Problēma uz 2 gadiem atrisināta... 21

10.marts 2003 0:01

Lūk, ko izlasīju jaunajās Vangažu Vēstīs: “Vangažu pilsētas domē tika saņemts pilsētas iedzīvotāju iesniegums (234 paraksti) par kritisko stāvokli gājēju drošības jautājumā pie autobusa pieturas “Vangaži”.

Nekavējoties tika nosūtīta Vangažu pilsētas domes priekšsēdētāja V.Lucāna vēstule Ceļu satiksmes drošības direkcijai un Latvijas autoceļu direkcijai. Vangažu pilsētas dome ir saņēmusi Latvijas autoceļu direkcijas valdes priekšsēdētāja O.Kronlaka atbildes vēstuli: Kaut arī gājēju pāreja Vangažos ir apzīmēta ar ceļa zīmēm un horizontālo krāsojumu, piekrītam Jums, ka pašreizējā situācijā gājēji nevar šķērsot braucamo daļu, neradot bīstamību sev un citiem satiksmes dalībniekiem, it īpaši diennakts tumšajā laikā. Autoceļa A2 posms ar dalīto brauktuvi tika projektēts un izbūvēts kā ātrgaitas maģistrāle, kurai jāspēj uzņemt ļoti intensīvu un ātru satiksmes plūsmu. Lieki piebilst, ka gājēju luksofora ierīkošana, satiksmes joslu samazināšana vai atļautā braukšanas ātruma ierobežošana radīs satiksmes plūsmu bremzējošus faktorus, ko nebūtu vēlams pieļaut uz šāda veida autoceļa. Taču, apzinoties situācijas nopietnību, Latvijas autoceļu direkcija iekļaus gājēju pārejas divos līmeņos projektēšanu nākamā gada darbu plānā. Līdz šī pasākuma īstenošanai tiks samazināts braukšanas ātrums iepriekš minētajā vietā līdz 50 km/h. Izskatās, ka šoreiz iedzīvotāju un pašvaldības lūgums tiks uzklausīts! Te nu mēs varam just, kā par mums rūpējas visu cienītā Latvijas autoceļu direkcija. Nestrīdēšos, vai tiešām nevarēja atrast saprātīgāku risinājumu, tikai gribu vērst jūsu uzmanību termiņam, pēc kura tiltu sāks plānot. Līdz tam vizināsimies uz 50km/h. Cartman_626, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
68471. viesis 10.marts 2003 7:52
0 0 Atbildēt

Kaut kaads pagaidu risinaajums tomeer ir rasts. Kad buus nauda, tad arii uztaisiis divliimenju paareju. Latvijas autocelju direkcija tachu nevar pati fiksi sapelniit naudu, lai uztaisiitu paareju. Bet raksta autoram naaksies no riitiem celties pusminuuti aatraak.

68486. viesis 10.marts 2003 8:54
0 0 Atbildēt

kaads pagaidu risinaajums? veel meenesis un varees saakt skaitiit avaarijas kas tur notikushas un naudiinas ar aatri pelniisies ...ar radaru ... zashibisj risinaajums

kindzulis

68491. viesis 10.marts 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Davaj, davaj, pirms visām gājēju pārejām ātruma vaļņus, visos ciemos vismaz 30 km/h, ja ne mazāk,- Latviju gājējiem! P.s.ielas arī nav vērts remontēt - visi brauc lēnām un saudzē gājējus! Skaisti! Ierosinu uz Jūrmalas šosejas arī uzlikt 50 km/h, lai tantuki var pārklemberēt pāri! Nav kur skriet! :D

68509. viesis 10.marts 2003 9:19
0 0 Atbildēt

Ja jau tik daudz parakstu, noteikti ir bijis pamats satraukumam, iedomaajos maaminju ar beerneljiem laviereejot starp aatri braucoshiem auto....mjaa, labaak tad jau 50km/h, tajos paarsimts metros mees tak nezudeesim daudz laika!

Tikai kad uzcels to divliimenju paarbrauktuvi, dereetu arii sadaloshajaa joslaa kaartiigu zjogu uzcelt, savaadaak buus taapat paari skreejeeju-extreemistu bari!

68515. viesis 10.marts 2003 9:24
0 0 Atbildēt

:P

68516. viesis 10.marts 2003 9:24
0 0 Atbildēt

neticu, ka divliimenju paareja buus tuvaakos 5 gadus, taadas probleemvietas ir vairaakaas vietaas, neviens tachu neteerees milzu naudu...

68526. viesis 10.marts 2003 9:35
0 0 Atbildēt

Njaa, vareeja jau aatraak vinji plaanoties, bet nu, labi ka vispaar kaukaa reagjee!

68559. viesis 10.marts 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Līdz tam, par daudz mazākiem līdzekļiem, varēja ierakt vismaz vienu laternas stabu pie gājēju pārejas virzienā no Rīgas uz Inčukalnu.

68567. viesis 10.marts 2003 10:26
0 0 Atbildēt

Es pats dzīvoju Vangažos un apzinos, ka situācija ir nopietna. Bet 50 km/h ir nevis risinājums, bet naudas pelnīšana. Pagājušajā vasarā jau tur uz 3 mēnešiem bija šis ierobežojums. Es šajā ceļu posmā (~1km) saskaitīju līdz piecām CP ekipāžām vienlaikus!

Un ne jau viņi ķēra gājējus, kas lien, kur pagadās.

Kā Te jau teica, risinājums būtu zīme 70 100m no gājēju pārejas + oranžs mirgojošs luksofors, plus apgaismota pāreja. Tas nu neprasa lielus līdzekļus.

Bet realitātē, pieminiet manus vārdus, būs 50 zīme visā Vangažu garumā un neapgaismota pāreja, no kuras zem riteņiem lēks melnās drēbās tērpti gājēji.

68583. viesis 10.marts 2003 10:51
0 0 Atbildēt

Sviests, kaada starpiiba, tik pat labi vareeja turpinaaat taadaa pashaa garaa bez nekaadaam ziimeem, kameer radiisies liidzejklji, veel nesen aizdomaajos, ka valsts neko nedara droshiibai uz celjiem, bet tikai lai chakareetu vadiitaajiem smadzenes :(

dispecers

68585. viesis 10.marts 2003 10:54
0 0 Atbildēt

oooough ******* ******* *******.

68632. viesis 10.marts 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Dispečer, tieši manas domas.

68645. viesis 10.marts 2003 12:09
0 0 Atbildēt

Jaasavaac paraksti no tiem, kas brauc cauri Vangazhiem - par 50 km/h atcelshanu - buus tachu vairaak ! Paraksta vieta jaaieriiko tur pat pie Vangazhiem ;)

68647. viesis 10.marts 2003 12:12
0 0 Atbildēt

Labaks risinajums butu nojaukt to autobusu pieturu un likt visiem autobusiem iebraukt Vangazos, bet tas maz ticams jo tad laika un naudas paterins auto parvadatajiem butu parak liels.

Plus uztaisit katigu zogu ka Saulkalne un Ikskile), lai neiet pari celam neatlaitas vietas. :)

68680. viesis 10.marts 2003 13:10
0 0 Atbildēt

Ja paši braucēji uzskata, ka tās 10 sekundes šiem svarīgākas un nesamazinās ātrumu, tad policisti pareizi darīs, ja kāsīs naudu!

68710. viesis 10.marts 2003 14:11
0 0 Atbildēt

Neredzu gan neko peļamu, ja tikti uzstādīti gājēju luksafori. Tikai tiem jābūt labi pamanāmiem.

68736. viesis 10.marts 2003 14:56
0 0 Atbildēt

Ne īpaši godājamais anonimiki!

Saprotiet, ja tas būtu vienīgais tāds gadījums Latvijā, to varētu pieņemt. Tomēr tā ir tendence, un tas laitina.

Vēlos Jūs palabot. Pateicoties ātruma samazināšanai, šajā ceļa posmā tiek zaudētas nevis 10, bet 32 sekundes. Un, ja šādus ātruma ierobežojumus Autoceļu direkcija turpinās likt katrā vietā, kur viņu neizdarības dēļ radusies bīstama situācija, rezultātā tiešām ātrāk būs braukt ar velosipēdu. Ko tev arī iesaku.

68795. viesis 10.marts 2003 15:58
0 0 Atbildēt

68797. viesis 10.marts 2003 16:00
0 0 Atbildēt

Traki, traki... Bet shoriit pa raadzhu dzirdeeju, ka ir doma skolu tuvumos samazinaat atljauto aatrumu liidz 30 (!) Jaa jaa nepaarklausiijaaties un es arii! Driiz laikam kaajaam iet buus aatraak :)

68803. viesis 10.marts 2003 16:02
0 0 Atbildēt

P.S. Driiz kaajaamgaajeeji saaks notriekt leeni braucoshos autinjus :)

68862. viesis 10.marts 2003 17:33
0 0 Atbildēt

pac bezhi tur braucu un piekriitu ka vissvariigaakais tur buutu apgaismot to paareju. Taapat bergjos pretii CCCP laiku autoservisam. Aatrumu ierobezhojums tas ir pilniigs sviests.

Buutu labaak apgaisomjushi taas paarejas (nu neizputeetu jau no paaris lampaam kas degtu tur pa nakti) un nodroshinaajushi lai tu satiksmes aatrums ir atljautie 90km/h (vasaraa 100) nevis taads kaads vinjsh ir patreiz. :-(

Tachu pie mums jau vienmeer acis operee caur anaalo atveri.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmā sniega lamatas (+ VIDEO) 7

Video apkopotas situācijas, kad vadītāji nenovērtē braukšanas apstākļus, ko izmainījis pirmais sniegs. Lasīt vairāk

 

Valsts Policijas reidā Ogrē pārbaudīti 111 transportlīdzekļi (+ foto) 21

Vakar, 14.decembrī, rīkotajā reidā Ogrē CSDD un Valsts Policija pārbaudīja 111 vieglos auto. Lasīt vairāk

 

Motociklists mēģina "pamācīt" trīstonnīga pikapa vadītāju (+ video) 12

Motociklists mēģina "pamācīt" trīstonnīga pikapa vadītāju, taču konflikts beidzas ar viegli prognozējamu iznākumu. Lasīt vairāk

 

Pepsikolu vadās ar Tesla kraviniekiem – dzērienu kompānija pasūta 100 vilcējus 16

Kompānija PepsiCo, kurai pieder zīmoli Pepsi un Lay`s, noformējusi pasūtījumu par 100 kravas vilcēju Semi iegādi, kļūstot par amerikāņu elektriskās piedziņas mašīnu ražotāja lielāko pasūtītāju nesen prezentētajam komerctransporlīdzeklim. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti