Opel Corsa – pēc 20 gadiem... 62

 
10.marts 2003 0:01

Sen, vēl pagājušajā gadsimtā, man bija tāda iespēja – vesela gada garumā "testēt" 1985. gada Opel Corsa. Neko sliktu par šo auto nevarēju teikt, tāpēc likās ļoti interesanti pamēģināt, kāda tad ir jaunā Corsa.

Opel dīleris Hansa Auto laipni atvēlēja trīsdurvju «Opel Corsa C 1,7 DTI Elegance» uz visām brīvdienām. Saņemot mašīnu, biju nedaudz pārsteigts, ka degvielas līmeņa rādītājs bija pusē – biju plānojis tādu garāku braucienu uz Liepāju un atpakaļ (~500km). Bet par to vēlāk. Pirmie iespaidi. Opel Corsa ir krietni mainījusies, bet tomēr sava «odziņa» saglabājusies. Žēl, ka projektējot jauno Corsu (C), inženieri piemirsuši, kam tā tiks izmantota – galvenokārt braucieniem pa pilsētu. Mašīnā trūkst plauktiņu, āķīšu un citu pilsētas auto aksesuāru – salons ir pārāk askētisks. Ļooooti platas durvis. Tik platas, ka cilvēkam ar stīviem kauliem būs grūti aizsniegties pēc drošības jostas. Tomēr tam ir arī savi plusi: no auto ir ērti izkāpt, aizmugurējiem pasažieriem arī ir ērti. Mašīna ir kļuvusi lielāka, smagāka un "svarīgāka". Tagad ar Corsu var braukt pat četri cilvēki – pie tam ar visām ērtībām. Aizmugurē plecu līmenī Corsa ir kļuvusi par 80mm platāka. Kaut arī Opel parasti izcēlies ar ērtajiem sēdekļiem – tas nav attiecināms uz Corsu. Kopš «Corsa A» laikiem šajā ziņā daudz kas nav mainījies. Protams, vadītāja sēdeklis ir regulējams visos virzienos, bet tomēr... Liepājā izkāpjot no mašīnas, nācās konstatēt, ka sēdēšana nebija no tām ērtākajām. Sēdekļa atzveltne ir pārāk «plakana» – tai trūkst, kaut minimālas, bet anatomijas. Ilgai braukšanai šādi sēdekļi nav īsti piemēroti. Bet Corsa jau arī ir tikai pilsētas auto. Braucot pa pilsētu, ir jūtams īstais Corsas «spēks». Ar to var ielīst visur un, ja atļauj nekaunība un dzinējs, caur pilsētu ar Corsu var izbraukt krietni ātrāk kā ar lielāku auto. Arī ar noparkošanos nav problēmu – pilnīgi pietiek ar kādu dāmītes atstātu pusvietiņu. Pilsētā atklājas daži mīnusiņi – garais pedāļu gājiens, kas varētu nedaudz traucēt ātri «štepselēt», kā arī stingrā ātrumu pārslēgšana, kas uz krustojuma var radīt lieku stresu. Bet, izbraucot no pilsētas, sajūtas mainās. Pirmajā brīdī, braucot pa šoseju ar ātrumu 90 km/h, nepamet doma, ka auto streipuļo. Pēc kāda laika tā pazūd, jo pie visa pierod – pie vainas bija «asā» stūre, kas īpaši laba pilsētā. Salons ir pietiekami kluss, tomēr turbodīzelītis krietni «sit cauri». Jāatzīst, ka 1,7 DTI šāda izmēra mazulītim ir gana stiprs. 75Zs jaudīgais dīzeļmotoriņš (165 Nm) spēj Corsu iekustināt līdz pat 170 km/h ātrumam, bet līdz 100 km/h tas ieskrienas 13,5 sekundēs. To gan mēs nemēģinājām, bet sakarīgos ātrumos braukt var. Īpaši arī būtu jāizceļ jaunā Corsas piekare. Uz šosejas auto turas, kā pielīmēts. Ceļā uz Liepāju "trāpījām" īstā miglas zonā. Ieslēdzu arī miglas lukturus. Hmm. Vai nu Corsas tuvās gaismas ir tik efektīvas, vai arī migla nebija īsta, bet nekādu redzamības uzlabošanos nemanīju. Jaunajai Corsai ir laba ergonomika. Visi slēdzīši un to nozīme atradās uzreiz. Kā arī nopietnākiem Opel modeļiem, Corsai uz stūres atrodas magnetolas vadība, tikai šeit taustiņi ir nospiežami no otras puses, kas vispār ir pat ērtāk. Arī par briļļu lietotājiem ir padomāts – virs vadītāja durvīm atrodas ērts briļļu maciņš. Interjera galvenais objekts – savdabīgā stūres forma. Paneļa vidū, zem nadziņa, atrodas kaut kas līdzīgs borta kompjūteram, kas rāda ārējo temperatūru, pulksteni, radio stacijas nosaukumus utt. Par spīti pusbākai degvielas, nolēmu riskēt. Aizbraucām līdz Liepājai. Tad ekskursija pa Liepāju, fotosesija «Karostā», tad – atpakaļ uz Rīgu. Tikai iebraucot Rīgā, iedegās jau sen ar bažām gaidītais «tanken». Izrādās, ka šī mašīnīte ir ļoti ekonomiska – 500 kilometri ar pusbāku degvielas!!! Tagad sapratu, ka Hansa Auto neko ļaunu nebija domājuši, nepielejot bāku līdz "kakliņam" – manam ceļojumam pietika. Plusi: + laba piekares sistēmas darbība + ērta braukšana pa pilsētu + ļoti ērta parkošanās + daudz vietas, arī aizmugurē + ļoti ekonomisks auto + laba aerodinamika Mīnusi: - ļoti jūtīga stūre - garš pedāļu gājiens - pārāk askētisks salons - neērtas sēdekļu atzveltnes (neanatomiskas) Vietas bagāžai nav ne daudz, ne maz. Šeit vairāk domāts par pasažieru ērtībām. Tomēr, ja to nepieciešams palielināt, aizmugurējā sēdekļa dalīto (40/60) muguru var arī nolaist. Nebūtu godīgi, ja aizmirstu pateikt, ka pēdējos gados Corsa ir izaugusi arī par drošu auto. Pēc euroNCAP crashtest datiem, tai piešķirtas 4 zvaigznītes (1996. gadā tai bija tikai 2**). Izrādās, ka Corsas arī var tūnēt. Vācijā, kur tās ir vispopulārākie šīs klases auto, atradu daudzus saitus, kuros var iegādāties čiptūningu – 1,7 DTI var kļūt pat 90 Zs jaudīgs. Arī vizuāli to var uzlabot... Paldies Hansa Auto par piedāvāto auto. P.S. Pateicoties savai popularitātei, Opel Corsa tiek ražota jau 20 gadus. iAuto redaktors Elmārs Biele Foto: Canon PowerShot A20
 
Visi komentāri
 
68460. viesis 10.marts 2003 0:27
0 0 Atbildēt

ar shaadu pieeju nekad nenotesteesi, cik eerti ir ieliet degvielu.

Redaktors 10.marts 2003 0:30
0 0 Atbildēt

Biju jau domājis, ka nāksies liet, bet nu ar tik ekonomisku auto vēl nebiju braucis...

68470. viesis 10.marts 2003 7:26
0 0 Atbildēt

te Galdniekam būs ko teikt.

68479. viesis 10.marts 2003 8:38
0 0 Atbildēt

He, he, toč ekonomisks pārvietošanās līdzeklis.

68480. viesis 10.marts 2003 8:38
0 0 Atbildēt

Redaktors - cik tad īsti bija degvielas patēriņš?

68483. viesis 10.marts 2003 8:49
0 0 Atbildēt

Corsa B baakas tilpums ir 43l, un ja C tas nav mainijies, taatad ar 22l 500km.. nu parēķini pats

Arī 1.4benzīnieks ar ko braucu ikdienā, ēd ļoti maz.. pa šoseju tikai 5-5,5. pilsētā ~7.5l un ar 1.4 motora tilpumu uz 850kg masas, pa pilsētu pārvietoties ir ideāli.. Par to šūpošanos un nestabilitātes sajūtu pilnīgi piekrītu. Lielā vējā stingri jātur stūre :)

Motors liekas būs mūžīgs, Corsu saēdīs rūsa... labi ka arkas ir ar plastmasas apdari.. un par to sēdēšanu.. iespējams tā uzlabosies, kad izsēdēsies beņķi :)

68494. viesis 10.marts 2003 9:09
0 0 Atbildēt

to Galdniex:

nu ko esi jau izsēdējis savu corsu ??? :D

68496. viesis 10.marts 2003 9:11
0 0 Atbildēt

ne tikai izsēdējis.. :)

68531. viesis 10.marts 2003 9:38
0 0 Atbildēt

nu jaa.... arī salonu nosmēr'jis ... :D

68536. viesis 10.marts 2003 9:40
0 0 Atbildēt

salons manai tīrs.. un vispār nepiemēslo komentārus.. :)

68573. viesis 10.marts 2003 10:38
0 0 Atbildēt

he he.. fotosesija uz Ziemelju mola.. vieniigaa vieta Liepaajaa kur likumiigi ir iespeejams izbraukt liidz pashai juurai :)

68588. viesis 10.marts 2003 10:56
0 0 Atbildēt

Mjā, 90 zirgi - tas jau ir ĪSTS SPOOOOOORTA auto :))))))))

68614. viesis 10.marts 2003 11:34
0 0 Atbildēt

tiger... 90zs tam kniipam ir tas pats kas BMW 180Zs.. :)

68640. viesis 10.marts 2003 12:05
0 0 Atbildēt

Tas pats tikai tu padomā vēlreiz

68655. viesis 10.marts 2003 12:25
0 0 Atbildēt

ko vēlreiz? nesāc atkal BMW rullz un OPEL *******.. katram savs tuvāks

68701. viesis 10.marts 2003 13:48
0 0 Atbildēt

eu nu nav tur nekaa kruta! 1.kaart jau standartapriikojumaa nav... NEKAS!!! cena 6500Ls!!! fiat stilo bazes versija ja nemaldos, tad 7000Ls.

2. shim, ko testeeja Reds cena jau ir 8300Ls. blins, par taadu naudu var nopirkt fiat stilo, kuram ir ljoti daudz fiichu standartapriikojumaa + veel viskaukas! un kuram ir 12 gadi pretkorozijas garantija utt. un vispaar garantijas noteikumi fiatiem arii rulle vairaak. karoche te tam opelim pat nesanaak dosjas cena :(

kursh tagad peerk vaacu mazauto, ir galiigs !@#$%#$2!!!

68755. viesis 10.marts 2003 15:21
0 0 Atbildēt

Labpraat uzdaavinaatu taadu Corsinju savai draudzenei. ( Un pats braukaatu, ja benzas cenas nekritiisies).

68807. viesis 10.marts 2003 16:05
0 0 Atbildēt

vienīgais pluss ir mazais patērīnš. Mīnusus pat neiešu uzskaitīt

68812. viesis 10.marts 2003 16:11
0 0 Atbildēt

Tapēc ka nemāki skaitīt ?

68855. viesis 10.marts 2003 17:13
0 0 Atbildēt

Arī, jo baigi daudz. Tur ir pāri desmit...

68895. viesis 10.marts 2003 19:13
0 0 Atbildēt

Domāju, domāju, ko te rakstīt, bet tā arī nespēju izdomāt, kāds opelim (ar mazo burtu, protams) ir sakars ar automobiļiem...

P.S. Durvju apšuves audums vispār rulz, bērnudārza galdauta cienīgi ornamenti uz tā!

68896. viesis 10.marts 2003 19:15
0 0 Atbildēt

Bet tas taču sieviešu/pilsētas auto - pēc bērniem, pēc piena un uz mājām!

68899. viesis 10.marts 2003 19:37
0 0 Atbildēt

Iepriekšminētajam maršrutam nevajag 8'300 Ls vērtu NEauto!

68905. viesis 10.marts 2003 20:43
0 0 Atbildēt

Var jau braukt ar ikarusu :D :D :D :D

68910. viesis 10.marts 2003 20:59
0 0 Atbildēt

******* Tu ******* Bimmer ar savu dzelzs kasti, kurai raditajs tikai pus motoru ir atvelejis butu paklusejis!

Vai Tu esi ar shitadu korsinu braucis? Noteikti,ka neesi. Bet es esmu, un shitais autinsh, gan vieniigais no opeliem, bet man baigi patika. Mazs,loti dinamisks, un starp citu maksimalais atrums ir gandriz 190. Pa Spanijas banjiem tikai ta ar visadiem zimuliem vareja kosties, kas no tada mazulisha neko ipashu negaidija.

69031. viesis 11.marts 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Bimmer - oka jau nu ar visiem trim lielajiem burtiem jāraksta...

69063. viesis 11.marts 2003 12:06
0 0 Atbildēt

zini, Bimmuk, ja man jaaizveelas, vai kaapt Tavaa OKAa vai arii shaadaa "neauto", tad es viennoziimiigi izveelos jaunu Opeli, nevis vecu un vaargu izpuvushu dzelzhu kaudzi.

Un veel kas - runaajot par OKU - kaa Tu domaa, ja es seedeetu Corsaa un Tu savaa gludeklii - kursh auto buutu aatraaks?

vot taa - nav ko *******ies, ja nemaak lidot.

69064. viesis 11.marts 2003 12:07
0 0 Atbildēt

aj nu - es taa biju

/kiska/

69105. viesis 11.marts 2003 13:14
0 0 Atbildēt

kiskai: A kaadaa beztolkaa jauc iekshaa Bimmera OKU? :? bezpridels...

Pat es, kursh nemaz nenoliedz opeli kaa paarvietoshanaas liidzekli, tomeer saku, ka shitas mazais perdelis ir paaraak daargs! Var izveeleeties labaaku aparaatu par taadaam pashaam naudinjaam... krietni labaaku!

69124. viesis 11.marts 2003 13:47
0 0 Atbildēt

Baigie jau nu te spečuki nolasijušies! Afiget. Un tas kurš te par afigeno dinami rastija un ašo izkošanu uz bāņa lai iet un nokaunās. Kopš kura laika opels ar 1.7d un kautkādiem 80zs ir dinamisks baigi?

69125. viesis 11.marts 2003 13:47
0 0 Atbildēt

Nu gan atradāt salīdzinājumu - OKA (ar visiem trim lielajiem burtiem) un opeli (visi, protams, mazie burti)!

Konkrētā OKA ir 33 reizes lētāka par šito trapaku, tikai pamēģiniet man iestāstīt, ka arī 33 labāka. Degvielas patēriņš apmēram vienāds, dinamika opelim (nenoliedzami) labāka, bet vai tādēļ tas būtu 33 reizes labāks par OKU???? Muļķības! Labi, ja 2 reizes, značit tas opelis manās acīs nav vērtīgāks par ~500 Ls, hoķ ubei!

Kiska, *******s, ja nebūtu to OKU dabā redzējusi, tad tā arī stereotipiski varētu teikt, tajā 'fotosesijas' laikā, ja nemaldos, arī tepiķīšus pacēlu, kur skaidri un gaiši varēja redzēt, ka pat tur rūsas nav, minimāla rūsas nokrāsiņa varbūt ir uz 'stakaniem' - citur neatradīsi, OKA nav nekāds tur opelis!

Es tikai brīdinu to 'gudro' cilvēku, kas šito #@%@#%@#% opeli nopirks, ka pēc 11 gadiem šitais opelis būs tā sarūsējis, kādā krāsā ir mana '92. gada OKA bez neviena rūsas pleķīša...

69150. viesis 11.marts 2003 14:40
0 0 Atbildēt

OKA superauto

69184. viesis 11.marts 2003 16:27
0 0 Atbildēt

Bimmer - nu nav stils braukt ar OKU, turklaat vecu. Tad jau labaak ar jaunu opeli.

/k/

69187. viesis 11.marts 2003 16:37
0 0 Atbildēt

toč kāds sakars te ar oku??? tos opels toč ir padārgs priekš savas klases! pa to naudu var jaunu Honda civic nopirkt, fiatu.

protams, ka opels nav sūdīgs, bet ir arī citi atuiņi, kas atbilstošaja klasē ir lētāki vai tik pat dārgi taču labāki, "labāks" gan arī ir tīri subjektīvs jēdzien bet tik un tā...

69190. viesis 11.marts 2003 16:49
0 0 Atbildēt

da pi.zdu jū svisi OKAi piesējāties??? kāds sakars te vispār ar OKU??? Jūs pilnīgi atsladēt visi esiet???

tas ir toč tas pats, kas piemēram uzrakstam rakstu par:

PORSHE GT-3. viens pasaka, ka par šo naudu var nopirkt labāk FERRARI'ok a pēkšņi kāds IDIOTS uzraskta, ka es jau nu labāk brauktu ar PORSHE GT-3 nekā ar Tavu Opeli.

NU NEVAJAG JAUKT P|MPI AR PIRKSTU !!!!

69195. viesis 11.marts 2003 16:57
0 0 Atbildēt

Ei *******. Es nopirku vakar bugatti ar 1001zs un 14sek līdz 300km/h

69198. viesis 11.marts 2003 17:00
0 0 Atbildēt

user - aizej alu iedzer, nestreso:)

69200. viesis 11.marts 2003 17:08
0 0 Atbildēt

bla vakar jau alu līdz 4:00 dzēru :)

bla vakar reālu filmiņu skatījos saucās Getaway in stockholm 2 vai 3 neatceros reāli labi, !!!! ierakstīju diskā !!! ar reāli nesās ar kaut kādu Supru uz 300km/h labs !!!

a veļ bija labs kaut kāts getaway ar moci blins viņam spiģiks no 100kmh/h - 200km/h cēlās ātrāk kā man tahometrs :D

69207. viesis 11.marts 2003 17:29
0 0 Atbildēt

to KISKA !!!

tagad Tavā stilā !!!

"Ja man būtu jāizvēlas tad es labāk kāptu iekšā edžuļa Bugati nekā Tavā Scirpī " :|

69215. viesis 11.marts 2003 17:57
0 0 Atbildēt

Blin - cik stulbi ir tie triis burtu markas mazgadiigie fani, tas ir vienkaarsi geniaals stulbums, vai varbuut jau slimiiba, kaut man patiesiibaa ir vienalga.

69225. viesis 11.marts 2003 18:17
0 0 Atbildēt

Opel-corsaa man patiik salona lielaa ietilpiiba, saliidziinot ar konkurentiem.

69268. viesis 12.marts 2003 8:51
0 0 Atbildēt

Īstenībā User pateica jau manā vietā... :)

69277. viesis 12.marts 2003 10:04
0 0 Atbildēt

blin, kops kura laika jauns opelis ruusee-cik es zinu cinkota virsbuuve tam ir

69410. viesis 12.marts 2003 14:54
0 0 Atbildēt

Vektrām arī bija cinkota virsbūve (vismaz līdz durvju kliņķiem, cik atceros), tagad pats paskaties uz apm. 10-12 gadu vecajām Vectrām...

69429. viesis 12.marts 2003 15:53
0 0 Atbildēt

Nu, viss, vārdsakot skaidrs - katram pa vienai Corsai no Hanza Auto, vēlams...

Runājot par rūsu - rūsē arī jauni Opeļi, jo viņi ekonomē uz pretkorozijas apstrādi. Nopietni. Paskatieties uz pagājušogad iepirktajām Lattelekom korsām - šur tur jau brūnumiņi parādījušies.

69540. viesis 13.marts 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Ko jus satraucaties, visas mašīnas rūsē. Un vispār viss ir atkarīgs kādā stāvoklī auto iegādāts, un kā turpmāk tiek eksplotēts un kopts.

69679. viesis 14.marts 2003 1:59
0 0 Atbildēt

Es ari piekritu, ka auto ir padargs, bet iespejams, ja parekina, tad tas dizelits atmaxajas.

Es VARBUT pat neapshaubitu, ka ta Corsa ir 33 (vai cik tur reizes) labaka par cienijama Bimmera oku, bet kolegi (es domaju Bimmer), kad tev kads idinsh ienesisies kapota, tad tu sapratisi ka oka ir 99999.... reizes sudigaka, jo domaju, ka pec crash testiem oka pat 1* nesavaktu.....

70289. viesis 17.marts 2003 11:00
0 0 Atbildēt

viesis 12.03.2003 15:53 telekoms pagaishgad nav Corsas pircis. :P.. taaas visas ir 97. un 98. gadu....

70384. viesis 17.marts 2003 13:23
0 0 Atbildēt

Vectras ir cinkotas no 1995.g. Bet vecajaam vaaja vieta ir pak.arkas (ja neapstraadaa, tad zuud vizuaalais) - bet aatrumu tas nemazina.

70460. viesis 17.marts 2003 17:46
0 0 Atbildēt

reiz saakaas jauka tradiicija - testeet lietotus auto. Ne jau visiem tas labklaajiibas liimenis taa pieaudzis, lai vareetu pirkt jaunus, kaut vai uz liizingu... Vai Juus, luudzu, nevareetu notesteet Toyota corolla, taa ap 92 - 94 gadu, hech- un liftbeku, PLEEEEASE........

72201. viesis 26.marts 2003 16:12
0 0 Atbildēt

Tas motors tiešām ir ļoti labs tiem izmēriem. Tas Čiptūnings ir toč super.

72205. viesis 26.marts 2003 16:20
0 0 Atbildēt

Bimmer tavas okas ornamentos bērniem bērnu dārzā ******* slauka. Bet tava oka ir kautkāda parodija, tāka nefilozofē.

72212. viesis 26.marts 2003 16:45
0 0 Atbildēt

Sliktas jau tās korsas nav, bet maziņas gan . Dāmītei pēc tiesību saņemšanas - kā pirmais auto, optimāls variants. Bet kārtīgam vīram virs 190 cm, tā ne visai izskatās. Nu, ja braucējs ir gauneris, žēl naudas benzīnam - tad jābrauc vien ar to korsu...

72222. viesis 26.marts 2003 18:37
0 0 Atbildēt

Beidziet tak apsmiet to Bimmera Oku! Puisis, jauns students, shajaa auto tachu sirdi ielicis...

72515. viesis 28.marts 2003 15:17
0 0 Atbildēt

Bimmers lohs, ko ta vinš apsmej autiņus kurus vinš nav sp'jīgs nopirkt.

73005. viesis 1.aprīlis 2003 16:25
0 0 Atbildēt

Kādu laiciņu darba apvienošanas kārtībā nācās braukt ar 95.gada Corsu. Lieliem cilvēkiem tā bija nepiemērota, uz trases pie sānvēja autiņš līgojās līdzi, bija šādas tādas ķibeles, bet principā kā pilsētas autiņš - normāla maza mašīnīte. 7 no 10 ballēm.

73812. viesis 7.aprīlis 2003 16:42
0 0 Atbildēt

ejiet d...

78143. viesis 12.maijs 2003 14:52
0 0 Atbildēt

galīgs *******

78149. viesis 12.maijs 2003 15:27
0 0 Atbildēt

Mans "sotaks" arī uz Liepāju un atpakaļ ar pusbāku mierīgi...

Kas tur tāds??

81388. viesis 5.jūnijs 2003 0:14
0 0 Atbildēt

man ar riiga - liepaaja turpapakalj ir pusbaaka. tik taa baaka laikam ir par kaadiem 30 l lielaaka nekaa opelim :):):)

81469. viesis 5.jūnijs 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Vispār jau jaunajai Corsai nav nekādas vainas. Tehnikas līmenis vairs nepavisam nav salīdzināms ar iepriekšējiem modeļiem. Gan salons, gan gaita, gan arī izskats liecina par visai nopietnu pieteikumu uz veiksmīgiem tirdzniecības rādītājiem ne tikai ārzemēs, bet , manuprāt, arī pie mums.

Muļķīgi ir tas, ka cenas starpība ar kompaktklases autiņiem ir ļoti maza. Tas ļautu pirkt šādus mazauto vairāk.

Kas attiecas uz degvielas ekonomiju, varu par 100% apgalvot, ka jebkurš no jaunajiem OPEL motoriem (benzīna vai dīzeļa) ir ar neticami mazu patēriņu, pie tam ļoti dinamisks. Esmu braucis ar 1.7DTI dīzeli - nu lai tikai vēl kāds pasaka, ka nevelk vai lēni iet!

Super! Un 4l / 100 km ar garantiju. 6l - riktīgi minot.

Tas nu pārdomām. Kas katram izdevīgāks, lai domājam paši.

105234. viesis 20.novembris 2003 16:42
0 0 Atbildēt

Opel Corsa ir nopeerkama pie shiis markas paarstaavjiem ar izmainiitu izskatu un slaveno 1,3 litru turbodiizeli.Cena-9600 eur

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti