Jaunais «Opel Mokka»: kompakts izmērs, lieli plāni

12.janvāris 2012 0:03

Jaunā gada sākumā un divus mēnešus pirms pasaules pirmizrādes Ženēvas auto izstādē Opel prezentē pirmās sava jaunā, dinamiskā, subkompaktā un sportiskā Opel Mokka fotogrāfijas.

Līdz ar Mokka Opel tagad ir pirmais vācu autoražotājs, kas piesaka savu kandidātu ātri augošajā subkompakto SUV segmentā.

Par spīti tikai 4,28 metru garumam, Mokka augstajos sēdekļos pavisam brīvi jutīsies pieci cilvēki. Tāpat šī automašīna pilda Opel solījumu apvienot pievilcīgu dizainu, inovatīvas tehnoloģijas un augstvērtīgas funkcijas par plašam pircēju lokam pieejamu cenu.

• Pirmais vācu autoražotāja modelis jaunajā subkompakto SUV segmentā
• Jaunais Mokka paplašina Opel modeļu klāstu un ienes jaunu enerģiju ātri augošajā Eiropas SUV tirgū
• Jauns un dinamisks auto, sportisks dizains kombinācijā ar izsmalcinātām tehnoloģijām
• Priekšējā vai visu riteņu piedziņa, sešpakāpju manuālā vai automātiskā transmisija
• Divi benzīna un viens dīzeļdzinējs, degvielu ekonomējošā Start/Stop tehnoloģija

“Opel Mokka stiprās puses ir tādas pašas kā lielākajiem SUV, bet šajā modelī tās izpaužas modernākā un kompaktākā formā,” atzīmē Opel vadītājs Karls-Frīdrihs Strake (Karl-Friedrich Stracke). "Mokka papildina Opel modeļu klāstu un turpina kustību, kas tika aizsākta jau pirms vairākiem gadiem ar mūsu modeļu spēcīgo ienākšanu tirgū. Tas ienes arīdzan enerģiju jaunajā SUV apakšsegmentā, kam nākamajos gados tiek pareģots ievērojams pieaugums.”

Dinamiska braukšana un dzīvesveids

Opel Mokka modelī funkcionalitāte un ērta, augsta sēdpozīcija apvienota ar piedzīvojumu garu. Šī mašīna ir pieejama arī ar pilnpiedziņu, kas gluži nemanāmi pieslēdz griezes momentu arī aizmugurējiem riteņiem, lai tādējādi nodrošinātu labāku saķeri ar ceļu un vieglāku vadāmību. Jaudu nodrošina trīs efektīvi dzinēji. Visi modeļi ar manuālo pārnesumkārbu ir aprīkoti ar degvielu ekonomējošo Opel Start/Stop sistēmu. Benzīna agregāti ir pieejami 1,6 litru dzinēja ar 85 kW/115 ZS lielu jaudu un 103 kW/140 ZS jaudīga 1,4 l turbomotora ar 200 Nm griezes momentu versijās. Dīzeļa motoru klāstu papildina 93 kW/130 ZS 1,7 CDTI turbo dīzeļdzinējs ar 300 Nm griezes momentu. Abus turbomotorus, gan 1,4 Turbo, gan 1,7 CDTI, ir iespējams kombinēt kopā gan ar sešpakāpju manuālo, gan automātisko transmisiju.

Mokka kompakto SUV apakšsegmentā ienes inovatīvas tehnoloģijas – vesela rinda vadītāja palīgsistēmu, kas balstītas uz Opel Eye priekšējās videokameras sistēmu un aizmugurējo atpakaļskata kameru. Turklāt Opel Mokka būs aprīkots ar ergonomiskajiem sēdekļiem, kam savu sertifikātu piešķīrusi arī Vācijas Muguras veselības asociācija AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”). Papildus plašam bagāžniekam, Mokka būs arī pilnībā integrētais pēdējās paaudzes velosipēdu turētājs FlexFix – sistēma, kāda ir sastopama tikai Opel automašīnās.

Mokka ar visām augstākminētajām iezīmēm ir kā radīts cilvēkiem ar aktīvu un izsmalcinātu dzīvesveidu. To atspoguļo arīdzan pats automašīnas nosaukums, kurš radies, iedvesmojoties no mazajām, apaļajām Coffea Arabica šķirnes kafijas pupiņām. No Mocha gatavota kafija ir izsmalcināta un eleganta, bagātīga raksturā un enerģijas pilna. Gluži tāpat kā šīs pupiņas, arī Opel Mokka ir kompakts izmēru ziņā, bet ar lielisku attieksmi.

Drosmīgs SUV dizains apvienots ar izsmalcinātu funkcionalitāti

Ar Mokka Opel dizaineru filozofijas sajaukums “skulpturāla māksla tiekas ar vācu precizitāti” tagad rod jaunu izpausmi subkompakto SUV segmentā. Opel Mokka demonstrē drosmīgu raksturu ar skulpturāliem un elegantiem vaibstiem, vienlaicīgi saglabājot arī sportiskas iezīmes ar muskuļotām un atlētiskām virsbūves līnijām. Tās vēl vairāk uzsver Opel tipiskais “zibens” virsbūves sānos, kas virzienā uz aizmuguri tiecas uz augšu. Mokka sportisko raksturu uzsver tā paaugstinātais klīrenss, kas noder braucot pa grants ceļiem, kā arī 1540 mm platā riteņu šķērsbāze. Robusto izskatu papildina arī 18” vieglmetāla riteņi, kas ietilpst ‘Enjoy’ un ‘Cosmo’ standarta komplektācijās.

Jaunā Mokka salonā redzamas Opel tipiskās vērtības, tādas kā daudzpusīga pielietojuma iespējas un lietotājam draudzīga funkcionalitāte. Mokka bagāžnieka ietilpība ir līdz pat 1372 litriem, tāpat vēl ir pieejamas arī līdz pat 19 dažādām sīklietu novietnēm salonā. Mokka transportēšanas iespējas var tikt papildinātas ar jaunākās paaudzes aizmugurējo velosipēdu turētāju FlexFix – tas nevainojami atbilst aktīva dzīvesveida cienītājiem. Opel ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā šādu sistēmu. Lietotājam draudzīgais turētājs ir pilnībā integrēts mašīnas aizmugurē, tas darbojas līdzīgi kā atvilktne un uz tā vienlaicīgi var novietot līdz pat trim velosipēdiem.

Pilnpiedziņa, priekšpiedziņa un ekskluzīvas tehnoloģijas

Jaunais Opel Mokka ir pieejams gan ar visu riteņu, gan priekšējo piedziņu. Pilnpiedziņas sistēma nodrošina augsta līmeņa drošību un stabilitāti, vienlaicīgi arī paplašinot Mokka iespējas pārvarēt krietni smagākus ceļa apstākļus. Brīžos, kad nepieciešama labāka vadāmība un saķere ar ceļu, sistēma automātiski un nemanāmi pārnes jaudu uz aizmugurējiem riteņiem.

Pie standarta iezīmēm, kas uzlabos braukšanas īpašības visās Mokka versijās, pieder elektroniskā stabilitātes kontroles sistēma (ESC), saķeres kontroles sistēma (TC) , kā ar kalnā uzbraukšanas palīgsistēma (HSA) un no kalna nobraukšanas kontroles sistēma (HDC ) – tās uzlabo braukšanas komfortu gan augšupvērstā, gan lejupejošā virzienā.

Bagātīgs un izsmalcināts – Opel Mokka inovatīvas un augstvērtīgas tehnoloģijas padara pieejamas tagad arī SUV apakšsegmentā. Uzlabotā priekšējā apgaismojuma sistēma(AFL+), kas balstīta uz trešās paaudzes biksenona gaismām, vēl vairāk paaugstina braukšanas drošības līmeni, turklāt tajā ietilpst arī High Beam Assist (HBA). Tāpat būs pieejama arī jaunākās paaudzes Opel Eye priekšējā videokamera, kas ļauj vadītājam izmantot arī tādas funkcijas kā joslas pamešanas brīdinājumu (LDW) un otrās paaudzes ceļazīmju atpazīšanas sistēmu. Nevienā citā subkompaktajā SUV šāda sistēma, kas paaugstina drošības un braukšanas komforta līmeni, nav pieejama.

Meklējiet Opel Mokka Opel dīleru salonos 2012.gada beigās.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk