Jaunas Ford automašīnas turpmāk varēs iegādāties ar gāzes iekārtām 17

 
8.decembris 2011 20:42

Reaģējot uz pircēju pieprasījumiem un augstajām degvielas cenām Ford oficiālais pārstāvis Baltic Motors, Ltd uzsācis vairāku Ford modeļu tirdzniecību ar sertificētām autogāzes iekārtām.

Benzīna un dīzeļdegvielas arvien pieaug, līdz ar to ikdienas darbi un ērtības, ko nodrošina pārvietošanās ar dienesta vai personīgo auto, prasa arvien lielākus izdevumus. Viens no risinājumiem ir benzīna automašīnu pārbūvei uz gāzes barošanu. Baltic Motors, Ltd ir pirmais auto tirgotājs Latvijā, kurš piedāvā jaunas automašīnas, kas aprīkotas ar sašķidrinātās jeb LPG gāzes barošanas iekārtām Latvijā, saglabājot Ford garantiju – 5 gadi jeb 100 000 km nobraukums.

Tūlītēja ekonomija un ekoloģija

Lai gan gāzes patēriņš ir par aptuveni 10% lielāks nekā benzīna patēriņš, autogāze ir ievērojami lētāka. Nobraucot 30 000 kilometrus gadā ar Ford Focus 1.6 iegūtā ekonomija pēc diviem gadiem būs aptuveni 660 latu. Turklāt dzinēja jaudas samazinājums ir nebūtisks. Piemēram, 1,6 litru Duratec dzinējam tie ir aptuveni 4 zirgspēki, tātad no 105 uz 101 zirgspēkiem.

Neredzama un nesajūtama

Gāzes iekārtas Ford automašīnām uzstāda pieredzējuši, sertificēti speciālisti. Gāzes balons tiek uzstādīts rezerves riteņa vietā, savukārt, uzpildes vārsts - pie degvielas tvertnes vāciņa. Tādējādi no ārpuses nekas neliecina, ka automašīnai ir gāzes barošana. Jaunākās paaudzes gāzes iekārtas veidotas un uzstādītas tā, lai ne salonā, ne arī pie automašīnas nebūtu jūtama gāzes smaka.

Pilnībā automātiska darbība

Ja gaisa temperatūra ir zemāka par +5° C, motors sākotnēji tiek uzsildīts ar benzīnu, un automašīnā ievietotais termostats automātiski pārslēdz benzīna sistēmu uz gāzes sistēmu, kad dzinēja siltums sasniedz +35° C. Ja gāze beigsies, vadītāju par to informēs gāzes iekārtas signāllampiņa. Ford uzstādītās gāzes iesmidzināšanas sistēmas izgatavotas tā, lai automašīnai būtu nodrošināta nepārtraukta degvielas padeve. Ja braucot ar auto gāzi, tā beidzas, sistēma automātiski pārslēdzas uz benzīna patēriņa režīmu un izmanto automobiļa bākā iepildīto benzīnu. Brauciena laikā jebkurā brīdī var izvēlēties braukt izmantojot auto gāzi vai benzīnu. Pārslēgšanās notiek uzreiz un neietekmē automašīnas gaitu. Gāzi iespējams uzpildīt 140 autogāzes stacijās visā Latvijā, 40 no tām atrodas Rīgā. Staciju skaits nemitīgi pieaug, tomēr speciālisti iesaka uzpildīt kvalitatīvu autogāzi uzticamās gāzes uzpildes stacijās.

Ford ar gāzi var iegādāties jau tagad

Baltic Motors, Ltd piedāvā izvēli no vairākiem Ford modeļiem ar autogāzes iekārtām. Lētākais no tiem, Ford Fiesta LPG ar 1,25 litru dzinēju maksā 8775 latus. Bez tam iespējams iegādāties arī Focus LPG, Mondeo LPG, kā arī mazizmēra komercauto Fiesta VAN LPG. Ford Focus jau šobrīd ir pieejams testa braucieniem ikvienam interesentam, kā arī ir veikti jau pirmie ar autogāzi aprīkoto automašīnu pasūtījumi.
 

 
Visi komentāri
 
284564. viesis 9.decembris 2011 20:29
0 0 Atbildēt

vispār renault jau sen latvijā tirgo ar rūpnīcā uzstādīto gāzi. volvo ir bifuel, jau gadus desmit, arī mersis tāpat, kaut kur sviests

284566. viesis 9.decembris 2011 22:25
0 0 Atbildēt

Volvo Bi-fuel nebij CNG(dabasgāze)?

284567. viesis 10.decembris 2011 6:11
0 0 Atbildēt

neviens jau nerakstīja par propānu butānu. bi fuel ir dabasgāze, vēl jau vw ar butānmobiīļus tirgoja, arī opelim bija daži modeļi vismaz vācijas tirgū

284571. viesis 10.decembris 2011 22:58
0 0 Atbildēt

UUSA: Bij gan. Man viens pavecāks kolēģis bija tādu iegādājies un priecājās, ka viņam sanāca pa lēto no Rīgas uz Liepāju pie sievasmātes braukāt - jo bija 2 CNG tanki Rīgā, pa vienam Liepājā un Daugavpilī. Tad tos tankus nolikvidēja.

Vispār CNG ir idiotisks pasākums no tāda viedokļa, ka ar vienu uzpildi tas auto varēja kkādus 200-300 km nobraukt.

LNG tādā ziņā ir demokrātiskāks - ja nav žēl vietas, tad var iebāzt cik liely balonnu gribās :)

284572. viesis 11.decembris 2011 0:43
0 0 Atbildēt

,,, gribētos man jauno DURANGO SRT HEMI 6,* ar gāzi, ja vispār ir iespējams pārbūvēt,...., bet te jau pat standarta komplekts naF :P

Kam ir ? ;)

284575. viesis 11.decembris 2011 16:22
0 0 Atbildēt

uz hemi motoru var uzlikt maksā ap 600 ls, ar vienu reduktoru, ar diviem ap 700ls un brauc

284576. viesis 11.decembris 2011 23:14
0 0 Atbildēt

284567,-tur jau tā lieta,ka rakstīja(reklāmrakstā) tikai par LPG,nevis CNG.

284578. viesis 12.decembris 2011 13:15
0 1 Atbildēt

Vispār jau autovadītāju vidū pastāv populars viedoklis, ka visas tās GĀZES pariktes no visām ekonomijas un amortizacijas būšanām ir izdevīgas tiem braucējiem kuri gadā nobrauc vismaz 30 000km. Es ar abiem saviem auto nobraucu gadā ap 7000 - 8000 km. Ne vairāk. Nupat viens mans kaimiņš, kurš jau gadiem rullē uz ford pikapiņa un izvadā mazās kravas pa baltiju, stāstīja, ka viņa fordiņam pie 400 000 km "gāzes" dvižoks nokāries. Izrādijies, ka visi eļļošanas sistēmas vadi totāli aizsērējuši no kaut kāda propangāzes galaprodukta...tā lūk. Viss uz gāzes rēkina ietaupītais nu tiks ieguldīts dvižoka kapremontā.

284580. viesis 12.decembris 2011 14:07
0 0 Atbildēt

Nu ja viņš visus tos 400 000 km ar gāzi nobraucis, tad viņš jau ne tikai motorā kapitālo, bet arī visu auto cenu ir ietaupījis.

Ja uzliek gāzi, tad vajag pabraukt 100 000 - 150 000 km un meklēt nākamo upuri, kam uzstellēt to gāzes parikti.

284583. viesis 12.decembris 2011 16:33
0 0 Atbildēt

Ikdinas viesi

lai arī es neesmu gāzes piekritējs, bet zinu, ka uz gāzi darbināmiem auto ir motoreļļa ar speciālām piedevām, bet tā kā gāzinieki lielākoties mēģina ie*&^st santīmu kur var, tad to dara arī uze ļļu, jo tā taču ir dārgāka par parasto...

Un, cik nopratu jaunākās gāzes iekārtas eļļo degvielas traktu kaut kā - tas arī nav pa brīvu tak... Kaut kas tiek paralēli gāzei liets klāt.

284585. viesis 12.decembris 2011 18:15
0 0 Atbildēt

Neeļļo nekādus traktus,un arī "speciālo" eļļu nav jālieto-tādas vienkārši neeksistē...

P.S.IV,-piemēram,ja benzīnu tērēja 11L,tad gāzi 13-14L-iekārta(520Ls) atmaksājas pēc nobrauktiem 13 Kkm.

284587. viesis 12.decembris 2011 23:22
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesis: a Tu vispār daudz autiņus zini, kas spēj 400 000 k noripot neizjūkot?

284589. viesis 13.decembris 2011 9:48
1 0 Atbildēt

UUSA

Neeļļo nekādus traktus, un arī "speciālo" eļļu nav jālieto-tādas vienkārši neeksistē...

=========================

Vispār "eļļo" jau gan, ir tādas sistēmas, kuras padod kopā ar gāzi , ja tā var

izteikties, "piedevu" (eļļa tā nav!), kura uzlabo ieplūdes vārstu darba apstākļus.

Bet ne vienmēr, jo, konstruējot dzinēju jau no sākuma ar aprēķinu, ka lietos gāzi, visbiežāk tiek izvēlēti materiālu pāri, kuri šādos apstākļos strādās vislabāk. "Speciālas" eļļas arī ir, parasti tās "speciālums" izpaužas augstākā termiskajā noturībā (gāzes degšanas process kopumā ir "karstāks"), mēdz

būt savādāks dažu piedevu daudzums un to kompozīcija. Bet nu tas vairāk attiecas uz tīrajiem gāzes dzinējiem. Automobiļu motoreļļām normāli piemērotību nosaka pēc termiskās noturības, visvairāk pēc oksidācijas augstā

temperatūrā, normāli uz etiķetes vai produkta aprakstā tad ir pieminēti "gāzes dzinēji"!

Man ir labs paziņa Bavārijā, viens no reģiona lielākajiem riepu tirgotājiem, tirgo t.s. industriālās riepas, no traktoriem un sējmašīnām līdz noliktavu iekrāvējiem. Viņa saimniecībā ir vairāki Mercedes "garie +augstie" busi preces

izvadāšanai / savākšanai. Visi ir benzīns / gāze. Kā pats Hansītis stāstīja, normāli katrs buss noskrien ap 300 000 km, apmēram 2 līdz 2.5 gadu laikā. tad ņem atkal jaunu tādu pat, "nobrauktos" ļoti labprāt atpērk nebagātas pašvaldības utt., kam šādu transportu vajag "no reizes uz reizi". Uz jautājumu, vai ar LPG nav kādas problēmas, Hansītis atbildēja, ka, ja normāli kopj mašīnas (un kopj! Tie taču ir "maizes auto!), tad tos 300 000 un vairāk tās nobrauc bez jebkādām problēmām. Pēdējo reizi, kad biju, tie busi viņam bija 8 gabali... Plus cita tehnika un ... savs servisiņš - esot izdevīgāk, nekā dzenāt uz servisiem tuvējās pilsētās, Augsburgā u.c...

284600. viesis 14.decembris 2011 12:29
0 0 Atbildēt

Crankshaft,neviens napšauba Tavu kompetenci,bet reāli LV tādu sistēmu nav,un eļļu katrs izvēlas pēc savas saprašanas(vai gāzinieku ieteikumiem).

284606. viesis 14.decembris 2011 16:18
0 0 Atbildēt

UUSA

Crankshaft, neviens napšauba Tavu kompetenci, bet reāli LV tādu sistēmu nav, un eļļu katrs izvēlas pēc savas saprašanas (vai gāzinieku ieteikumiem).

-----------------------------------------

Tādas sistēmas mēdz būt auto, kuriem LPG / CNG iekārtas uzstāda jau rūpnīcā.

"Aftermarket" iekārtām par tādu esamību neesmu dzirdējis :-) Un par eļļu - tāpēc jau uzrakstīju, lai būtu skaidri kritēriji, pēc kuriem izvēlēties :-) Galu galā

ar visādiem gāzes dzinējiem ne viens vien "suns apēsts" :-)

284625. viesis 17.decembris 2011 16:53
0 0 Atbildēt

Forda ( un gana daudzu citu ,itīpaši japāņu ) dzinēji nau tie ''vienkāršākie'' uz apgāzēšanu - obligāti ir jāliek ''kapeļņica'' vārstu vadīklu eļļošanai .

Kā jau te iepriekš tika pieminēts , 90% gāzgribētāju ir tuppi santīmjākļi , kam galvenais ir iedrāzt pfeniņu , ar visu no tā izrietošajām sekām.....

bet nu enīwei 400kkm ir gana warens nobraukums .

284776. viesis 2.janvāris 2012 15:02
0 0 Atbildēt

visas tas specialas ellas un sveces un vel sazin kas ir tirs marketings... a papildus lubrikantus liek gazes iekartam ja automasinai ir keremiskie varsti vai sedli -un parsvara tadi ir japonamatjam :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti