Fotoradariem ir jāglābj dzīvības nevis jāpilda kādam kabatas! 41

 
25.janvāris 2012 0:00

Portālā ManaBalss.lv iesniegta pilsoniska iniciatīva “Fotoradariem nav jāpilda kādam kabatas!”. Tās mērķis ir aicināt Saeimu pieņemt noteikumus par fotoradariem, kas mainītu to izvietošanas principus uz ceļiem, uzsvaru liekot uz satiksmes drošību.

Lai iniciatīvu iesniegtu Saeimā, tai jāsavāc desmit tūkstoši parakstu.

Pirmie fotoradaru darbības mēneši liek apšaubīt, vai galvenais to darbības mērķis ir panākt satiksmes drošības uzlabošanu. Fotoradari bieži ir izvietoti vietās, kuras statistiski nav bīstamas, piemēram, taisnos un pāredzamos ceļa posmos. Savukārt daudzos melnajos punktos, kur saskaņā ar statistiku notiek visvairāk ceļu satiksmes negadījumu, tie nav redzēti vispār!

Ja reiz mūsu tiesībsargiem pašiem ir tik grūti izvērtēt, kur novietot fotoradarus būtu visliederīgāk, viņiem ir jāpalīdz! Iniciatīva paredz normatīvā aktā skaidri definēt tādus fotoradaru izvietošanas principi, kas visefektīvāk ļautu palielināt drošību uz mūsu ceļiem. Šie principi nav no jauna jāizdomā, atliek tikai pārņemt citu valstu pozitīvo pieredzi šajā jomā.

Šobrīd iniciatīva gaida pirmos 100 atbalstītājus, pēc kuru iegūšanas tā tiks publicēta plašākam interesentu lokam.

Iniciatīvas iesniedējs ir interneta vietne AutoSroti.lv. Uzņēmums par savu misiju izvirzījis dot iespēju autobraucējiem samazināt savu spēkratu ekspluatācijas izdevumus.

Parakstīties par šo iniciatīvu vari šeit »»
 

 
Visi komentāri
 
285105. viesis 24.janvāris 2012 9:44
0 0 Atbildēt

Iesaku izveidot arī alternatīvu iniciatīvu, kur var parakstīties tie cilvēki, kas ir PRET rakstā minēto.

Motivācija: CSN pārkāpšana jebkurā tās izpausmē ir maksas pakalpojums. Savukārt vaimanāšana par taisniem ceļa posmiem un melnajiem punktiem ir demagoģija.

285106. viesis 24.janvāris 2012 9:46
0 0 Atbildēt

Uzņēmums par savu misiju izvirzījis dot iespēju autobraucējiem samazināt savu spēkratu ekspluatācijas izdevumus.

Atkal demaģogija. Nepārkāp CSN, un nebūs šādas pozīcijas ekspluatācijas izdevumu sarakstā. Tik vienkārši.

285107. viesis 24.janvāris 2012 9:58
0 0 Atbildēt

Stāsts nav par CSN pārkāpšanu, bet par prioritātēm! Kāpēc Krasta ielas brīžiem ir 3 radari, bet tur, kur ātruma dēļ regulāri sitas cilvēki, neviens?

285108. viesis 24.janvāris 2012 10:03
0 0 Atbildēt

Nezinu par Krasta ielu, bet pie Spices radars ir īstajā vietā. Un posms dažam labam liekas taisns un pārredzams, lai iemītu grīdā krietni virs atļautajiem 50.

285109. viesis 24.janvāris 2012 10:36
0 0 Atbildēt

Par Spici piekrītu. Ja visi brauc virs 50, tur nevar normāli izgriezties un iekļauties plūsmā. Bet viesis 285106 ir *******. Es sodus maksātu aci nemirkšķinādams, ja esmu pelnījis, policijai. Un vienīgi. Un ne par ko negribu maksāt jebkuram privātam kantorim, vēl jo vairāk deputātam piederošam, ka tas ir ar Vitronic. Varbūt viesi 285106 , gribi, lai Tev visi maksā, ko? Visi CSN zlostnije pārkāpēji, tātad lai maksā Tev?

285110. viesis 24.janvāris 2012 11:23
0 0 Atbildēt

Pareizi - Fotoradari maksaa xx latus, jaauzstaada noteiktos melnajos punktos un tie glaabs provizoriski xx dziivibas/noteiktaa laika posmaa.

Nepareizi - Fotoradari maksaa xx latus, jaanosleepj viskautkur, 90% no tiem jaanosleepj/nagljakaa jaavaac varka - kuru svaaac deputaats un frichi. Par dzivibu glabshanu - diskutabli - jo tagad ir jaaspeej atklaat nomaskeetaa aparaata poziicija un jaaskataas spidometraa tieshi tajaas vietaa, nevis uz celu!

285111. viesis 24.janvāris 2012 11:38
0 0 Atbildēt

Tas pats 285106. viesis -> ak

Tev kāds spiež pārkāpt CSN? Pārkāpi - maksā. Negribi maksāt - nepārkāp. Tik vienkārši.

Lai nebūtu pārpratumu: 1. Man no tām soda naudam nekas neatlec, līdz ar to nekādas personīgas ieinteresētības nav. 2. Katru nedēļu nobraucu 1000+km, un visur laikā paspēju, arī bez CSN pārkāpšanas.

P.S. Kad maksā sodus, paskaties, kam tie nonāk - policijai, vai tomēr kam citam (VK).

285112. viesis 24.janvāris 2012 12:28
0 0 Atbildēt

Vai nu esi muļķis, vai izliecies, vai arī citus tādus gribi pataisīt? Tu taču nezini, kur tā nauda nonāk, skaties uz to čeku, cik gribi. Apskaties vēl visas preces lielveikalā, kas uz tām rakstīts, un tad salīdzini ar likumiem, visu izlasi un visam tici. Stājies rindā un uzvelc unifomu. Kā cilvēks katrs ir unikāls, un likumi ir tikai aptuvenas norādes. Nav visam jaklausa pēc burta. Tās ir manas domas.

285114. viesis 24.janvāris 2012 13:13
0 0 Atbildēt

Lai tie radari darbojas. Man nav nekādu iebildumu. Ja arī gadīsies uzrauties, tad labāk samaksāšu sodu bankā ar to "bildi", nevis ampelēšos ar CP darboni uz ielas klausoties viņa pazemojošajos, audzinošajos un pat kaulējošajos izteicienos. Kā šodien saka specialisti - iespēja uzklausīt t.s. cilvēcisko faktoru nav vairs tas optimālākais risinājums. Uzskatu, ka šobrīd reali vairums autovadītāju brauc uzmanīgāk un prātīgāk, nekā tas bija pirms pāris gadiem. Zināmā mērā tas ir tieši FR panākums - lieki maksāt naudiņu jau nevēlas neviens. Un FR paliek arvien vairāk - brauksim vēl uzmanīgāk.

285115. viesis 24.janvāris 2012 13:24
0 0 Atbildēt

IV - fotoradaru dati tiek peļņas nolūkos viltoti visā pasaulē. Tā ka sagatavo jau vien maciņu laicīgi, ja tas tev liekas patīkami. Man nav iebildumu aprunāties ar CP darboni uz ielas. Jā, tas prasa sagatavošanos un regulāru likumu pārlasīšanu, bet gandrīz par katru mēģinājumu pazemot, audzināt vai kaulēties ir kādam nācies atbildēt. FR gadījumā diemžēl ir daudz rūpīgāk sagatavota pazemošanas shēma, cīņai ar kuru vajadzēs vēl lielākas pūles.

285116. viesis 24.janvāris 2012 13:34
0 0 Atbildēt

Man, vismaz, nav nekādu problēmau parunāties ar CP uz ielas. Nekad neesmu izjutis, ka CP mēģinātu pazemot, vai ko citu piešūt. Parasti ir tikai 2 varianti: vainīgs, to pats saprotu, un viss notiek ka janotiek. Un parastā dokumentu pārbaude.

285117. viesis 24.janvāris 2012 13:39
0 0 Atbildēt

Šodien dabūju fotosveicienu par nežēlīgu pārkāpumu un satiksmes drošības situācijas pasliktināšanu 60 kmh - 3 kmh= 57 kmh. Uz Krastenes, zem Salenieka.

285118. viesis 24.janvāris 2012 13:41
0 0 Atbildēt

Progresīva autorizācijas forma, lai pievienotos balsojumam! es par!

285119. viesis 24.janvāris 2012 14:27
0 0 Atbildēt

Tas pats 285106. viesis -> ak

Klausies, Unikālais Cilvēk - Tev ir tik pat daudz hromosomu kā man. Līdz ar to Tu vari būt tik pat lielā mērā "izliecies" vai "muļķis". Un ar saviem aicinājumiem uz Anarhiju vari doties uz... to vietu, kur ķeizars kājām iet.

285120. viesis 24.janvāris 2012 14:32
0 0 Atbildēt

Seenem, ak un citiem "dzīves pabērniem" - ziniet, ir tādi cilvēki, kuriem nez kādēļ Sliktā Valsts, Sliktie Lielveikali, Sliktie Ceļu Policisti, Sliktie Līdzpilsoņi un Sliktie Foto Radari nez kādēļ dzīvi nebojā. Interesanti, vai tas būtu saistīts ar dzīvi citā dimensijā?

285121. viesis 24.janvāris 2012 14:50
0 0 Atbildēt

Ko Tu te muldi? Pārlasi, ko es rakstīju. Neviena slikta vārda par policistiem. Es domaju, ka viesis 285119 ir deputāts, tad arī viss skaidrs.

285122. viesis 24.janvāris 2012 15:03
0 0 Atbildēt

285120. viesi - jā vari to saukt par citu dimensiju. Kāds cits sauktu par verga dvēseli. Kāds par mazohismu. Bet būtību jau tas nemaina.

285123. viesis 24.janvāris 2012 15:16
0 0 Atbildēt

Tas pats 285106. viesis -> ak

Izskatās, ka Tev kāds deputāts bērnudārzā mantiņu atņēma. Vai vidusskolā brūti. Un Tu to līdz šim brīdim nespēj aizmirst.

Tas pats 285120. viesis -> Seene

Tu gadījumā pirms 3 gadiem nebiji to starpā, kas gāja logus dauzīt? Un kurus kaut kādi ļautiņi aģitē attaisnot, jo tie daži logi esot nesamērīgi mazs nodarījums.

285124. viesis 24.janvāris 2012 15:24
0 0 Atbildēt

Tas pats 285106. viesis -> ak

Starp citu, lai apmierinātu Tavas (un laikam jau ne tikai Tavas) anarhistiskās tieksmes, ir jāizdara tikai dažas lietas: 1. Jālikvidē CSN kā šķira - katrs dara kā grib, jo taču ir Unikāls 2. Tā kā CSN esamību, visticamāk, nosaka arī kādas ES regulas, tad jāizstājas no ES. 3. Tā kā neesamība ES varētu atsaukties uz LV iedzīvotāju jau tā ne pārāk izcilo dzīves līmeni un vēl vairāķ veicināt emigrāciju, tad jāuzceļa apkārt Žogs.

Un tad ir ideāla Leiputrija. Ar anarhisma piesitienu. Bez fotoradariem.

285125. viesis 24.janvāris 2012 15:46
0 0 Atbildēt

285123. viesi - nē, ja neesi pamanījis, es aicinu uz likumu ievērošanu, nevis anarhiju.

285126. viesis 24.janvāris 2012 15:51
0 0 Atbildēt

Ir nu gan mietpilsonis :) Sen neesmu šitādu klaunu lasījis. Visu laiku grūti bija saprast, kapēc mūsu valstī neiet tik labi, ka gribētos, un kapēc daži autovadītāji uz ceļa brauc kā galīgi auni, bet tagad ir skaidrs. Viesis tur visur :)))))

285127. viesis 24.janvāris 2012 17:10
0 0 Atbildēt

Tas pats 285106. viesis -> ak

Starp citu, viena persona te visu laiku mēģina uzstādīt citiem diagnozes - "muļķis", "izliecies", "klauns". Pirmkārt, tas noteikti liecina par augstu intelektu un medicīnas doktora grādu (vai arī ekstrasensa spējām), ko gan es atļaušos apšaubīt. Otrkārt - ja Tev ir tik izteiktas pretenzijas pret sabiedrību (un tās nez kādēļ izdomātiem noteikumiem), tad varbūt sameklē kādu vertikālu arhitektūras objektu un dosies tā virzienā, pa ceļam sasniedzot pietiekamu paātrinājumu...

285128. viesis 24.janvāris 2012 17:45
0 0 Atbildēt

Onanīmie smirdētāji, atklājieties! Gan jau kāds palaidnieks vien paslēpies :D

285129. viesis 24.janvāris 2012 20:59
0 0 Atbildēt

msh - savus spriedumus vari paturēt pie sevis

bet zināmā mērā viesim ir taisnība - CSN ir jāievēro neatkarīgi no ta ir tur tas FR vai CP vai nav...

285131. viesis 25.janvāris 2012 8:08
0 0 Atbildēt

Es nekur neteicu, ka vajag ignorēt CSN kā tādus. Es esmu par sapratni uz ceļa starp autvadītājiem un manevru prognozējamību, par reķināšanos. Kā autovadītāju mani netraucē it nemaz cilvēks, kurš aizbrauc ātri, bet ļoti izbiedē blakus braucošais, kurš pēkšņi sāk mainīt joslu, neko nerādot. Manipulācijām par ātruma un bremzēšanas ceļa sakarību piekrītu, bet skatos objektīvi, jo katram reakcija ir savādāka, un redze arī. Gribu pārkāpt ātrumu un negribu par to maksāt. Un saku to tieši, bez izlikšanās un liekulības. Diagnozes, viesi, stādi arī pats. Pabrauktu Tev pakaļ pusi dienas, (pietiktu pat ar stundu) gan jau varētu redzēt, kāds esi noteikumu ievērotājs, un intelektuālis.

285132. viesis 25.janvāris 2012 8:59
0 0 Atbildēt

ak - ātra braukšana tomēr ir maksas pasākums, vai nu liels ātrums rij vairāk degvielas (vietās kur nav ātruma ierobežojumu), slēgtas trases īre vai miliča protokols...

ja visi gribēs braukt ātri un par to nemaksāt - tad sekas būs bēdīgas, jo kā pats norādīji - cilvēkiem reakcija ir dažāda, gluži tāpat kā personisko spēju novērtējums. Liela daļa baigo braucēju slēgta trasē atvelkot pirmo reizi neuzrāda nedz labu laiku, nedz pārliecinošu un drošu vadītprasmi...

285133. viesis 25.janvāris 2012 9:10
0 0 Atbildēt

Es tikai par normāla, cilvēcīga cilvēka attieksmi. Protams, ka maksas pasākums, bet ir jācenšas pēc iespējas nemaksāt. Un mes varbūt par dažādiem ātrumiem runājam, ja jau par trasēm te ieminējies. Es par 200 km/h nerunaju, +10, +20, varbūt pa retam +40 km. Driftā pa Rigas centru arī nebraucam.

285134. viesis 25.janvāris 2012 10:09
0 0 Atbildēt

-> msh

Vau ku biedrs "msh" ir neonanīms. Pilnīgi vai redzu tavu seju un tavu pasi ar personas kodu šajā trīs burtu savārstījumā. Nemāni sevi. Tu arī esi onanīms. :)

285136. viesis 25.janvāris 2012 13:04
0 0 Atbildēt

Braucu nepārkāpjot atļauto ātrumu. Par radariem neko nezinu, tie attiecībā uz mani un man līdzīgiem braucējiem ir citā dimensijā.

Lūdzu ņemt vērā, ka ātruma ierobežojumi un sodi par to pārkāpšanu pastāv jau gadu desmitiem. Līdz ar radaru ieviešanu nekas nav mainījies. Cita lieta, ka tie nodrošina soda neizbēgamību un žulikiem tas nepatīk :)

285137. viesis 25.janvāris 2012 13:32
0 0 Atbildēt

Nu, jā - tieši realā neizbēgamība no soda ir satraukusi autovadītājus, īpaši jau t.s. "biezo" kategoriju, kuri vairums bija pieraduši 85% gadījumu atpirkties no CP. FR gadījumā tas nav iespējams, bez tam pastāv iespēja īsā laikā "sakraut" kaudzīti sodu, kuri visi būs jāapmaksā. Tas vairs nav izdevīgi pat "biezajiem". Arī paši CP ierindas darbinieki par FR invaziju ir satraukušies, jo tiek atņemts viņiem svarīgākais "maizes" darbs. "Stalkeri" visiem jau sen ir atņemti, vel palikušas nelielas cerības uz darbu ar tiem tālākos reģionos, kur FT nebūs. Mans paziņa, students CP, šobrīd arī par šo problemu ir nopietni satraukts - no gājēju un velosipedistu ikdienas tvarstīšanas "ceineri" vairs nenokāsīsi. Skumīgi. Izpaliks arī lielās izēšanās pa "piecīšu" naudu LIDO krodziņos un citās smalkās ēstuvēs, atkal būs jāpāriet uz statoila hotdogiem vai mego belašiem. Tāda nu tā dzīve.

285138. viesis 25.janvāris 2012 13:42
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi - mani ir satraukusi visā pasaulē arvien pieaugošā krāpšana lielos apmēros, izmantojot automātiskās kontroles ierīces. Un Vitronic ir diezgan cieša saistība ar šiem skandāliem. Par mūsu amatpersonu godaprātu vispār nav nekādu ilūziju.

285139. viesis 25.janvāris 2012 13:51
0 0 Atbildēt

IV, a kāda starpība no soda neizbēgamības viedokļa, pie kā nonāk nauda? Kad CP noķer dzīvajā, tāpat ir jāmaksā. Un es, piemēram, cepos par to, ko Seene saka. Principā, tos dažus sodus gadā, ko es nopelnu, mierīgi arī samaksāju-CP uz ķepas, vai fotoradaram uz ķepas. Vai valsts kasei (arī uz ķepas, tikai garākas)

285140. viesis 25.janvāris 2012 14:12
0 0 Atbildēt

Citās valstīs pirms fotoradara ir brīdinājuma zīme, pie mums - krūmos noslēpts bulku vāģis... Piekrītu, ka ātrums jāievēro, tomēr fotoradaru mērķis bija cits - drošība. Var izvietot kaut miljons tukšu kastu, kas ir it kā fotoradari un iztikt ar kādiem padsmit reālajiem, tos pamainot pa kastītēm, piemēram pie skolām, vai dzīvojamajām zonām, bērnudārziem...

285141. viesis 25.janvāris 2012 15:00
0 0 Atbildēt

Manuprāt vajadzētu ļoti vienkārši nodefinēt skaidrus spēles noteikumus. Piemēram - stacionarie FR ar brīdinājuma zīmi un +5% pielaidi melnajos punktos, pie skolām u.t.t. Pārvietojamie FR (ne vairāk kā 20% no radaru kopskaita) ar atļautu slēpšanu - jebkur ar +20km/h pielaidi. CP ekipāžas ar tiesībām izvērtēt pārkāpuma bīstamību un piemērot arī brīdinājumus pēc vajadzības. Un viennozīmīgi pieļaut tikai vienlaicīgi vienu FR sodu vienai personai "procesā" - tā kā soda mērķis ir audzināt un novērst likumpārkāpumu izdarīšanu, atkārtots sods ir piemērojams pēc iepriekšejā seņemšanas - t.i. likumā paredzētajā termiņā, kas tiek uzskatīts par piegādātu adresātam. Ja Zivtiņam vajag 4 mēnešus lai sodu izrakstītu, lūdzu - bet VIENU! Vai arī lai sūta 24h laikā pēc pārkāpuma konstatēšanas, kā to paredz pamatlikums - APL.

Un publicēt radaru izmantošanas tehniskos parametrus un lietošanas instrukcijas, lai nepieļautu policijas un uzraugu patvaļu. Kā arī - pēc Vācijas parauga notiekt kārtību, kā sodu uzlikt vainīgajai personai, ja tā nav TL īpašnieks.

285143. viesis 25.janvāris 2012 20:25
0 0 Atbildēt
285144. viesis 26.janvāris 2012 10:30
0 0 Atbildēt

Piekrītu Zivtiņam - nobrauciet vienu mēnesi ievērojot CSN un nobankrotēs gan Vitroniks, gan pati CP.

Šitas nav nekas cits kā cīņa par pārkāpumu legalizēšanu, kurā valsts nedrīkst piekāpties.

285146. viesis 26.janvāris 2012 15:27
0 0 Atbildēt

Piekrītu risinājumam, ka FR darbības , ekspluatācijas un novietošanas nosacījumi būtu jāietver Satiksmes likumā un attiecīgos MK noteikumos. Pašlaik ir FR izmantošanā vērojama zināma pašdarbība , ko regulē t.s. cilvēciskais faktors - visiem iespējamiem līdzekļiem iegūt lielāku piķi....

285147. viesis 27.janvāris 2012 8:39
0 0 Atbildēt

Seene 970 [?] pirms 2 dienām

IkdienasViesi - mani ir satraukusi visā pasaulē arvien pieaugošā krāpšana lielos apmēros, izmantojot automātiskās kontroles ierīces. Un Vitronic ir diezgan cieša saistība ar šiem skandāliem.

=============================

Pastāsti ko tuvāk par šiem skandāliem :-)

Seene 970 [?] pirms 2 dienām

Ja Zivtiņam vajag 4 mēnešus lai sodu izrakstītu, lūdzu - bet VIENU! Vai arī lai sūta 24h laikā pēc pārkāpuma konstatēšanas, kā to paredz pamatlikums - APL.

========================

Šveicē atsūtīja pēc mēneša, viņiem likums tāds ;-

Un publicēt radaru izmantošanas tehniskos parametrus un lietošanas instrukcijas, lai nepieļautu policijas un uzraugu patvaļu. Kā arī - pēc Vācijas parauga notiekt kārtību, kā sodu uzlikt vainīgajai personai, ja tā nav TL īpašnieks.

=================

Tāda soda uzlikšanas kārtība, kā Vācijā, ir praktiski visur Eiropā. Arī tas, ka lielākā daļa fotoradaru pieder pašvaldībām un tās arī apmaksā to cilvēku darbu, kuri nodarbojas ar FR. Un stacionāros FR lielākoties uzstāda pēc attiecīgo pašvaldību pieprasījuma, jo tas uzstādīšanas proces tomēr tiek kontrolēts, attiecīgi soda naudas arī aiziet pašvaldībām, bet caur Flensburgu.

Kopā Vācijā pagājušā gada pirmajos 3 kvartālos bija iekasēti gandrīz 200 miljoni EUR.

285148. viesis 27.janvāris 2012 8:47
0 0 Atbildēt

Seene 970 [?] pirms 2 dienām

Un publicēt radaru izmantošanas tehniskos parametrus un lietošanas instrukcijas, lai nepieļautu policijas un uzraugu patvaļu. Kā arī - pēc Vācijas parauga notiekt kārtību, kā sodu uzlikt vainīgajai personai, ja tā nav TL īpašnieks.

=====================

Tā, kā Vācijā, sodus uzliek praktiski visā Eiropā, tikai soda naudu pārdale notiek citādi, nekā pie mums - to plūsma iet caur Flensburgu uz attiecīgajām pašvaldībām, jo lielākoties tās arī ir vismaz stacionāro FR īpašnieces un tos

uzstāda pēc pašvaldību lūguma.Vācijā pagājušā gada pirmajos trīs kvartālos bija ap 200 miljoniem EUR ...

285156. viesis 28.janvāris 2012 13:34
0 0 Atbildēt

Fotoradariem nav jāglābj dzīvības!!!!!!!

To ir jādara mums pašiem...

Jo tikai to, kurš pats sevi sargās, sargās arī Dievs un fotoradars...

285995. viesis 14.aprīlis 2012 14:04
0 0 Atbildēt

manu iniciatīvu tas kretīns nokopēja.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti