Jaunas Ford automašīnas turpmāk varēs iegādāties ar gāzes iekārtām 17

 
8.decembris 2011 20:42

Reaģējot uz pircēju pieprasījumiem un augstajām degvielas cenām Ford oficiālais pārstāvis Baltic Motors, Ltd uzsācis vairāku Ford modeļu tirdzniecību ar sertificētām autogāzes iekārtām.

Benzīna un dīzeļdegvielas arvien pieaug, līdz ar to ikdienas darbi un ērtības, ko nodrošina pārvietošanās ar dienesta vai personīgo auto, prasa arvien lielākus izdevumus. Viens no risinājumiem ir benzīna automašīnu pārbūvei uz gāzes barošanu. Baltic Motors, Ltd ir pirmais auto tirgotājs Latvijā, kurš piedāvā jaunas automašīnas, kas aprīkotas ar sašķidrinātās jeb LPG gāzes barošanas iekārtām Latvijā, saglabājot Ford garantiju – 5 gadi jeb 100 000 km nobraukums.

Tūlītēja ekonomija un ekoloģija

Lai gan gāzes patēriņš ir par aptuveni 10% lielāks nekā benzīna patēriņš, autogāze ir ievērojami lētāka. Nobraucot 30 000 kilometrus gadā ar Ford Focus 1.6 iegūtā ekonomija pēc diviem gadiem būs aptuveni 660 latu. Turklāt dzinēja jaudas samazinājums ir nebūtisks. Piemēram, 1,6 litru Duratec dzinējam tie ir aptuveni 4 zirgspēki, tātad no 105 uz 101 zirgspēkiem.

Neredzama un nesajūtama

Gāzes iekārtas Ford automašīnām uzstāda pieredzējuši, sertificēti speciālisti. Gāzes balons tiek uzstādīts rezerves riteņa vietā, savukārt, uzpildes vārsts - pie degvielas tvertnes vāciņa. Tādējādi no ārpuses nekas neliecina, ka automašīnai ir gāzes barošana. Jaunākās paaudzes gāzes iekārtas veidotas un uzstādītas tā, lai ne salonā, ne arī pie automašīnas nebūtu jūtama gāzes smaka.

Pilnībā automātiska darbība

Ja gaisa temperatūra ir zemāka par +5° C, motors sākotnēji tiek uzsildīts ar benzīnu, un automašīnā ievietotais termostats automātiski pārslēdz benzīna sistēmu uz gāzes sistēmu, kad dzinēja siltums sasniedz +35° C. Ja gāze beigsies, vadītāju par to informēs gāzes iekārtas signāllampiņa. Ford uzstādītās gāzes iesmidzināšanas sistēmas izgatavotas tā, lai automašīnai būtu nodrošināta nepārtraukta degvielas padeve. Ja braucot ar auto gāzi, tā beidzas, sistēma automātiski pārslēdzas uz benzīna patēriņa režīmu un izmanto automobiļa bākā iepildīto benzīnu. Brauciena laikā jebkurā brīdī var izvēlēties braukt izmantojot auto gāzi vai benzīnu. Pārslēgšanās notiek uzreiz un neietekmē automašīnas gaitu. Gāzi iespējams uzpildīt 140 autogāzes stacijās visā Latvijā, 40 no tām atrodas Rīgā. Staciju skaits nemitīgi pieaug, tomēr speciālisti iesaka uzpildīt kvalitatīvu autogāzi uzticamās gāzes uzpildes stacijās.

Ford ar gāzi var iegādāties jau tagad

Baltic Motors, Ltd piedāvā izvēli no vairākiem Ford modeļiem ar autogāzes iekārtām. Lētākais no tiem, Ford Fiesta LPG ar 1,25 litru dzinēju maksā 8775 latus. Bez tam iespējams iegādāties arī Focus LPG, Mondeo LPG, kā arī mazizmēra komercauto Fiesta VAN LPG. Ford Focus jau šobrīd ir pieejams testa braucieniem ikvienam interesentam, kā arī ir veikti jau pirmie ar autogāzi aprīkoto automašīnu pasūtījumi.
 

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
284589. viesis 13.decembris 2011 9:48
1 0 Atbildēt

UUSA

Neeļļo nekādus traktus, un arī "speciālo" eļļu nav jālieto-tādas vienkārši neeksistē...

=========================

Vispār "eļļo" jau gan, ir tādas sistēmas, kuras padod kopā ar gāzi , ja tā var

izteikties, "piedevu" (eļļa tā nav!), kura uzlabo ieplūdes vārstu darba apstākļus.

Bet ne vienmēr, jo, konstruējot dzinēju jau no sākuma ar aprēķinu, ka lietos gāzi, visbiežāk tiek izvēlēti materiālu pāri, kuri šādos apstākļos strādās vislabāk. "Speciālas" eļļas arī ir, parasti tās "speciālums" izpaužas augstākā termiskajā noturībā (gāzes degšanas process kopumā ir "karstāks"), mēdz

būt savādāks dažu piedevu daudzums un to kompozīcija. Bet nu tas vairāk attiecas uz tīrajiem gāzes dzinējiem. Automobiļu motoreļļām normāli piemērotību nosaka pēc termiskās noturības, visvairāk pēc oksidācijas augstā

temperatūrā, normāli uz etiķetes vai produkta aprakstā tad ir pieminēti "gāzes dzinēji"!

Man ir labs paziņa Bavārijā, viens no reģiona lielākajiem riepu tirgotājiem, tirgo t.s. industriālās riepas, no traktoriem un sējmašīnām līdz noliktavu iekrāvējiem. Viņa saimniecībā ir vairāki Mercedes "garie +augstie" busi preces

izvadāšanai / savākšanai. Visi ir benzīns / gāze. Kā pats Hansītis stāstīja, normāli katrs buss noskrien ap 300 000 km, apmēram 2 līdz 2.5 gadu laikā. tad ņem atkal jaunu tādu pat, "nobrauktos" ļoti labprāt atpērk nebagātas pašvaldības utt., kam šādu transportu vajag "no reizes uz reizi". Uz jautājumu, vai ar LPG nav kādas problēmas, Hansītis atbildēja, ka, ja normāli kopj mašīnas (un kopj! Tie taču ir "maizes auto!), tad tos 300 000 un vairāk tās nobrauc bez jebkādām problēmām. Pēdējo reizi, kad biju, tie busi viņam bija 8 gabali... Plus cita tehnika un ... savs servisiņš - esot izdevīgāk, nekā dzenāt uz servisiem tuvējās pilsētās, Augsburgā u.c...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti