāk nekā klusi nočukstēt "pelēks", a bariņš uzliek tam mīksto un turpina dzīvot uzskatos ka ir balts... :D

284555. viesis 8.decembris 2011 23:14
0 0 Atbildēt

msh - ko tu ar to gribēji pateikt? Kāds P.N., ja raksti to pašu, ko es? :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 3

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 7

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

Neuzmanīgs velosipēdists vai neuzmanīgs autovadītājs? (+ VIDEO) 39

Video autors ierakstam devis nosaukumu "Neuzmanīgs velosipēdists pārāk pārliecinoši uzbrauc uz pārejas". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti